منو
صفحه اصلی
ثبت نام
آموزش پایتون به زبان ساده

آموزش پایتون به زبان ساده

سرفصل‌های مقاله

در این آموزش پایتون، تمام  آموزش پایتون به زبان ساده مفاهیم مربوط به زبان برنامه نویسی پایتون از جمله انواع متغیرها، لیست های پایتون، عملگرهای اصلی، قالب بندی رشته، عملیات پایه رشته در پایتون، شرایط و حلقه های بسیاری دیگر از آموزش پایتون به زبان ساده  جمله مفاهیم پیشرفته را خواهید آموخت. آموزش پایتون به زبان ساده بنابراین، بیایید شروع کنیم

Python که در سال 1989 توسط Guido Rossum ایجاد شد، Python یک زبان برنامه نویسی شی گرا است. پایتون برای ارائه نمونه سازی سریع برای برنامه های پیچیده طراحی شده بود. این زبان با بسیاری از آموزش پایتون به زبان ساده تماس های سیستمی سیستم عامل رابط دارد.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله آموزش پایتون پیشرفته بپردازید.

 

آموزش پایتون به زبان ساده

نه تنها این، بلکه به C و C++ نیز قابل گسترش است. بسیاری از شرکت های چند ملیتی بزرگ مانند گوگل، ناسا، آموزش پایتون به زبان ساده بیت تورنت و دیگران از پایتون برای توسعه استفاده می کنند.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله ساخت اپلیکیشن موبایل با پایتون بپردازید.

پایتون همچنین آموزش پایتون به زبان ساده در زمینه‌هایی مانند هوش مصنوعی، شبکه‌های عصبی، یادگیری ماشین، پردازش زبان طبیعی، محاسبات ابری و سایر زمینه‌های پیشرفته علوم کامپیوتر محبوبیت زیادی به دست می‌آورد. یکی از تمرکز اصلی زبان بر قابلیت اطمینان کد بود.

اگر می‌خواهید حرفه‌ای با گواهی پایتون شوید، از Mindmajix – یک پلتفرم آموزشی آنلاین آموزش پایتون به زبان ساده جهانی برای دوره‌های آموزشی پایتون دیدن کنید. این دوره به شما کمک می کند تا در این زمینه به برتری برسید.

آموزش پایتون برای مبتدیان “آموزش پایتون به زبان ساده” یادگیری پایتون همیشه آسان بوده و زبان برنامه نویسی قدرتمندی را در دست برنامه نویسان ارائه می دهد. این زبان ساختارها و ساختارهای داده سطح بالایی را ارائه می دهد و در عین حال یک رویکرد بسیار ساده و موثر برای برنامه نویسی شی گرا است.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله فیلم آموزش پایتون بپردازید.

نحو ظریف و همراه با تایپ پویا و ماهیت تفسیر شده است. بنابراین، این زبان برای توسعه سریع برنامه ها و برنامه نویسی ایده آل است. آموزش پایتون به زبان ساده نه تنها این، پایتون را می توان در اکثر پلتفرم ها استفاده کرد.

مفسر به همراه کتابخانه استاندارد گسترده پایتون به صورت رایگان در کد منبع یا فرم باینری برای همه پلتفرم های اصلی در دسترس است. می توان آن را از وب سایت آنلاین استفاده کرد و می تواند به صورت رایگان توزیع شود.

گسترش مفسر پایتون با توابع جدید و انواع داده‌هایی که در C یا C++ پیاده‌سازی آموزش پایتون به زبان ساده می‌شوند، آسان است. پایتون به عنوان یک زبان پسوند نیز مناسب است. می توان آن را برای برنامه های تخصصی سفارشی کرد.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله سایت آموزش پایتون بپردازید.

زبان پویا و تفسیر شده است و هیچ نوع اعلانی برای توابع، پارامترها، متغیرها یا روش‌ها در کد منبع وجود ندارد. بنابراین کد بسیار کوتاه و همچنین انعطاف پذیر است. آموزش پایتون به زبان ساده هیچ بررسی در زمان کامپایل کد منبع وجود نخواهد داشت.

پایتون انواع همه مقادیر را در زمان اجرا ردیابی می‌کند و کدی را که معنی ندارد پرچم‌گذاری می‌کند. استفاده از مترجم برای آموزش پایتون به زبان ساده زبان یکی از بهترین راه ها برای کار با آن است. مبتدیان سوالات زیادی در مورد مفاهیم اساسی دارند و باید خودشان مسائل را کشف کنند.

Online Web Development Python Training

هر زمان که شک داشته باشید که برنامه نویس می خواهد پاک کند، مترجم بهترین کار را انجام می دهد.آزمایش با عملگرها و متغیرها بسیار آسان است. اگر خطای زمان اجرا وجود داشته باشد، مفسر پرچم‌های مناسبی آموزش پایتون به زبان ساده را برای اطلاع برنامه‌نویس در مورد باگ بالا می‌آورد.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله ساخت برنامه اندروید با پایتون بپردازید.

پایتون یک زبان حساس به حروف بزرگ و کوچک است. عبارات همچنین برای پایان دادن به نقطه ویرگول نیاز ندارند. استفاده از نظرات در زبان نیز آسان است.فایل های منبع آموزش پایتون به زبان ساده دارای پسوند ‘.py’ هستند و به عنوان ماژول شناخته می شوند.

ساده‌ترین راه برای اجرای ماژول پایتون، فرمان پوسته «python» است که به دنبال آن نام ماژول، مفسر پایتون را برای آموزش پایتون به زبان ساده اجرای کد فراخوانی می‌کند.بنابراین، پایتون یک زبان بسیار متنوع است و می توان از آن برای طیف گسترده ای از برنامه ها استفاده کرد.

این زبان می تواند به شما کمک آموزش پایتون به زبان ساده کند تا برنامه های کاربردی مختلفی را در زمینه های مختلف توسعه دهید.اگرچه پیاده سازی این زبان در دسامبر 1989 آغاز شد، مفهوم زبان برنامه نویسی پایتون قبلاً در اواخر دهه 1980 آغاز شده بود.

Guido van Rossum پیاده سازی را در CWI آغاز کرد. پایتون به گونه ای طراحی شده بود که بتواند استثنائات را آموزش پایتون به زبان ساده مدیریت کند و رابطی با سیستم عامل آمیب ایجاد کند. نویسنده اصلی این زبان گویدو ون روسوم است.

او هنوز هم یکی از آموزش پایتون به زبان ساده شخصیت‌های اصلی در تصمیم‌گیری درباره نحوه ادامه زبان در آینده است. این زبان نام خود را از سیرک پرواز مونتی پایتون گرفته بود.چگونه پایتون را نصب کنیم؟برای شروع کار با زبان باید به مفسر پایتون دسترسی داشته باشید.

چند راه برای انجام این کار وجود دارد. فقط می توان از آن در وب استفاده  آموزش پایتون به زبان ساده کردسایت python.org از بنیاد نرم افزار پایتون. این شامل دانلود نصب کننده مناسب برای سیستم عامل و اجرای آن بر روی کامپیوتر است.

Package managers را می توان در برخی از سیستم عامل ها برای نصب زبان اجرا کرد. در سیستم های اندروید می توان  آموزش پایتون به زبان ساده از اپلیکیشن موبایلی که محیط برنامه نویسی پایتون را فراهم می کند استفاده کرد.

نصب پایتون در ویندوز برای ایجاد برنامه های پایتون در سیستم های ویندوز، باید مفسر پایتون را داشته باشید.این کار را می توان با دانلود نصب کننده پایتون از وب سایت انجام آموزش پایتون به زبان ساده داد.شما باید به صفحه دانلود برای ویندوز در python.org بروید.

در زیر ستون Python Releases برای ویندوز، باید روی آخرین نسخه Python 3 کلیک کنید. شما باید به سمت پایین آموزش پایتون به زبان ساده حرکت کنید. نصب کننده اجرایی ویندوز x86-64 برای سیستم های 64 بیتی و نصب کننده اجرایی ویندوز x86 برای سیستم های 32 بیتی طراحی شده است.

دانلود آموزش پایتون به زبان ساده

پس از آن، باید نصب کننده را با دوبار کلیک بر روی فایل دانلود شده اجرا کنید.دکمه ‘Install Now’ باید روی کادر گفتگو کلیک شود. پس از اتمام نصب در چند دقیقه، نصب پایتون 3 را روی سیستم آموزش پایتون به زبان ساده خواهید داشت.نصب پایتون در زیر سیستم های ویندوز برای لینوکس

اگر قبلاً Windows 10 Anniversary یا Creators Update را دارید، می‌توانید پایتون را به روش دیگری نصب آموزش پایتون به زبان ساده کنید. قابلیتی به نام Windows Subsystem for Linux وجود دارد که به اجرای یک محیط لینوکس بر روی پلتفرم ویندوز اجازه می دهد.

برای این کار نیازی به ماشین آموزش پایتون به زبان ساده مجازی نیست.نصب پایتون در لینوکس با لینوکس، احتمال زیادی وجود دارد که پایتون قبلاً نصب شده باشد. اما، ممکن است با این واقعیت که آخرین نسخه را ندارید، مشکل داشته باشید.

با این حال، می توانید نسخه را پیدا کنید. ممکن است بخواهید آخرین نصب مترجم را داشته باشید.نصب پایتون در اوبونتودستورالعمل آموزش پایتون به زبان ساده های نصب بسته به توزیع اوبونتو می تواند متفاوت باشد.

نصب پایتون در دبیان روش اوبونتو 16.10 برای  آموزش پایتون به زبان ساده دبیان نیز کار خواهد کرد. اما هیچ مسیری برای کارکرد آن در دبیان 9 پیدا نمی شود. مشکلی که در دبیان وجود دارد این است که دستور sudo را به طور پیش فرض نصب نمی کند. دستورات زیر این کار را انجام می دهند:

نسخه های جدیدتر نرم افزار برای “Linux Enterprise” توسط انجمن IUS ارائه شده است. با کمک آنها آموزش پایتون به زبان ساده می توانید پایتون 3 را نصب کنید. فقط باید دستورات زیر را اجرا کنید:تابع اصلی پایتون

اگر فایل برنامه پایتون باشد، تابع اصلی پایتون باید قابل اجرا باشد. این فایل ها را می توان به صورت ماژول نیز وارد کرد. بنابراین، بسته به نحوه استفاده از روش اصلی، متد آموزش پایتون به زبان ساده اصلی می تواند قابل اجرا باشد.

تابع main() به عنوان نقطه ورود یک برنامه عمل می کند. با این حال، مفسر کد فایل منبع را به صورت متوالی اجرا می کند. آموزش پایتون به زبان ساده یک تابع اگر بخشی از کد نباشد فراخوانی نمی شود. با این حال، اگر بخشی از کد مستقیم باشد، اگر فایل به عنوان یک ماژول وارد شود، اجرا می شود.

اگر برنامه مستقیما اجرا شود و نه به عنوان بخشی از یک ماژول، یک  آموزش پایتون به زبان ساده تکنیک خاص وجود دارد که اجازه می دهد آن را اجرا کند. تعریف زیر صادق است:اگر مقداری که قرار است تخصیص داده شود خود دارای همان نوع نقل قول باشد.

ممکن است مشکلاتی وجود داشته باشد. برای غلبه بر این موارد موارد زیر را انجام می دهیم:(“این روشی است که ما از “نقل قول” استفاده می کنیم”)در حال حاضر، برخی از توابع دیگر آموزش پایتون به زبان ساده نیز وجود دارد. خروجی در حالت زیر 3 خواهد بود.

همچنین می توانیم شاخص یک کاراکتر را در یک رشته چاپ کنیم. با این حال، ما فقط می‌توانیم اولین اتفاق شخصیت را چاپ آموزش پایتون به زبان ساده کنیم. خروجی در حالت زیر 1 خواهد بود.اکثر زبان های برنامه نویسی به جای 1 شمارش را از 0 شروع می کنند.

ما حتی می توانیم تعداد دفعاتی که یک کاراکتر خاص در آموزش پایتون به زبان ساده یک رشته اتفاق می افتد را دریابیم. به عنوان مثال، اگر یک رشته وجود داشته باشد، تعداد “b” 3 خواهد بود.یک تکه رشته نیز می تواند در خروجی نشان داده شود.

اما، باید در نظر داشت که پایتون شروع به شمارش از 0 می کند نه از 1. اجازه دهید یک رشته را برداریم و یک تکه از آن را چاپ کنیم.روی خروجی نمایش داده می شود. این باید آموزش پایتون به زبان ساده درک شود که برش از اولین شاخص شروع می شود و قبل از شاخص دوم ادامه می یابد.

اگر فقط یک کاراکتر وجود داشته باشد، یک کاراکتر در همان شاخص نمایش داده می شود. با این حال، اگر سعی کنید کمی آموزش پایتون به زبان ساده بازی کنید، موارد زیر نمایش داده می شود.این همه چیز را تا انتها نشان می دهد که از شاخص 2 شروع می شود.

یعنی اگر شاخص شروع حذف شود و مقدار شاخص دوم وجود داشته باشد، همه چیز از ابتدا تا قبل از شاخص دوم نمایش داده می شود. اگر هر دو شاخص خالی گذاشته شوند، کل رشته نمایش داده می شود. شاخص های آموزش پایتون به زبان ساده منفی نیز نمایش داده می شود.

هنگامی که یک شاخص منفی داده می شود، شمارش از سمت راست شروع می شود. بنابراین، -6 به سادگی به معنای 6مین کاراکتر از انتهای رشته است.اصلاح دیگری آموزش پایتون به زبان ساده در نحو slice وجود دارد که در آن می توان سه پارامتر را وارد کرد.

پارامتر سوم به این معنی است که در حین نمایش برش، چند کاراکتر باید نادیده گرفته شود. مانند یک پارامتر گام است. آموزش پایتون به زبان ساده قطعه زیر را نمایش می دهد همچنین راهی برای معکوس کردن یک رشته با استفاده از Slice وجود دارد. شما باید کد را مانند زیر بنویسید.

اینها برخی از ابتدایی ترین راه های کار با رشته در پایتون هستند. بسیاری از توابع دیگر نیز وجود دارد.توابع رشته پایتون را یاد بگیریدپایتون تاپل
اغلب اوقات، نیاز به کار با تعدادی رشته از  آموزش پایتون به زبان ساده رشته ها وجود دارد که تغییر نمی کنند.

تاپل های پایتون دقیقاً همین را ارائه می دهند. آنها دنباله هستند، درست مانند لیست های پایتون. نکته اصلی تفاوت بین این آموزش پایتون به زبان ساده دو این است که در حالی که لیست ها را می توان تغییر داد، تاپل ها نمی توانند.

در حالی که پرانتز در تاپل ها استفاده می شود، در آموزش پایتون به زبان ساده اطراف لیست ها پرانتز وجود دارد.یجاد یک تاپل بسیار ساده است. شما فقط باید مقادیری را که با کاما از هم جدا شده اند در داخل پرانتز یا بدون آنها در کنار یکدیگر قرار دهید.

به عنوان مثال، آنها را می توان به صورت زیر اعلام کرد:یک تاپل خالی نیز می تواند ایجاد شود. اگر آموزش پایتون به زبان ساده می خواهید این کار را انجام دهید، فقط باید چیزی در داخل پرانتز بنویسید. نکته مهم دیگری نیز وجود دارد که باید به آن اشاره کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × چهار =