ثبت نام
کدنویسی در مدارس

کدنویسی در مدارس

سرفصل‌های مقاله

دیجیتال دسترسی فوری به کدنویسی در مدارس منابع معتبر را بسیار آسان تر می کند. تنوع رسانه ها (مکتوب، نمادنگار، صوتی، تصویری) به معلم این فرصت را کدنویسی در مدارس می دهد تا با ایجاد تمایز بین یادگیری، اسناد ارائه شده را با سطوح و/یا سلیقه دانش آموزان تطبیق دهد.

پیشنهاد مطالعه آموزش کدنویسی رو داریم.

از سوی دیگر، رسانه های دیجیتال، طبیعتاً قابل اصلاح، دانش آموز را به انطباق، کدنویسی در مدارس حاشیه نویسی، رنگ و رنگ، استراحت، پاک کردن، حفظ ردیابی سوق می دهد تا به معنا دست یابد، نه تنها از طریق راهبردهای اجرا شده توسط. معلم، بلکه با اجرای استراتژی های خود.

پیشنهاد مطالعه آموزش برنامه نویسی در مدارس رو داریم.

ابزارهای دیجیتالی متعددی (نرم‌افزار، برنامه‌های کاربردی) به منظور بهبود تکنیک‌های یادگیری وجود دارد، خواه حفظ واژگان، کمک درک مطلب، آموزش نحو… با این حال، در مراحل تولید خوب است که ابزار دیجیتال قانع‌کننده‌ترین باشد. هم معلم و هم شاگرد به طور کلی، به نظر می‌رسد فناوری دیجیتال بسیار انعطاف‌پذیرتر، انگیزه‌بخش‌تر، پویاتر و مشارکت‌کننده‌تر از ابزارهای سنتی است. دانش‌آموزان می‌توانند به راحتی متن، تصویر، صدا، ویدئو کدنویسی در مدارس را برای تولید اسناد پویا و ارزشمند ترکیب کنند.

در نهایت، با توجه به شفاهی، چه در دریافت و چه در تولید، ما متذکر می‌شویم که ابزار دیجیتال، با انعطاف‌پذیری خود، امکان یادگیری را کم‌اهمیت می‌سازد. دانش‌آموزان می‌توانند با مکث یا بازگشت مستقل، سند را با سرعت خود تطبیق دهند. از سوی دیگر، زمانی که او در مرحله تولید است، نه تنها می تواند عناصری را به ضبط خود اضافه کند (جنگل، موسیقی، صداهای دیگر)، بلکه بخش هایی از گفتار خود را نیز اصلاح یا حذف می کند. این انعطاف کدنویسی در مدارس به دانش آموز اطمینان می دهد که از تولید خود فاصله می گیرد و در نتیجه به او کمک می کند ضمن ایجاد انگیزه، اعتماد به نفس پیدا کند.

تایید و ارزیابی کدنویسی در مدارس

در میان ابزارهای دیجیتال جدید، که به طور فزاینده ای برای استفاده آسان هستند، بسیاری از مولدهای تمرین (MCQs، انجمن ها، متون ناقص، آزمون ها، و غیره) وجود دارد که به دانش آموز و معلم امکان می دهد تا یادگیری قبلی را تأیید یا مهارت ها را خیلی سریع ارزیابی کنند.

ما به راحتی درک می کنیم که فناوری دیجیتال راهی برای دانش آموزان است تا پیشرفت خود را به طور مستقل از طریق خود ارزیابی کنترل کنند. ابزارهای موجود به او این فرصت را می دهد که تمام تولیدات خود را پیگیری کند، بلکه تغییرات و بهبودهای کدنویسی در مدارس انجام شده و توصیه های معلمش را نیز پیگیری کند. بنابراین او می تواند به طور منظم دانش و مهارت های خود را در تمام فعالیت های زبانی بررسی کند، به عنوان مثال از طریق یک نمونه کار که می تواند او را در طول دوره آموزشی خود دنبال کند.

پیشنهاد مطالعه آموزش کدنویسی درمدرسه رو داریم.

همچنین مهم است که بر انعطاف پذیری و انعطاف ابزارهای دیجیتال تأکید شود که نه تنها امکان بازبینی آسان آنچه تولید شده است، بلکه همچنین پیگیری اصلاحات انجام شده به عنوان بخشی از اصلاح یا فعالیت زبانی مورد مطالعه را فراهم می کند. بنابراین، ارزشیابی دیگر به‌عنوان یک هلیکوپتر ظاهر کدنویسی در مدارس نمی‌شود که (کم و بیش با خوشحالی) یک فعالیت یا یک دنباله را به پایان می‌رساند، بلکه به‌عنوان گامی در سفر شکل‌دهنده‌ای ظاهر می‌شود که در صورت لزوم می‌توانیم به آن بازگردیم.

علاوه بر این، و این احتمالاً یکی از مهمترین مزیت‌ها است، ابزارهای دیجیتال امروزی، فردی کردن و متمایز کردن ارزیابی را بسیار آسان‌تر می‌کنند. اگر پلتفرم‌های یادگیری مانند Moodle را مثال بزنیم، معلم می‌تواند شبکه‌های ارزیابی را با دانش‌آموزان تطبیق دهد، یک فایل اصلاحی فردی برای هر یک ارسال کند، از دانش‌آموز بخواهد که کار خود را با حفظ نسخه اول اصلاح کند. حتی دقیق تر: تصور کنید که یک دانش آموز یک اثر شفاهی یا کتبی را بر روی پلت فرم ارسال می کند. معلم می تواند به نوبه خود یک فایل صوتی یا نوشتاری اصلاحی را برای دانش آموز ارسال کند که در آن از دانش آموز دعوت کدنویسی در مدارس  کند تا با ارائه مشاوره های لازم، کار خود را بهبود بخشد، همه اینها از راه دور و در زمانی که معلم و دانش آموز انتخاب می کند.

به طور خلاصه، فناوری دیجیتال امکان چند برابر کردن پشتیبانی ها و تکنیک های ارزیابی و همچنین شکستن مرزهای مکانی و زمانی را با ارائه دقت و انعطاف پذیری فراهم می کند. به صورت روزانه همه آنها یک چیز مشترک دارند، کدنویسی! کدنویسی در دنیای دیجیتال اهمیت کدنویسی در مدارس فزاینده‌ای دارد، اما ویژگی‌های آن در ابتدا می‌تواند کاملاً گیج‌کننده به نظر برسد. به روشی ساده و ملموس، کد زبانی است که توسط کامپیوترها و ماشین‌ها قابل درک و استفاده است.

پیشنهاد مطالعه مدرسه برنامه نویسی تهران رو داریم.

مهم است بدانید که کامپیوترها به خودی خود نمی دانند چگونه کاری انجام دهند، انسان ها باید با استفاده از یک زبان برنامه نویسی دستورالعمل هایی را به آنها بدهند: این همان است.

کدگذاری الکترونیکی یک توضیح مهم، گفتن «کد» که در واقع یک انگلیسیسم است، کاملاً صحیح نیست، اما گفتن «برنامه» یا «توسعه» درست تر است.

اهمیت یادگیری کدنویسی در مدارس؟

چه بخواهید آن را به کار خود تبدیل کنید یا نه، دانستن نحوه کدنویسی زمینه تقریبا بی نهایتی از احتمالات را در اختیار شما قرار می دهد. کدگذاری تکنیکی است که توسط آن انسان ها ارتباط برقرار می کنند، دستورالعمل ها را می دهند و از ماشین ها استفاده کدنویسی در مدارس می کنند، از این رو اهمیت آن در دنیای امروزی است.

آماده سازی دنیای فردا هدف برنامه نویسی امروز است. هوش مصنوعی، چت‌بات‌ها و دستیارهای صوتی، و خودروهای خودران فزاینده تسلا نمونه‌های فراوانی هستند که نشان می‌دهند این فناوری‌ها نشان‌دهنده زمان حال هستند و نقش مهمی برای آینده خواهند داشت.

با توجه به پیشرفت های فناوری، برخی از حرفه ها باید تغییر کنند، فناوری ها بدیهی است کدنویسی در مدارس که جایگزین انسان ها نمی شوند، اما انسان ها باید خود را دوباره اختراع کنند و با کسب مهارت های جدید سازگار شوند. یادگیری همزیستی با ماشین های بیشتر و بیشتر و کارآمدتر مستلزم یادگیری زبان های برنامه نویسی است.

به طور خلاصه، در اینجا دلایلی وجود دارد که چرا من یادگیری کدنویسی را توصیه می کنم.

اول از همه، چون سرگرم کننده است! تصور کنید که مهارت ایجاد کدنویسی در مدارس وب سایت از A تا Z و همچنین برنامه های تلفن همراه را داشته باشید. در صورت تسلط بر این مهارت ها، از تمام احتمالاتی که برای شما خواهد بود آگاه شوید!
مهارت های ارزشمند، کدنویسی در مدارس که در CV شما بسیار ارزشمند است!
یادگیری کدنویسی امنیت شغلی را تضمین می‌کند، زیرا این نوع مهارت‌ها بسیار مورد توجه مشاغل هستند.
پارامتری که نباید نادیده گرفته شود، توسعه وب یا برنامه نویسی یکی از با ارزش ترین مشاغل در جهان است، اما در عین حال یکی از پردرآمدترین مشاغل است. گروه‌های بزرگ به این مشخصات فنی علاقه دارند تا مهارت‌های موجود در تیم‌هایشان را تکمیل کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − نه =