ثبت نام
آموزش رایگان جاوا اسکریپت

آموزش رایگان جاوا اسکریپت

سرفصل‌های مقاله

جاوا اسکریپت در مقایسه با زبان های دیگر مانند C++، Ruby و Python یک زبان برنامه نویسی ساده آموزش جاوا اسکریپت رایگان و آموزش رایگان جاوا اسکریپت آسان برای یادگیری است. این یک زبان سطح بالا و تفسیر شده است.

که می تواند به راحتی با زبان هایی مانند HTML جاسازی شود. برندن ایچ به عنوان آموزش رایگان جاوا اسکریپت خالق یا طراح زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت شناخته می شود.

پیشنهاد می کنیم مقاله آموزش جاوا برای کودکان را مشاهده کنید.

در ابتدا جاوا اسکریپت با نام لایو اسکریپت شناخته می شد، اما بعداً آموزش رایگان جاوا اسکریپت نت اسکیپ نام خود آموزش جاوا اسکریپت رایگان را به آن تغییر داد جاوا اسکریپت. برخی از ویژگی های شگفت انگیز جاوا اسکریپت به شرح زیر است:

سبک، زبان تفسیر شده. به راحتی با زبان هایی مانند HTML، CSS و جاوا جاسازی می شود. همچنین به عنوان یک زبان برنامه نویسی آموزش رایگان جاوا اسکریپت سمت کلاینت کار می کند که به ایجاد صفحات وب پویا کمک می کند.

جاوا اسکریپت یک زبان متن باز و کراس پلتفرم است آموزش جاوا اسکریپت رایگان و بنابراین بیشتر برای ایجاد برنامه های کاربردی شبکه محور استفاده می شود. امروزه به بخشی جدایی ناپذیر از فناوری های اصلی اینترنت تبدیل شده است. جاوا اسکریپت در فناوری های وب برای تعاملی کردن صفحات وب استفاده می شود.

برای ثبت نام در دوره های جاوا روی عکس زیر کلیک کنید.

جاوا اسکریپت چیست

پیکان اشاره بالا

آموزش رایگان جاوا اسکریپت همراه با HTML و CSS، جاوا اسکریپت به طور گسترده در سرورهای وب و پایگاه های داده استفاده می شود. از این رو محبوبیت گسترده آن در بین این نوع وب سایت ها است. آموزش جاوا اسکریپت رایگان برای شروع با جاوا اسکریپت، می توانید از هر ویرایشگر متن ساده ای مانند Notepad استفاده کنید.

پیشنهاد می کنیم مقاله  تفاوت زبان جاوا و جاوا اسکریپت  را مشاهده کنید.

آموزش رایگان جاوا اسکریپت چیست؟

1. W3schools

W3schools.com یکی از بهترین آموزش های آنلاین برای یادگیری جاوا اسکریپت است. چه مبتدی و چه حرفه ای، با کمک این آموزش می توانید به راحتی جاوا اسکریپت را یاد بگیرید. در این آموزش هر مفهوم با کمک مثال توضیح داده شده است.

اگر می خواهید مهارت های برنامه نویسی خود را آزمایش کنید، می توانید از گزینه آموزش رایگان جاوا اسکریپت «خودت آن را امتحان کن» استفاده کنید. این به شما امکان می دهد آنچه را که قبلاً از این آموزش آموخته اید آزمایش کنید. این آموزش به صورت رایگان برای همه در دسترس است.

علاوه بر جاوا اسکریپت، آموزش زبان های دیگری مانند C++، HTML، CSS، Bootstrap و Java را نیز ارائه می دهد. تمام آموزش ها کاملا رایگان ارائه می شود. برخی از موضوعات کلیدی موجود در این آموزش عبارتند از:

معرفی
نحو
عمل
روش های رشته ای
2. Codecademy

Codecademy یک پلتفرم آنلاین است که آموزشی را برای همه کاربران از تازه‌سازی آموزش رایگان جاوا اسکریپت و متوسط ​​تا با تجربه ارائه می‌کند. این به شما کمک می کند تا زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت را یاد بگیرید.

این یک آموزش پولی است، بنابراین نمی توانید آزادانه به آن دسترسی داشته باشید. آموزش جاوا اسکریپت رایگان بنابراین قبل از شروع کار با جاوا اسکریپت، باید یک حساب کاربری در دامنه آن ایجاد کنید.

این آموزش به 4 زبان مختلف از جمله انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی و برزیلی موجود است. این اجازه می دهد تا خوانندگان از سراسر جهان به راحتی مفاهیم جاوا اسکریپت را یاد بگیرند و درک کنند. شما را با تمام موضوعات از سطح مبتدی تا پیشرفته آشنا می کند.

آموزش جاوا اسکریپت

برخی از موضوعات کلیدی موجود در این آموزش رایگان جاوا اسکریپت آموزش عبارتند از:

کنترل جریان
کارکرد
محدوده
آرایه ها
3. JS را یاد بگیرید

آموزش جاوا اسکریپت رایگان

اگر می خواهید عمق برنامه نویسی را با جاوا اسکریپت یاد بگیرید و کشف کنید، یادگیری JS مکان مناسبی برای شماست. واقعاً مهم نیست که شما یک برنامه نویس ماهر هستید یا نه. این پلتفرم به درستی مفاهیم اولیه را به شما آموزش می دهد. از این رو، Learn JS به طور گسترده ای در بین همه خوانندگان محبوب است.

هدف اصلی این آموزش ارائه محتوای خوب و قابل فهم به خوانندگان است. آموزش جاوا اسکریپت رایگان بنابراین هر موضوع با آموزش رایگان جاوا اسکریپت دستورالعمل هایی ارائه می شود که شما را در مسیر درست راهنمایی می کند.

پیشنهاد می کنیم مقاله زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت را مشاهده کنید.

برخی از موضوعات کلیدی موجود در این آموزش عبارتند از:

حلقه ها
عملیات
اشیاء
شرایط
4. JavaScript.info

Javascript.info یک آموزش آنلاین رایگان برای یادگیری زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت ارائه می دهد. محتوای با کیفیت خوب را در سراسر آموزش برای خوانندگان خود در سراسر جهان فراهم می کند. بنابراین یکی از بهترین پلتفرم های آنلاین برای یادگیری، به ویژه برای مبتدیان در نظر گرفته می شود.

در این آموزش آموزش جاوا اسکریپت رایگان کل محتوای دوره به دو دسته جاوا اسکریپت به عنوان زبان برنامه نویسی و پیاده سازی جاوا اسکریپت با مرورگر وب طبقه بندی می شود. این آموزش به شما کمک می کند تا در زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت استاد شوید.

برخی از موضوعات کلیدی موجود در این آموزش عبارتند از:

مبانی
کیفیت کد
انواع داده ها
کار پیشرفته با توابع
5. نقطه آموزش

Tutorials Point یک آموزش آنلاین رایگان جاوا اسکریپت را برای آموزش رایگان جاوا اسکریپت خوانندگان خود ارائه می دهد. این یک منبع ایده آل هم برای مبتدیان و هم برای توسعه دهندگان با تجربه است. این شامل یک نقشه راه است که به خوبی طراحی شده است که به خوانندگان کمک می کند تا از طریق این وب سایت عبور کنند.

با مقدمه‌ای بر جاوا اسکریپت شروع می‌شود و به آرامی به جلو می‌رود و تمام مفاهیم اولیه مانند نحو، متغیرها، توابع و غیره را پوشش می‌دهد. بعداً مفاهیم پیشرفته جاوا اسکریپت را نیز مطالعه خواهید کرد. با چنین ناوبری آسان و محتوای با کیفیت، آموزش جاوا اسکریپت رایگان در بین خوانندگان آموزش رایگان جاوا اسکریپت خود محبوب شده است.

7. راهنمای جاوا اسکریپت موزیلا

راهنمای جاوا اسکریپت یک نمای کلی از زبان جاوا اسکریپت را در اختیار شما قرار می دهد و همچنین نحوه استفاده از این زبان را به شما آموزش می دهد. این یک راهنمای جامع است که کل آموزش را به چندین فصل تقسیم کرده است. از این رو برای تمام سطوح مهارت ایده آل است.

برخی از موضوعات کلیدی موجود در این آموزش عبارتند از:

کنترل جریان و رسیدگی به خطا
حلقه ها و تکرار
جزئیات مدل شی
قالب بندی متن
عبارات و عملگرها
8. جاوا اسکریپت برای گربه ها

این آموزش به شما کمک می کند تا در عمق زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت آموزش رایگان جاوا اسکریپت قدم بردارید. شما را راهنمایی می کند تا یاد بگیرید چگونه با جاوا اسکریپت برنامه نویسی کنید. این به زبانی ساده نوشته شده است که استفاده و یادگیری آن آسان است. تمام مفاهیم مهم جاوا اسکریپت را به همراه چندین مثال پوشش می دهد.

 موضوعات کلیدی در آموزش رایگان جاوا اسکریپت

JavaScript.com آموزش جاوا اسکریپت رایگان یک آموزش جدید، رایگان و آنلاین جاوا اسکریپت است که دوره ها را به صورت تعاملی ارائه می دهد. این آموزش توسط تیم Pluralsight به منظور تسهیل و ارائه کلاس های زبان جاوا اسکریپت برای خوانندگان خود ایجاد شده است.

این آموزش مخصوصاً برای مبتدیانی طراحی شده است که می خواهند بلند شوند آموزش رایگان جاوا اسکریپت و همراه با جاوا اسکریپت اجرا کنند. شما به راحتی می توانید تمام مفاهیم اولیه زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت را یاد بگیرید.

برخی از موضوعات کلیدی موجود در این آموزش عبارتند از:

رشته
کارکرد
آرایه ها
10. گورو99

Guru99 یک راهنمای مبتدی مطلق برای یادگیری زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت است. آموزش جاوا اسکریپت رایگان این یک آموزش آنلاین رایگان است که برای برنامه نویسان تازه کار مناسب است. این یک آموزش در دو دسته، اصول جاوا اسکریپت و جاوا اسکریپت پیشرفته ارائه می دهد. شما می توانید در حدود 5 روز تمام اصول اولیه جاوا اسکریپت را تحت این آموزش بیاموزید.

Guru99 در چند سال گذشته دوره های آنلاین رایگان ارائه کرده است. از این رو در بین تمام منابع موجود به نامی قابل اعتماد تبدیل شده است. علاوه بر جاوا اسکریپت، آموزش هایی در مورد جاوا، سلنیوم، SAP، Big Data و بسیاری از پلتفرم های دیگر نیز ارائه می دهد.

برخی از موضوعات کلیدی موجود در این آموزش عبارتند از:

جاوا اسکریپت چیست؟

اگر به دنبال بستری برای یادگیری کدنویسی با جاوا اسکریپت هستید، EchoEcho بهترین مکان برای شماست. آموزش رایگان جاوا اسکریپت این برنامه آموزشی رایگان در مورد زبان های برنامه نویسی جاوا اسکریپت ارائه می دهد. در این آموزش می توانید با چندین ابزار جاوا اسکریپت همراه با مفاهیم جاوا اسکریپت آشنا شوید.

محتوای دوره را به بخش های مختلف تقسیم کرده است. آموزش جاوا اسکریپت رایگان به عنوان مثال، اگر مبتدی هستید، می توانید با اصول اولیه جاوا اسکریپت شروع کنید.

برخی از موضوعات کلیدی موجود در این آموزش عبارتند از:

اعتبار سنجی فرم
تشخیص مرورگر
ابزارهای جاوا اسکریپت
دکمه های متحرک
12. جاوا اسکریپت داگلاس کراکفورد

این منبع دارای مجموعه ای مفید از مقالات است که به یادگیری آموزش برنامه نویسی جاوا اسکریپت کمک می کند. آموزش رایگان جاوا اسکریپت این آموزش شما را با تمامی مفاهیم جاوا اسکریپت اعم از مقدماتی و پیشرفته آشنا می کند. همراه با مقالات، پیوندهایی به برخی از آموزش های ویدیویی محبوب نیز ارائه می دهد. این پیوندها به شما در کاوش در دنیای برنامه نویسی در جاوا اسکریپت کمک می کند.

برخی از موضوعات کلیدی موجود در این آموزش هستند

تگ های اسکریپت HTML
قراردادهای کد
اعضای خصوصی
نشت حافظه جاوا اسکریپت
13. باغ جاوا اسکریپت

این یک آموزش آنلاین جامع است که شما را راهنمایی می کند تا زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت را یاد بگیرید، چه در جاوا اسکریپت مهارت داشته باشید یا نه. این یک پلت فرم بسیار مفید برای همه مبتدیان است.

آموزش جاوا اسکریپت رایگان  در اینجا می توانید تنها در چند ماه بدون هیچ بار مالی از یک مبتدی به یک حرفه ای با صلاحیت تبدیل شوید زیرا یک آموزش یادگیری آنلاین کاملا رایگان است. پس آماده باشید تا در زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت متخصص شوید.

برخی از موضوعات کلیدی موجود در این آموزش رایگان جاوا اسکریپت عبارتند از:

معرفی
اهداف
آرایه ها
14. جاوا اسکریپت فصیح توسط Marijn Haverbeke

کل آموزش بر اساس کتابی به نام Eloquent JavaScript است. این آموزش به شما امکان دسترسی رایگان به این آموزش رایگان جاوا اسکریپت کتاب الکترونیکی را می دهد. تمام مفاهیم اساسی برنامه نویسی در جاوا اسکریپت را پوشش می دهد. هر مفهوم به همراه مثال های مناسب و قطعه کد به تفصیل توضیح داده شده است.

در صورتی که مایل به خرید نسخه چاپی این کتاب هستید، قیمت آن 19 دلار است.آموزش رایگان جاوا اسکریپت این کتاب‌های الکترونیکی فراوانی دارد و شما می‌توانید آموزش جاوا اسکریپت رایگان به راحتی به آن کتاب‌های الکترونیکی دسترسی داشته باشید. نیازی به ثبت نام نیست

برخی از موضوعات کلیدی موجود در این آموزش عبارتند از:

مقادیر، انواع و عملگرها
ساختار برنامه
ساختار داده: اشیا و آرایه ها
توابع مرتبه بالاتر
15. ویکی کتاب

ویکی‌کتاب‌ها نامی محبوب در میان سایر آموزش‌های آنلاین رایگان موجود است.

چگونه می توانم جاوا اسکریپت را در خانه یاد بگیرم؟

5 بهترین راه برای یادگیری سریع جاوا اسکریپت وب سایت ها و دوره های خود راهنما. اینترنت بیش از هر چیز دیگری مخزن دانش است. کتاب ها وقتی شک دارید، کتاب بخوانید. بوت کمپ های کدنویسی شاید مسیر خودآموز برای شما مناسب نباشد. جلسات و رویدادهای شبکه.

جاوا یاد بگیرم یا جاوا اسکریپت؟

اگر می‌خواهید یک توسعه‌دهنده بک‌اند شوید و روی پروژه‌های سمت سرور کار کنید یا برنامه‌های Andriod یا دسکتاپ ایجاد کنید، ابتدا باید جاوا را یاد بگیرید. اما اگر می‌خواهید یک توسعه‌دهنده فرانت‌اند شوید و برنامه‌هایی را ایجاد کنید که می‌توانند در وب مورد استفاده قرار گیرند، ابتدا باید جاوا اسکریپت را یاد بگیرید.

یادگیری جاوا اسکریپت چقدر طول می کشد؟

اگر به تنهایی یاد می‌گیرید، شش تا نه ماه طول می‌کشد تا در جاوا اسکریپت مهارت پیدا کنید. بخشی از این زمان صرف یادگیری نحوه تفکر مانند یک برنامه نویس می شود – برای زمانی که به سمت یادگیری زبان های برنامه نویسی دیگر حرکت می کنید مفید است.

آموزش رایگان جاوا اسکریپت
رایگان جاوا اسکریپت

کارگردان: برنامه نویسان

تاریخ ایجاد شد: 2022-03-02 11:11

امتیازدهی ویرایشگر:
4.9

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 17 =