منو
صفحه اصلی
ثبت نام
اندروید یا پایتون

آموزش اندروید یا پایتون برای کودکان و نوجوانان

سرفصل‌های مقاله

پایتون برای اندروید و اندروید یا پایتون ، یعنی مارها اندروید یا پایتون در اندروید برنامه نویسی پایتون، رابط های گرافیکی اندروید یا پایتون زبان های اسکریپت برای اندروید، نصب پایتون در اندروید به طور خلاصه، برای اسکریپت نویسی اندروید و نمونه سازی برنامه های کاربردی اندروید یا پایتون به طور مستقیم بر روی دستگاه توسعه یافته است.

بنابراین بیایید ببینیم پایتون در اندروید، یعنی Py4A چه امکاناتی را ارائه می‌کند اندروید یا پایتون نصب پایتون در اندروید و چه ویژگی‌هایی از سیستم برای آن در دسترس است.چگونه انجام می شود؟

پلت فرم زبان اسکریپت برای اندروید اندروید یا پایتون به روشی نسبتاً خاص پیاده سازی شده است. عملکردهای اندروید مانند ارسال اس ام اس در روش های ساده پیچیده شده است. این روش ها در نما دسته بندی می شوند.

اندروید یا پایتون کدام بهتر است؟

نصب پایتون در اندروید

سرور JSON-RPC سپس این روش ها را در معرض زبان های برنامه نویسی نصب پایتون در اندروید علاقه مند قرار می دهد. راه اندازی اقدامات مختلف آسان است، اما به دلیل چنین ارتباطی، ما نمی توانیم رابط های لمسی کلاسیک را اسکریپت کنیم

(اگرچه دسترسی به رابط های اندروید یا پایتون طراحی و مدیریت رویدادها، مانند کلیک کردن، در دسترس است).در مورد پایتون، ما می توانیم بین پایتون 2 و 3 یکی را انتخاب کنیم.

بیشتر کتابخانه استاندارد موجود است. اندروید یا پایتون شما همچنین می توانید برخی از بسته ها را از pypi نصب کنید. اگر کسی جانگو را از دست داد، می‌توان آن را حتی روی گوشی هوشمند با استفاده از Py4A اجرا کرد.برخی آموزش ها نصب پایتون در اندروید و نمونه ها به اندروید یا پایتون صورت آنلاین وجود دارد و به نظر می رسد

پلتفرم به طور فعال در حال توسعه است. SL4A و Py4A در چندین کتاب توضیح داده شده است، گزیده آن را می توان از وب سایت SL4 دانلود کرد.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله برنامه نویسی اندروید با پایتون بپردازید.

در مورد برنامه پایتون، ما در حال حاضر دو برنامه داریم. SL4A به همراه Py4A که از code.google.com دانلود کرده و APK را نصب می کنیم. گزینه دوم  است که از گوگل پلی استور نصب می کنیم.

از دستاوردهای SL4A استفاده می کند اندروید یا پایتون و چیزهای زیادی از خود اضافه می کند – یک صفحه خوب با اطلاعات جالب، و همچنین عملکردهای اضافی خود برنامه (به عنوان مثال ویرایشگر بهتر، کنسول تعاملی و افزودنی های مختلف، ادغام با Kivy).

کد نوشته شده برای Py4A (باید) تحت اجرا شود. نصب پایتون در اندروید مسیر واردات ممکن است متفاوت باشد.برای نصب Py4A روی دستگاه اندرویدی، کافیست APK را از مخزن SL4A و سپس Py4A را دانلود کنید.

پس از نصب هر دو، به برنامه Py4A بروید و روی Install کلیک کنید، اندروید یا پایتون که مفسر و افزونه ها را دانلود و به روز می کند. وقتی این کار انجام شد، می توانیم به برنامه SL4A برویم و نمونه اسکریپت ها را در آنجا اجرا کنیم یا شروع به نوشتن خودمان کنیم.

اگر می خواهید کد را روی رایانه شخصی / لپ تاپ بنویسید و آن را از دستگاه اجرا کنید، یک سرور SSH یا یک سرور FTP می تواند مفید باشد.در حال نصب Py4A نصب اجزای پایتون در برنامه Py4Aهمچنین می‌توانید

از ابزارهای توسعه اندروید استفاده اندروید یا پایتون کنید و از adb برای کپی کردن فایل‌ها استفاده کنید. همچنین می توانید از سرور SL4A برای نوشتن کد روی رایانه استفاده کنید.

محیط برنامه نویسی پایتون برای اندروید

برنامه نویسی پایتون در اندروید

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله ساخت برنامه اندروید با پایتون بپردازید.

که با دستگاه از طریق شبکه ارتباط برقرار می کند و به گونه ای عمل می کند که گویی روی خود دستگاه راه اندازی شده است. اطلاعات بیشتر در مورد آن در ویکی اسکریپت نویسی اندروید.

نصب پایتون در اندروید شما همچنین می توانید آن را در عمل در یوتیوب ببینید.روشها و اندروید یا پایتون نماها را ذکر کردم. فهرست این روش‌ها را می‌توانید در ویکی اندروید-اسکریپت نیز پیدا کنید. اسناد خوب نیز چندی پیش ظاهر شد.

ما نماهای مربوط به باتری، ارتباط بلوتوث، دوربین (دوربین عکس)، مخاطبین، چند رسانه ای، تلفن (پیامک و تماس تلفنی)، حسگرها، اتصالات وای فای و رابط ها را داریم. علاوه بر این، ما می‌توانیم کتابخانه‌های دیگری را برای پایتون نصب کنیم،

به‌عنوان مثال، اندروید یا پایتون تا زمانی که نیازی به کامپایل نداشته باشند نصب پایتون در اندروید (در آن صورت باید آنها را به صورت متقاطع کامپایل کنید – تا زمانی که بسته قابل کامپایل باشد و همه وابستگی‌ها برآورده شوند).

برخی از ماژول‌های کتابخانه استاندارد نیز وجود ندارد. مشکل دیگر برای مثال ممکن است فقدان مجوزهای برنامه SL4A برای دسترسی به دستگاه‌های USB باشد (مگر اینکه از برنامه درخواست شود).

این پروژه کاربردی منحصراً بر پایتون تمرکز دارد. از SL4A با کمی اندروید یا پایتون تغییرات یا تغییرات جدید استفاده می کند و همچنین یک برنامه کاربردی زیباتر با ابزارهای مفیدی مانند یک مفسر تعاملی یا یک ویرایشگر کد بهتر ارائه می دهد.

همه چیز ارائه شده برای Py4A با کار نمی کند (مثلاً برنامه نویسی از راه دور به لطف سرور SL4A).به لطف انواع برنامه های اندروید، توسعه دهنده می تواند بدون توجه به جایی که باشد

روی پروژه کار کند. درست است که نصب پایتون در اندروید ابزارهای برنامه نویسی اندروید یا پایتون موجود برای دستگاه های تلفن همراه به همان اندازه که در رایانه ها استفاده می شود راحت نیستند.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله معایب برنامه نویسی اندروید با پایتون بپردازید.

آموزش اندروید یا پایتون

با این حال، آنها قابلیت های بیشتر و جالب تری را ارائه می دهند. ما 7 برنامه را انتخاب کرده ایم که ارزش توجه دارند.یک کامپایلر جهانی که برنامه نویس می تواند همیشه در دسترس باشد.

کامپایلر آنلاین بسیار بصری است و از اندروید یا پایتون زبان های زیر پشتیبانی می کند:- سی.- C ++- جاوا- جاوا اسکریپت- پرل- PHP- پایتون- هاسکل- C # به لطف این اپلیکیشن می توانید.

به راحتی کد را به زبان های ذکر شده کامپایل کرده و آن را بر روی هر دستگاه اندرویدی اجرا کنید. کامپایلر نصب آسان و سریع است. فقط کد را روی گوشی هوشمند یا تبلت خود بنویسید و Online Compiler را اجرا کنید.

مزیت بزرگ دیگر، امکان استفاده از اندروید یا پایتون یک کامپایلر برای بسیاری از زبان‌های مختلف، نصب پایتون در اندروید به جای نصب یک برنامه اختصاصی برای هر یک است.

پایتون برای اندروید یک برداشت کننده است که شامل مفسر پایتون، کنسول، ویرایشگر و کتابخانه SL4A برای اندروید است. به لطف این اپلیکیشن می توانید

به راحتی و بدون هیچ مشکلی پروژه بسازید و اسکریپت هایی را به زبان پایتون روی گوشی اندروید یا پایتون های هوشمند و تبلت بنویسید. پشتیبانی از پیپ دارد، می تواند کدها و فایل ها را از اجرا کند و ایجاد و ویرایش راحت اسکریپت را فراهم می کند.

این برنامه از کد شبیه ساز نصب پایتون در اندروید ترمینال اندروید استفاده می کند.AIDE- IDE برای Android Java C ++محیط توسعه یکپارچه پیشرفته (IDE)، که به شما امکان می دهد برنامه های اندروید را مستقیماً از تلفن هوشمند یا رایانه لوحی خود ایجاد کنید.

AIDE دارای ویرایشگری اندروید یا پایتون است که می تواند کد را تکمیل کند، خطاها را در زمان واقعی بررسی کند و بازسازی کد را تسهیل کند.

با AIDE، می توانید برنامه های ایجاد شده در Java / XML، C / C ++ را با استفاده از Android SDK، Android NDK و Java Console اجرا کنید.شایان ذکر است که IDE شرح داده شده

در اینجا با محیط توسعه محبوب Eclipse سازگار است اندروید یا پایتون (برای مثال با استفاده از AIDE می توانید به نوشتن پروژه های آغاز شده در IDE از IBM ادامه دهید) و پروژه های آماده شده در Android Studio را باز کنید.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله بازی سازی برای اندروید با پایتون بپردازید.

این برنامه همچنین می تواند توسط برنامه نویسان تازه کار که سازنده برای آنها درس های تعاملی آماده کرده است، استفاده شود.Sand IDE Pro برای توسعه دهندگان جاوا
Sand توانایی برنامه نویسی در جاوا در هر مکان و در هر زمان است. سازنده اندروید یا پایتون یک محیط توسعه یکپارچه را فراهم می کند که همیشه می توانید در دسترس داشته باشید. Sand IDE دارای یک ویرایشگر گسترده با بسیاری از توابع مفید است.

نصب پایتون در اندروید چگونه است؟

و همچنین یک کامپایلر بسیار خوب جاوا 1.3 و 1.6 وجود دارد. به لطف Sand، می توانید برنامه های آماده شده را نیز اجرا کنید. در اینجا یک IDE دریافت می کنیم که به ما امکان می دهد برنامه نویسی کنیم،

الگوریتم ها را بررسی کنیم و حتی مهارت های اندروید یا پایتون جاوا را تمرین کنیم.ماشین حساب (HEX، BIN، DEC، OCT)قابلیت تبدیل سریع اعداد می تواند کمک بزرگی در کار برنامه نویس باشد.

علاوه بر این، ارزش این را دارد که یک ماشین حساب کاربردی در دست داشته باشید که بهترین عملکرد را در تلفن هوشمند دارد و همیشه جایی در جیب برنامه نویس است. برنامه پیشنهادی در اینجا ابزاری است

که به شما امکان می دهد مستقیماً اندروید یا پایتون اعداد باینری، اکتال و هگزادسیمال را وارد کنید و نتایج را می توان به اشکال مختلف به دست آورد.

یکی دیگر از برنامه های کاربردی است. این یک شبیه ساز ترمینال را اندروید یا پایتون ترکیب می کند نصب پایتون در اندروید و در عین حال یک محیط لینوکس ایجاد می کند. نیازی به روت کردن گوشی نیست. امکانات زیادی می دهد

از جمله:- استفاده از bash و zsh- ویرایش فایل ها در دسترسی به سرورها از طریق SSH- برنامه نویسی – به لطف امکان نصب clang، make، gdb،

یک کلاینت خوب برای سرویس های است که می توانید هم در تلفن و هم در دسکتاپ خود از آن استفاده کنید. همگام سازی بین دستگاه های اختصاص داده شده

به کاربر (در نسخه پریمیوم) یا ترک یک جلسه فعال در پس زمینه را امکان اندروید یا پایتون پذیر می کند. علاوه بر این، صفحه کلید اندروید را با کلیدهایی که در کنسول بسیار مفید هستند مانند فلش ها، فرار، کنترل یا کلیدهای عملکردی گسترش می دهد.

آیا پایتون برای اندروید مفید است؟

پایتون. پایتون را می توان برای توسعه برنامه اندروید استفاده کرد، حتی اگر اندروید از توسعه بومی پایتون پشتیبانی نمی کند. این را می توان با استفاده از ابزارهای مختلفی انجام داد که برنامه های پایتون را به بسته های Android تبدیل می کند که می توانند در دستگاه های Android اجرا شوند.

کدام یک برای اندروید جاوا یا پایتون بهتر است؟

یک برنامه کاربردی را می توان در پایتون توسعه داد. با این حال، برای ارائه یک تجربه کاربری غنی به تلاش بیشتری از سوی توسعه دهنده نیاز دارد. از سوی دیگر، جاوا یکی از زبان‌های ترجیحی برای توسعه اپلیکیشن اندروید است.

آیا پایتون برای ساخت اپلیکیشن خوب است؟

پایتون فریمورک هایی برای توسعه اپلیکیشن موبایل دارد. با این حال، پایتون بهترین زبان برنامه نویسی برای انجام توسعه اپلیکیشن موبایل نیست. گزینه های بهتری مانند جاوا و کاتلین (برای اندروید) و سوئیفت (برای iOS) در دسترس هستند.

اندروید یا پایتون
اندروید یا پایتون1

کارگردان: نوجوانان

تاریخ ایجاد شد: 2022-05-16 16:13

امتیازدهی ویرایشگر:
4.9

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + 7 =