ثبت نام
آموزش جاوا اسکریپت

آموزش جاوا اسکریپت

سرفصل‌های مقاله

جاوا اسکریپت یک زبان برنامه نویسی است آموزش جاوا اسکریپت که تعاملی را به وب سایت شما اضافه می کند. آموزش جاوا اسکریپت این در بازی‌ها، در رفتار پاسخ‌ها هنگام فشار دادن دکمه‌ها یا با ورود داده‌ها در فرم‌ها اتفاق می‌افتد.

با یک ظاهر طراحی پویا؛ آموزش جاوا اسکریپت با انیمیشن و غیره. آموزش جاوا صفر تا صد این مقاله به شما کمک می کند تا با جاوا اسکریپت شروع کنید و درک شما را از آنچه ممکن است بیشتر می کند.

آموزش جاوا اسکریپت چیست؟

جاوا اسکریپت یک زبان برنامه نویسی قدرتمند است که می تواند تعاملی را به وب سایت اضافه کند. توسط برندان ایخ اختراع شد. جاوا اسکریپت همه کاره و مناسب برای مبتدیان است.

با تجربه بیشتر، می‌توانید بازی‌ها، گرافیک‌های متحرک دوبعدی و سه‌بعدی، برنامه‌های جامع مبتنی بر پایگاه داده و آموزش جاوا اسکریپت بسیاری موارد دیگر ایجاد کنید!

خود جاوا اسکریپت نسبتا فشرده است آموزش جاوا اسکریپت و در عین حال بسیار انعطاف پذیر است. توسعه دهندگان ابزارهای مختلفی را در بالای زبان اصلی جاوا اسکریپت نوشته اند و با حداقل تلاش، حجم وسیعی از قابلیت ها را باز می کنند. این شامل:

رابط های برنامه نویسی برنامه های مرورگر (API) که در مرورگرهای وب تعبیه شده اند و عملکردهایی مانند ایجاد پویا HTML و تنظیم سبک های CSS را ارائه می دهند. جمع آوری و دستکاری یک جریان ویدیویی از وب کم کاربر، یا تولید گرافیک سه بعدی و نمونه های صوتی.

API های شخص ثالث که به توسعه دهندگان اجازه می دهد آموزش صفر تا صد جاوا اسکریپت رایگان تا عملکردها را در سایت های سایر ارائه دهندگان محتوا، آموزش جاوا اسکریپت مانند توییتر یا فیس بوک، ترکیب کنند.

چارچوب‌ها و کتابخانه‌های شخص ثالثی که می‌توانید برای تسریع در ساخت سایت‌ها و برنامه‌ها در HTML اعمال کنید. ارائه جزئیات تفاوت زبان اصلی جاوا اسکریپت با ابزارهای ذکر شده در بالا، خارج از محدوده این مقاله – به عنوان یک مقدمه ساده برای جاوا اسکریپت است. 

 آموزش جاوا اسکریپت برای مبتدیان

آموزش جاوا اسکریپت چیست؟

در این آموزش مبانی جاوا اسکریپت برای مبتدیان، با برخی از اصول جاوا اسکریپت مانند متغیرها، آرایه ها، حلقه ها، بیانیه های شرطی، کوکی ها و غیره و برخی از مفاهیم پیشرفته جاوا اسکریپت مانند DOM، نمونه های کد عملی، چارچوب های تست واحد جاوا اسکریپت، الگوریتم ها، آشنا خواهید شد. 

آیا هیچ پیش نیازی برای این آموزش جاوا اسکریپت وجود دارد؟ هیچ چی! این یک راهنمای کاملا مبتدی جاوا اسکریپت برای یادگیری جاوا اسکریپت همراه با مثال است. با این حال، اگر دانش اولیه ای از HTML و CSS دارید، به شما کمک می کند سریعتر و کارآمدتر یاد بگیرید.

این آموزش جاوا اسکریپت برای چه کسانی است؟ این آموزش جاوا اسکریپت برای مبتدیان برای دانش آموزانی است که می خواهند در مورد توسعه برنامه های کاربردی وب و توسعه نرم افزار بیاموزند.

این آموزش همچنین برای حرفه ای هایی که در توسعه برنامه های کاربردی وب کار می کنند مفید است بهترین دوره جاوا اسکریپت آموزش جاوا اسکریپت تا دانش و مهارت های خود را افزایش دهند.

چرا زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت را یاد بگیریم؟

جاوا اسکریپت محبوب ترین زبان برنامه نویسی سمت مشتری است که به طور گسترده برای توسعه برنامه های کاربردی وب در هر صنعتی استفاده می شود. تقاضای زیادی در صنعت IT برای داوطلبانی که دانش جاوا اسکریپت دارند وجود دارد.

موتورهای جاوا اسکریپت چگونه کار می کنند؟

موتورهای جاوا اسکریپت پیچیده هستند. اما بر اساس برخی اصول ساده کار می کند: آموزش جاوا اسکریپت در اینجا، موتور جاوا اسکریپت بهینه سازی ها را در هر مرحله از فرآیند اعمال می کند.

این یک اسکریپت کامپایل شده را می خواند و داده هایی را که در موتور جاوا اسکریپت ارسال می شود تجزیه و تحلیل می کند. پس از آن، بهینه سازی هایی را بر روی کد ماشین از آن دانش به دست آمده اعمال می کند. هنگامی که این فرآیند تکمیل شد، اسکریپت ها بسیار سریع اجرا می شوند.

اهمیت یادگیری جاوا اسکریپت چیست؟

در اوایل دهه 1990، زمانی که جاوا اسکریپت معرفی نشد، وب سایت ها فقط یک رسانه برای به اشتراک گذاری اطلاعات بودند. آنها تعاملی نبودند. اما به محض اینکه جاوا اسکریپت معرفی شد و جاوا اسکریپت چیست مردم با امکانات آن آشنا شدند. تغییرات متعددی ظاهر شد.

وب سایت جدید با جاوا اسکریپت ساخته شده است و می تواند ورودی از فرم ها، منوهای کشویی، انیمیشن در وب سایت ها، ویژگی تکمیل خودکار و بارگیری داده ها آموزش جاوا اسکریپت در سمت مشتری برای پردازش بهتر و غیره داشته باشد.

این به کاربر نهایی دیدگاه بسیار جدیدی در استفاده از اینترنت داد. به جای فرآیند پیچیده پس گرفتن اطلاعات، آموزش جاوا اسکریپت به تازگی تبدیل به سرگرم کننده شده است.

در همان دوره، یادگیری زبان جاوا اسکریپت ما انقلاب دات کام را نیز تجربه کردیم، جایی که همه می‌خواستند به نوعی وارد اینترنت شوند. و دلیلش چه بود؟ خوب! این تقریباً خود توضیحی است. در آن دوره، جاوا اسکریپت میلیون‌ها وب‌سایت را لحظه به لحظه فعال می‌کرد.

اکنون که اهمیت جاوا اسکریپت را به پایان رساندیم، آموزش جاوا اسکریپت بیایید نگاهی بیاندازیم به این که چرا و چگونه می توانید محبوب ترین زبان برنامه نویسی سمت مشتری در جهان را یاد بگیرید.

چرا باید جاوا اسکریپت را در سال 2022 یاد بگیرید و دامنه آن چیست؟

اکثر وب سایت ها یا برنامه ها، از جمله موتورهای جستجو، وب سایت های رسانه های اجتماعی، برنامه های وب و برنامه های کاربردی SaaS مانند Netflix، بر اساس جاوا اسکریپت ساخته شده اند.

آموزش جاوا اسکریپت مسلماً درست است که با گذشت سال ها، بسیاری از توسعه دهندگان راه حل های بهتری برای مشکلات دارند، اما همه اینها به طریقی یا به روشی دیگر از طریق جاوا اسکریپت انجام می شود.

توسعه دهنده وب بودن و یادگیری همه چیزهای فانتزی که آرزوی آن را دارید آموزش جاوا اسکریپت با جاوا اسکریپت شروع می شود. بنابراین، اگر فکر می کنید که می خواهید از گذشته بگذرید، ممکن است گزینه خوبی نباشد. بیایید به قسمتی برویم که در آن به شما می گوییم چگونه جاوا اسکریپت را یاد بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + شش =