منو
صفحه اصلی
ثبت نام
آموزش برنامه نویسی اندروید صفر تا صد

آموزش برنامه نویسی اندروید صفر تا صد رایگان

سرفصل‌های مقاله

ما بیش از 100 دوره آموزشی توسعه آموزش برنامه نویسی اندروید صفر تا صد اپلیکیشن موبایل را در سایت Mobilhanem.com خود منتشر کرده و ادامه می دهیم. علاوه بر این، ما به صدها سوال در بخش پرسش و پاسخ پاسخ داده ایم و به این کار آموزش برنامه نویسی اندروید صفر تا صد ادامه می دهیم. با این حال، داشتن دانش برنامه نویسی برای درک دوره های توسعه اپلیکیشن iOS و توسعه آموزش برنامه نویسی اندروید صفر تا صد اپلیکیشن اندرویدی ما ضروری است.

بنابراین درس های ما برای دوستانی که به تازگی پا به دنیای برنامه نویسی موبایل گذاشته اند چندان واضح نیست آموزش برنامه نویسی اندروید صفر تا صد و دوستان ما در سایت درخواست های فشرده ای برای آموزش برنامه نویسی اندروید از ابتدا دارند. به‌عنوان تیم mobilhanem.com، برای دوستانی که تازه وارد این کار شده‌اند و می‌خواهند خود را در بخش توسعه اپلیکیشن موبایل بهبود بخشند، از صفر شروع کردیم. برای درس های برنامه نویسی iOS، دوست ما Eren Başaran و Aycan Ayhan به آموزش Swift Lessons ادامه می دهند.

آموزش برنامه نویسی اندروید صفر تا صد

دوستانی که تجربه ای در مورد سوئیفت ندارند می توانند با دنبال کردن این درس ها سوئیفت را یاد آموزش برنامه نویسی اندروید صفر تا صد بگیرند.بیایید به مبحث درس های اندروید که موضوع اصلی ماست برسیم. همانطور که می دانیم برای توسعه برنامه های اندروید بومی باید جاوا را بدانیم. اگر بگویید این بومی چیست، باید این درس را مطالعه کنید.همانطور که در این مقاله اشاره کردم، جاوا برای توسعه اندروید ضروری است. اگر می‌خواهیم یک توسعه‌دهنده اندروید خوب باشیم، باید در جاوا تجربه داشته باشیم و موضوعات اصلی جاوا را به خوبی بلد باشیم.

اشتباهی که اکثر دوستان ما مرتکب می شوند این است که مستقیماً شروع به توسعه برنامه های اندرویدی آموزش برنامه نویسی اندروید صفر تا صد می کنند در حالی که تجربه ای در جاوا ندارند. شروع این کسب و کار به این شکل، تلاش برای توسعه اپلیکیشن های اندرویدی بدون دانستن جاوا، مانند این است که بدون پایه و اساس قدم بردارید و به طور کلی با تسلیم شدن زودهنگام به پایان می رسد. مخصوصاً از آنجایی که رویای تازه واردان به این تجارت توسعه اپلیکیشن اندروید و کسب درآمد از این اپلیکیشن اندرویدی است.

حوصله ندارند و سعی می کنند مستقیما اندروید بنویسند. او اپلیکیشنی را که نوشته است با کپی پیست کدهایی آموزش برنامه نویسی اندروید صفر تا صد که از سایت های مختلف پیدا کرده اجرا می کند و کار را از روی قلب انجام می دهد. کدی که به صورت ناخودآگاه به این شکل نوشته می شود چیز زیادی به شما اضافه نمی کند، فقط باعث صرفه جویی در روز می شود. دفعه بعد که با مشکل مشابه مواجه شدید، درباره نحوه انجام آن از راست به چپ تحقیق می کنید. همانطور که اشاره کردم، ماجراجویی اپلیکیشن اندروید که به این شکل شروع شد، با ناامیدی به پایان می رسد.

در عوض، اگر مستقیماً با درس های جاوا و شاید 1-2 ماه تجربه در جاوا شروع می کرد، در برنامه اندروید بسیار آموزش برنامه نویسی اندروید صفر تا صد موفق تر می شد و آگاهانه کدهایی را که نوشته بود می نوشت، آگاهانه تحقیق می کرد و اشتباهات / شکست های خود را یاد می گرفت و به راه خود ادامه می داد. . این چیزی است که ما به شما توصیه می کنیم و برای کمک به شما در این زمینه، آموزش های Basic Java برای برنامه نویسی اندروید را شروع کرده ایم.

اندروید پایه جاوا.در این درس ها، درس های Basic Java را به بهترین شکل به شما می گوییم. این آموزش برنامه نویسی اندروید صفر تا صد یک سری مقالات خوب نه تنها برای کسانی که می خواهند اندروید را توسعه دهند، بلکه برای دوستانی که می خواهند در مورد Basic Java یاد بگیرند نیز خواهد بود.شما همچنین می توانید با نظرات خود در این درس ها ما را راهنمایی کنید و در صورت وجود گم شدن یا اشتباه به ما هشدار دهید. اگر متوجه نشدید، می توانید بدون تردید سؤال بپرسید.

با خواندن این درس، فکر می کنم اولین قدم را برای تبدیل شدن به یک توسعه دهنده خوب اندروید برداشته اید. راه خوبی آموزش برنامه نویسی اندروید صفر تا صد داری نکته : وقتی درس های جاوا تمام شد با آموزش اندروید ادامه می دهیم و با اجزای اصلی اندروید شروع می کنیم و درس های سفارشی بیشتری را برای شما آماده می کنیم و در نهایت یک نمونه اپلیکیشن می نویسیم و آنچه را که می دانیم تقویت می کنیم.کاتلین یا جاوا؟ده ها مقاله درباره زبان های برنامه نویسی کاتلین و جاوا نوشته شده است.

اما پاسخ به سوال کاتلین یا جاوا در سال 2020 هنوز برای بسیاری از افراد متعجب است. من همین سوال را آموزش برنامه نویسی اندروید صفر تا صد از افراد مختلف اطرافم می شنوم. مثلا سوالی است که همیشه در مصاحبه های شغلی مطرح می شود. دلیل اینکه من کاتلین را انتخاب کردم فرهنگ و علاقه عمومی است یا انتخابی است که آگاهانه انجام داده ام. با این حال، هدف اندازه گیری آن است. در مصاحبه‌ها، «چیزی به نام کاتلین ظاهر شده است. آیا باید بدانم که آیا باید به شما هشدار دهم که نگویید “همه به او می گذرند، بنابراین فکر کردم باید پاس کنم.”

در عرض چند ماه پس از اینکه در Peakup مشغول به کار شدم، یک ارائه 45 دقیقه ای در مورد Kotlin یا Java به هم آموزش برنامه نویسی اندروید صفر تا صد تیمی هایم که توسعه دهندگان هستند ارائه دادم. دانشجویانی که در سخنرانی من در رویداد IAU Android Talks در دانشگاه آیدین استانبول شرکت کردند و دانشجویانی که اخیراً از دفتر ما از باشگاه کارآفرینی دانشگاه فنی استانبول بازدید کردند، همین سوال را پرسیدند. به عبارت دیگر، همه کسانی که به نرم افزار علاقه دارند، از همکاران باتجربه من گرفته تا دانش آموزان، هنوز به طور معمول در مورد تفاوت های Kotlin و Java تعجب می کنند.

من می خواستم با نوشتن مقاله ای در این زمینه به افراد بیشتری دسترسی پیدا کنم و تا جایی که آموزش برنامه نویسی اندروید صفر تا صد می توانم کمک کنم. چون فکر می کنم این سوال بیشتر پرسیده شود.در این مقاله چرا لازم است کاتلین، جاوا برای برنامه نویسی اندروید در سال 2020 بدانید، می خواهم یک برنامه اندروید بنویسم آیا جاوا، جاوا برای اندروید را یاد بگیرم یا کاتلین؟ من سعی خواهم کرد به سوالاتی مانند اینکه آیا جاوا می میرد یا حتی می میرد پاسخ دهم. ضمنا من هیچ مقایسه زبانی انجام ندادم.

من فقط سعی کردم به این سوال پاسخ دهم که آیا یا چه زمانی باید به کاتلین سوئیچ کنیم؟ مقاله دیگری آموزش برنامه نویسی اندروید صفر تا صد در مورد مقایسه زبان تا چند هفته دیگر منتشر خواهد شد.به طور خلاصه، فکر نمی‌کنم بتوانم پاسخ ساده‌ای به سوال کاتلین یا جاوا بدهم، اما اگر بخواهم جمله‌ای بگویم که بتواند خلاصه مقاله باشد:من می گویم “بستگی دارد”پروژه ای که قرار است انجام دهید، دانشجو هستید یا نه، دانشجو هستید، رویکرد دانشگاه شما به زبان ها، اینکه آیا در بخش کار می کنید، آیا یک کد میراثی وجود دارد که در آن کار می کنید.

پاسخ به این سوال به ده ها متغیر مانند این بستگی دارد. لطفا به جای تعقیب اطلاعات و درخواست آموزش برنامه نویسی اندروید صفر تا صد پاسخ واضح، مقاله را تا آخر بخوانید. مخصوصاً نسل جدید بسیار بی حوصله است، تقریباً همه چیز را دریافت می کند، فوراً جواب می گیرد، فوراً آن را تمام می کند، فوراً یک پروژه بسیار خوب بساز… لطفاً کمی صبر داشته باشید. به وضوح سیاه و سفید نیست. زندگی شما نباید به این سرعت جریان داشته باشد. نفس بکش، نفس بکش، زندگی کن. پاسخ من به سوال کاتلین یا جاوا واقعا طولانی است.

اگر اهل مطالعه هستید، به شما توصیه می‌کنم همین الان برگه را ببندید، اما ترجیح می‌دهم وقتتان را بگذارم آموزش برنامه نویسی اندروید صفر تا صد زیرا پاسخ ساده‌ای وجود نخواهد داشت. (اگر می خواهید توسعه دهنده باشید، حوصله خواندن را نداشته باشید) یک مقاله کامل خواهید خواند که ارزش وقت گذاشتن را دارد، مطمئن باشید.متأسفانه اینترنت تبدیل به زباله دانی بزرگی شده است و نمی توان بین کسانی که می دانند و کسانی که نمی دانند تشخیص داد. برای نمایش 3 5 تبلیغ دیگر، 3 خط در صفحه بزرگ نوشته شده و پاس می شود.

مانند بسیاری از مقالات در زباله های اینترنتی، کاتلین خوب است، خوب، خوب است، بیایید فوراً برویم، آموزش برنامه نویسی اندروید صفر تا صد اجازه دهید این را از ابتدا بیان کنم. اگر می خواهید به Kotlin تغییر دهید و نیاز به پشتیبانی دارید، باید آن نوع نوشتن را انتخاب کنید. این مقاله متفاوت خواهد بود.ما شروع می کنیم!قبل از هر چیز می خواهم بگویم که نباید معتاد به فناوری، متعصب یا حتی برده هیچ زبانی بود. به نظر من بهتر است بسته به پروژه و شرایط بتوان زبان و فریمورک را تغییر داد.

مثلاً ما جاوه ای هستیم، 20 سال است که اینگونه هستیم، فکر می کنم این تصور که 20 سال دیگر اینگونه آموزش برنامه نویسی اندروید صفر تا صد باشیم اشتباه است. مشخص نیست که زبان‌ها و چارچوب‌های فناوری که ما استفاده می‌کنیم چقدر زنده خواهند ماند. چه تعداد از زبان ها و فریم ورک های برنامه نویسی در دهه 2000 یا 2010 بسیار معروف هستند و در حال حاضر حتی یک آگهی شغلی وجود ندارد. ما هرگز نمی توانیم دقیقاً بدانیم که در این دنیای پویا چه اتفاقی خواهد افتاد.

برای مثال دیگر، iOS و Android در حال حاضر بیشتر به صورت بومی توسعه داده شده اند. در حالی که ما آموزش برنامه نویسی اندروید صفر تا صد هنوز در حال بحث در مورد جاوا یا کاتلین هستیم، گوگل همچنین در حال توسعه یک چارچوب توسعه برنامه چند پلتفرمی به نام Flutter است که ممکن است طی چند سال آینده محبوب شود. شاید گوشی های ما دارای سیستم عامل فوشیا باشند که بسیار پایدارتر از سیستم عامل اندروید خواهد بود. بنابراین به نظر من این اشتباه است که به زبان یا چارچوب وابسته باشیم و بگوییم که هرگز زبان دیگری وجود نخواهد داشت.

در این مقاله نمی توانم مستقیماً بگویم کاتلین بهتر است و فرهنگ جاوا و منابع و زیرساخت هایی که از سال 1995 آمده آموزش برنامه نویسی اندروید صفر تا صد است را دور بریزید، با گفتن جاوا و نوآوری ها و امکاناتی که کاتلین آورده است، اجازه نمی دهم کسی آن را پرتاب کند. دور. حالا بیایید کمی عمیق تر برویم.1. من یک دانشجوی دانشگاه کاتلین هستم یا جاوا؟اول از همه، من می خواهم با دانش آموزان شروع کنم تا به سوال کاتلین یا جاوا پاسخ دهیم. اگر فردی که این سوال را می پرسد دانشجو است، توصیه من به او و توصیه او به دوستان شاغل در این بخش.

رژیم غذایی من بسیار متفاوت خواهد بود. حتی با توجه به ترم هایی که دانشجوی عزیزمون میخونه تغییر آموزش برنامه نویسی اندروید صفر تا صد میکنه.چه فصلی را می خوانید؟آیا در دپارتمان با دوره های نرم افزاری تحصیل می کنید؟در کدام ترم تحصیل می کنید؟آیا در برنامه درسی خود یک دوره جاوا یا برنامه نویسی شی گرا (من آن را به اختصار OOP می نامم) در برنامه درسی خود دارید؟ آیا این دوره را گذرانده اید یا خواهید خواند؟اگر در رشته‌ای تحصیل می‌کنید که شامل دوره‌های نرم‌افزاری مانند مهندسی کامپیوتر، مهندسی نرم‌افزار، سیستم‌های اطلاعات مدیریت است… ترم تحصیلی شما بسیار مهم است.

1.A) اگر در ترم اول یا کلاس مقدماتی هستید و دوره OOP شما به زبان جاوا تدریس می شود.اگر در ترم اول یا آموزش برنامه نویسی اندروید صفر تا صد در طول کلاس مقدماتی با سوال کاتلین یا جاوا مواجه شدید، اکیداً پیشنهاد می کنم برنامه درسی خود را بررسی کنید. آیا آنها دوره OOP را به زبان جاوا در دانشگاه شما تدریس می کنند؟ اول از همه، شما باید این اطلاعات را از کلاس های بالاتر یا برنامه درسی دانشگاه یاد بگیرید. اگر قصد گذراندن دوره جاوا یا OOP را دارید، قطعا پاسخ سوال جاوا یا کاتلین جاوا خواهد بود. یادگیری جاوا کمک زیادی به نمرات دوره OOP شما خواهد کرد.

این سوالی بود که در سخنرانی من در دانشگاه آیدین استانبول پرسیده شد و ابتدا از دانشجو پرسیدم که آموزش برنامه نویسی اندروید صفر تا صد در کدام ترم تحصیل می کند. گفت کلاس اول درس می خواند و جوابی که دادم چیزی جز جواب بالا نبود. (من خیلی کنجکاو هستم که در حال حاضر چه خبر است 🙂 فوراً شروع به کار بر روی جاوا کنید. فوراً شروع به ساخت پروژه و اشتراک گذاری آن در GitHub کنید. فعلاً نگران کیفیت کد خود نباشید، ممکن است بد باشد، ممکن است خوب باشد.

حتی اگر بد یا خوب باشد کاری انجام دهید تولید کنید و به اشتراک بگذارید.چون برای کارفرما در آینده است.آموزش برنامه نویسی اندروید صفر تا صد حتما اهمیت زیادی دارد که شما چیزی تولید کرده باشید.هرجا که به دانشجوی نرم افزار برخورد کردم همیشه همین توصیه را بفرمایید در تابستان بیکار نمانید، پس از یک استراحت کوتاه یا تعطیلات، حتما بنشینید و جاوا را مطالعه کنید، اگر می دانید چگونه جاوا یا هر زبان برنامه نویسی را یاد بگیرید، زبان نرم افزاری را انتخاب کنید، من قطعا هستم. منتظر مقاله ای هستم که در وبلاگ خود با عنوان چگونه یاد بگیرم به اشتراک گذاشتم.

1. ب) اگر در ترم اول یا کلاس مقدماتی هستید و دانشگاه شما دوره OOP را از  آموزش برنامه نویسی اندروید صفر تا صد طریق C#، C++… با زبان برنامه نویسی غیر از جاوا تدریس می کند.شما در ترم اول دانشگاه یا در کلاس مقدماتی با سوال کاتلین یا جاوا مواجه شدید، برنامه درسی خود را بررسی کردید و متوجه شدید که C# تدریس خواهد شد. نگویید “به هر حال من یک توسعه دهنده اندروید خواهم بود، چرا باید C# یاد بگیرید”، فکر نکنید که وقت خود را تلف می کنید. اگر می گویید C++ دانشگاه ما هم استفاده می کند، کار نمی کند، خیلی اشتباه است.

تو فکر می کنی هدف از دوره OOP آموزش اصول اولیه برنامه نویسی شی گرا است. این در مورد آموزش برنامه نویسی اندروید صفر تا صد آموزش زبان به شما نیست. این یک دوره زبان برنامه نویسی دانشگاهی نیست. دانشگاه به شما پیش زمینه می دهد، تئوری می دهد. شما آن زیرساخت را می خرید و در هر کجا که می خواهید از آن استفاده می کنید. این به شما بستگی دارد. کلام نسل جدید را “نریز” چون به دانشگاه شما ++C آموزش می دهد. هنگامی که OOP چیست و توانایی تفکر تحلیلی را به دست آوردید، تغییر به زبان شی گرا دیگر سخت نخواهد بود.

یکی از اساتید من در دانشگاه Yıldırım Beyazıt می‌گوید: «برخی از زبان‌های برنامه‌نویسی مبتنی بر شی آموزش برنامه نویسی اندروید صفر تا صد با وارد کردن به کلاس شروع می‌شوند، برخی با استفاده شروع می‌شوند، برخی به روشی دیگر، اما قسمت پایین آن تفاوت زیادی بین آن‌ها ایجاد نمی‌کند. زبان ها. برای if while در هر زبان برنامه نویسی وجود دارد و یکسان است. ممکن است املای آنها متفاوت باشد، اما آنها یک کار را انجام می دهند و معنی یکسانی دارند. هنگامی که به یک زبان شی گرا به خوبی تسلط پیدا کردید، ممکن است تنها چند هفته طول بکشد تا به زبان دیگری بروید.

نحوه آموزش برنامه نویسی اندروید صفر تا صد

در مورد پاسخ به سوال کاتلین یا جاوا، برای یادگیری کاتلین عجله نکنید.زبانی را که در دوره OOP خود خواهید آموزش برنامه نویسی اندروید صفر تا صد دید مطالعه کنید. مهم نیست چه زبانی است، آن زبان را مطالعه کنید و کلاس OOP خود را با نمرات خوب بگذرانید. اگر بعد از آن می خواهید برنامه نویسی اندروید را یاد بگیرید، به نظر من نیازی به یادگیری مجدد جاوا ندارید. می توانید با کاتلین شروع کنید. اصول برنامه نویسی شی گرا بسیار مهم است. الگوریتم‌ها، الگوهای طراحی، اصول نرم‌افزار، استانداردهای کد.

اگر دانشگاه شما اینها را آموزش می‌دهد، آن زبان را به خوبی یاد بگیرید. مطمئن باشید، در آینده آموزش برنامه نویسی اندروید صفر تا صد تغییر به کاتلین برای شما بسیار آسان تر خواهد بود.1. ج) اگر بعد از ترم 5 دانشگاه با این سوال مواجه شدید درس OOP گذشت. و شما از این درس سیر نشدید. یا شما هرگز این درس را ندیده اید. یا باید معلم سختی بود.می توانید با کاتلین شروع کنید. به نظر من دانشگاهی نیست که زبان برنامه نویسی نشون ندهد یا حداقل اصول OOP را تدریس نکند اما وقتی دانشگاه ها پر می شود کیفیتش افت کرده است.

من لحظه شما را توصیه نمی کنم. با جاوا شروع کنید. زیرا مشکل منابع در جاوا نخواهید داشت. می‌توانید آموزش برنامه نویسی اندروید صفر تا صد ده‌ها کتاب، ده‌ها وبلاگ و ویدیو پیدا کنید و می‌توانید در مدت کوتاهی راه طولانی را طی کنید. منابع کاتلین مختلفی وجود دارد، اما فکر نمی‌کنم بتوانند با منابع جاوا رقابت کنند.در نتیجه، اگر دانش خوبی از OOP از دانشگاه خود کسب کرده باشید، مهم نیست که آن را به چه زبانی دریافت می کنید. وقتی از شما می پرسند کاتلین است یا جاوا، من به کاتلین پاسخ می دهم.

اگر زیرساخت برنامه نویسی خود را به اندازه کافی آماده کرده باشید، اگر توانایی تفکر تحلیلی را به دست آورده باشید، آموزش برنامه نویسی اندروید صفر تا صد می توانید در عرض چند هفته پروژه کوچکی را به زبان OOP دیگری تولید کنید.2. آیا من در حال حاضر به عنوان یک توسعه دهنده اندروید، KOTLIN یا JAVA کار می کنم؟اگر در حال حاضر به عنوان یک توسعه دهنده اندروید در یک شرکت کار می کنید و سوال کاتلین یا جاوا را مطرح می کنید، البته پاسخ من مستقیماً کاتلین نخواهد بود.

من به شما توصیه می کنم که در نهایت به Kotlin تغییر دهید. از آنجایی که شما قبلاً فردی هستید که جاوا را آموزش برنامه نویسی اندروید صفر تا صد بالاتر از سطح مشخصی می دانید و مفاهیم OOP را می دانید، شما را مجبور به تغییر به Kotlin نمی کند. به کاتلین بروید، اما اینطور نیست که همه فوراً بروند. همانطور که از دانش آموزان پرسیدم چه زمانی قبول می شوید، با طرح چند سوال به شما پیشنهاد می کنم.اندازه پروژه های فعلی شما در شرکت چقدر است؟شرکت شما چقدر نوآور است و آیا مدیران شما از تمایل شما برای بهبود خود حمایت می کنند؟

چند کاربر به طور فعال از برنامه ای که در حال حاضر با جاوا می سازید استفاده می کنند؟آیا از شما انتظار می رود آموزش برنامه نویسی اندروید صفر تا صد که کاربر دائماً اصلاحات و به روز رسانی های برنامه ای را که می خواهید به Kotlin منتقل کنید منتشر کنید؟شما به تازگی فارغ التحصیل شده اید و جاوا را در دانشگاه نشان داده اید. شما شروع به نوشتن برنامه اندروید با جاوا کردید و وارد یک شرکت نوپا شدید، 3 ماه است که کار می کنید، 2 برنامه اندرویدی در مقیاس کوچک دارید و در آنها از جاوا استفاده کرده اید.

من به شما پیشنهاد می کنم مدتی با جاوا در این شرکت ادامه دهید. در مورد شما، متأسفانه، در حال حاضر آموزش برنامه نویسی اندروید صفر تا صد زمانی برای اختصاص دادن به کاتلین ندارید. شما باید خود را به کارفرما ثابت کنید تا در کوتاه مدت نتیجه بگیرید. من این احساس را به خوبی می شناسم. هنگامی که شغل خود را تغییر می دهید یا زمانی که یک نقطه عطف مهم مانند 6 ماه، 8 ماه، 1 سال را در این محل کار شکست می دهید، به شما توصیه می کنم که کمی وقت خود را در کاتلین صرف کنید و در اوقات فراغت خود کار کنید. 

2 تغییر پروژه بزرگی که به مدت 3 سال با جاوا در حال توسعه آن بوده اید به طور مستقیم آموزش برنامه نویسی اندروید صفر تا صد به Kotlin فقط به این دلیل که Kotlin خارج شده و راحت تر از جاوا است، ممکن است نتایج نامطلوبی به دنبال داشته باشد. در حالی که هنوز در مرحله یادگیری کاتلین هستید، ممکن است دچار تزلزل، مبارزه و از دست دادن انگیزه شوید زیرا مستقیماً درگیر یک پروژه بزرگ هستید. مثل اشتباهی که در آن زمان مرتکب شدم: شما کاتلین را می نویسید، اما کاتلین را مانند جاوا می نویسید.

بعد از آن چنین چیزی رخ می دهد.نمی‌توانم به آن اضافه کنم که، هر فردی که می‌خواهد آن‌ها آموزش برنامه نویسی اندروید صفر تا صد را در PEAKUP بهبود بخشد، همیشه زمان و منابعی را اختصاص داده و ایجاد می‌کند.جنبه کاربری کسب و کار نیز وجود دارد، که به نظر من، هم از نظر نوآوری و هم از جانب مدیران شما یک بعد مهم است. اگر برنامه‌ای که در جاوا نوشته‌اید توسط ده‌ها کاربر استفاده می‌شود و انتظار می‌رود که پیشرفت‌ها و پیشرفت‌های مستمری داشته باشید، ممکن است تغییر به Kotlin دشوار باشد.

توصیه حقیر من این است که خارج از ساعات کاری خود با کاتلین کار کنید و با استفاده از کاتلین چند آموزش برنامه نویسی اندروید صفر تا صد پروژه متوسط ​​بسازید و در صورت اجازه کاربر یک شعبه (Branch) باز کنید و پروژه خود را به تدریج به کاتلین منتقل کنید. بنابراین، شما بر روی شاخه اصلی تأثیر نمی گذارید و می توانید هر زمان که بخواهید به شاخه اصلی بروید، خطاها را تصحیح کنید، ویژگی ها را اضافه کنید و سپس به شاخه مهاجرت Kotlin بازگردید.اگر مدیرانتان به شما زمان بدهند تا خودتان را توسعه دهید.

اگر تازه وارد این شرکت هستید و قبلاً هیچ برنامه اندرویدی بومی در شرکت شما نوشته آموزش برنامه نویسی اندروید صفر تا صد نشده است (وضعیتی که در هنگام پیوستن به Peakup با آن مواجه شدم)اگر برنامه‌های اندرویدی فعلی شما که با جاوا نوشته شده‌اند پایدار هستند، رفع اشکال و افزودن ویژگی‌ها زیاد نیست.در موارد ذکر شده در بالا، می‌توانم بگویم کاتلین را در اسرع وقت بدون فکر کردن شروع کنید. اگر پروژه ای را از ابتدا شروع می کنید، مستقیماً با Kotlin شروع کنید.

و به قول نیاکان ما، کاروان در جاده صف می کشد، قطره قطره دریاچه می شود، بدون شیرجه زدن در آموزش برنامه نویسی اندروید صفر تا صد دریا نمی توانی شنا یاد بگیری…آیا اندروید به طور کامل از جاوا اجتناب خواهد کرد؟شکستن GIF تام کروز توسط Mission Impossible – یافتن و اشتراک گذاری در GIPHYاین یک سوال بسیار شیرین است که اغلب توسط همکاران یا مصاحبه های شغلی شما مورد پسند قرار می گیرد. به نظر نمی رسد فعلاً اندروید جاوا را کنار بگذارد. زیرا میلیون ها خط کد جاوا در سیستم عامل اندروید وجود دارد.

ده ها برنامه فقط به زبان جاوا در فروشگاه Google Play نوشته شده است. از طرف دیگر، شرایطی وجود آموزش برنامه نویسی اندروید صفر تا صد دارد که اندروید استودیو آنقدر توسعه یافته است که وقتی کد جاوا را در یک پروژه کاتلین قرار می دهید (اگر در کدی که پیست می کنید خطای نحوی وجود نداشته باشد)، به طور خودکار به کد کاتلین تبدیل می شود. در حالی که گوگل در هر رویدادی کاتلین را ستایش می کند، توضیح خوب یا بدی در مورد جاوا نمی دهد. به نظر شخصی من حتی اندروید استودیو هم برای کاتلین است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 4 =