ثبت نام
آموزش آنلاین جاوا اسکریپت

دوره آموزش آنلاین جاوا اسکریپت

سرفصل‌های مقاله

جاوا اسکریپت زبان برنامه نویسی آموزش آنلاین جاوا اسکریپت وب است. این لزوما ساده ترین زبان برنامه نویسی برای یادگیری نیست، اما اگر علاقه مند آموزش آنلاین جاوا اسکریپت به ساخت اپلیکیشن های تحت وب یا تبدیل شدن به یک توسعه دهنده هستید، آموزش آنلاین جاوا اسکریپت یادگیری جاوا اسکریپت حتی اگر یک برنامه نویس پیشرفته باشید به شما کمک می کند.

به علاوه به شما امکان می دهد زبان های آموزش آنلاین جاوا اسکریپت برنامه نویسی بیشتری را یاد بگیرید. با سهولت زمانی که Node.js به عنوان یک زبان کاملاً سمت کلاینت در نظر گرفته می شد، اکنون به جاوا اسکریپت اجازه می دهد تا هر دو قسمت front-end و back-end را اجرا کند.

آموزش آنلاین جاوا اسکریپت

این مزایا، هم برای یادگیری توسعه وب و هم در بازار کار، آموزش آنلاین جاوا اسکریپت مزایای زیادی دارد.اما کدام منبع جاوا اسکریپت برای شما مناسب است؟ ما فهرستی از بهترین منابع برای یادگیری رایگان جاوا اسکریپت را گردآوری کرده‌ایم، چه تازه شروع کرده‌اید و چه از قبل می‌دانید چگونه از Booleans، رشته‌ها و ساختارهای داده استفاده کنید.

این دوره مقدماتی رایگان شبیه دوره های جاوا اسکریپت مدرسه کد است. این یک آموزش مبتدی جاوا اسکریپت است که به شما کمک می کند با توابع اولیه، کتابخانه ها، ساختارهای آموزش آنلاین جاوا اسکریپت داده و سایر اصول اولیه جاوا اسکریپت آشنا شوید.این دوره به قدری آسان است که حتی حیوان خانگی شما می تواند در کمترین زمان شروع به کدنویسی کند.

معرفی کد آکادمی به آهنگ جاوا اسکریپت اگر 0 یک مبتدی خالص و 100 یک توسعه دهنده حرفه ای فول استک باشد، 15 تا 20 ساعت از جاوا اسکریپت Codecademy شما را تا 6.8 می برد. آموزش آنلاین جاوا اسکریپت با جدیت تمام، سیستم آموزش گام به گام Codecademy برای مقدمه ای بر برنامه نویسی در جاوا اسکریپت عالی است.

توابع، حلقه ها، ساختارهای داده و بسیاری از انواع داده های دیگر آموزش آنلاین جاوا اسکریپت را خواهید آموخت. همچنین دوره های آنلاین دیگری برای بسیاری از زبان های دیگر مانند CSS، HTML، SQL و Python دارد.دوره مقدماتی کدنویسی Fullstack Academy به شما کمک می کند تا اصول اولیه HTML، CSS و جاوا اسکریپت را بیاموزید.

این 15 ساعت ویدیو و چالش که برای افراد مبتدی طراحی شده است، بر محبوب ترین زبان نرم افزاری جهان تمرکز دارد و شما را برای برنامه های همه جانبه نرم افزاری با رتبه برتر بوت آموزش آنلاین جاوا اسکریپت کمپ برنامه نویسی آماده می کند.از نظر فنی رایگان نیست، اما Treehouse یک تجربه یادگیری چند پلتفرمی را ارائه می‌کند.

که شامل ویدیوها، آموزش‌های کدنویسی و آزمون‌ها می‌شود. اگر به دنبال به دست آوردن یک پایه محکم در مدت زمان کوتاه هستید، آزمایش رایگان 14 روزه ممکن است با نیازهای آموزش آنلاین جاوا اسکریپت شما مطابقت داشته باشد. مزایای این دوره سه ساعته به شما کمک می کند تا درک کنید که جاوا اسکریپت در کجا استفاده می شود.

مفاهیم اساسی برای متغیرها، انواع داده ها و دستورات آموزش آنلاین جاوا اسکریپت شرطی، و نحوه عیب یابی مشکلات برنامه نویسی.این سایت که توسط موزیلا منتشر شده است، علاوه بر واژه نامه ای از توابع جاوا اسکریپت، آموزش ها و درس ها را نیز در خود جای داده است. این می‌تواند.

برگه خوبی برای باز کردن آن در دفعه بعد که در حال تلاش برای چالش‌های codewars.com هستید، باشد. MDN جاوا اسکریپت در بسیاری از زبان های دیگر ارائه می شود و یک تجدید آموزش آنلاین جاوا اسکریپت کننده عالی برای زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت است.

آموزش آنلاین جاوا اسکریپت به طور کامل

Learn-JS.org برای همه کسانی که مایل به یادگیری زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت هستند در نظر گرفته شده است. این وب سایت یک آموزش تعاملی جاوا اسکریپت است که آموزش آنلاین جاوا اسکریپت می توانید کد جاوا اسکریپت رایگان را مستقیماً از مرورگر وب اجرا کنید. حتی می توانید جاوا اسکریپت را بدون نصب آن امتحان کنید.

در اینجا می‌توانید اصول اولیه را بیاموزید، از آموزش‌های قبلی استفاده کنید یا با مشارکت با آموزش‌ها به دیگران کمک کنید تا یاد بگیرند.این یک سازمان غیرانتفاعی است که آموزش آموزش آنلاین جاوا اسکریپت کدنویسی رایگان و در سطح جهانی را برای همه فراهم می کند. آکادمی خان یک پلت فرم یادگیری خوب است که در آن می توانید.

آموزش های نه تنها برای برنامه نویسی کامپیوتر بلکه برای موضوعات دیگری مانند ریاضی، هنر، اقتصاد و امور مالی را نیز بیابید. این یک آموزش جاوا اسکریپت دارد که می تواند به آموزش آنلاین جاوا اسکریپت شما کمک کند با رویدادهای DOM با jQuery کار کنید، که برای ساخت انیمیشن و جلوه ها در یک صفحه وب استفاده می شود.

همانطور که شعار آن بیان می کند، “شما می توانید هر چیزی را یاد بگیرید. رایگان. برای همه. تا ابد. “یادگیری جاوا اسکریپت به صورت رایگان: 11 منبع آنلاین برای هر سطح از تخصص آموزش آنلاین جاوا اسکریپت آماده سازی آنلاین بوت کمپ آکادمی Fullstack این دوره آموزشی مبتنی بر کارگاه آموزشی دارای 40 ساعت محتوا است.

و تمامی اصول جاوا اسکریپت را آموزش می دهد. علاوه بر آموزش مفاهیم اصلی، تعداد زیادی چالش کدنویسی را نیز بررسی می‌کند، که بر اساس سطح سختی فزاینده مرتب شده‌اند و هر آموزش آنلاین جاوا اسکریپت کدام با یک آموزش مربی دنبال می‌شوند. اگر به دنبال آموزش های پیشرفته هستید، Bootcamp Prep دوره سخت تری برای کسانی است.

که متعهد به حضور در آکادمی Fullstack یا سایر مدارس نخبه برنامه نویسی هستند. همچنین گزینه ای برای گذراندن دوره آمادگی در پردیس بوت کمپ برنامه نویسی در نیویورک آموزش آنلاین جاوا اسکریپت وجود دارد.چالش‌های CoderByte یک منبع عالی هستند، به‌ویژه اگر می‌خواهید.

برای یک بوت کمپ کدنویسی انتخابی‌تر به عنوان بخشی آموزش آنلاین جاوا اسکریپت از انتقال شغلی استفاده کنید. این مشکلات کدنویسی نمایشی کاملاً دقیق از چالش‌های موجود در ارزیابی فنی برنامه‌نویسی Fullstack است. به خاطر داشته باشید که چالش های سطح مبتدی هنوز بسیار سخت هستند.

اگر اینها را خیلی سخت می‌دانید، منابع مبتدی فهرست شده در بالا را مرور کنید یا حضوری را در نظر بگیریدجاوا اسکریپت شیوا توسط Marijn Haverbekeبرنامه نویسان سطح متوسط آموزش آنلاین جاوا اسکریپت ​​از چهار فصل اول این کتاب، که شامل مروری بر نحو جاوا اسکریپت، عملکرد، حلقه ها و آرایه ها، و آخرین اما نه کم اهمیت ترین.

اتم های ساختار داده (اعداد، بولی ها و رشته ها) است، بهره خواهند برد.بقیه فصل ها برای برنامه نویسان پیشرفته است، جایی که می توانید اطلاعات بیشتری در مورد HTTP و Forms، تفاوت آموزش آنلاین جاوا اسکریپت بین درخواست های POST و GET، و Node.js که یک فناوری جاوا اسکریپت پشتیبان است که کد را در سمت سرور اجرا می کند، بیابید.

Scotch.io وبلاگی است که آموزش های آموزشی را برای برنامه نویسان در تمام سطوح ارائه می دهد. این یک منبع عالی برای دانش آموزان متوسط ​​و پیشرفته است که به دنبال افزایش آموزش آنلاین جاوا اسکریپت دانش خود در مورد پشته MEAN و سایر فناوری های نوظهور جاوا اسکریپت هستند.

این Angular.js (چارچوب برنامه وب برای توسعه front-end که توسط Google نگهداری می شود) و کتابخانه jQuery را لمس می کند.برای بیان شعار این وب سایت: زندگی برای هر یک آموزش آنلاین جاوا اسکریپت از منابع دیگر در اینترنت بسیار کوتاه است – فقط این ویدیوها را تماشا کنید!

Egghead ویدیوهای کوتاهی را برای توسعه دهندگان جاوا اسکریپت ماهر ارائه می دهد تا مهارت های خود را ارتقا دهند. به تعداد مناسبی از درس‌ها به صورت رایگان دسترسی داشته آموزش آنلاین جاوا اسکریپت باشید، یا برای اشتراک پولی ثبت‌نام کنید و تمام دانشی را که می‌توانید انجام دهید، دریافت کنید.

جاوا اسکریپت را از یکی از پیشگامان این زبان بیاموزید. داگلاس کراکفورد در حالی که یک کارمند با پیراهن هاوایی در یاهو بود، این مجموعه سخنرانی را در مورد ایجاد، افزایش محبوبیت آموزش آنلاین جاوا اسکریپت و اجرای جاوا اسکریپت ایجاد کرد. این ارائه ها نه تنها آموزنده بلکه سرگرم کننده و حکایتی نیز هستند.

گام های بعدی در سفر شما به تسلط بر جاوا اسکریپت اگر شما یک مبتدی هستید که می خواهید جاوا اسکریپت را یاد بگیرید، پایین آوردن این لیست یک شروع عالی است. توصیه آموزش آنلاین جاوا اسکریپت می کنیم این صفحه را برای مراجعات بعدی نشانه گذاری کنید.اگر به دنبال برداشتن گام بعدی به سمت حرفه ای به عنوان یک توسعه دهنده هستید.

دوره های همه جانبه در Fullstack Academy را بررسی کنید، جایی آموزش آنلاین جاوا اسکریپت که ما یک برنامه درسی جاوا اسکریپت برنده جایزه و نتایج استخدام عالی برای فارغ التحصیلان را آموزش می دهیم.امکانات جاوا اسکریپت فول استک بی پایان است. برخی از برنامه های کاربردی وب جالبی که توسط دانشجویان Fullstack ساخته شده اند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + 2 =