ثبت نام
آموزش برنامه نویسی از صفر

مجموعه آموزش برنامه نویسی از صفر

سرفصل‌های مقاله

مطمئنا دنیای برنامه نویسی تا آموزش برنامه نویسی از صفر به حال توجه شما را به خود جلب کرده است. اگر محاسبات و فرصت هایی را که آموزش برنامه نویسی از صفر ارائه می دهد دوست دارید، به یکباره آن را در نظر خواهید گرفت، شک ندارم. اما شما آموزش برنامه نویسی از صفر در دانشگاه علوم کامپیوتر نخوانده اید و یک چیز سرگرمی است.

واضح است که کار آسانی نیست، زیرا می‌توانیم ابتدا بدون دانش قبلی غواصی کنیم، به همین دلیل دوره‌هایی را خواهیم دید که ما را در دنیای برنامه‌نویسی شروع می‌کنند. آموزش برنامه نویسی از صفر ما می خواهیم یاد بگیریم و پول زیادی خرج نکنیم، در صورت امکان هیچ.

آموزش برنامه نویسی از صفر

بنابراین، چند دوره رایگان خواهیم دید، درهای دنیای برنامه نویسی را باز خواهیم کرد و اگر آن را دوست داشتیم و در آن مهارت داشتیم، به جزئیات بیشتر فکر می کنیم، آموزش برنامه نویسی از صفر اما اکنون از ابتدا شروع می کنیم و مقدماتی را می بینیم. دوره های برنامه نویسی.

دوره رایگان برنامه نویسی: از کجا شروع کنم؟1 یادگیری برنامه نویسی را از کجا شروع کنم؟2 خراش 3 برنامه نویسی برنامه: چگونه یاد بگیریم چگونه آنها را انجام آموزش برنامه نویسی از صفر دهیم 4 رمزگشایی 5 توسعه اپلیکیشن اندروید پیشرفته Udacity 6 برنامه نویسی بازی های ویدیویی: چگونه یکی بسازیم؟

یادگیری برنامه نویسی را از کجا شروع کنم؟اگر می‌خواهید برنامه‌نویسی را یاد بگیرید، چه برای رایانه‌ها، تلفن‌های هوشمند یا حتی نصب ربات‌ها، اولین چیزی که باید آموزش برنامه نویسی از صفر در مورد آن واضح باشید این است که هدف خود و آنچه می‌خواهید از دانش خود استفاده کنید، زیرا زبانی که ما می‌خواهیم یاد بگیریم یا دوره های مورد نیاز ما در هر مورد متفاوت است.

پیشنهاد می کنیم مقاله آموزش برنامه نویسی از صفر تا صد را مشاهده کنید.

چندین زبان برنامه نویسی وجود دارد که محیط های مختلفی را هدف قرار می دهند و این زبان ها می توانند کم و بیش گسترده باشند. برای اینکه بدانید کدامیک آموزش برنامه نویسی از صفر از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین‌ها در بین دنیای برنامه‌نویسی هستند، به Tiobe Index بروید.

این وب سایتی است که رتبه بندی ماهانه محبوب ترین زبان ها را جمع آوری می کند. این رتبه بندی بر اساس نتایج تولید شده توسط موتورهای جستجو مانند گوگل آموزش برنامه نویسی از صفر ، بینگ، یاهو، ویکی پدیا، آمازون، یوتیوب یا بایدو است.برنامه و دوره هایی که هست.

اول در رتبه بندی C و به دنبال آن جاوا در سال گذشته، وضعیت معکوس شد، اما تغییرات همیشه خوب است.برنامه نویسی را یاد بگیریداگر نمی‌دانید چگونه برنامه‌نویسی کنید، آموزش برنامه نویسی از صفر شاید باید از همان مسیرهایی که برای نزدیک شدن به کودکان به رباتیک استفاده می‌شود.

شروع کنیم و با Scrap توسط آزمایشگاه معتبر MIT Media Lab شروع کنیم. این روش از یک سیستم بلوک رنگی استفاده می کند که ما را به روشی ساده و شهودی به آموزش برنامه نویسی از صفر زبان های برنامه نویسی نزدیک می کند.این شامل چند آموزش اساسی است که به ما می آموزد که چگونه انیمیشن بسازیم.

موسیقی بسازیم یا بازی های ساده. این بر روی مخاطبان بین 8 تا 16 سال متمرکز است، اما توسط افراد در هر سنی که می خواهند شروع کنند استفاده می شود.این آموزش برنامه نویسی از صفر روش در مایکروسافت Makecode استفاده می شود. و شما از سنین پایین کدنویسی را یاد می گیرید و سپس به جاوا اسکریپت می روید.

این برنامه رایگان، پلتفرم و مبتنی بر منبع باز است، بنابراین نیازی به نصب ندارد.می توانید از آموزش های ساده ساخت ربات از جعبه های مقوایی یا ماشینی که فقط صورتحساب آموزش برنامه نویسی از صفر ها را می شمارد لذت ببرید.می توانید دوره های ساده دیگری را که در وب سایت Hour of Code طراحی شده اند، بیابید.

پیشنهاد می کنیم مقاله دوره های برنامه نویسی را مشاهده کنید.

به گفته خود سازندگان، یک ساعت بر اساس معرفی افراد بی تجربه، بین 4 تا 104 سال، به محاسبات است.برنامه نویسی یاد بگیرید این ابتکار توسط Code.org سازماندهی آموزش برنامه نویسی از صفر شده است و از حمایت شرکت های فناوری مانند مایکروسافت، اپل و آمازون برخوردار است.

آموزش برنامه نویسی از صفر برای کودکان

بدیهی است که ما نمی خواهیم متخصص کامپیوتر باشیم، اما این یک راه خوب برای بررسی اینکه آیا برنامه نویسی کار ماست یا خیر است.برنامه نویسی برنامه: چگونه یاد آموزش برنامه نویسی از صفر بگیریم چگونه آنها را انجام دهیم اگر تماس شما بیشتر با هدف ایجاد اپلیکیشن باشد.

شاهد یک سری دوره های آموزشی با هدف توسعه اپلیکیشن ها خواهیم بود، دوره های آنلاین رایگان زیادی برای برنامه نویسی و حتی برنامه نویسی اپلیکیشن ها در آموزش برنامه نویسی از صفر اندروید، iOS و ویندوز وجود دارد.برنامه های کاربردی گوشی های هوشمند این یکی از بزرگترین پلتفرم های برنامه نویسی دوره های آنلاین است.

چندین دوره رایگان با تمرکز بر برنامه نویسی برنامه اندروید منتشر کرده است.در وب سایت دوره های اولیه رایگان را پیدا خواهید کرد که در آن می توانید اولین برنامه آموزش برنامه نویسی از صفر خود را برای اندروید ایجاد کنید، در مورد Layouts، TextView و EditText، ImageView، انواع دکمه ها، مقدمه ای به جاوا، ساعات معکوس و روش مقایسه بیاموزید.

شما می توانید تا ده ویدیو را تماشا کنید که در آنها موضوعاتی مانند ایجاد رابط کاربری پیچیده با استفاده از دکمه ها، جعبه های متن، پانل ها و تصاویر و غیره را به شما آموزش برنامه نویسی از صفر آموزش می دهند. اگر دانش ما کمیاب باشد دوره بسیار مناسبی است.در صورت تمایل می توانید.

طرح های ماهانه یا سالانه و حتی به صورت نامحدود را با هزینه هایی از 15 یورو تا 99 یورو اجاره کنید.توسعه اپلیکیشن اندروید پیشرفته Udacity دوره برنامه نویسی آموزش برنامه نویسی از صفر کاربردی پیشرفته یک دوره رایگان سطح بالاتر دیگر که اگر از این دنیا خوشمان آمد و بخواهیم دانش خود را ارتقا دهیم می توانیم به آن نگاه کنیم.

و شامل هشت درس مختلف است که ویجت های برنامه نویسی، پخش کننده های موسیقی و ویدئو و غیره را خواهیم دید.شما یاد خواهید گرفت آموزش برنامه نویسی از صفر که چگونه با استفاده از فریم ورک Espresso تست های UI ایجاد کنید، از کتابخانه ها و سرویس های شخص ثالث مانند ExoPlayer و Firebase Cloud Messaging استفاده کنید.

پیشنهاد می کنیم مقاله صفر تا صد برنامه نویسی را مشاهده کنید.

و از API های Google برای کمک به برنامه خود برای شناسایی موقعیت مکانی خود استفاده کنید.در پایان دوره، خواهید دانست که چگونه اپلیکیشن خود را در گوگل پلی آموزش برنامه نویسی از صفر استور، فروشگاه رسمی اندروید منتشر کنید. بیاموزید که چقدر می توانید پیش بروید و چگونه کاربران را از سراسر جهان جذب کنید. ”

برنامه نویسی بازی های ویدیویی: چگونه یکی بسازیم؟دوره آموزش برنامه نویسی بازی های ویدیویی اگر دوره شما مربوط به بازی‌های ویدیویی است، تعداد زیادی دوره آنلاین آموزش برنامه نویسی از صفر رایگان وجود دارد که ما می‌توانیم آن‌ها را در هر جایی دنبال کنیم و همه چیزهایی را که پشت توسعه بازی‌های ویدیویی پنهان است، بیاموزیم.

ما در اینجا مجموعه ای از دوره های رایگان را مشاهده می کنیم که می توانید به روشی آنلاین انجام دهید تا نحوه توسعه بازی های ویدیویی را بیاموزید.این دوره ها توسط آموزش برنامه نویسی از صفر دانشگاه معتبر اسپانیایی خودمختار بارسلون ارائه می شود. این دوره ها برای آموزش ساخت بازی های ویدیویی کاملا رایگان هستند.

اما البته اگر می خواهید عنوان مربوط به هر دوره را دریافت کنید، باید هزینه ای را بپردازید که معمولاً خیلی زیاد نیست. در آنجا تصمیم می گیرید که آیا می خواهید عنوان آموزش برنامه نویسی از صفر را دریافت کنید یا برای حرفه ای شدن در صنعت بازی های ویدیویی کافی است دانش کسب کنید.

طراحی و ایجاد بازی های ویدیویی – دانشگاه خودمختار بارسلون.پروژه نهایی شما را با دنیای ساخت بازی های ویدیویی آشنا می کند. نسخه اصلی یک بازی ویدیویی (دمو) تنها با آموزش برنامه نویسی از صفر یک مرحله ارائه شده است. با دانش به دست آمده و بسته به علاقه شخصی خود، می توانید با یکی از جنبه های زیر در بازی ویدیویی کار کنید.

موتورهای گرافیکی در بازی های ویدیویی: موتور بازی – دانشگاه خودمختار بارسلون.این دوره برای آن دسته از افرادی است که می خواهند بدانند چگونه یک بازی ویدیویی بسازند، آموزش برنامه نویسی از صفر در این دوره نحوه ساخت یک موتور کوچک، یکی از عناصر اساسی هر بازی ویدیویی را توضیح می دهند.

این دوره به شما یاد می دهد که مفهوم را درک کنید، بدانید که هسته چیست، که در اصطلاح انگلیسی به عنوان “موتور بازی” شناخته می شود. ما نه تنها نقش آن را تجزیه آموزش برنامه نویسی از صفر و تحلیل خواهیم کرد، بلکه ابزارهایی را که برای استفاده در یک بازی ویدیویی باید ارائه دهد، ارائه خواهیم کرد.

پیشنهاد می کنیم مقاله آموزش برنامه نویسی از مبتدی تا پیشرفته را مشاهده کنید.

آموزش ساخت یک موتور کوچک از ابتدا، ساخت بازی ویدیویی در DirectX11. دوره ای که در آن همه می توانند دانش اولیه در مورد این عملیات را کسب کنند و افرادی که آموزش برنامه نویسی از صفر آموزش برنامه نویسی دارند یاد می گیرند که موتور خود را بسازند.بازی های ویدیویی – دانشگاه خودمختار بارسلون.

در این دوره، آنها همان را با نشانه های زیر توصیف می کنند، طراحی بازی های ویدیویی هنر استفاده از مفاهیم طراحی برای ایجاد تعامل بین بازیکنان است. این یک تمرین آموزش برنامه نویسی از صفر ذهنی است که نیاز به دانش متفاوت در زمینه های مختلف و توانایی برقراری ارتباط با آنچه می خواهید به دست آورید دارد.

شما قادر خواهید بود اصول طراحی بازی های ویدئویی اکشن و پلت فرم دو بعدی را بیاموزید، کار یک طراح بازی های ویدئویی و عناصر اولیه طراحی را بدانید و حتی یاد آموزش برنامه نویسی از صفر خواهید گرفت که چگونه یک تمرین طراحی بازی ویدئویی را توسعه دهید.

امیدوارم با تمام دوره هایی که در این پست به آنها اشاره کرده ایم، بتوانید تماس خود را پیدا کنید و برنامه نویسی را در زمینه ای که بیشتر دوست دارید یاد بگیرید. بررسی آموزش برنامه نویسی از صفر کنید که آیا این تماس شماست و از درون خود را در دنیای فناوری غوطه ور کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + دو =