منو
صفحه اصلی
ثبت نام
آموزش زبان جاوا مبتدی

آموزش زبان جاوا مبتدی

سرفصل‌های مقاله

اصولاً یادگیری برنامه نویسی جاوا کار آموزش زبان جاوا مبتدی سختی نیست. تنها چیزی که نیاز دارید درک خاصی آموزش زبان جاوا مبتدی از ریاضیات است و باید بتوانید به صورت انتزاعی فکر کنید. اگر این دو الزام برآورده شوند، احتمالاً برنامه نویسی جاوا را بدون مشکل در مدت زمان نه چندان طولانی یاد خواهید گرفت.

پیشنهاد میکنم حتما مقاله آموزش جاوا برای کودکان بخوانید.

جاوا همراه با زبان برنامه نویسی C یکی از شناخته شده ترین زبان های برنامه نویسی بین المللی است. آموزش زبان جاوا مبتدی اولین نسخه در سال 1995 منتشر شد. اگر بتوانید به جاوا تسلط داشته باشید، در شرکت خوبی هستید.

آموزش زبان جاوا مبتدی

به هر حال زبان برنامه نویسی آموزش زبان جاوا مبتدی یکی از پرکاربردترین زبان های دنیاست. دلیل این امر و اینکه چرا باید با این زبان سر و کار داشته باشید را می توانید در بخش زیر بیابید: آموزش برنامه نویسی جاوا نیز به دلیل مبتدی بودن برای مبتدیان مطلق برنامه نویسی مناسب است.

پیشنهاد میکنم حتما مقاله آموزش جاوا صفر تا صد را بخوانید.

JAVA بسیار رایج است

از آنجایی که زبان برنامه نویسی نه تنها معروف است، بلکه بسیار گسترده است، میلیون ها برنامه کاربردی مبتنی بر جاوا در سال های اخیر ظهور کرده اند. اگر برنامه‌نویسی جاوا را بیاموزید، می‌توانید به زبانی مسلط شوید که تقاضای آموزش زبان جاوا مبتدی زیادی دارد و خود را در زمینه‌های مختلف تثبیت کرده است.

جاوا یک زبان برنامه نویسی همه منظوره است

زبان های برنامه نویسی مانند جاوا به عنوان زبان های برنامه نویسی عمومی شناخته می شوند. بنابراین برای هیچ هدف خاصی استفاده نمی شود، اما می تواند برای طیف گسترده ای از پروژه ها استفاده شود. آموزش زبان جاوا مبتدی برای مثال، برنامه‌های رابط کاربری گرافیکی یا برنامه‌های کاربردی برای وب، از جمله این موارد هستند.

جاوا یک زبان برنامه نویسی شی گرا است
آموزش زبان جاوا مبتدی نیز یکی از زبان های برنامه نویسی شی گرا است. برنامه نویسی شی گرا شبیه به تفکر انسان است. برای برنامه نویس، این سبک از برنامه نویسی نسبتاً بصری عمل می کند.

JAVA مستقل از پلتفرم است

آموزش جاوا برای مبتدیان

یکی دیگر از عوامل مهم برای موفقیت این زبان برنامه نویسی محبوب، استقلال آن از یک پلتفرم است. در یک مرحله میانی، کد منبع جاوا در یک بایت کد کامپایل می شود. این مزیت را برای برنامه نویسان جاوا ایجاد می کند آموزش زبان جاوا مبتدی که می توانند از کد جاوا برای نوشتن برنامه برای لینوکس، ویندوز، MacOS یا برنامه های مختلف استفاده کنند.

پیشنهاد میکنم حتما مقاله فواید زبان جاوا برای اندروید بخوانید.

بسیاری از چارچوب های موجود با جاوا مجبور نیستید آموزش زبان جاوا مبتدی هر روز چرخ را دوباره اختراع کنید. در چند سال گذشته، فریمورک‌های جاوا بی‌شماری توسعه یافته‌اند و این فریمورک‌ها در سراسر جهان به خوبی تثبیت شده‌اند.

چارچوب به عنوان یک کتابخانه برنامه اساسی برای مشکلات خاص شناخته می شود. یک مثال معروف آموزش زبان جاوا مبتدی است که برای پرس و جوهای پایگاه داده استفاده می شود.

از طرف دیگر، JavaFX Framework مناسب است اگر بخواهید رابط کاربری گرافیکی را با کمک جاوا پیاده سازی کنید. اگر برنامه نویسی برنامه های تحت وب را در لیست خود دارید، فریم ورک Spring کار شما را بسیار آسان می کند. می بینید که گسترش جهانی زبان جاوا مزایای زیادی را به همراه دارد.

پیشنهاد میکنم حتما مقاله آموزش جاوا پیشرفته را بخوانید.

یکی از آنها این است که فریمورک های بی شماری در دسترس شماست. هنگام برنامه نویسی می توانید به راحتی بر روی این موارد بسازید.

کتابخانه کلاسی گسترده آموزش زبان جاوا مبتدی

کاربرد زبان جاوا

نکته مثبت دیگر به نفع یادگیری زبان برنامه نویسی جاوا است: کتابخانه آموزش زبان جاوا مبتدی کلاسی گسترده. اکنون از پیچیدگی فوق العاده ای برخوردار است. برای شما این بدان معناست که کلاس های بی شماری در دسترس شما هستند. با این موارد می توانید به راحتی موارد استفاده تکراری را پیاده سازی کنید.

پیشنهاد میکنم حتما مقاله تفاوت زبان جاوا و جاوا اسکریپت بخوانید.

چند رشته ای

هنگامی که یک برنامه چندین عمل را به صورت موازی اجرا می کند، به آنها آموزش زبان جاوا مبتدی گفته می شود. یک رشته یک محاسبه را انجام می دهد در حالی که رشته دیگر به کاربر امکان می دهد همزمان با هم تعامل داشته باشد.

آموزش زبان جاوا مبتدی این به طور قابل توجهی زمان انتظار را کاهش می دهد. از آنجایی که جاوا دارای ویژگی های همگام سازی آسان برای استفاده است، برنامه ریزی چنین محیط هایی با زبان برنامه نویسی محبوب آسان تر است.

ایمن و قوی

برنامه های جاوا در بایت کد هستند و هیچ اشاره گر ندارند. این به آنها اجازه می دهد تا قبل از اجرا تأیید شوند. این تأیید توسط مرورگر وب برای بررسی وجود ویروس استفاده می شود. در جاوا آدرس ها از اعداد تشکیل نمی شوند.

در عوض، از نام ها برای متدها و توابع استفاده می شود. این مزیت را دارد که بررسی را می توان به راحتی انجام داد. بنابراین اپلت‌های جاوا نمی‌توانند به چیزی که از قبل در فرآیند تأیید تعریف نشده است.

آموزش زبان جاوا مبتدی دسترسی پیدا کرده یا اجرا کنند. از آنجایی که دسترسی‌های حافظه بدون استثنا بررسی می‌شوند، هیچ خرابی آزاردهنده‌ای وجود ندارد.

شغل خوب و حقوق بالا در آینده

از آنجایی که آموزش زبان جاوا مبتدی یکی از زبان های برنامه نویسی پیشرو در جهان است، شما با دانش این زبان فرصت های شغلی بسیار خوبی دارید. بسیاری از برنامه نویسان جاوا کار خود را در شرکت هایی در صنعت خودرو، در بخش مشاوره یا آموزش زبان جاوا مبتدی در صنعت It آغاز می کنند. در صنعت مالی

شما می توانید به عنوان یک توسعه دهنده ارشد درآمد خوبی کسب کنید و برنامه نویسان جاوا نیز امروزه در بخش رسانه و خرده فروشی مورد تقاضا هستند. اگر دارای مدرک دانشگاهی یا کالج در علوم کامپیوتر یا انفورماتیک تجاری هستید، می توانید انتظار داشته باشید که دستمزد اولیه 40000 تا 50000 یورو در سال داشته باشید (منبع).

پیشنهاد میکنم حتما مقاله آموزش جاوا از مقدماتی تا پیشرفته را بخوانید.

مقدار واقعی درآمد شما به عنوان یک برنامه نویس جاوا البته به تجربه و موقعیت شما بستگی دارد. آموزش زبان جاوا مبتدی به طور طبیعی، توسعه دهندگان ارشد به طور متوسط ​​بیشتر از توسعه دهندگان جوان درآمد دارند.

حقوق شما به محل و اندازه شرکت نیز بستگی دارد. هرچه شرکت بزرگتر باشد، چشم انداز شغلی و فرصت های پیشرفت شخصی شما بهتر است. هنگام بالا رفتن از نردبان شغلی به سمت یک موقعیت مدیریتی، همچنین می توانید تجربه زیادی در یک شرکت بزرگ به دست آورید. در هر صورت، موارد زیر صدق می کند: به عنوان یک برنامه نویس جاوا، می توانید انتظار دستمزد جذاب بالاتر از متوسط ​​را داشته باشید.

تفاوت کاتلین با جاوا

حوزه های کاربرد جاوا

شناخته شده ترین زمینه های کاربردی جاوا، برنامه های بی شمار اندروید هستند. آموزش زبان جاوا مبتدی از آنجایی که امروزه تقریباً همه باید در تمام ساعات شبانه روز در دسترس باشند، تقریباً همه حداقل یک تلفن همراه یا تلفن هوشمند دارند.

احتمالاً از این موضوع آگاه هستید – اما آیا می دانید تعداد زیادی از بازی ها و برنامه های کاربردی برای این دستگاه ها از کجا آمده است؟ برنامه های جاوا بخش بزرگی از آن را تشکیل می دهند.

از این گذشته، تقریباً هر دستگاه تلفن همراه اکنون از نسخه باریک جاوا پشتیبانی می کند. آموزش زبان جاوا مبتدی در نتیجه، برنامه های کاربردی بین گوشی های هوشمند نیز به راحتی امکان پذیر است.

جاوا همچنین نقش اصلی را در برنامه های کاربردی تحت وب ایفا می کند. این زبان عمدتاً برای برنامه نویسی در سمت سرور استفاده می شود. آموزش زبان جاوا مبتدی بارزترین نمونه آن، پلتفرم رسانه اجتماعی توییتر است.

با فن آوری های جاوا، الزامات سمت سرور مانند پرس و جو از پایگاه داده و ارائه داده ها، به اصطلاح وب سرویس، می تواند به راحتی پیاده سازی شود. به طور خاص، صفحات سرور جاوا، سرولت ها، چهره های سرور جاوا و چارچوب های Hibernate یا Spring استفاده می شود.

اما آموزش زبان جاوا مبتدی در سمت مشتری نیز ضروری شده است. به ویژه در این مورد قابل توجه است: ترکیب جاوا اسکریپت و HTML. فریم ورک هایی مانند AngularJS از شما در پیاده سازی پشتیبانی می کنند. بنابراین اگر قصد دارید بعداً در برنامه های کاربردی وب متخصص شوید، مفید است که با فناوری های HTML و جاوا اسکریپت نیز سر و کار داشته باشید.

وقتی صحبت از طراحی رابط های کاربری می شود، آموزش زبان جاوا مبتدی زبان برنامه نویسی محبوب جاوا نیز در خط مقدم قرار دارد. Netbeans IDE یکی از شناخته شده ترین نمایندگان اینجاست. مزیت جاوا نسبت به C و C ++ در اینجا به ویژه برای مبتدیان ارائه شده است.

آموزش زبان جاوا مبتدی هنگامی که از مفاهیم اولیه جاوا استفاده کردید، می توانید به راحتی از کتابخانه های موجود (به عنوان مثال JavaFX) استفاده کنید. و این به نوبه خود منجر به تجربیات موفقیت آمیز سریع و انگیزشی هنگام برنامه نویسی با جاوا می شود.

فن آوری جاوا به عنوان پایه

فناوری آموزش زبان جاوا مبتدی با سه عنصر غالب مشخص می شود:
عنصر اول خود زبان برنامه نویسی جاوا است که برای ایجاد برنامه ها استفاده می شود و دارای مزیت کد به راحتی قابل درک است.

عنصر دو به اصطلاح JDK – کیت توسعه جاوا است. آموزش زبان جاوا مبتدی برای مثال، این ابزار کامپایلرهایی را دریافت می کند که کد برنامه شما را به یک کد سازگار با ماشین، یعنی به بایت کد جاوا منتقل می کنند.

عنصر سه محیط اجرای جاوا است. در آنجا می توانید برنامه های خود را که از قبل با جاوا برنامه ریزی شده اند اجرا کنید. بایت کد توسط سخت افزار کامپیوتر اجرا نمی شود، بلکه توسط نرم افزار اجرا می شود. به همین دلیل،  ی هر معماری کامپیوتری با آموزش زبان جاوا مبتدی محیط اجرای جاوا نصب شده کار می کند.

محیط‌های زمان اجرا جاوا برای Linus، OS X، Solaris یا Windows از Oracle در دسترس هستند. اما از آنجایی که هر تولید کننده می تواند محیط زمان اجرا خود را توسعه دهد، جاوا نیز اغلب در سیستم های hi-fi و ماشین ها استفاده می شود.

از کجا می توانم برنامه نویسی جاوا را یاد بگیرم؟
اگر می خواهید آموزش زبان جاوا مبتدی را یاد بگیرید مکان های بی شماری وجود دارد که می توانید به صورت آنلاین بروید. با این حال، انتخاب ممکن است کمی سخت باشد. از این رو بهترین دوره ها و مطالب (به زبان آلمانی) را در قسمت زیر قرار داده ام.

من شخصاً به دوره های آنلاین بسیار فکر می کنم و برای مثال با دو دوره از این قبیل در udemi.com به خودم جاوا اسکریپت را یاد دادم. در واقع، JAVA یکی از خواستارترین زبان های برنامه نویسی در دنیای فناوری اطلاعات است.

از نظر آماری، حدود ۷ تا ۸ میلیون توسعه‌دهنده جاوا در سراسر جهان وجود دارد و تعداد آنها به سرعت در حال افزایش است. نیازی به گفتن نیست که جاوا فرصت های شغلی زیادی در بازار فناوری دارد و بدون شک این زبان در زمان های آینده نیز مورد تقاضا خواهد بود.

علاوه بر این، همه توسعه دهندگان مشتاقی که می خواهند در دنیای برنامه نویسی آموزش زبان جاوا مبتدی بزرگ شوند، می توانند جاوا را در نظر بگیرند. علاوه بر این، شما می توانید این زبان خاص را با پیروی از یک مسیر مرتبط و با تلاش و فداکاری واقعی به طور موثر یاد بگیرید.

خواه JAVA باشد یا هر زبان برنامه نویسی دیگری، همیشه باید ماهیت و اصول زبان را قبل از شروع به مفاهیم اصلی درک کنید. می‌توانید با معرفی زبان، ویژگی‌های آن، برنامه‌های کاربردی آموزش زبان جاوا مبتدی و غیره شروع کنید. در عین حال، شما همچنین باید بدانید که چگونه محیط JAVA را در یک سیستم تنظیم کنید .

و بتوانید اولین برنامه جاوا خود را ایجاد، کامپایل و اجرا کنید. این به شما کمک می کند تا با نحو اصلی زبان و جنبه های دیگر آشنا شوید. شما می توانید چندین محیط توسعه یکپارچه (IDE) مانند آموزش زبان جاوا مبتدی و غیره را کاوش کنید.

هنگامی که اصول اولیه را تمام کردید، اکنون باید چندین مفهوم حیاتی دیگر را یاد بگیرید که می توانند قبل از کار بر روی هر زبانی به عنوان پیش نیاز در نظر گرفته شوند. شما باید بدانید که چگونه متغیرها را در JAVA اعلام کنید،

چگونه دستورات شرطی، اصلاح کننده ها و عملگرها را در JAVA پیاده سازی کنید. همچنین به شما توصیه می شود در مورد پیاده سازی دستورات حلقه در JAVA اطلاعات کسب کنید. علاوه بر این، برای درک بهتر مفاهیم، ​​می توانید چندین برنامه اساسی را بر اساس ارتباط با موضوعات خاص تمرین کنید.

همانطور که می دانید یادگیری زبان برنامه نویسی جاوا بسیار دشوار است، بنابراین انتخاب بهترین وب سایت آموزش زبان جاوا مبتدی برای یادگیری نکته بسیار مهمی است.

Studytonight یکی از بهترین آموزش ها برای یادگیری زبان برنامه نویسی جاوا است زیرا یک دوره آموزشی همراه با مثال ها در اختیار شما قرار می دهد. این سایت آموزشی بستری را فراهم می کند که با مثال ها و مشکلات کاربردی فراوان به شما کمک می کند تا در مورد برنامه نویسی جاوا بیشتر بدانید.

علاوه بر یادگیری مفاهیم جاوا، می توانید مهارت های کدنویسی خود را نیز در بخش تست موضوعی وب سایت تست کنید. بعداً، اگر سؤال یا سؤالی دارید، می توانید در انجمن پرسش و پاسخ بپرسید. همچنین می توانید آموزش زبان جاوا مبتدی سوالات خود را در این انجمن با کاربران دیگر خود در میان بگذارید.

به غیر از جاوا، می‌توانید با زبان‌های دیگری مانند C، C++، Python، DBMS، SQL، JSP، CSS و بسیاری دیگر آشنا شوید.

به دنبال پلتفرمی هستید که بتواند از ابتدا به شما در مورد زبان برنامه نویسی جاوا کمک کند؟ سپس می توانید به دوره برنامه نویسی جاوا آنلاین Udacity بروید.

این وب سایت محتوای با کیفیت خوبی را در اختیار شما قرار می دهد که آن را به مکانی عالی برای مبتدیانی تبدیل می کند که می خواهند بیشتر در مورد زبان برنامه نویسی جاوا بیاموزند و کشف کنند.

بیش از 160000 دانش آموز از سراسر جهان (حدود 190 کشور) برای یادگیری دوره های آنلاین مختلف از Udacity ثبت نام کرده اند. Udacity برخی از برنامه های Nanodegree و دوره های آنلاین رایگان را ارائه می دهد. آموزش زبان جاوا مبتدی لیست دوره ها شامل موارد زیر است: برخی از موضوعات کلیدی موجود در این آموزش به شرح زیر است:

آموزش زبان جاوا مبتدی یک پلتفرم خوب برای مبتدیان است. برای شروع باید در یک دوره ثبت نام کنید. آدرس ایمیل و نام کامل خود را برای ثبت نام در caveofprogramming.com وارد کنید.

آموزش زبان جاوا مبتدی یک پلتفرم در حال ظهور است که دوره های آنلاین مختلفی را ارائه می دهد. بیش از 222 دوره در دسترس است که حدود 180000 دانش آموز تاکنون برای آنها ثبت نام کرده اند.

این مکان خوبی برای یک مبتدی برای شروع کاوش در دنیای جاوا است. بیش از 1000 ویدیو را ارائه می دهد که توسط متخصصان زبان های مختلف تهیه شده است همچنین این وب سایت به طور مداوم داده های خود را به روز می کند تا بتواند نیازهای دانشجویان ثبت نام شده را حفظ کند.

برای شروع، باید یک حساب کاربری در آموزش زبان جاوا مبتدی ایجاد کنید. این وب سایت آموزشی 7 روز دوره آزمایشی رایگان را به شما ارائه می دهد. پس از دوره آزمایشی رایگان، می توانید یک عضویت اصلی خانه درختی را با 25 دلار در ماه خریداری کنید.

19. برنامه نویسی با انجا برنامه نویسی توسط Doing مکانی جامع برای یادگیری جاوا است. آموزش زبان جاوا مبتدی در کنار محتوای دوره، تکالیف شما را نیز با توجه به موضوعات ارائه می کند. به عنوان مثال، پس از تکمیل متغیرها در جاوا، 5 تکلیف دریافت خواهید کرد.

آموزش برنامه نویسی جاوا در دوره های آنلاین

مزیت اصلی دوره های آنلاین حرفه ای و پولی کیفیت بالاتر است. اطلاعات ساختار یافته و به خوبی فکر شده است. محتوای آموزشی همیشه و در همه جا در دسترس است و می توان هر چند وقت یکبار آموزش زبان جاوا مبتدی که دوست دارید.

تکرار یا مکث کرد تا هرکسی بتواند با سرعت خودش یاد بگیرد. در برخی موارد مطالب آموزشی اضافی نیز وجود دارد. در برخی از ارائه دهندگان نیز گواهی پایان کار وجود دارد.

آیا می توانم جاوا را در 3 ماه یاد بگیرم؟

یادگیری ماموریت جاوا قطعا در 3 تا 12 ماه امکان پذیر است، با این حال، نکات ظریف زیادی وجود دارد که در این مقاله به آنها خواهیم پرداخت. در اینجا سعی خواهیم کرد به این سوال پاسخ دهیم که چگونه جاوا را سریع یاد بگیریم.

آیا می توانم به خودم جاوا یاد بدهم؟

یادگیری جاوا به تنهایی لازم نیست دشوار باشد. منابع زیادی برای مطالعه و تمرین مستقل وجود دارد. فارغ از سن یا سطح تجربه شما، وب سایت های زیادی پیدا خواهید کرد که به شما تجربه عملی می دهند و نحوه برنامه نویسی در جاوا را به شما آموزش می دهند.

جاوا یاد بگیرم یا پایتون؟

هنگام انتخاب نقطه شروع، باید اهداف خود را در نظر بگیرید. جاوا در بین برنامه نویسان علاقه مند به توسعه وب، داده های بزرگ، توسعه ابر و توسعه برنامه اندروید محبوب است. پایتون مورد علاقه کسانی است که در توسعه back-end، توسعه اپلیکیشن، علم داده و یادگیری ماشین کار می کنند.

آموزش زبان جاوا مبتدی
زبان جاوا برای اندرویدکاربرد 1

کارگردان: 1398 رأی

تاریخ ایجاد شد: 2022-07-31 15:20

امتیازدهی ویرایشگر:
4.97

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + هشت =