ثبت نام
اسباب بازی های برنامه نویسی کودکان

اسباب بازی های برنامه نویسی کودکان

سرفصل‌های مقاله

ما با مضوع اسباب بازی های برنامه نویسی کودکان خدمت شما هستیم. شاید برای  پدر و مادر هایی که دوست دارند فرزندانشان از سن کم با برنامه نویسی آشنا شود و بتوانند در سن بالا راحت تر وارد این عرصه شوند میتوانند از روش اسباب بازی های برنامه نویسی کودکان استفاده کنند.

به نظر می رسد که طیف گسترده ای از اسباب بازی ها و ربات ها برای آشنایی کودکان با استفاده از بازی های کدنویسی طراحی شده اند، اگرچه رویکردهای آنها بسیار متفاوت است. شما باید از کوچیکی با فرزندانتان به شکل جذابی در مورد الگو ها ، ریاضی ، انگیلیسی بگویید که البته اسباب بازی های برنامه نویسی کودکان کار شما را آسان تر کرده است.

به عنوان مثال اسباب بازی های برنامه نویسی کودکان به نام ربات های لاک پشت های نینجا برای اکثر بچه ها جالب است و راحت جذب می شوند. طراحان اسباب بازی های برنامه نویسی کودکان در این زمینه پیشرفت چشمگیری داشتند و توانستند اسباب بازی های برنامه نویسی کودکان را به شکل وسایلی طراحی کنند که مشابه آن ها خواسته فرزند های شما باشد.

برخی بر آموزش اهمیت توالی تمرکز می کنند در حالی که برخی دیگر به شما اجازه می دهند با هوش مصنوعی آشنا شوید. درس دوم؟ فرزند شما هرگز برای شروع یادگیری کدنویسی آنقدر کوچک نیست و احتمالا اکنون زمان خوبی برای خرید مفید اسباب بازی های کدنویسی کودکان برای خانه شما است.

اسباب بازی های برنامه نویسی کودکان گزینه مناسبی برای کمک به تکامل فرزند شماست.

مینی اسفرو اسباب بازی های برنامه نویسی کودکان

Sphero Mini یک نسخه کوچکتر از “اسباب بازی های برنامه نویسی کودکان” ربات سازگار با برنامه اصلی است. تقریباً به اندازه یک توپ پینگ پنگ، می توانید آن را با حالت های مختلف در برنامه Sphero Mini کنترل کنید یا فقط می توانید از چهره خود با ویژگی جدیدی به نام Face Drive استفاده کنید. همانطور که ممکن است انتظار داشته باشید، این از حالات صورت شما برای هدایت توپ استفاده می کند.

Sphero Mini دارای یک ژیروسکوپ کوچک، شتاب سنج، و چراغ های LED، و همچنین پوسته های قابل تعویض است.

از شارژر Micro USB استفاده می کند و پس از یک ساعت شارژ کامل، حدود یک ساعت بازی را در اختیار شما قرار می دهد. همچنین دارای سه مینی مخروط ترافیک و شش مینی پین بولینگ برای بازی های مختلف است.

پیشنهاد میکنم به مشاهده مقاله یادگیری آسان پایتون برای کودکان بپردازید.

ربات طراح ذهن

ربات طراح ذهن

ربات Mind Designer از شرکت ایتالیایی Clementoni که برای کودکان 6 تا 10 ساله طراحی شده است که می‌خواهند کدنویسی کنند، از این نظر عالی است که در حالی که می‌توانید آن را با یک برنامه بهبود بخشید، برای استفاده از آن نیازی به گوشی هوشمند یا تبلت ندارید.

در عوض، می‌توانید با فشار دادن یک سری دکمه در پشت آن را برنامه‌ریزی کنید یا بهتر است از طریق تشخیص صدا با آن صحبت کنید. همچنین می‌توانید ربات حشره‌مانند را با یک خودکار شارژ کنید تا به شما در کشیدن نقاشی کمک کند و می شود گفت با این “اسباب بازی های برنامه نویسی کودکان” میتوان با یک تیر سه نشان زد ، هم بازی هم نقاشی هم یادگیری.

لاجیبلاک ها

Logiblocs اسباب بازی های برنامه نویسی کودکان رمزگذاری الکترونیکی است که به شما امکان می دهد “کنترل” را برای ایجاد یک سیستم الکترونیکی به صورت فیزیکی جمع آوری کنید. بلوک‌ها با باتری تغذیه می‌شوند و مهر و موم شده‌اند تا امکان بازی بدون نظارت را فراهم کنند، می‌توان آنها را به روش‌های مختلفی برای ایجاد هر چیزی از حسگرهای باران گرفته تا دستگاه کد مورس مرتب کرد.

مجموعه ای از مجموعه ها با طیف وسیعی از پروژه های مختلف برای تکمیل وجود دارد. همه چیز قابل تعویض است، بنابراین می توانید در حین حرکت گسترش دهید. این شرکت همچنین قصد دارد یک پیچ بلوتوث معرفی کند تا برنامه های Scratch بتوانند مدارهای Logibloc را کنترل کنند و بالعکس.

Botley 2.0  ربات برنامه نویس

با کنار گذاشتن کامل نیاز به گوشی هوشمند یا تبلت، Botley 2.0 یک ربات اسباب بازی های برنامه نویسی کودکان سرگرم کننده و دوستانه است. در جعبه مجموعه ای از لوازم جانبی فعالیت برای بازی و کنترل از راه دور بسیار مهم را خواهید یافت تا بتوانید تا 150 مرحله دستورالعمل را کدنویسی کنید.

ممکن است ساده به نظر برسد، اما Botley تشخیص اشیا، کنترل‌های حلقه، ردیابی خطوط سیاه، سنسور نور دید در شب و چشم‌های درخشان را از جمله ویژگی‌هایی که بچه‌های کوچک می‌توانند کنترل کنند، ارائه می‌کند.

پیشنهاد میکنم به مشاهده مقاله یادگیری زبان برنامه نویسی پایتون برای بچه ها بپردازید.

ربات های لاک پشتی

ربات های لاک پشتی

ربات های لاک پشتی “اسباب بازی های برنامه نویسی کودکان” ، یک بازی تخته ای است که برای رده 3 تا 8 ساله طراحی شده است. بازیکن باید با دادن دستور العمل های خاص، لاک پشت را به مقصد مشخص شده بر روی تخته هدایت کند. یک سیستم از کارت ها جهت را به لاک پشت نشان می دهد، که می تواند حرکت کند یا در سطح پیشرفته تر، از موانع رد شود.

پیچ و خم زنجیره ای

این بازی شامل ایجاد مدارهای دنیای واقعی با استفاده از یک شبکه 55x است که بازیکن روی آن یک کارت آزمایشی می کشد. سپس او باید اجزایی را وارد کند تا یک مدار کاری برای روشن کردن چراغ ایجاد کند. مسائل بیش از یک پاسخ “درست” دارند، اما قطعات باید به ترتیب صحیح قرار گیرند. این بازی توسط ThinkFun منتشر شده است.

پیشنهاد میکنم به مشاهده مقاله آموزش پایتون برای کودکان بپردازید.

کوجی

این اسباب بازی های برنامه نویسی کودکان می توانند به طور مستقل این ربات را با استفاده از ایموجی برنامه ریزی کنند. آنها می توانند با استفاده از تبلت یا گوشی هوشمند برنامه هایی را برای ربات دانلود کنند. برخی از عملکردهای اساسی بدون دستگاه تلفن همراه در دسترس هستند.

ایموجی ها اعمال یک ربات را توصیف می کنند. به عنوان مثال، دنباله ای از نمادهای جهت دار باعث می شود ربات در آن جهت حرکت کند. اضافه کردن ایموجی به همراه نت های موسیقی باعث می شود او موسیقی پخش کند. کودکان همچنین می توانند ابزارهای برنامه نویسی مانند دستورالعمل های if-then را اضافه کنند. این اسباب بازی توسط WowWee ساخته شده است.

 ربات طراح بلوک های ساختمان هوشمند شیائومی. MITU

این سازنده نه تنها به کسب مهارت های برنامه نویسی، بلکه به توسعه تفکر منطقی و همچنین مهارت های حرکتی ظریف دست کمک می کند. کیت شیائومی به شما امکان می دهد ماشین ها یا حیوانات رباتیک را جمع آوری کنید. مجموعه ساخت و ساز به طور کلی بسیار ساده است، اما از بیش از 300 عنصر، از جمله یک بلوک با ماژول بلوتوث تشکیل شده است.

با بلوتوث، بچه ها می توانند این “اسباب بازی های برنامه نویسی کودکان” را به گوشی هوشمند خود متصل کرده و آن را به حرکت درآورند. با استفاده از اپلیکیشن موبایل می توانید یک کد بلوک برای کنترل ربات ایجاد کنید. این برنامه همچنین حاوی دستورالعمل های سه بعدی است که به لطف آنها کودک می تواند نحوه برنامه ریزی ربات را بدون کمک بزرگسالان بفهمد.

پیشنهاد میکنم به مشاهده مقاله برنامه نویسی کودکان بپردازید.

بازی رومیزی Twin Tin Bots

بازی رومیزی Twin Tin Bots

یکی دیگر از بازی های رومیزی جالب که در آن هر شرکت کننده 2 ربات را کنترل می کند. آنها در سراسر زمین بازی حرکت می کنند، کریستال ها را جمع آوری می کنند و به پایگاه می رسانند. بچه ها 16 تیم کارت را دریافت می کنند که جهت حرکت روبات ها را نشان می دهد.

هر کسی که بتواند بیشترین کریستال ها را جمع کند برنده است. به لطف این بازی، تفکر منطقی رشد می کند، حافظه تقویت می شود. بچه ها یاد می گیرند که توجه داشته باشند، بهترین راه را انتخاب کنند.

کیت کامپیوتر Kano

کیت کامپیوتر کانو فرصتی دیگر برای بچه‌ها است تا کامپیوتر خود را با رزبری پای بسازند. کیت کانو تاکید کمتری بر ساخت سخت افزار دارد و فرآیند راه اندازی را سریع و آسان می کند و در عوض بر روی بخش نرم افزاری تمرکز می کند.

سازنده همچنین دارای مزیت گنجاندن صفحه کلید با تاچ پد یکپارچه (به جای ماوس) است، اگرچه نمایشگری در کیت وجود ندارد، بنابراین باید از کابل HDMI موجود برای اتصال به مانیتور استفاده کنید.

DJI RoboMaster S1 یک اسباب‌بازی کدنویسی از برند معروف D J I

DJI RoboMaster S1 یک اسباب‌بازی کدنویسی از برند معروف D J I

RoboMaster S1 اولین ربات در نوع خود از DJI است، و اگرچه ممکن است مانند اکثر محصولات DJI پرواز نکند، این یک ربات جذاب است که به کودکان کمک می کند کدنویسی را یاد بگیرند – و همچنین بازی با آن به طرز شگفت انگیزی سرگرم کننده است.

در ظاهر ممکن است شبیه یک خودروی RC استاندارد به نظر برسد که با چرخ‌های مکانیومی و شش موتور 100 واتی براشلس کامل شده است، اما چیزهای بسیار بیشتری در آن وجود دارد. تمرکز خلاقانه‌ای وجود دارد، و زمانی شروع می‌شود که جعبه را باز می‌کنید و S1 را در 107 قطعه آماده برای ساخت پیدا می‌کنید.

RoboMaster S1 به لطف مجموعه ای از 31 حسگر داخلی و یک دوربین تثبیت شده 1080p HD FPV، پس از کنار هم قرار گرفتن، می تواند جهان اطراف خود را ببیند، حس کند و بشنود. کاری که با آن سنسورها انجام می دهید کاملاً به شما بستگی دارد، زیرا اکثر عملکردها باید به صورت دستی از طریق Python یا Scratch 3.0 کدگذاری شوند.

این یک تجربه یادگیری لمسی‌تر از کلاس‌های کدنویسی مبتنی بر نرم‌افزار در بازار است که هنگام برنامه‌نویسی ربات، بازخورد فوری دنیای واقعی را ارائه می‌دهد.

کیت ماشین ربات هوشمند Elegoo

این کیت ربات – برای سنین 13 سال به بالا – از یک برد آردوینو استفاده می کند و به آموزش برنامه نویسی، مونتاژ الکترونیکی دستی و رباتیک کمک می کند. آردوینو یک فناوری منبع باز محبوب است که برای عملیات ورودی/خروجی و محاسبات کوچک عالی است. این کیت دارای یک کنترل از راه دور مادون قرمز است، اما می توان آن را از طریق تلفن/تبلت (اندروید یا iOS) نیز کنترل کرد.

پیشنهاد میکنم به مشاهده مقاله آموزش کامپیوتر کودکان بپردازید.

اسباب بازی های برنامه نویسی کودکان

برای بچه ها یادگیری با اسباب بازی بسیار جالب است و اگر اون اسباب بازی ها ، اسباب بازی های برنامه نویسی کودکان باشد که با یک تیر دو نشان می زنید …

آیا برای ایم بازی ها نیاز به گوشی یا تبلت هست ؟

خیر برای مثال ربات Mind Designer از شرکت ایتالیایی Clementoni که برای "اسباب بازی های برنامه نویسی کودکان" 6 تا 10 ساله طراحی شده است که می‌خواهند کدنویسی کنند، از این نظر عالی است که در حالی که می‌توانید آن را با یک برنامه بهبود بخشید، برای استفاده از آن نیازی به گوشی هوشمند یا تبلت ندارید.

برای رده سنی 3 سال هم بازی ای هست؟

ربات های لاک پشتی "اسباب بازی های برنامه نویسی کودکان" ، یک بازی تخته ای است که برای رده 3 تا 8 ساله طراحی شده است. بازیکن باید با دادن دستور العمل های خاص، لاک پشت را به مقصد مشخص شده بر روی تخته هدایت کند. یک سیستم از کارت ها جهت را به لاک پشت نشان می دهد، که می تواند حرکت کند یا در سطح پیشرفته تر، از موانع رد شود.

برای شروع برنامه نویسی و محاسبات کدام بازی مناسب است؟

این یکی "اسباب بازی های برنامه نویسی کودکان" کیت ربات - برای سنین 13 سال به بالا - از یک برد آردوینو استفاده می کند و به آموزش برنامه نویسی، مونتاژ الکترونیکی دستی و رباتیک کمک می کند. آردوینو یک فناوری منبع باز محبوب است که برای عملیات ورودی/خروجی و محاسبات کوچک عالی است. این کیت دارای یک کنترل از راه دور مادون قرمز است، اما می توان آن را از طریق تلفن/تبلت (اندروید یا iOS) نیز کنترل کرد.

4 دیدگاه دربارهٔ «اسباب بازی های برنامه نویسی کودکان»

  1. سلام
    اگر ممکنه یه توضیحی درمورد اسباب بازی های کدگذاری پایه بدهید. ممنون

    1. محدثه رضایی

      برای برنامه ریزی این ربات به تبلت، گوشی هوشمند یا کامپیوتر نیاز ندارید. در عوض، برنامه ها به سادگی با قرار دادن یک سری کارت های کد فیزیکی ایجاد می شوند. بچه‌ها برای تلاش‌هایشان با گرفتن «سلام» از ربات یا تماشای چشمک زدن چراغ‌های او پاداش می‌گیرند.

    1. محدثه رضایی

      برای بچه‌های بزرگ‌تر یا بچه‌هایی با دستگاه‌های تلفن همراه، اسباب‌بازی‌های برنامه‌نویسی فعال به بچه‌ها اجازه می‌دهند تا دستورات مبتنی بر بلوک را بکشند و رها کنند تا دنباله‌ای از اقدامات را به هم متصل کنند. چالش های جدید و پیشرفته تر معمولاً در هر اسباب بازی با پیشرفت کودک باز می شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 4 =