منو
صفحه اصلی
ثبت نام
آموزش رایگان برنامه نویسی اندروید با سی شارپ

دوره آموزش رایگان برنامه نویسی اندروید با سی شارپ

سرفصل‌های مقاله

برنامه برنامه نویسی با Phonegap: بیایید در مورد توسعه برنامه چند آموزش رایگان برنامه نویسی اندروید با سی شارپ پلتفرمی صحبت کنیم.خوانندگان متوسطی که در مقاله‌های ما «به زمین می‌رسند» معمولاً عبارتند از:توسعه دهنده با تجربه متوسط نئوفیت کامل اگر کاملاً مبتدی هستید، برای شروع باید بدانید که رویکرد متفاوتی برای توسعه APP وجود آموزش رایگان برنامه نویسی اندروید با سی شارپ دارد: بومی یا ترکیبی.اگر این تفاوت را نمی دانید، توصیه می کنیم این مقاله آموزش رایگان برنامه نویسی اندروید با سی شارپ دیگر در مورد برنامه نویسی ترکیبی را بخوانید.

Phonegap یک چارچوب چند پلتفرمی است.بله، درست است که چندین چارچوب چند پلتفرمی آموزش رایگان برنامه نویسی اندروید با سی شارپ وجود دارد. با این حال به نظر ما PhoneGap بهترین ابزار برای توسعه غیر بومی است. زیرا؟ما سعی خواهیم کرد با همراهی اینفوگرافیک در انتهای این مقاله، یک نمای کلی از پاسخ ها ارائه دهیم.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله برنامه نویسی اندروید با سی شارپ بپردازید.

 

آموزش رایگان برنامه نویسی اندروید با سی شارپ

اول از همه، اگر پایه جاوا مناسبی ندارید، برنامه‌نویسی در اندروید استودیو عملا غیرممکن است. به آموزش رایگان برنامه نویسی اندروید با سی شارپ طور مشابه، اگر حتی زبانی مانند C ++ یا C # را نمی‌دانید، برنامه‌نویسی در Swift برای iOS (دستگاه‌های اپل) غیرممکن است.برای مبتدیان کامل، استفاده از رویکرد چند پلتفرمی راه حل ایده آل برای پاریتر در پروژه های برنامه های کوچک است.به طور خاص می گوییم که برنامه برنامه نویسی با Phonegap راه حل ایده آل در این موارد است.

اما بیایید به خودمان برسیم.PhoneGap چیست؟Phonegap یک ابزار توسعه (چارچوب) برای آموزش رایگان برنامه نویسی اندروید با سی شارپ توسعه برنامه های کاربردی برای همه دستگاه ها به طور همزمان است. هم اندروید، هم iOS و هم ویندوز.برنامه برنامه نویسی با Phonegap شامل استفاده از “فناوری کانتینر” مبتنی بر Html، CSS و جاوا اسکریپت است.یادگیری این سه “زبان” (فقط جاوا اسکریپت در واقع یک زبان واقعی است) بسیار ساده تر از جاوای قوی است. بنابراین این یک نقطه شروع عالی برای هر کسی است که از صفر کامل شروع می کند.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله دانلود برنامه سی شارپ برای اندروید بپردازید.

PhoneGap 100٪ منبع باز و رایگان است. تحت آپاچی کوردووا منتشر شد.برنامه برنامه نویسی با Phonegap به شما آموزش رایگان برنامه نویسی اندروید با سی شارپ این امکان را می دهد که قطعاً زمان و هزینه های توسعه را کاهش دهید.از سوی دیگر، حفظ رویکرد بومی به این معناست:برای استخدام توسعه دهندگان با مهارت های اندروید توسعه دهندگان با مهارت های iOS را استخدام کنیدخرید مک برای توسعه در iOS این قطعاً منجر به افزایش هزینه ها می شود.اگر یک توسعه‌دهنده صلاحیتی در یک یا آن زبان نداشته باشد، باید آن را یاد بگیرد.

PhoneGap امکان برنامه نویسی در محیط خود را در Html، Css و Javascript فراهم آموزش رایگان برنامه نویسی اندروید با سی شارپ می کند. “کامپایلر” PhoneGap از آن مراقبت می کند و پروژه را “بازنویسی” می کند، آن را بسته بندی می کند و در پلتفرم های مختلف توزیع می کند.برنامه های ایجاد شده با PhoneGap نه کاملاً Html هستند و نه بومی. در واقع، بخشی از برنامه به زبان Html / Css / Javascript نوشته خواهد شد: رابط کاربری UI، منطق و ارتباط آن با سرور را ببینید.

قسمت دیگری که عملکردهای دستگاه را کنترل می کند به صورت بومی نوشته شده آموزش رایگان برنامه نویسی اندروید با سی شارپ است (در اینجا API های دوربین، شتاب سنج، gps و غیره دخالت می کنند).این دقیقاً API (رابط برنامه‌نویسی کاربردی) آن است که به PhoneGap اجازه می‌دهد تا یک قسمت اصلی را حفظ کند. برای این کار از جاوا اسکریپت استفاده می کنیم.با وارد شدن به بخش فنی، خواهیم گفت که PhoneGap عمدتاً یک چارچوب جاوا اسکریپت است که به برنامه های نوشته شده در html / javascript اجازه می دهد تا به عملکردهای دستگاه دسترسی داشته باشند.

در نهایت پلاگین ها وجود دارند. آنها “برنامه های افزودنی” Phonegap هستند که به شما امکان آموزش رایگان برنامه نویسی اندروید با سی شارپ می دهند به بسیاری دیگر از عملکردهای بومی دستگاه یا دسترسی به خدمات ابری دسترسی داشته باشید.توزیع برنامه کامپایلر PhoneGap برنامه هایی تولید می کند که استانداردهای اندروید را به جای سیستم عامل iOS حفظ می کنند.بنابراین می گوییم که PhoneGap برنامه هایی را با پسوند APK (فایل بسته اندروید)، IPA (بایگانی برنامه iOS) یا XAP (Application Packege Windows) “بسازد”.

با انجام این کار، برنامه های نهایی همچنان به عنوان “بومی” ارائه می شوند و می توانند در فروشگاه آموزش رایگان برنامه نویسی اندروید با سی شارپ های مربوطه خود مانند Google Play و Apple Store توزیع شوند.در کل اکوسیستم برنامه های کاربردی در جهان، بیشتر آنها در یک رویکرد چند پلتفرمی توسعه یافته اند.با این حال، یک حرفه ای همیشه باید نوع پروژه ای را که قرار است روی آن کار کند، ارزیابی کند. سپس بهترین فناوری را در رابطه با هدف نهایی انتخاب کنید.

Innovaformazione، یک مدرسه تخصصی کامپیوتر، توسعه برنامه های موبایل و فرهنگ فناوری اطلاعات آموزش رایگان برنامه نویسی اندروید با سی شارپ را ترویج می کند.ما سه نوع دوره آموزشی برای توسعه دهندگان اندروید و iOS داریم:دوره توسعه برنامه اندرویددوره برنامه نویسی IOS APP دوره برنامه‌نویس چند پلتفرمی (Phonegap) نوشته شده در اخبار اپلیکیشن موبایل برچسب‌گذاری شده اپلیکیشن‌های ترکیبی چگونه توسعه‌دهنده اپلیکیشن شویم کوردووا برنامه‌نویسی برنامه‌نویسی آموزش برنامه‌نویسی اپلیکیشن‌ها.

آموزش برنامه نویسی برنامه های کاربردی APP.برنامه نویسی اپلیکیشن های APP را یاد بگیرید آموزش رایگان برنامه نویسی اندروید با سی شارپ آیا یک “ایده راه اندازی” دارید یا می خواهید شروع به ایجاد برنامه های کاربردی برای تلفن های هوشمند کنید؟اگر وارد این صفحه شده اید، در جای مناسبی هستید.اول از همه باید بدانید که پروفایل های توسعه دهنده اپلیکیشن موبایل را نمی توان بداهه ساخت. در واقع ما به حرفه های بسیار تخصصی در توسعه نرم افزار و برنامه نویسی اشاره می کنیم.

برخی از دوره های آموزشی در بازار وجود دارد که شما را برای دنیای برنامه نویسی APP آماده می کند، آموزش رایگان برنامه نویسی اندروید با سی شارپ با این حال ما باید بر دانش و هدف اولیه خود تمرکز کنیم.برنامه نویسی APP گسترده است. به طور خاص دو نوع توسعه اپلیکیشن موبایل وجود دارد:Native Development به معنای برنامه نویسی است که از دستورالعمل های شرکت مادری که محیط توسعه و زبان برنامه نویسی را ایجاد کرده است پیروی می کند.برای روشن بودن، اگر می‌خواهید برنامه اندروید را برنامه‌نویسی کنید.

باید حداقل دانش اولیه برنامه‌نویسی به زبان جاوا یا زبان شی دیگر را داشته آموزش رایگان برنامه نویسی اندروید با سی شارپ باشید. برای iOS و Swift (زبان های برنامه نویسی برای iPhone / iPad APP) لازم است حداقل یک زبان برنامه نویسی شی گرا (بهتر C / C ++ / C #) بدانید.اگر هرگز در زندگی خود برنامه نویسی نکرده اید و هیچ تجربه ای در وب سایت یا نرم افزار ندارید، ممکن است یک جایگزین وجود داشته باشد:الف) با یک دوره آموزشی در JAVA SE (نسخه استاندارد).

و برنامه نویسی شی گرا شروع کنید و سپس در برنامه نویسی در اندروید تخصص آموزش رایگان برنامه نویسی اندروید با سی شارپ بگیرید (آموزش برنامه نویسی در C# و سپس برنامه نویسی Object C / Swift).ب) برنامه نویسی را با زبان های ساده تر برای وب مانند Javascript، Html و CSS شروع کنید و سپس یاد بگیرید که چگونه از برخی ابزارهای نرم افزاری برای ایجاد APP چند پلتفرمی استفاده کنید.این ابزارهای توسعه برنامه های چند پلتفرمی چیست؟آن‌ها نرم‌افزاری هستند که در اصطلاح فنی به‌عنوان «چارچوب» تعریف می‌شوند.

که به شما امکان می‌دهند برنامه‌ها را با زبان‌های ساده‌تر فقط یک بار برنامه‌ریزی کنید و به‌طور آموزش رایگان برنامه نویسی اندروید با سی شارپ خودکار همان برنامه را برای دستگاه‌های مختلف (اندروید، iOS، ویندوز و غیره) دریافت کنید.در واقع، کامپایلر فریمورک از ایجاد “APK” برای هر دستگاه مراقبت می کند. فایل‌های APK فایل‌هایی هستند که روی تلفن‌های همراه و تبلت‌ها نصب می‌شوند و برنامه واقعی را تولید می‌کنند.نرم افزارهای زیادی وجود دارند که امکان توسعه برنامه های چند پلتفرمی را فراهم می کنند.

PhoneGap، Corona SDK، Titanium APPcelerator، Xamarin و غیره.بنابراین توصیه‌ای که ما به «تازه‌کاران» بی‌نقصی آموزش رایگان برنامه نویسی اندروید با سی شارپ که می‌خواهند برنامه‌نویسی APP را بدون حداقل پیش‌زمینه بیاموزند، می‌دهیم این است که ابتدا یاد بگیرند که چگونه در برخی زمینه‌ها برنامه‌نویسی کنند (مثلاً جاوا اسکریپت و html برای وب) و سپس به توسعه برنامه نزدیک شوند. برنامه تلفن همراه که چند پلتفرمی یا بومی است.هر چند مراقب باشید. برنامه نویسی APP به روش بین پلتفرمی همیشه از نقطه نظر عملکرد و قابلیت استفاده سیستم ها دارای محدودیت هایی است.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله برنامه نویسی سی شارپ برای اندروید بپردازید.

بنابراین توصیه می شود پس زمینه شروع و نوع برنامه ای را که می خواهیم ایجاد کنیم، ارزیابی آموزش رایگان برنامه نویسی اندروید با سی شارپ کنیم.مطمئناً برنامه نویسی کراس پلتفرم به جای بومی آسان تر و سریع تر است، به خصوص اگر پایه های برنامه نویسی نداشته باشیم.Innovaformazione، متخصص در آموزش IT، دوره‌های آموزشی در زمینه توسعه نرم‌افزار و برنامه‌نویسی APP را سازماندهی و ارائه می‌کند، هم بومی و هم در چند پلتفرم.خواننده عزیز، خواننده عزیز،سبک برنامه نویسی شما چیست؟

آیا شما از طرفداران خط فرمان هستید یا عاشق برنامه نویسی بلاک هستید؟ آیا به یک زبان به آموزش رایگان برنامه نویسی اندروید با سی شارپ طور کامل تسلط دارید یا هر سال یک زبان جدید یاد می گیرید؟ سبک شما هرچه که باشد، احتمالا قبلاً در مورد محیط های توسعه شنیده اید. اینها نرم افزارهایی هستند که با ترکیب توابع مختلف (نوشتن، کامپایل، اشکال زدایی…) در یک برنامه به برنامه نویسی کمک می کنند. برخی از محیط های توسعه، مانند کیت توسعه جاوا، به یک زبان اختصاص داده شده است، در این مورد جاوا.

در عوض دیگران از چندین مورد حمایت می کنند. در این مقاله در مورد ویژوال استودیو که در دسته دوم آموزش رایگان برنامه نویسی اندروید با سی شارپ قرار دارد به شما خواهم گفت.گام های اول با استودیو بصری ویژوال استودیو یک محیط توسعه چند زبانه است: به شما امکان می دهد برای مثال در C ++، C #، Python و سایر زبان های چارچوب دات نت توسعه دهید. همچنین شامل ادغام هایی برای کار با پلتفرم های دیگر است: به عنوان مثال Xamarin، برای توسعه برنامه های اندروید و iOS، و Unity، برای توسعه بازی های ویدیویی.

همچنین به شما امکان می دهد صفحات HTML را با پشتیبانی از CSS و جاوا اسکریپت ایجاد کنید. این آموزش رایگان برنامه نویسی اندروید با سی شارپ در یک نسخه رایگان به نام Community و در دو نسخه پولی با ویژگی های تجاری پیشرفته موجود است.پس از دانلود برنامه پایه، باید انتخاب کنید کدام اجزای اضافی نصب شوند. اینها به زبان برنامه نویسی انتخاب شده و نوع برنامه هایی که باید توسعه داده شوند بستگی دارد.توابع اساسی ویژوال استودیو به شما اجازه می دهد تا برنامه های مختلفی را ایجاد کنید.

شما می توانید آنها را با یک رابط خط فرمان بسازید، مانند محیط های توسعه ضروری تر، یا رابط های آموزش رایگان برنامه نویسی اندروید با سی شارپ بصری برای ویندوز یا سایر پلتفرم ها بسازید. ویژوال استودیو همچنین با GitHub یکپارچه شده است: این ویژگی برای شروع با یک زبان برنامه نویسی جدید بدون نیاز به شروع از ابتدا بسیار مفید است: فقط یک پروژه موجود را از ابر دانلود کنید و شروع به ویرایش کنید.شاید مهمترین عملکرد این محیط اجازه استفاده مجدد از کد در چندین برنامه کاربردی باشد، چه خط فرمان و چه رابط گرافیکی.

تفاوت آموزش رایگان برنامه نویسی اندروید با سی شارپ

به عبارت دیگر، زمانی که کد یک برنامه سنتی نوشته شد، می توان از آن برای ایجاد یک برنامه برای اندروید و بالعکس آموزش رایگان برنامه نویسی اندروید با سی شارپ استفاده مجدد کرد.برخی از ویژگی های پیشرفته ویژوال استودیو بسیاری از ویژگی های پیشرفته دیگر را ارائه می دهد: به عنوان مثال تست واحد، بهینه سازی کد، ادغام با فروشگاه مایکروسافت برای انتشار برنامه، توسعه برنامه ابری، ایجاد پایگاه داده و دستکاری. سبک شما هر چه باشد، در ویژوال استودیو مطمئناً ویژگی هایی را خواهید یافت که برای شما مناسب است.

دوره Dev Mobile Course یک دوره آموزشی است که برای کسانی در نظر گرفته شده است که می خواهند آموزش رایگان برنامه نویسی اندروید با سی شارپ شغلی در بخش توسعه برنامه دنبال کنند. در مجموع 200 ساعت، دوره تمام مراحل مفید برای تبدیل یک ایده به محصول در بازار را طی می کند. اصول برنامه نویسی تا خلاقانه ترین متدولوژی های توسعه، از تجزیه و تحلیل بازار تا تکنیک های انتشار برنامه ها در فروشگاه های اندروید و اپل. در پایان دوره شما قادر خواهید بود یک پروژه پیچیده را هم در یک تیم شرکتی انجام دهید.

چه بخواهید استارتاپ خود را راه اندازی کنید و چه به صورت آزاد کار کنید و به عنوان یک عشایر دیجیتال آموزش رایگان برنامه نویسی اندروید با سی شارپ زندگی کنید.این دوره با همکاری شرکت Marshmallow Games برگزار می شود.کد نویسی با C # یک زبان برنامه نویسی شی گرا مدرن و گسترده را یاد می گیرید، با Xamarin می آموزید که برنامه های بومی چند پلتفرمی را برای اندروید و iOS توسعه دهید. کدهای سازماندهی شده و کارآمد را با توجه به خلاقانه ترین تکنیک های طراحی نرم افزار بنویسید.

کسب و کار بازار بین المللی اپلیکیشن را تجزیه و تحلیل کنید و دریابید که چگونه می توانید مدل آموزش رایگان برنامه نویسی اندروید با سی شارپ کسب و کار خود را با خریدهای درون برنامه ای و تبلیغات بهینه کنید. شما متوجه خواهید شد که کلماتی مانند “تجزیه و تحلیل”، “حفظ” و “قیف” به چه معنا هستند و مهمتر از همه یاد خواهید گرفت که از تمام تکنیک های مفید برای پخش محصولات خود در فروشگاه ها استفاده کنید.ساخت پروژه های پیچیده را به صورت مستقل و تیمی بسازید، اسرار متدولوژی های AGILE را کشف کنید.

و از مفیدترین ابزارها برای به دست آوردن نرم افزار با کیفیت و رعایت ضرب الاجل ها استفاده کنید. اولین آموزش رایگان برنامه نویسی اندروید با سی شارپ برنامه خود را به طور مستقل تولید کنید و شروع به غنی سازی نمونه کارها کنید. یاد بگیرید که الزامات را جمع آوری کنید، یک نقل قول برای مشتری بنویسید یا فعالیت های شرکت خود را برنامه ریزی کنید.فن آوری ها و کلمات کلیدیXamarin: فریمورک بسیار محبوب برای توسعه بین پلتفرمی بر اساس C #، زبان OOP کامل، به طور گسترده در دنیای کار مورد استفاده و درخواست قرار گرفته است.

توسعه برنامه بومی: حداکثر عملکرد، حداکثر استفاده از ویژگی های پلت فرم های تلفن همراه SCRUM: روش آموزش رایگان برنامه نویسی اندروید با سی شارپ توسعه AGILE GIT / Bitbucket: نرم‌افزار و ابزارهایی برای نسخه‌سازی کد کارآمد و رایگان دوره C# پیشرفته برای کسانی است که قصد دارند مهارت های نرم افزاری و وب خود را از طریق یک زبان شی گرا به کمال برسانند و کسانی که از طریق دوره مقدماتی که اکنون وارد دنیای برنامه نویسی شده اند، می خواهند شروع به توسعه برنامه های کاربردی اولیه کنند.

زبان با توجه به تطبیق پذیری و سازگاری آن (این زبان مادری پلت فرم مایکروسافت دات نت است).C#، در آموزش رایگان برنامه نویسی اندروید با سی شارپ حالی که برخی از ویژگی های C و C ++ را حفظ می کند، امن تر است و کمتر مستعد خطا است. تطبیق پذیری بهترین ویژگی آن است، در واقع یک زبان برنامه نویسی سطح بالا است که به طور گسترده برای توسعه متنوع ترین برنامه ها از بازی های ویدیویی گرفته تا برنامه های موبایل و وب استفاده می شود.در نهایت، رویکرد فنی-عملی دوره از اهمیت بالایی برخوردار است.

که از طریق آن وارد دنیای برنامه نویسی شی گرا و بالاتر از همه پلتفرم دات نت مایکروسافت به روشی آموزش رایگان برنامه نویسی اندروید با سی شارپ آسان و شهودی می شویم.دوره برنامه نویسی #C برای چه کسانی است؟این دوره برای همه کسانی است که می خواهند در برنامه نویسی تخصص داشته باشند، افرادی که قبلاً دارای مهارت هستند و می خواهند نقش حرفه ای را در هر شرکتی ایفا کنند.با زبان برنامه نویسی C# می توان برنامه ها و وب سایت هایی را برای سیستم عامل های ویندوز، لینوکس و مک ایجاد کرد (دو مورد آخر با استفاده از پلت فرم Mono).

با تشکر از این دوره شما قادر خواهید بود برنامه های کنسول (یعنی متنی)، WindowsForm (یعنی ویندوزهای کلاسیک)، کتابخانه آموزش رایگان برنامه نویسی اندروید با سی شارپ های کلاس (dll) ایجاد کنید.در طول دوره آموزشی ما باید هم فایل‌ها را بخوانیم و بنویسیم، به پایگاه‌های داده دسترسی داشته باشیم، یک مرورگر وب ایجاد کنیم، نحوه استفاده از تصاویر، صدا و ویدئو، تعامل با یک وب‌سایت و موارد دیگر را درک کنیم.دوره IFTS “تکنسین طراحی و توسعه برنامه های کاربردی کامپیوتر” برای چهارمین بار پیشنهاد شده است.

تا به درخواست متخصصان فناوری اطلاعات در زمینه برنامه نویسی که از دنیای کار آمده است پاسخی آموزش رایگان برنامه نویسی اندروید با سی شارپ ملموس بدهد.دیجیتالی شدن پیشرونده ناشی از طرح Industry 4.0 و جهانی شدن منجر به تغییرات ساختاری مهمی در سیستم اقتصادی شده است، تغییراتی که نرم افزار را ابزار اصلی یکپارچه سازی فرآیندها می دانند.نقش حرفه‌ای که باید آموزش داده شود، توسعه‌دهنده نرم‌افزار است، که شاید در میان حرفه‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات حتی قبل از شروع شرایط اضطراری بهداشتی، بیشترین درخواست را داشته باشد.

این عملیات در نظر دارد هم به کسانی که قصد دارند به طور جدی به دنیای کدنویسی برای جستجوی آموزش رایگان برنامه نویسی اندروید با سی شارپ شغل اول یا جدید خود نزدیک شوند، هم پاسخی به شرکت‌هایی در زنجیره تامین ICT منطقه‌ای ارائه دهد که به دلیل فقدان مداوم حرفه‌ای بودن در مالکیت رنج می‌برند. فنون و فن آوری های با مهارت بالا که قادر به پشتیبانی از فرآیندهای نوآوری هستند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + سه =