ثبت نام
آموزش نصب جاوا برای کامپیوتر

آموزش نصب جاوا برای کامپیوتر

سرفصل‌های مقاله

آموزش نصب جاوا برای کامپیوتر اگر فارغ التحصیل علوم کامپیوتر یا برنامه نویسی هستید که می خواهید جاوا را یاد بگیرید و به دنبال منابع عالی مانند کتاب ها، آموزش ها و دوره های آنلاین هستید، آموزش نصب جاوا برای کامپیوتر به جای مناسبی آمده اید.

در گذشته، من برخی از بهترین دوره های آموزشی و بهترین وب سایت ها را برای یادگیری جاوا به اشتراک گذاشته ام و در این مقاله، آموزش نصب جاوا برای کامپیوتر قصد دارم برخی از بهترین دوره های جاوا را که مبتدیان می توانند آموزش جاوا برای کودکان برای یادگیری جاوا به آن ملحق شوند، به اشتراک بگذارم.

یکی از مشکلات اصلی یادگیری جاوا، همگامی با افزایش تعداد انتشارات است. به عنوان مثال جاوا 8 در سال 2014 منتشر شد که نحوه نگارش جاوا را کاملاً تغییر داد و اکنون در 6 ماه گذشته دو نسخه اصلی جاوا در قالب جاوا 14 و جاوا 15 داریم.

اگر برای اولین بار جاوا را یاد می گیرید، انتخاب یک دوره آنلاین که به روز باشد بسیار مهم است، آموزش نصب جاوا برای کامپیوتر در غیر این صورت، با مهارت های قدیمی از بازار کار و شغل برنامه نویسی روزانه خود عقب خواهید ماند.

آموزش نصب جاوا برای کامپیوتر چگونه است؟

اما، آموزش نصب جاوا برای کامپیوتر قبل از آن، اجازه دهید ابتدا به شما برای تصمیم گیری عالی برای یادگیری جاوا، یکی از محبوب ترین زبان های برنامه نویسی رایج در جهان، تبریک بگویم.

زبان برنامه نویسی جاوا بیش از 20 سال است که وجود دارد آموزش جاوا به زبان ساده و تقریباً به همه زمینه ها، از برنامه های کوچک تلفن همراه تا برنامه های بانکی بزرگ که در بانک های سرمایه گذاری بزرگ اجرا می شوند، گسترش یافته است.

جاوا عمدتا به عنوان یک زبان سمت سرور برای ایجاد سرورهایی با کارایی بالا و تاخیر کم برای انجام وظایف پیچیده استفاده می شود. جاوا در بانک‌های سرمایه‌گذاری واقعاً بزرگ است.

که از آن برای نوشتن برنامه‌های معاملاتی سرتاسری مانند برنامه‌های آموزش نصب جاوا برای کامپیوتر برای ضبط معاملات، برنامه‌های دفتر میانی برای رسیدگی به رزرو و تخصیص و برنامه‌های پشتیبان برای ارسال تأییدیه استفاده می‌کند.

یکی دیگر از زمینه هایی که جاوا واقعاً در آن می درخشد، ایجاد برنامه های اندروید است. اگرچه گوگل اکنون Kotlin را به عنوان زبان رسمی برای توسعه برنامه های اندرویدی اعلام کرده است، جاوا هنوز بسیار بزرگ است و هیچ نشانه ای از کاهش سرعت در سال های آینده وجود ندارد.

در این مقاله تعدادی از بهترین دوره های جاوا را از آموزش جاوا حرفه ای انتخاب کرده ام که هم جامع و هم به روز هستند اما در عین حال برای مبتدیان مناسب هستند. Btw، من همچنین دوره ها را بررسی می کنم و اگر یکی از شما دوره را از لینک موجود در این مقاله خریداری کند، پول دریافت می کنم.

آموزش نصب جاوا برای کامپیوتر صفر تا صد

جاوا تا حد زیادی تحت تأثیر ++C است. C و C++ جایی هستند که جاوا سینتکس خود را دریافت می کند. اما جاوا برخلاف C++ کاملاً شی گرا طراحی شده بود. C++ سینتکس زبان را برای برنامه نویسی ساختاریافته، عمومی و شی گرا با هم ترکیب می کند، اما در جاوا، هر آیتم یک شی است.

انحراف از این نوع داده‌های اتمی است که شامل مواردی مانند اعداد ترتیبی و واقعی، آموزش کامل جاوا رایگان مقادیر بولی آموزش نصب جاوا برای کامپیوتر که می‌توانند دو انتخاب داشته باشند، مانند درست و نادرست – و کاراکترها هستند.

هر چیزی که یک برنامه نویس در جاوا می نویسد، در داخل یک کلاس نوشته می شود، که یک بلوک اساسی برای یک زبان شی گرا است. همچنین مهم است: جاوا مستقل از پلتفرم است، به این معنی که برای اجرا به سخت افزار خاصی نیاز ندارد. C++ مستقل از پلتفرم نیست.

ساموئل لوپس، مهندس نرم افزار ارشد در Forerunner، می گوید: «هر بار که C++ را اجرا می کنید، باید آن را به طور خاص برای سخت افزاری که استفاده می کنید، کامپایل کنید. او می‌گوید:

«اگر هدف شغلی شما نوشتن یک میکروکنترلر برای رایانه تسلا یا یک کنترل‌کننده برای یک نیروگاه هسته‌ای است، از ++C استفاده خواهید کرد». “دسترسی مستقیم به سخت افزار دستگاه دارد.”

C++ یک زبان سطح پایین و پایه برنامه نویسی است. سیستم عامل هایی مانند ویندوز به زبان C++ نوشته شده اند. در حالی که C++ به اهداف برنامه نویسی فردی بستگی دارد، فوستون به برنامه نویسان مشتاق توصیه می کند ابتدا جاوا را یاد بگیرند، زیرا فرصت های بیشتری برای استفاده از آن وجود دارد.

اگر می‌خواهید چیزی با عملکرد بالا بسازید و تأخیر صفر داشته باشد، می‌خواهید از C++ استفاده کنید. آموزش نصب جاوا برای کامپیوتر “اگر می خواهید یک برنامه کوچک بسازید و آن را سریعاً بیرون بیاورید، با جاوا بروید.

جاوا در مقابل سی شارپ، چه تفاوتی دارد؟

سی شارپ توسط مایکروسافت توسعه یافته است و یک زبان برنامه نویسی شی گرا با هدف عمومی مشابه جاوا است. هر دو زبان منبع باز هستند، به این معنی که آنها رایگان هستند و افراد دیگر می توانند به کتابخانه های کد اضافه کنند.

جاوا مستقل از پلتفرم است و با ماشین مجازی جاوا یا JVM به کد بایت کامپایل می شود. JVM به جاوا اجازه می دهد تا در همه جا اجرا شود، بنابراین برنامه نویسان فقط باید یک بار کد بنویسند تا آن را روی چندین پلتفرم اجرا کنند. 

این دو زبان برای اهداف متفاوتی استفاده می شوند. سی شارپ به دلیل کارایی بالا برای بازی‌های ویدیویی، توسعه موبایل و برنامه‌های واقعیت مجازی معمولاً استفاده می‌شود، در حالی که جاوا معمولاً برای ساخت پیام‌رسانی و برنامه‌های وب استفاده می‌شود.

اینکه شما استفاده از سی شارپ یا جاوا را انتخاب کنید آموزش نصب جاوا برای کامپیوتر بر اساس عواملی مانند پلتفرم، ترجیح شما و اینکه کدام زبان بهترین کتابخانه های قابل اجرا برای پروژه شما را دارد متفاوت است.

برای شروع یادگیری جاوا چه مراحلی وجود دارد؟

یادگیری اصول زبان شناسی برنامه نویسی، مانند شرطی ها، حلقه ها، توابع و اعلان ها می تواند به شما کمک کند مانند یک برنامه نویس فکر کنید.لوپس می‌گوید: «قبل از ادامه دادن باید اصول اولیه را درک کنید، زیرا برای ساختن به یک پایه خوب نیاز دارید. “قبل از اینکه به موضوع بعدی بروید، درک خود را از چیزها بررسی کنید.”

این امکان وجود دارد که مستقیماً به یادگیری جاوا بپردازید زیرا نیازی به دانستن زبان های برنامه نویسی دیگر یا داشتن مدرک یا تجهیزات گران قیمت آموزش نصب جاوا برای کامپیوتر  ندارد.

فوستون می گوید: آموزش نصب جاوا برای کامپیوتر «هیچ پیش نیازی برای یادگیری جاوا وجود ندارد. “موانع ورود بسیار کم است. هر کسی می‌تواند اصول اولیه را انتخاب کند.»

با این حال، منحنی یادگیری با جاوا می تواند شیب دار باشد. وقتی جاوا را یاد می گیرید، فقط زبان برنامه نویسی را یاد نمی گیرید. همچنین باید بسته ها، چارچوب ها و برنامه ها را یاد بگیرید.

آموزش نصب جاوا برای کامپیوتر اگر جاوا برای شروع خیلی چالش برانگیز به نظر می رسد، می تواند ابتدا به یادگیری زبان برنامه نویسی دیگری کمک کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + 9 =