ثبت نام
آموزش برنامه نویسی اندروید با کاتلین

آموزش برنامه نویسی اندروید با کاتلین چیست؟

سرفصل‌های مقاله

آموزش برنامه نویسی اندروید با کاتلین چیست؟ آموزش برنامه نویسی اندروید با کاتلین رایگان اگر می خواهید زبان برنامه نویسی کاتلین را یاد بگیرید و آموزش برنامه نویسی اندروید با کاتلین به دنبال دوره های رایگان کاتلین هستید، در جای مناسبی هستید.

قبلاً بهترین دوره های برنامه نویسی کاتلین را به اشتراک گذاشتم آموزش کاتلین برای اندروید و امروز دوره های آموزش برنامه نویسی اندروید با کاتلین آنلاین رایگان را برای یادگیری کاتلین در سال 2021 به اشتراک خواهم گذاشت.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله آموزش برنامه نویسی اندروید برای نوجوانان بپردازید.

اگر اهل توسعه اپلیکیشن اندروید یا توسعه جاوا در سمت سرور هستید، ممکن آموزش برنامه نویسی اندروید با کاتلین است نام زبان برنامه نویسی کاتلین را شنیده باشید شرکتی که در زمینه IDE های محبوبی مانند WebStorm ساخته شده است، شنیده اید.

کاتلین همچنین زبان رسمی گوگل برای توسعه اپلیکیشن اندروید است. اگر نمی دانید کاتلین چیست و چرا باید کاتلین را یاد بگیرید، بگذارید به شما بگویم که کاتلین یک زبان برنامه نویسی بالغ است

که مزایای زیادی نسبت به زبان برنامه نویسی سنتی مانند آموزش برنامه نویسی اندروید با کاتلین رایگان جاوا دارد که در 25 سال گذشته آموزش برنامه نویسی اندروید با کاتلین آزمایش شده است. آموزش کاتلین برای اندروید برای حل نقاط درد زبان برنامه نویسی جاوا مانند طبیعت دقیق و دیگ بخار طراحی شده است.

کاتلین مدتی است که وجود داشته است، اما از سال 2017 که گوگل آن را به عنوان زبان برنامه نویسی رسمی برای توسعه برنامه های اندروید انتخاب کرد، واقعاً شروع به کار کرد.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله آموزش برنامه نویسی اندروید رایگان بپردازید.

آموزش برنامه نویسی اندروید با کاتلین چگونه است؟

آموزش برنامه نویسی اندروید با کاتلین رایگان

این باعث می شود که توسعه دهندگان جاوا و اندروید علاقه زیادی به یادگیری آموزش کاتلین برای اندروید داشته باشند آموزش برنامه نویسی اندروید با کاتلین و چرا که نه؟ این کاملاً با جاوا سازگار است و کارهایی که می توانید در جاوا در 20 خط انجام دهید می توانید در 5 خط در Kotlin انجام دهید.

در واقع، من به توسعه دهندگان جاوا توصیه کردم که کاتلین را یاد بگیرند و همچنین کتاب ها و دوره هایی را برای یادگیری Koltin به اشتراک گذاشتم که بسیاری از شما دوست داشتید، اما همچنین درخواستی برای به اشتراک گذاشتن منابع رایگان بیشتر مانند کتاب، آموزش و دوره وجود داشت.

به همین دلیل است که در این مقاله قصد دارم تعدادی از بهترین دوره های آنلاین رایگان برای یادگیری کاتلین در سال 2021 را به اشتراک بگذارم. من این دوره ها را از وب سایت های آنلاین مختلف مانند Udemy، Pluralsight، Coursera جمع آوری کرده ام

و حتی یک دوره آموزشی گوگل برای یادگیری کاتلین کاملا رایگان دارم.شما آموزش برنامه نویسی اندروید با کاتلین می توانید از این دوره ها برای یادگیری زبان برنامه نویسی کاتلین، مفاهیم اولیه و پیشرفته و توسعه جاوا سمت سرور به همراه جاوا و ساخت اپلیکیشن های اندرویدی که کاتلین واقعاً کشش زیادی دارد استفاده کنید.

به هر حال، اگر برایتان مهم نیست که برای یادگیری مهارت ارزشمندی مانند کاتلین چند دلار بپردازید، به شدت توصیه می کنم دوره Kotlin for Java Developer در Udemy را ببینید که هم جامع و هم بسیار جذاب است.

شما می توانید از این دوره برای یادگیری آموزش برنامه نویسی اندروید با کاتلین رایگان  برای توسعه جاوا سمت سرور و همچنین آموزش برنامه نویسی اندروید با کاتلین برای توسعه اپلیکیشن موبایل با پلتفرم اندروید استفاده کنید.

7 دوره آنلاین رایگان برای آموزش برنامه نویسی اندروید با کاتلین یادگیری برنامه نویسی آموزش کاتلین برای اندروید بدون اتلاف وقت، در اینجا لیست من از بهترین دوره های رایگان برای یادگیری اصول اولیه کاتلین برای توسعه دهندگان جاوا و اندروید آمده است.

این دوره‌های آموزش برنامه نویسی اندروید با کاتلین رایگان از که برخی از بهترین پلتفرم‌های آموزش برنامه نویسی اندروید با کاتلین آموزش آنلاین هستند، می‌آیند.فکر نکنید چون رایگان هستند به این معنی است که کیفیت پایین تری دارند.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله دوره برنامه نویسی اندروید بپردازید.

مزایا آموزش برنامه نویسی اندروید 

آموزش کاتلین برای اندروید

آنها توسط مربیان خود برای اهداف آموزشی و بازاریابی رایگان ساخته شده اند و در واقع دوره های آموزشی آنلاین با کیفیت بالایی هستند.1. Kotlin برای مبتدیان: زبان بعدی پلتفرم اندروید این بهترین دوره رایگان برای یادگیری کاتلین به صورت آنلاین و همچنین در Udemy است.

این دوره 3.5 ساعته که توسط VJ Bambhaniya ایجاد شده است، ویژگی های اولیه و پیشرفته کاتلین را پوشش آموزش برنامه نویسی اندروید با کاتلین می دهد و برای توسعه دهندگان اندروید و جاوا یا هر کسی که می خواهد کاتلین را در سال 2021 یاد بگیرد مفید است.

موارد زیر را در یک دوره کوتاه اما متمرکز کاتلین خواهید آموخت1. چگونه کاتلین را روی دستگاه خود نصب کنید2. چگونه اولین برنامه و متغیرهای Kotlin خود را ایجاد کنیم3. انواع در کاتلین4. کنترل جریان، شرایط.

5. فواصل6. چرخه ها: برای، در حالی که، چرخه ها را تکرار کنید7. توابع8. بسته شدن، Lambadas، توابع سفارش بالاتر پس از اتمام این دوره، شما یک پایه محکم از چیستی کاتلین و نحوه استفاده از آن در توسعه سرور، توسعه اندروید و هر جای دیگری که کاتلین پشتیبانی می کند خواهید داشت.

در آموزش برنامه نویسی اندروید با کاتلین اینجا لینک ثبت نام در این دوره رایگان است آموزش کاتلین برای اندروید: زبان پلتفرم بعدی اندروید صحبت از اثبات اجتماعی، این دوره دارای میانگین 3.6 نمره است و بیش از 12140 دانش آموز در این دوره ثبت نام کرده اند که گویای کیفیت این دوره رایگان است.

اگر به دنبال یک دوره رایگان برای یادگیری کاتلین در سال 2021 هستید، آموزش برنامه نویسی اندروید با کاتلین رایگان به شدت توصیه آموزش برنامه نویسی اندروید با کاتلین می کنم این دوره را بگذرانید.

2. Kotlin Bootcamp برای برنامه نویسان این یک دوره آموزشی بوت کمپ برای یادگیری Kotlin برای توسعه دهندگان جاوا و اندروید است. این دوره توسط کسی به جز گوگل که مالک پلتفرم اندروید و شرکتی که در اختیار دارد، ارائه نشده است.

در این دوره، اصول اولیه کاتلین و مزایای استفاده از کاتلین در جاوا را یاد خواهید گرفت زیرا برنامه های کوچک بسیاری را در IntelliJIDEA، یکی از بهترین IDE ها برای توسعه دهندگان جاوا و کاتلین و همچنین توسط JetBrains، خالق برنامه نویسی کاتلین، می نویسید.

زبان این آموزش برنامه نویسی اندروید با کاتلین دوره توسط Google Developers Codelabs ارائه می شود که تجربه کدنویسی، آموزش و تمرین هدایت شده را ارائه می دهد. اکثر کد لبه ها شما را در فرآیند ایجاد یک برنامه کوچک یا افزودن عملکرد جدید به یک برنامه موجود راهنمایی می کنند.

یک دوره رایگان دیگر از طرف گوگل برای یادگیری ساخت اپلیکیشن اندروید با استفاده از کاتلین. دوره آموزشی  توسط آموزش برنامه نویسی اندروید با کاتلین تیم آموزشی توسعه دهندگان گوگل ایجاد شده است.

در این دوره، مفاهیم برنامه نویسی اندروید کاتلین را یاد می گیرید و برنامه های متنوعی ایجاد می کنید.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله دوره آموزش اندروید بپردازید.

3. تسلط بر کاتلین: راهنمای سریع برای ایمنی هیچ (در 30 دقیقه)این یک دوره آموزشی بسیار کوتاه آموزش برنامه نویسی اندروید با کاتلین برای یادگیری نحوه ارائه امنیت تهی کاتلین است، مشکلی بزرگ برای توسعه دهندگان جاوا در 25 سال گذشته.

این دوره که توسط Skill Centric ایجاد شده است، اطلاعات مفیدی در مورد سیستم نوع کاتلین در 30 دقیقه ارائه می دهد.موارد زیر را در یک دوره کوتاه اما متمرکز کاتلین خواهید آموخت1. تفاوت بین سیستم های نوع جاوا و کاتلین.

2. دریابید که چگونه کاتلین به شما کمک می کند با بدنام در زمان کامپایل آموزش برنامه نویسی اندروید با کاتلین به جای زمان اجرا مقابله کنید.3. تفاوت بین انواع و پلت فرم.4. از اپراتور تماس محافظت کنید

5. اپراتور الویس پس از اتمام این دوره با پوچ پذیری آموزش کاتلین برای اندروید که یکی از مزایا و ویژگی های اصلی زبان است، احساس راحتی خواهید کرد.در اینجا پیوند ثبت نام در این دوره رایگان وجود دارد – کاتلین: یک راهنمای سریع برای ایمنی پوچ (در 30 دقیقه)

شما همچنین اپراتور ایمن cast، ادعای غیر تهی، let function و برخی تکنیک های مهم دیگر آموزش برنامه نویسی اندروید با کاتلین برای کار با انواع nullable در زبان برنامه نویسی آموزش برنامه نویسی اندروید با کاتلین رایگان را یاد خواهید گرفت.

به طور کلی یک دوره رایگان خوب برای یادگیری ویژگی های امنیتی پوچ کاتلین.4. راهنمای یک ساعته کاتلین برای مبتدیان این یک دوره رایگان دیگر برای یادگیری کاتلین برای توسعه دهندگان جاوا و اندروید در Udemy است.

این یک راهنمای کوتلین فشرده و سریع از برنامه نویسی پایه کاتلین تا برنامه نویسی OOP است که توسط Tutlets Kkang ایجاد شده است.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله بازار کار برنامه نویسی اندروید بپردازید.

این دوره شامل نزدیک به 1.5 ساعت محتوا برای یادگیری برنامه نویسی شی گرا با کاتلین است آموزش برنامه نویسی اندروید با کاتلین و شما در این دوره موارد زیر را خواهید آموخت:

1. Kotlin Basic2. ساختار و بسته فایل Kotlin3. نوع داده و متغیر4.Array، List، Map، Iterator5. عملکرد6. حلقه و عبارت شرطی7. اموال و ایمنی صفر8.لاتینیت، تنبل9. برنامه نویسی Kotlin OOPدر اینجا لینک ثبت نام در این دوره رایگان است – راهنمای مبتدی یک ساعته کاتلین.

آموزش برنامه نویسی اندروید با کاتلین رایگان

پس از اتمام این دوره رایگان کاتلین ، باید درک خوبی از نحوه کدنویسی در کاتلین و استفاده از آموزش برنامه نویسی اندروید با کاتلین ویژگی های برنامه نویسی شی گرا آن داشته باشید.

صحبت از اثبات اجتماعی شد، این دوره دارای میانگین امتیاز 4.2 از 5 است و بیش از 6000 دانشجو در این دوره ثبت نام کرده اند که نشان دهنده مفید بودن این دوره است.

5. برنامه نویسی اندروید با کاتلین برای مبتدیان: برنامه ماشین حساب این یک دوره پروژه محور برای یادگیری برنامه نویسی کاتلین به صورت رایگان است.

اگر در حال یادگیری کاتلین برای توسعه برنامه‌های اندروید هستید، این دوره عالی برای شروع است آموزش برنامه نویسی اندروید با کاتلین زیرا یک برنامه ماشین حساب را از ابتدا توسعه می‌دهید.این دوره که توسط Philipp Cherubim ایجاد شده است،

به شما نحوه برنامه نویسی در آموزش کاتلین برای اندروید و استفاده از Android Studio، محبوب ترین IDE برای توسعه اندروید را آموزش می دهد.در طول مسیر، چیزهای اساسی در مورد فعالیت‌ها، گزیده‌ها و نماها در چارچوب Android نیز خواهید آموخت. شما نماهای سفارشی ایجاد کرده و آنها را در یک طرح بندی محدود قرار می دهید.

شما با مزایای معماری نحوه استفاده از آن و نحوه آموزش برنامه نویسی اندروید با کاتلین پیاده سازی آن در برنامه ماشین حساب ما آشنا خواهید شد.

به طور کلی یک دوره خوب برای یادگیری کاتلین و ساخت برنامه های اندروید است.این لینک برای شرکت در این دوره رایگان است – برنامه نویسی اندروید با کاتلین برای مبتدیان:

برنامه ماشین حساب 6. اندروید متوسط: برنامه را در کاتلین کلون کنید این یک دوره آموزشی رایگان، عملی و مبتنی بر پروژه برای یادگیری Kotlin برای ساخت برنامه ها و بازی های اندروید است.

در این دوره، به شما یاد می دهد که چگونه با استفاده از زبان برنامه نویسی کاتلین ، کلون آموزش برنامه نویسی اندروید با کاتلین اپلیکیشن Jump Scare را ایجاد کنید.

در این دوره موارد زیر را خواهید آموزش برنامه نویسی اندروید با کاتلین آموخت:تکنیک های مورد استفاده در برنامه شوخی شوک را بیاموزیدنحوه ذخیره اقلام در تنظیمات برگزیده مشترک نحوه دانلود تصاویر در حافظه برنامه نحوه کار با TextToSpeech این لینک شرکت در این دوره رایگان است – اندروید متوسط: برنامه Clone Jump Scare در آموزش کاتلین برای اندروید.

5. مقدمه ای بر کاتلین توسط کوین جونز هدف از این دوره، معرفی کاتلین به شماست تا شما را به توسعه سریع برنامه ها وادار کند. همچنین یک دوره آموزشی بسیار عملی و عملی است

و برای توسعه دهندگان جاوا و اندروید که می خواهند از آموزش کاتلین برای اندرویدبرای توسعه برنامه های سمت سرور و اندروید استفاده کنند آموزش برنامه نویسی اندروید با کاتلین عالی است.

در این دوره موارد زیر را خواهید آموخت1. نحوه نصب ابزارهای کاتلین و پیکربندی IDE ها برای استفاده از Kotlin2. نحوه استفاده از ویژگی های شی گرا کاتلین3. نحوه استفاده از ویژگی های برنامه نویسی کاتلین. نحوه نوشتن و اجرای تست ها در کاتلین.

پس از اتمام این دوره، شما یک پایه محکم در نحو و ویژگی های اولیه کاتلین خواهید داشت.در آموزش برنامه نویسی اندروید با کاتلین اینجا پیوند ثبت نام در این دوره رایگان وجود دارد –

زیرا دوره آزمایشی رایگان آن‌ها به شما 200 دقیقه دسترسی رایگان به تمام 5000+ جدیدترین دوره‌های آموزشی آنلاین آنها می‌دهد. از جمله کاتلین و جاوا.

این همه در مورد برخی از دوره های رایگان برای یادگیری زبان برنامه نویسی آموزش کاتلین برای اندروید است. از آموزش برنامه نویسی اندروید با کاتلین آنجایی که جاوا نزدیک به 25 سال از عمر آن می گذرد و تغییر زیادی نکرده است، کاتلین مانند نسخه مدرن جاوا است و بسیاری از ایرادات آن مانند پرحرفی را برطرف می کند.

آیا کدنویسی اندروید مشکل است؟

چالش‌های زیادی پیش روی یک توسعه‌دهنده اندروید وجود دارد، زیرا استفاده از برنامه‌های اندروید بسیار آسان است، اما توسعه و طراحی آنها بسیار دشوار است. پیچیدگی زیادی در توسعه برنامه های اندروید وجود دارد.

چه زبانی برای برنامه های اندروید استفاده می شود؟

Kotlin یک زبان برنامه نویسی مدرن با تایپ استاتیک است که توسط بیش از 60 درصد از توسعه دهندگان حرفه ای اندروید استفاده می شود و به افزایش بهره وری، رضایت توسعه دهندگان و ایمنی کد کمک می کند.

آیا می توانید برنامه های اندروید را در پایتون بنویسید؟

مطمئناً می توانید با استفاده از پایتون یک برنامه اندروید توسعه دهید. و این موضوع نه تنها به پایتون محدود می شود، بلکه در واقع می توانید برنامه های اندروید را به زبان های بیشتری غیر از جاوا توسعه دهید. بله، در واقع، پایتون در اندروید بسیار ساده تر از جاوا است و از نظر پیچیدگی بسیار بهتر است.

آموزش برنامه نویسی اندروید با کاتلین
برنامه نویسی اندروید با کاتلین

کارگردان: 2396 رأی

تاریخ ایجاد شد: 2022-05-19 13:17

امتیازدهی ویرایشگر:
4.9

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 18 =