ثبت نام
آموزش جاوا برای اندروید

جدیدترین آموزش جاوا برای اندروید

سرفصل‌های مقاله

آموزش جاوا برای آموزش جاوا برای اندروید توسعه برنامه اندروید.جاوا یکی از زبان های برنامه نویسی قدرتمند برای اهداف عمومی است که در سال 1995 آموزش جاوا برای اندروید توسط Sun Microsystems (که اکنون متعلق به اوراکل است) آموزش جاوا برای اندروید ایجاد شد. جاوا شی گرا است.

با این حال، صرفاً شی گرا در نظر گرفته نمی شود زیرا از آموزش جاوا برای اندروید انواع داده های اولیه (مانند int، char و غیره) پشتیبانی می کند. نحو جاوا شبیه به C/C++ است. اما جاوا ویژگی های برنامه نویسی سطح پایین مانند اشاره گرها را ارائه نمی دهد. علاوه بر این، کد جاوا همیشه در قالب کلاس ها و آبجکت ها نوشته می شود.

آموزش جاوا برای اندروید

اندروید به شدت به زبان برنامه نویسی جاوا متکی است، همه SDK های مورد نیاز برای ساخت برنامه های اندروید از کتابخانه های استاندارد جاوا استفاده می کنند. اگر کسی از پس زمینه برنامه نویسی آموزش جاوا برای اندروید سنتی مانند C، C++ باشد، یادگیری جاوا آسان است. بنابراین، در این بحث، راهنمای کاملی برای یادگیری جاوا به طور خاص با توجه به توسعه اپلیکیشن اندروید وجود دارد.

بنابراین، در این مقاله به موارد زیر پرداخته ایم:اصول اولیه جاوا.بیانیه های تصمیم آموزش جاوا برای اندروید گیری در جاوا.تایپ تبدیل در جاوا.نظرات در جاوا.اپراتورها در جاوا رشته ها در جاوا.مفاهیم برنامه نویسی شی گرا در جاوا.مدیریت استثنا در جاوا.رابط ها و کلاس های انتزاعی.مجموعه های اصلی در جاوا برای توسعه اندروید مورد نیاز است.

آموزش کامل جاوا .راهنمای گام به گام یادگیری جاوا برای توسعه برنامه اندروید.اصول اولیه جاوا.نحوه شروع یادگیری جاوا – مقدمه اصلی زبان برنامه نویسی جاوا را درک کنید.Setup Environment – ​​راه آموزش جاوا برای اندروید اندازی IDE برای نوشتن برنامه در جاوا.نمونه Hello World – اولین برنامه Hello World در جاوا.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله آموزش برنامه نویسی اندروید با جاوا بپردازید.

فایل کلاس جاوا – نقطه ورود اولیه به برنامه نویسی جاوا، که کلاس اصلی را می نویسد.شناسه های جاوا – در جاوا، یک شناسه می تواند نام کلاس، نام متد، نام متغیر یا برچسب باشد.انواع داده ها در جاوا آموزش جاوا برای اندروید بیابید که چه نوع داده هایی توسط زبان برنامه نویسی جاوا پشتیبانی می شوند.متغیرها در جاوا – متغیر نامی است که به یک مکان حافظه داده می شود.

این واحد اصلی ذخیره سازی در یک برنامه است.دامنه متغیر – محدوده متغیر بخشی از برنامه است که در آن متغیر قابل دسترسی است.
Void Final در جاوا – یک متغیر نهایی در جاوا فقط یک بار می تواند آموزش جاوا برای اندروید یک مقدار اختصاص دهد. ما می توانیم مقداری را در اعلان یا بعداً تعیین کنیم.
بیانیه های تصمیم گیری در جاوا.

تصمیم گیری در جاوا (اگر، در غیر این صورت، سوئیچ، شکستن، ادامه دادن، پرش) – یک زبان برنامه نویسی از دستورات کنترلی برای کنترل جریان اجرای یک برنامه بر اساس شرایط خاص استفاده می کند آموزش جاوا برای اندروید .دستور Switch در جاوا – دستور switch یک دستور شاخه چند جهته است. این یک راه آسان برای توزیع اجرا در بخش های مختلف کد بر اساس مقدار عبارت ارائه می دهد.

حلقه‌ها در جاوا – حلقه زدن در زبان‌های برنامه‌نویسی ویژگی‌ای است که اجرای مکرر مجموعه‌ای از عبارات/توابع را تسهیل می‌کند در حالی که شرایط خاص درست ارزیابی می‌شوند.حلقه For-each در جاوا – For-each یکی آموزش جاوا برای اندروید دیگر از تکنیک های پیمایش آرایه مانند حلقه for است، در حالی که حلقه، حلقه do-while در Java5 معرفی شده است.

تایپ تبدیل در جاوا تبدیل نوع در جاوا با مثال – اگر انواع داده‌ها سازگار باشند، جاوا به‌طور خودکار تبدیلی را انجام می‌دهد که به عنوان تبدیل نوع خودکار شناخته می‌شود، و در غیر این صورت، باید به طور صریح ارسال آموزش جاوا برای اندروید یا تبدیل شوند.نظرات در جاوا – نظرات با قرار دادن جزئیات کد مربوطه به خوانایی برنامه کمک می کند و استفاده صحیح از نظرات به نگهداری و یافتن اشکالات کمک می کند.

اپراتورها در جاوا – جاوا انواع بسیاری از اپراتورها را ارائه می دهد که بسته به نیاز می توان از آنها استفاده کرد. آنها بر اساس ویژگی هایی که ارائه می دهند طبقه بندی می شوند.کلاس رشته در جاوا | مجموعه 1 آموزش جاوا برای اندروید رشته دنباله ای از کاراکترها است. در جاوا، اشیاء در رشته ها تغییرناپذیر هستند، که به معنای ثابت است و پس از ایجاد نمی توان آنها را تغییر داد.

کلاس StringBuffer در جاوا – StringBuffer یک کلاس مشابه از String است که بسیاری از عملکرد رشته ها را فراهم می کند.کلاس StringBuilder در جاوا با مثال – StringBuilder در جاوا دنباله ای از آموزش جاوا برای اندروید کاراکترهای قابل تغییر را نشان می دهد.مفاهیم برنامه نویسی شی گرا در جاوا کلاس ها و اشیاء در جاوا – اجزای اصلی کلاس OOP و Object در زبان برنامه نویسی جاوا.

با روش های مختلف ایجاد اشیا در جاوا آشنا شوید.وراثت در جاوا – مکانیزمی در جاوا است که به وسیله آن یک کلاس اجازه دارد عملکرد (فیلدها و متدها) را از کلاس دیگر به ارث ببرد.کپسوله سازی در جاوا آموزش جاوا برای اندروید کپسوله سازی به عنوان کپسوله سازی داده ها در زیر یک واحد تعریف می شود.Abstraction در جاوا .

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله تفاوت برنامه نویسی اندروید با جاوا بپردازید.

انتزاع داده خاصیتی است که به موجب آن تنها جزئیات ضروری به کاربر نمایش داده می شود.اصلاح کننده های دسترسی در جاوا – همانطور که از نام آن پیداست، اصلاح کننده های دسترسی در جاوا به آموزش جاوا برای اندروید محدود کردن دامنه یک کلاس، سازنده، متغیر، متد یا عضوی از داده ها کمک می کنند.مرجع ‘this’ در جاوا – ‘this’ یک متغیر مرجع است که به شی فعلی اشاره دارد.

آموزش جاوا برای اندروید به طور کامل

بارگذاری بیش از حد در جاوا – بارگذاری بیش از حد به روش‌های مختلف اجازه می‌دهد تا نام یکسانی داشته باشند، اما امضای روش متفاوتی داشته باشند.Override در جاوا – Override یک ویژگی است آموزش جاوا برای اندروید که به یک کلاس فرعی یا کلاس فرزند اجازه می دهد تا یک پیاده سازی خاص از روشی را که قبلاً توسط یکی از سوپرکلاس یا کلاس والد خود ارائه شده است، ارائه دهد.

کلاس شی در جاوا – کلاس شی در بسته java.lang وجود دارد. هر کلاس در جاوا به طور مستقیم یا غیر مستقیم از کلاس Object مشتق شده است.کلاس استاتیک در جاوا – برخی از کلاس ها آموزش جاوا برای اندروید را می توان در جاوا استاتیک کرد. جاوا از متغیرهای نمونه ایستا، روش های استاتیک، بلوک های استاتیک و کلاس های استاتیک پشتیبانی می کند.

مدیریت استثنا در جاوا استثناها در جاوا – استثنا یک رویداد ناخواسته یا غیرمنتظره است که در حین اجرای یک برنامه یعنی در زمان اجرا رخ می دهد.انواع استثناها در جاوا با مثال – جاوا همچنین به کاربران آموزش جاوا برای اندروید اجازه می دهد تا استثناهای خود را تعریف کنند.رابط ها و کلاس های انتزاعی رابط ها در جاوا.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله کاتلین یا جاوا بپردازید.

مانند یک کلاس، یک رابط می تواند متدها و متغیرهایی داشته باشد، اما متدهای اعلام شده در یک رابط به طور پیش فرض انتزاعی هستند. مشخص‌کننده دسترسی برای متدها در رابط‌ها – همه روش‌ها آموزش جاوا برای اندروید در یک رابط عمومی هستند، حتی اگر عمومی را با نام روش‌ها مشخص نکنیم. همچنین، فیلدهای داده، نهایی ثابت عمومی هستند، حتی اگر آنها را در نام فیلدها ذکر نکنیم.

مشخص‌کننده‌های دسترسی برای کلاس‌ها یا رابط‌ها در جاوا – روش‌ها و اعضای داده یک کلاس/رابط می‌توانند یکی از چهار مشخص‌کننده دسترسی زیر را داشته باشند.کلاس های چکیده در جاوا – جاوا، یک چکیده کلمه کلیدی آموزش جاوا برای اندروید جداگانه برای ایجاد چکیده کلاس استفاده می شود.

کلاس داخلی ناشناس در جاوا – یک کلاس داخلی بدون نام است و فقط یک شی برای آن ایجاد می شود.مجموعه های اصلی در جاوا برای توسعه اندروید مورد نیاز استArrayList در جاوا – ArrayList بخشی از آموزش جاوا برای اندروید چارچوب مجموعه است و در بسته java.util موجود است. آرایه های پویا در جاوا در اختیار ما قرار می دهد.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله فواید زبان جاوا برای اندروید بپردازید.

HashMap در جاوا با مثال – داده ها را به صورت جفت (کلید، مقدار) ذخیره می کند و شما می توانید از طریق یک نمایه از نوع دیگری به آن دسترسی داشته باشید.قراردادهای نامگذاری جاوا – هنگام آموزش جاوا برای اندروید توسعه نرم افزار در جاوا برای نگهداری مناسب و خوانایی کد، باید از قراردادهای نامگذاری پیروی کرد.

Generics در جاوا – Generics به معنای انواع پارامتر شده است. ایده این است که اجازه دهیم انواع (inger، رشته ها، … و غیره و انواع تعریف شده توسط کاربر) پارامتری برای متدها، کلاس ها و رابط ها باشند. آموزش جاوا برای اندروید حاشیه نویسی در جاوا – حاشیه نویسی برای ارائه اطلاعات اضافی در مورد یک برنامه استفاده می شود.

عبارات لامبدا در جاوا 8 – عبارات لامبدا اساساً نمونه هایی از رابط های عملکردی را بیان می کنند (یک رابط با یک روش انتزاعی منفرد یک رابط عملکردی نامیده می شود.برای آموزش کامل جاوا می توانید آموزش جاوا برای اندروید به این مقاله زبان برنامه نویسی جاوا مراجعه کنیدآیا می خواهید محیطی پویاتر و رقابتی تر برای یادگیری اصول اولیه اندروید داشته باشید؟

برای دسترسی به راهنمای ویژه ای که توسط کارشناسان ما آموزش جاوا برای اندروید طراحی شده است، اینجا را کلیک کنید تا صنعت خود را در کمترین زمان آماده کنید!مقاله نوشته شده توسط adityamshidlyali و ترجمه Acervo Lima از Learn Java For Android App Development – ​​راهنمای کامل.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × یک =