منو
صفحه اصلی
ثبت نام
آموزش رایگان پایتون

آموزش رایگان پایتون

سرفصل‌های مقاله

پایتون به یکی از پرکاربردترین زبان های برنامه نویسی در  آموزش رایگان پایتون صنعت فناوری تبدیل شده است. گزارش Github در سال 2020، پایتون را در رتبه دوم آموزش رایگان پایتون در میان زبان‌هایی قرار داد که بیشتر مورد استفاده برنامه‌نویسانی بودند آموزش رایگان پایتون که در سایت مشارکت داشتند.

و Python چهارمین زبان آموزش رایگان پایتون محبوب در نظرسنجی توسعه‌دهندگان Stack Overflow در سال 2020 بود. رشد پایتون سریع بوده در حالی که زبان های دیگر مانند روبی از محبوبیت کاسته شده است.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله آموزش پایتون بپردازید.

 

آموزش رایگان پایتون

یکی از دلایل این افزایش استفاده ممکن است تطبیق پذیری پایتون باشد. به عنوان یک زبان برنامه نویسی همه آموزش رایگان پایتون منظوره، پایتون می تواند برای انواع عملکردهای فنی، از جمله علم داده، توسعه نرم افزار، توسعه وب پشتیبان و یادگیری ماشین استفاده شود.

پایتون به ویژه در بین استارتاپ ها و در صنعت فناوری مالی محبوب است.محبوبیت و کاربرد گسترده پایتون به معنای فرصت های بیشتر برای برنامه نویسان پایتون است. همچنین آموزش رایگان پایتون به این معنی است که اگر می خواهید وارد صنعت فناوری شوید، پایتون یک زبان عالی برای یادگیری است.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله کدنویسی پایتون در گوشی بپردازید.

دوره های آنلاین رایگان پایتون راهی کم خطر برای خیس شدن پاهای خود را برای دانش آموزان خود انگیزه فراهم آموزش رایگان پایتون می کند. علاوه بر این، در مقایسه با بسیاری از زبان های برنامه نویسی دیگر، یادگیری پایتون نسبتاً آسان است.

لیست زیر 10 مکان را توضیح می دهد که می توانید به صورت آنلاین پایتون را به صورت رایگان یاد بگیرید.برنامه های مرتبطی که ممکن است برای شما جالب باشد.با تماس با “آموزش رایگان پایتون” دانشگاه های زیر در مورد تاریخ شروع، انتقال اعتبار، در دسترس بودن کمک های مالی و موارد دیگر اطلاعات کسب کنید.

10 دوره برتر رایگان پایتون.کلاس افرادی را هدف قرار می دهد که دانش آموزش رایگان پایتون پیشینه ای در برنامه نویسی دارند، اما در پایتون جدید هستند. این کلاس شامل سخنرانی های ویدئویی، درس های نوشتاری و تمرین های کدنویسی است.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله آموزش زبان پایتون بپردازید.

دانش‌آموزان قبل آموزش رایگان پایتون از رفتن به مفاهیم پیشرفته‌تر مانند اتصالات ، فرآیندها و فایل‌های متنی، با یادگیری رشته‌ها و لیست‌ها شروع می‌کنند. مقدمه مایکروسافت به دوره پایتون این دوره مبتدی پایتون به دانش‌آموزان می‌آموزد که چگونه کدهای پایتون پایه را بنویسند.

از جمله کار با ورودی و خروجی کنسول. و اعلام متغیرها دانش‌آموزان یاد می‌گیرند که از مفسر پایتون برای اجرای آموزش رایگان پایتون اسکریپت‌ها و ایجاد اپلیکیشن خود استفاده کنند. مقدمه‌ای بر برنامه‌نویسی پایتون در . دانش آموزان رشته ها، متغیرها، انواع داده ها و موارد دیگر را بررسی می کنند.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله آموزش پایتون برای کودکان بپردازید.

این دوره زبان آموزانی را بدون تجربه قبلی در زمینه کدنویسی در خود جای می دهد. دوره‌های کدنویسی ارائه شده در را اینجا ببینید. 3 را از ابتدا توسط بیاموزید این دوره 10 ساعته تعاملی شامل 75 درس است که آموزش رایگان پایتون به شما در یادگیری برنامه‌نویسی در پایتون کمک می‌کند.

دانش‌آموزان با یادگیری بلوک‌های اصلی پایتون، مانند انواع داده‌ها و متغیرها، شروع می‌کنند و سپس به سراغ موضوعاتی مانند حلقه‌ها، توابع و کتابخانه‌ها می‌روند. این دوره آموزش رایگان پایتون شامل چالش‌ها و آزمون‌های کدنویسی است.

دانشگاه میشیگان این دوره را ارائه می‌دهد که به دانش‌آموزان می‌آموزد که داده‌ها و کدها را با استفاده از پایتون  آموزش رایگان پایتون تجزیه و تحلیل کنند. دانش آموزان یاد می گیرند که برنامه هایی بنویسند که داده ها را جمع آوری، تجزیه و تحلیل و تجسم می کند.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله آموزش برنامه نویسی پایتون بپردازید.

این دوره برای زبان آموزان بدون تجربه قبلی مناسب است آموزش رایگان پایتون و اگر دانش آموزان حدود سه ساعت کار در هفته را به این دوره اختصاص دهند باید حدود هشت ماه طول بکشد. و AI در این دوره آموزشی پایتون مبتدی را ارائه می دهد که تمرکز دارد.

در علم داده و هوش مصنوعی آموزش رایگان پایتون این دوره بخشی از الزامات گواهینامه حرفه ای توسعه دهنده ابر تمام پشته IBM و گواهینامه حرفه ای تحلیلگر داده های IBM در Coursera را تشکیل می دهد.

Python 2 را در بیاموزید دانشجویان در این دوره مفاهیم اساسی برنامه نویسی Python از جمله نحو، رشته ها، لیست ها، توابع را یاد می گیرند. ، و لغت نامه ها این دوره همچنین موضوعات پیشرفته ای مانند عبارات لامبدا، آموزش رایگان پایتون برش لیست، درک لیست و ساختارهای داده را پوشش می دهد.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله کتاب آموزش پایتون بپردازید.

دوره های بیشتر کدنویسی ارائه شده در را اینجا ببینید. در را بیاموزید این دوره به مبتدیانی که کاملاً در برنامه نویسی آموزش رایگان پایتون جدید هستند خدمت می کند. دانش آموزان در مورد فرهنگ لغت ها، تاپل ها و لیست ها و همچنین نحوه رسیدگی به خطاها یاد می گیرند.

jhnedyjtsdjietyuj

این دوره شامل هفت تمرین کدنویسی به همراه راه حل های آنها است را امتحان کنید این دوره به دانش آموزان می آموزد که از  چارچوب توسعه وب پیشرو برای Python استفاده کنند. آموزش رایگان پایتون دانش آموزان همچنین Python 3 را یاد می گیرند.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله آموزش پایتون پیشرفته بپردازید.

این دوره یکپارچه سازی پایگاه داده پایه، مسیریابی URL، پرس و جو و آموزش رایگان پایتون ذخیره داده ها در یک پایگاه داده و موضوعات دیگر را پوشش می دهد. آموزش Python – دوره کامل برای مبتدیان توسط این ویدیوی چهار ساعته به دانش آموزان مفاهیم اصلی پایتون مانند متغیرها را آموزش می دهد.

رشته ها، تاپل ها، توابع، آموزش رایگان پایتون عبارات if و دیکشنری ها. فراگیران تشویق می‌شوند که در حین تماشای ویدیو، کدنویسی را دنبال کنند. دوره‌های کدنویسی بیشتری را که ارائه می‌شود، اینجا ببینید. آیا جایگزین خوبی برای کالج سنتی است؟

گزارش روندهای ما نشان داد که “تقریباً نیمی (48٪) از همه رهبران تجاری مورد بررسی، و 56 درصد از شرکت‌ها آموزش رایگان پایتون و سازمان‌های فناوری که برای نقش‌های فناوری استخدام می‌کنند، گفتند که بوت کمپ‌ها نقشی اساسی در برآوردن نیازهای آموزشی نیروی کار آینده خواهند داشت.

یک سایت تبلیغاتی است. برنامه‌های شرکای ویژه یا مورد اعتماد و همه نتایج جستجو، یاب یا مطابقت مدرسه برای مدارسی است که به ما جبران می‌کنند. این غرامت بر رتبه‌بندی مدارس، راهنمای منابع یا سایر اطلاعات آموزش رایگان پایتون مستقل منتشر شده در این سایت تأثیری ندارد.

من را با یک بوت کمپ آموزش رایگان پایتون مطابقت دهید.برنامه هایی را با مهارت ها، برنامه و اهداف خود در ذهن پیدا کنید.من را با یک BOOTCAMP مطابقت دهیدسوالات متداول در مورد دوره های رایگان پایتون کجا می توانم پایتون را رایگان یاد بگیرم؟

این لیست از 10 دوره رایگان پایتون مکانی عالی برای شروع جستجوی آموزش رایگان پایتون است. همچنین آموزش رایگان پایتون ممکن است بخواهید وب‌سایت Meetup را بررسی کنید تا ببینید آیا گروه‌های کدنویسی در منطقه شما وجود دارد که کارگاه‌های آموزشی حضوری ارائه می‌دهند.

که ممکن است به شما در یادگیری رایگان پایتون کمک آموزش رایگان پایتون کند.آیا می توانم به خودم پایتون یاد بدهم؟اگر خودتان انگیزه دارید و می توانید خودتان را در کار نگه دارید، باید بتوانید به صورت آنلاین پایتون را به صورت رایگان یاد بگیرید.

بسیاری از دوره‌های آنلاین رایگان پایتون و منابع دیگری برای انتخاب وجود دارد، که بیشتر آنها به فرمت خود گامی متکی هستند که به شما امکان می‌دهد با سرعت خودتان یاد آموزش رایگان پایتون بگیرید.جاوا یاد بگیرم یا پایتون؟جاوا و پایتون هر دو در بین کارفرمایان محبوب هستند.

آموزش رایگان پایتون به طور کامل

اگر خواب می بینید که در یک شرکت خاص شغلی پیدا می کنید، سعی کنید دریابید که آن شرکت از چه زبان هایی در کار خود استفاده می کند. همچنین به نقش ایده آل خود فکر کنید. برای مثال، اگر می‌خواهید برنامه‌های اندرویدی توسعه آموزش رایگان پایتون دهید، جاوا زبان بهتری برای یادگیری است.

خیلی ها پایتون را زبانی برای یادگیری اندکی ساده تر از جاوا آموزش رایگان پایتون می دانند، بنابراین ممکن است در تصمیم گیری شما نقش داشته باشد.پایتون یک زبان برنامه نویسی عالی برای یادگیری است و می توانید از آن در زمینه های مختلفی در توسعه نرم افزار استفاده کنید.

می توانید از پایتون برای آموزش رایگان پایتون توسعه وب، تجزیه و تحلیل داده ها، یادگیری ماشینی، هوش مصنوعی و غیره استفاده کنید.در این مقاله، من 15 دوره رایگان پایتون را برای مبتدیان فهرست می کنم.یادگیری پایتون.

در این دوره آموزشی ، اصول برنامه نویسی مانند لیست ها، شرطی ها، رشته ها، تاپل ها، توابع، کلاس ها آموزش رایگان پایتون و موارد دیگر را خواهید آموخت.شما همچنین چندین پروژه کوچک مانند یک ماشین حساب اولیه.

بازی ، یک برنامه مترجم و یک بازی حدس زدن خواهید ساخت.برنامه نویسی آموزش رایگان پایتون برای همه (آغاز با پایتون)در این دوره آموزشی دانشگاه میشیگان، با توابع، حلقه ها، شرطی ها، متغیرها و موارد دیگر از دکتر چاک معروف آشنا خواهید شد.

هنگامی که اصول اولیه را یاد گرفتید، می توانید بقیه تخصص را ادامه دهید و دوره ساختارهای داده پایتون، دوره استفاده از پایتون برای دسترسی به داده های وب و دوره آموزش رایگان پایتون استفاده از پایگاه های داده با پایتون را بگذرانید.کتاب راهنمای پایتون.

در این کتاب با رشته ها، لیست ها، تاپل ها، بازگشت و موارد دیگر آشنا آموزش رایگان پایتون خواهید شد.همچنین نحوه نصب بسته های شخص ثالث و نحوه کار با محیط های مجازی را یاد خواهید گرفت.آموزش پایتون برای مبتدیان مطلق توسط .

در این سری از ویدیوهای یوتیوب پایتون مبتدی توسط ، با فرهنگ لغت ها، حلقه ها، توابع، اشیاء و موارد دیگر آشنا خواهید شد. آموزش رایگان پایتون همچنین یاد خواهید گرفت که چگونه با استفاده از پایتون یک ربات توییتر بسازید.آموزش پایتون – پایتون برای مبتدیان.

در این دوره آموزشی برنامه نویسی با موش یوتیوب، اصول برنامه نویسی مانند متغیرها، حلقه ها، رشته ها، تاپل ها، توابع، کلاس ها و موارد دیگر را خواهید آموخت.شما همچنین سه پروژه  آموزش رایگان پایتون خواهید ساخت: یکی در مورد اتوماسیون، یکی در مورد یادگیری ماشین و دیگری در مورد ساخت یک وب سایت با جنگو.

برای تمرین بیشتر، می توانید 53 تمرین پایتون Mosh را برای مبتدیان انجام آموزش رایگان پایتون دهید.دوره های آموزشی پایتون امشب در ، با اصول پایتون، مدیریت خطا، ، مدیریت فایل، انواع داده های پیچیده، و موارد دیگر آشنا خواهید شد.

هنگامی که اصول اولیه را یاد گرفتید، می توانید به ماژول های دیگر آنها بروید که شامل کتابخانه ، ، ، برنامه نویسی شبکه در پایتون و با آموزش رایگان پایتون استفاده از است.دوره سقوط پایتون برای مبتدیان.

در این دوره آموزشی ، با لیست ها، تاپل ها، دیکشنری ها، توابع، کلاس ها و موارد دیگر آشنا خواهید شد. برادآموزش رایگان پایتون همچنین نحوه کار با فایل ها و داده های را به شما نشان می دهد.هسته پایتون.

در دوره با رشته ها، متغیرها، ، برنامه نویسی تابعی و موارد آموزش رایگان پایتون دیگر آشنا خواهید شد. آزمون‌ها، چالش‌ها و پروژه‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید در این مسیر بسازید.برای شروع، باید یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

اصول اولیه پایتون با سم.در این سری یوتیوب ، با حلقه ها، توابع، رشته ها، بازگشت و موارد دیگر آشنا خواهید شد.شما همچنین چندین پروژه از جمله یک بازی آموزش رایگان پایتون حدس زدن، لیست خرید، یک بازی تخته ای و یک تولید کننده رمز عبور تصادفی خواهید ساخت.

آموزش های مبتدی پایتون.در این سری از آموزش های مبتدی ، با انواع داده ها، تاپل ها، اشیاء، کلاس ها، دیکشنری ها آموزش رایگان پایتون و موارد دیگر آشنا می شوید. شما همچنین در مورد مفاهیم پیشرفته مانند بازگشت، لامبدا، و نخ یاد خواهید گرفت.

هنگامی که اصول اولیه را پوشش دادید، آموزش رایگان پایتون می توانید به یادگیری ماشین، پایگاه داده ها و رابط کاربری گرافیکی بروید.آموزش پایتون.در این آموزش با توابع، حلقه ها، لیست ها، شرطی ها، مدیریت خطا و موارد دیگر آشنا خواهید شد.

هنگامی که اصول اولیه آموزش رایگان پایتون را یاد گرفتید، می توانید سایر ماژول های سایت از جمله با و استفاده از در پایتون را کاوش کنید.موارد خسته کننده را با پایتون خودکار کنیددر کتاب آنلاین ، با دیکشنری ها، رشته ها، اشکال زدایی، عبارات منظم و موارد دیگر آشنا خواهید شد.

اگر فرمت ویدیویی را ترجیح می دهید، می توانید سری های  را که گردآوری کرده است مرور کنید.یادگیری پایتون در 12 ساعت (آموزش پایتون برای مبتدیان)در این دوره آموزشی 12 ساعته ، با توابع، حلقه ها، لیست ها،  آموزش رایگان پایتون شرطی ها، مدیریت خطا و موارد دیگر آشنا خواهید شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × چهار =