ثبت نام
آیا برنامه نویسی نیاز به ریاضی دارد

آیا برنامه نویسی نیاز به ریاضی دارد؟

سرفصل‌های مقاله

در بسیاری از سیستم‌های آیا برنامه نویسی نیاز به ریاضی دارد آموزشی، به اشخاص ثالثی که مایل به ادامه تحصیل در برنامه‌نویسی کامپیوتر آیا برنامه نویسی نیاز به ریاضی دارد هستند، توصیه می‌شود تا اطمینان حاصل کنند که دانش پایه‌ای در ریاضیات دارند. اغلب اتفاق آیا برنامه نویسی نیاز به ریاضی دارد می افتد.

و در طول تحصیل از ریاضیات غافل می شوند. در واقع، در تصاویر رایج، برنامه نویسی به نشستن در مقابل صفحه کلید و صفحه نمایش و وارد کردن خطوط کد خلاصه می شود.در آیا برنامه نویسی نیاز به ریاضی دارد یک پست وبلاگ اخیر، یک مهندس در فیس بوک زنگ خطر را در مورد خطرناک بودن چنین وضعیت هایی به صدا درآورد.

آیا برنامه نویسی نیاز به ریاضی دارد

در واقع، والتر شولتز با ابراز تأسف از اینکه در طول تحصیلات دانشگاهی خود از ریاضیات غافل شد، شروع می‌کند، قبل از اینکه توضیح دهد چرا کسانی مانند او که همین کار را می‌کنند آیا برنامه نویسی نیاز به ریاضی دارد ممکن است در زندگی حرفه‌ای گرفتار شوند.به بیان دقیق، شولتز تأکید می کند که می توان به عنوان یک کارگر در زمینه برنامه نویسی کامپیوتر حقوق خوبی دریافت کرد.

کاربرد ریاضی در برنامه نویسی چیست؟

بدون اینکه سطح ریاضیات به چالش کشیده شود. با این حال، سخنان او نشان می دهد که دامنه فعالیت اشخاص ثالث در این شرایط محدود به برنامه های برنامه نویسی است آیا برنامه نویسی نیاز به ریاضی دارد که به حوزه های تخصصی مربوط نمی شود. او می‌گوید: «ریاضیات ابزاری برای حل مسائل تخصصی است.

والتر شولتز نظر خود را با فهرستی از حداقل سه حوزه خارج از دسترس دیگران بدون سطح قابل توجهی در ریاضیات نشان می دهد. از برنامه‌نویسی بازی‌های ویدیویی گرفته تا آیا برنامه نویسی نیاز به ریاضی دارد هوش مصنوعی و رتبه‌بندی صفحات وب، او چگونگی استفاده از مفاهیم ریاضی خاص برای حل مسائل را برجسته می‌کند.

بدیهی است که برنامه‌نویسی گرافیک در بازی‌ها و فیلم‌ها به دانش فیزیک نیاز دارد، اما از آنجایی که فیزیک دقیق برای شبیه‌سازی صحیح می‌تواند بسیار گران باشد، ما معمولاً از آیا برنامه نویسی نیاز به ریاضی دارد روش‌های عددی مشتق شده از ریاضیات استفاده می‌کنیم. به عنوان مثال، ادغام با روش ورلت برای شبیه سازی عروسک های پارچه ای، “او توضیح می دهد.

یادگیری ماشین، بخش کوچکی از هوش مصنوعی، حوزه‌ای است که در طول تحصیلاتم آن را بسیار جذاب یافتم. ژست‌های حرکتی را در یک بازی رقص دنبال کنید، فیلم‌هایی را که ممکن آیا برنامه نویسی نیاز به ریاضی دارد است در نتفلیکس دوست داشته باشید پیدا کنید، تشخیص دهید کدام آهنگ در حال پخش است و موارد دیگر.

اگر می‌خواهید به ساخت یکی از این سیستم‌ها کمک کنید، حداقل به درک خوبی از مشتقات، نظریه احتمالات و جبر خطی نیاز دارید.این کمتر آشکار است، اما به گفته والتر شولز، الگوریتم آیا برنامه نویسی نیاز به ریاضی دارد جستجوی وب گوگل تحت تاثیر قرار گرفته است. او دوباره خاطرنشان می‌کند.

الگوریتم رتبه‌بندی صفحه تعداد پیوندها به یک صفحه وب و از آن را در نظر می‌گیرد و آنها را در یک ماتریس قرار می‌دهد، سپس از تقریب بردار ویژه جبر خطی برای محاسبه رتبه‌بندی آیا برنامه نویسی نیاز به ریاضی دارد مرتبط‌تر استفاده می‌کند.برنامه نویسی یعنی خوردن ریاضی در واقع، توسعه والتر شولز به این واقعیت اشاره دارد.

که به عنوان یک کارگر در صنعت برنامه نویسی کامپیوتر نمی توان بدون ریاضیات کار کرد. او می گوید: «برنامه نویسی به معنای به کار بردن مفاهیم ریاضی است، یعنی خوردن ریاضیات.بحث آیا برنامه نویسی نیاز به ریاضی دارد های زیادی در مورد اینکه آیا در نظر گرفتن OOP به عنوان استاندارد صنعتی برای سازماندهی پایه های کد اشتباه بزرگی است، بحث شده است.

آیا برنامه نویسی نیاز به ریاضی دارد یا نه

برنامه نویسی شی گرا (OOP) به معنای انتزاع است و شولز موافق است که این یک مفهوم بسیار مهم در این زمینه است. او توضیح می‌دهد: «وقتی یک الگو را می‌بینیم یا می‌خواهیم آیا برنامه نویسی نیاز به ریاضی دارد پیچیدگی خاصی را پنهان کنیم، برای مثال با استفاده از کلاس‌ها یا رابط‌های انتزاعی، یک انتزاع ایجاد می‌کنیم. شولز خاطرنشان می کند.

که توسعه دهندگان می توانند از یافته های جبر انتزاعی برای حل برخی از مسائل انتزاعی رایانه استفاده کنند. ویدئویی در پست او ما را به مفهوم گروه‌هایی که در ریاضیات دیده می‌شوند آیا برنامه نویسی نیاز به ریاضی دارد برمی‌گرداند و با انتزاع شباهت‌هایی را ترسیم می‌کند.علاوه بر این، والتر شولز از نظریه مقوله به عنوان منبع معتبر الهام برای کسانی که از تکنیک های الگوریتمی.

مانند تجزیه مسائل به زیرمجموعه دعوت می شوند، یاد می کند.به طور کلی، مهندس فیس بوک معتقد است که آن دسته از کارگران صنعت برنامه نویسی کامپیوتر که از ریاضیات آیا برنامه نویسی نیاز به ریاضی دارد غافل شده اند، ثروت عظیمی را از دست می دهند. با این حال، او تشخیص می دهد که برخی از مفاهیم ریاضی آنقدر انتزاعی هستند.

که تسلط بر آنها زمان می برد. او تأکید می کند: «هر چه زودتر با این مفاهیم کنار بیایید، بهتر است». بهترین زمان برای تکیه دادن به آن زمانی است که روی نیمکت هستید. در غیر این آیا برنامه نویسی نیاز به ریاضی دارد صورت، زمانی که در دنیای کار هستید، باید شهامت این را داشته باشید که گام های خود را دوباره طی کنید.

شما می توانید یک برنامه نویس عالی باشید حتی اگر در مدرسه ریاضی بدی داشته باشیدآیا برنامه نویسی به دانش ریاضی نیاز دارد؟ لازم نیست.شما می توانید یک برنامه نویس عالی آیا برنامه نویسی نیاز به ریاضی دارد باشید حتی اگر در مدرسه ریاضی بدی داشته باشید.منظورم این است که من 20 سال است که برنامه نویسی می کنم.

و هرگز مجبور نشدم یک کتاب ریاضی باز کنم تا چیزی را که باید بدانم اما فراموش کرده ام به خودم یادآوری کنم. من در دبیرستان و دانشگاه ریاضی زیادی انجام دادم. مطالب آنقدر آیا برنامه نویسی نیاز به ریاضی دارد پیشرفته و انتزاعی است که حتی نمی توانم به خاطر بیاورم که هدف از یادگیری آنها چه بوده است (اگر حتی هدفی جز شرکت در امتحان وجود داشته باشد).

این یک نوع عقل متعارف است که شما باید در ریاضیات عالی باشید تا یک برنامه نویس عالی باشید. شاید به این دلیل که اولین برنامه نویسان کامپیوتر ریاضیدان بودند، عمدتاً به آیا برنامه نویسی نیاز به ریاضی دارد این دلیل که مدرسه “برنامه نویس کامپیوتر” وجود نداشت. همچنین، تحصیل در رشته علوم کامپیوتر یا مهندسی کامپیوتر شامل ریاضیات زیادی است.

اما واقعاً در این زمینه ضروری نیست. 90 درصد مدرک CS مربوط به مطالعه چیزهایی است که واقعاً جالب هستند، بله، اما غیرعملی. برای درک نظریه پشت آن به ریاضیات نیاز آیا برنامه نویسی نیاز به ریاضی دارد دارید. اما در برنامه ریزی روزانه؟ نه واقعا.اوه، وقتی در مورد برنامه نویسی صحبت می کنم، بیشتر منظورم توسعه وب است زیرا این رشته من است.

مطمئناً مقدار زیادی کار برنامه نویسی وجود دارد که به ریاضیات نیاز دارد. به عنوان مثال، اگر روی یک برنامه رندر سه بعدی، GIS یا رمزنگاری / بلاک چین / هوش مصنوعی / یادگیری آیا برنامه نویسی نیاز به ریاضی دارد ماشین کار می کنید، مطمئناً به ریاضیات زیادی نیاز دارد، اما حتی ریاضیاتی که در مدارس تدریس می شود نیست، ریاضیات بسیار خاص است.

هر نوع گرافیک سطح پایین یا برنامه نویسی بازی نیز به ریاضیات نیاز دارد و قبل از اینکه بخواهید کاری انجام دهید باید آن را مطالعه کنید. ریاضیات نیز برای درک پیچیدگی الگوریتم ها آیا برنامه نویسی نیاز به ریاضی دارد مورد نیاز است، اما شما قرار نیست الگوریتم های جدیدی اختراع کنید، حداقل در سال های اولیه برنامه نویسی.

با این حال، چیزی که برای خوب بودن نیاز دارید، حل مشکل است. من فکر می‌کنم ریاضیات در مدرسه درجه خوبی از حل مسئله را به شما می‌آموزد، اما سودوکو یا سایر سرگرمی‌ها نیز آیا برنامه نویسی نیاز به ریاضی دارد همینطور است.البته، شما به برخی مفاهیم پایه ریاضی، مانند حساب دیفرانسیل و انتگرال، جبر، یا منطق نیاز دارید.

اما حتی اگر به آن نیاز داشته باشید، به اصول اولیه آن نیاز دارید. شما نیازی به دانستن اعداد مختلط، احتمالات، معادلات، نمودارها، نمایی و لگاریتم، حدود، مشتقات، انتگرال گیری، آیا برنامه نویسی نیاز به ریاضی دارد معادلات دیفرانسیل و غیره ندارید. نه یک چیز.به حرف دروازه بان ها گوش نده.

اگر می گویند برنامه نویس نمی شوی چون در ریاضیات خوب نیستی، به آنها گوش نده. شما همیشه می توانید در طول مسیر هر آنچه را که نیاز دارید بیاموزید. باز بودن برای یادگیری بسیار آیا برنامه نویسی نیاز به ریاضی دارد مهمتر از دانستن چیزها از قبل است.باز هم، من در مورد توسعه وب صحبت می کنم، من با گرافیک یا برنامه های خاص که نیاز به ریاضی دارند کار نمی کنم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − ده =