ثبت نام
آموزش برنامه نویسی اندروید رایگان

فیلم آموزش برنامه نویسی اندروید رایگان

سرفصل‌های مقاله

مطمئنا دنیای برنامه نویسی زمانی آموزش برنامه نویسی اندروید رایگان توجه شما را به خود جلب کرده است آموزش برنامه نویسی اندروید رایگان ، اگر کامپیوتر و امکاناتی را که ارائه می دهد دوست دارید، قبلاً آن را در نظر می گرفتید، بدون شک.

اما تو دانشگاه کامپیوتر نخوندی و یک چیز سرگرمی آموزش برنامه نویسی اندروید رایگان است و یک چیز دیگر “بیا تو آرد” که مادربزرگم می گفت.بدیهی است که این چیز ساده ای نیست،

زیرا بدون دانش قبلی می توانیم خود را به پایین بیاندازیم، بنابراین آموزش برنامه نویسی اندروید رایگان دوره هایی را خواهیم دید که ما را با دنیای برنامه نویسی آشنا می کند.

ما می خواهیم یاد بگیریم و در صورت امکان پول زیادی خرج نکنیم.بنابراین ما آموزش برنامه نویسی اندروید رایگان قصد داریم چند دوره رایگان ببینیم، این درها را به روی دنیای برنامه نویسی باز کنیم،

و اگر آن را دوست داشته باشیم و در آن مهارت داشته باشیم، به این فکر می کنیم که آن را جدی تر بگیریم، اما اکنون می خواهیم از این برنامه شروع کنیم. شروع و دیدن دوره های برنامه نویسی مقدماتی.

آموزش برنامه نویسی اندروید رایگان چگونه است؟

فیلم آموزش برنامه نویسی اندروید رایگان

دوره های رایگان برنامه نویسی: از کجا شروع کنیم؟نشانگر1 یادگیری برنامه نویسی را از آموزش برنامه نویسی اندروید رایگان کجا شروع کنیم؟2 خراش3 برنامه نویسی کاربردی:

نحوه یادگیری آنها4 کد DEV5 توسعه اپلیکیشن اندروید Udacity پیشرفته 6 برنامه نویسی بازی های ویدیویی: چگونه آنها را ایجاد کنیم؟یادگیری برنامه نویسی را از کجا شروع کنیم؟

اگر می خواهید برنامه نویسی را یاد بگیرید، آموزش برنامه نویسی اندروید رایگان چه برای کامپیوتر، تلفن های هوشمند و یا حتی برای مونتاژ ربات ها، اولین چیزی که باید بدانید این است که هدف خود و آنچه می خواهید از دانش خود استفاده کنید.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله آموزش برنامه نویسی اندروید برای نوجوانان بپردازید.

زیرا در هر صورت زبانی که باید یاد بگیرید یا دوره هایی که باید جستجو کنید، آنها آموزش برنامه نویسی اندروید رایگان متفاوت هستند.چندین زبان برنامه نویسی وجود دارد که محیط های مختلف را هدف قرار می دهند و ممکن است کم و بیش گسترده باشند.

اگر می خواهید بدانید که کدام یک از آنها در دنیای برنامه نویسی بیشتر مورد توجه و محبوب هستند، می توانید به Tiobe Index بروید.این وب سایتی است که ماهانه رتبه بندی محبوب ترین زبان ها را جمع آوری می کند.

برنامه و دوره های موجود C رتبه اول را دارد و پس از آن جاوا در سال گذشته همه چیز برعکس آموزش برنامه نویسی اندروید رایگان شده است، اما تغییرات همیشه خوب هستند.

خراش برنامه نویسی را یاد بگیرید اگر برنامه‌نویسی نمی‌دانید، شاید باید از همان مسیرهایی که در رویکردهای کودکان به روباتیک استفاده می‌شود شروع کنیم و با Scratch، آزمایشگاه معتبر MIT Media Lab شروع کنیم.

این شامل چند آموزش اساسی است که به ما می آموزد انیمیشن بسازیم، موسیقی یا آموزش برنامه نویسی اندروید رایگان بازی های ساده بسازیم. بین 8 تا 16 مخاطب دارد، اما افراد در هر سنی که به دنبال شروع هستند از آن استفاده می کنند.

این روش در مایکروسافت Makecode استفاده می شود. و به شما این امکان را می دهید که از سنین پایین برنامه نویسی را یاد بگیرید و سپس به جاوا اسکریپت بروید، این برنامه رایگان، بین پلتفرم و منبع باز است، بنابراین نیازی به نصب نیست.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله آموزش برنامه نویسی اندروید با کاتلین بپردازید.

می توانید از آموزش های ساده ساخت ربات مقوایی یا ماشینی که فقط صورتحساب ها را می شمارد لذت آموزش برنامه نویسی اندروید رایگان ببرید.می توانید دوره های ساده دیگری را که در وب سایت Hour of Code طراحی شده اند، بیابید.

یک ساعت تکیه می کنند که افراد کم تجربه از 4 تا 104 سال را به گفته خود سازندگان به دنیای علوم کامپیوتر معرفی کنند.برنامه نویسی یاد بگیرید این ابتکار توسط Code.org سازماندهی شده است و از حمایت شرکت های فناوری مانند مایکروسافت، اپل و آمازون برخوردار است.

البته ما متخصص کامپیوتر نخواهیم شد، اما این یک راه خوب برای فهمیدن اینکه آیا برنامه نویسی تخصص ماست آموزش برنامه نویسی اندروید رایگان یا خیر است.برنامه نویسی کاربردی: نحوه یادگیری آنها اگر حرفه شما بیشتر توسعه اپلیکیشن است،

شاهد یک سری دوره های توسعه اپلیکیشن خواهیم بود. آموزش برنامه نویسی اندروید رایگان دوره های آنلاین رایگان زیادی برای برنامه نویسی و حتی توسعه اپلیکیشن ها برای اندروید، iOS و ویندوز وجود دارد.کد توسعه دهنده برنامه های کاربردی گوشی های هوشمند.

این یکی از بزرگترین پلتفرم های دوره آنلاین برای برنامه نویسی است، چندین دوره رایگان در زمینه برنامه نویسی برنامه اندروید منتشر کرده است.در سایت آن دوره های اولیه رایگان را پیدا خواهید کرد که در آن می توانید اولین برنامه اندروید خود را ایجاد کنید،

در مورد طرح بندی ها، TextView و EditText، ImageView، انواع دکمه ها، آموزش برنامه نویسی اندروید رایگان معرفی جاوا، تایمر معکوس و روش مقایسه بیاموزید.شما می توانید تا ده ویدیو را مشاهده کنید.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله دوره برنامه نویسی اندروید بپردازید.

که در آنها موضوعاتی مانند ایجاد رابط های کاربری پیچیده با دکمه ها، جعبه های متن، پانل ها و تصاویر آموزش برنامه نویسی اندروید رایگان و غیره را به شما آموزش می دهند. اگر دانش شما کم باشد این دوره بسیار مناسب است.

اگر آن را دوست دارید، می توانید طرح های ماهانه یا سالانه و حتی برای مدت نامحدود با هزینه هایی از 15 تا 99 یورو اجاره کنید.توسعه اپلیکیشن اندروید Udacity پیشرفته دوره برنامه نویسی کاربردی پیشرفته یک دوره رایگان و سطح بالاتر دیگر که باید به آن نگاه کنیم.

و شامل هشت درس مختلف برای دیدن ویجت های برنامه نویسی، پخش کننده های موسیقی و ویدیو و غیره آموزش برنامه نویسی اندروید رایگان است.

مکان شما را تشخیص دهد.به قول خودش: «در پایان دوره، یاد خواهید گرفت که چگونه اپلیکیشن خود را در فروشگاه گوگل پلی، فروشگاه رسمی اندروید منتشر کنید.

دریابید که چقدر می توانید پیش بروید و چگونه کاربران را از سراسر آموزش برنامه نویسی اندروید رایگان جهان جذب کنید.”برنامه نویسی بازی های ویدیویی: چگونه آنها را ایجاد کنیم؟

دوره های آموزش برنامه نویسی بازی های ویدیویی اگر بازی‌های ویدیویی دارید، دوره‌های آنلاین رایگان زیادی وجود دارد که می‌توانیم آن‌ها را از هر کجا دنبال کنیم و همه چیزهایی را که پشت توسعه بازی‌های ویدیویی است بیاموزیم.

در اینجا ما مجموعه ای از فایل های دوره های رایگان را مشاهده خواهیم کرد که شما می توانید به نحوی آنلاین انجام دهید تا بازی های ویدیویی را یاد بگیرید.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله دوره آموزش اندروید بپردازید.

این دوره ها توسط دانشگاه معتبر اسپانیایی خودمختار بارسلون ارائه می شود. این دوره ها برای آموزش برنامه نویسی اندروید رایگان یادگیری نحوه ساخت بازی های ویدیویی کاملا رایگان هستند، اما البته اگر عنوان مناسبی برای هر دوره می خواهید باید هزینه ای را بپردازید که معمولاً خیلی زیاد نیست.

در آنجا تصمیم می گیرید که آیا می خواهید این عنوان را دریافت کنید یا آنقدر یاد بگیرید که در صنعت بازی های ویدیویی حرفه ای شوید.طراحی و توسعه بازی های ویدئویی – دانشگاه خودمختار بارسلون.

پروژه نهایی شما را با دنیای توسعه بازی های ویدیویی آشنا می کند. نسخه اصلی بازی ویدیویی (دمو) تنها با آموزش برنامه نویسی اندروید رایگان یک مرحله ارائه شده است.

با دانش به دست آمده و بسته به علایق شخصی خود، می توانید روی یکی از جنبه های زیر یک بازی ویدیویی کار کنید:- طراحی بازی های ویدئویی- هنر- برنامه نويسي

.موتورهای گرافیکی برای بازی های ویدیویی: موتور بازی – دانشگاه خودمختار بارسلون.این دوره برای افرادی است که می خواهند بدانند چگونه یک بازی ویدیویی بسازند، در این دوره نحوه ایجاد یک موتور کوچک، یکی از پایه های هر بازی ویدیویی را توضیح می دهند.

آموزش آنلاین برنامه نویسی اندروید

آموزش آنلاین برنامه نویسی اندروید

این دوره به شما یاد می دهد که این مفهوم را درک کنید، بدانید که هسته آموزش برنامه نویسی اندروید رایگان چیست، آنچه در انگلیسی به عنوان “موتور بازی” شناخته می شود.

ما نه تنها نقش آن را تجزیه و تحلیل خواهیم کرد، بلکه همچنین ابزارهایی را که برای استفاده در یک بازی ویدیویی باید فراهم کند، تجزیه و تحلیل خواهیم کرد.آموزش ساخت یک موتور کوچک از ابتدا برای ساخت یک بازی ویدیویی در DirectX11.

دوره ای که در آن همه می توانند دانش اولیه در مورد عملیات به دست آورند و افرادی که آموزش برنامه نویسی دارند یاد می گیرند که موتور خود را ایجاد کنند.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله بازار کار برنامه نویسی اندروید بپردازید.

گیم پلی در بازی های ویدیویی – دانشگاه خودمختار بارسلون.در این دوره، آنها همان چیزی را با آموزش برنامه نویسی اندروید رایگان دستورالعمل های زیر توصیف می کنند، طراحی بازی های ویدیویی هنر به کارگیری مفاهیم طراحی برای ایجاد تعامل بین بازیکنان است.

این یک تمرین ذهنی است که نیاز به دانش متفاوت در زمینه های مختلف و توانایی برقراری ارتباط با آنچه می خواهید به دست آورید دارد.شما قادر خواهید بود اصول طراحی بازی های اکشن دو بعدی و طراحی بازی های ویدئویی پلت فرم را بیاموزید.

با کار یک طراح بازی های ویدئویی و اصول اولیه طراحی آشنا شوید و حتی یاد بگیرید که چگونه آموزش برنامه نویسی اندروید رایگان تمرین های طراحی بازی های ویدئویی را توسعه دهید.امیدواریم با تمام دوره هایی که در این پست به آنها اشاره کردیم،

تماس خود را پیدا کنید و یاد بگیرید که در زمینه ای که بیشتر دوست دارید برنامه ریزی کنید. بررسی کنید که آیا این تماس شماست و از درون در دنیای فناوری غوطه ور شوید.

اندروید بدون شک پیشرو در میان سیستم های تلفن همراه است – بیش از 80 درصد از تلفن های هوشمند و تبلت های جهان از آن استفاده می کنند.

با انتشار پروژه های خود در فروشگاه Google Play، این شانس را دارید که به میلیون ها کاربر دسترسی آموزش برنامه نویسی اندروید رایگان پیدا کنید و به موفقیت جهانی دست یابید!با آموزش ما از ابتدا برای توسعه برنامه آماده خواهید شد،

یاد خواهید گرفت که چگونه کد را بهینه کنید تا به راحتی برنامه های خود را برای کاربران کشورهای مختلف ترجمه کنید. شما با اصول طراحی یک رابط مدرن مطابق با دستورالعمل های متریال دیزاین آشنا خواهید شد.

همه چیز نیست! برنامه های شما نه تنها بر روی گوشی های هوشمند و تبلت ها کار می کنند، بلکه به آموزش برنامه نویسی اندروید رایگان شما نحوه ایجاد پروژه برای Android Wear را نیز نشان خواهیم داد.

دیجیتالی شدن، دیجیتالی شدن، آموزش الکترونیکی پدیده هایی هستند که برای همه ما کاملاً شناخته شده و اخیراً به ویژه مهم و مفید هستند. گوگل این را به خوبی می داند و سالهاست که دوره های آنلاین رایگان را به ما ارائه می دهد.

با تشکر از این آموزش، می توانید اصول اولیه بازاریابی، برنامه نویسی، سخنرانی عمومی، اسرار تبلیغات گوگل و موارد دیگر را به صورت رایگان بیاموزید.

همه اینها با گواهی رایگان گوگل تکمیل شده است. با این حال، همه نمی دانند که علاوه بر آموزش برنامه نویسی اندروید رایگان پلتفرم معروف Google Internet Revolutions، این غول دوره های دیگری را نیز به شرکای تجاری ارائه می دهد.

گوگل دوره های بسیار جالبی را در پلتفرم Google Partner Training ارائه می دهد. برای ثبت نام در آن، تنها چیزی که نیاز دارید یک آدرس ایمیل تجاری است، و سپس برخی از اطلاعات اولیه خود را پر کنید – مانند مناطقی که بیشتر به شما علاقه مند هستند و موقعیت فعلی شما.

پس از تکمیل این مراحل، به پلتفرم و دوره های بسیار متنوعی دسترسی خواهید داشت. در آنجا آموزش برنامه نویسی اندروید رایگان دوره‌های آموزشی آنلاین رایگان در موارد زیر را خواهید دید.

همچنین آموزش برنامه نویسی اندروید رایگان دوره های کوتاه در زمینه امنیت، مدیریت و فروش راه حل های Android Enterprise است. در این دوره باید شبیه سازی فروش را برای مشتریان خاص نیز انجام دهید.

مدت دوره 1 ساعت و 15 دقیقه می باشد. این دوره مفاهیم پیشرفته تری را پوشش می دهد – مانند Google Play مدیریت شده، اصول پیاده سازی و بهترین روش ها در اجرای آن. دوره کمتر از 2 ساعت طول می کشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + ده =