منو
صفحه اصلی
ثبت نام
بازی برای کودکان 3 ساله اندروید

بهترین بازی برای کودکان 3 ساله اندروید

سرفصل‌های مقاله

فرزندپروری در عصر دیجیتال کار ساده ای بازی برای کودکان 3 ساله اندروید نیست و اینترنت می تواند مملو از خطرات و محتوای مضری باشد که کودکان نباید در بازی برای کودکان 3 ساله اندروید معرض آن قرار گیرند.

دانلود بازی برای کودکان 3 ساله مشکلاتی مانند فقدان مقررات و سهل انگاری در برخی از پلتفرم ها باعث شده است که کودکان در حال رشد با ویدیوها بازی برای کودکان 3 ساله اندروید یا پست های صریح روبرو شوند، همانطور که در موارد متعدد با YouTube Kids اتفاق افتاده است.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله دانلود بهترین بازی اندروید برای کودکان بپردازید.

از بازی های آموزشی گرفته تا موسیقی یا منطق، TreceBits منتخبی از 10 بازی برتر در پلی استور را برای شما بازی برای کودکان 3 ساله اندروید به ارمغان می آورد. سایت ایرانیان سایبر در این موضوع مطالب بیشتری را ارائه کرده است.

بی اعتمادی ناشی از این نوع رسوایی باعث شده است که بسیاری از والدین قبل از اینکه فرزندان خود را در معرض هر پلتفرم دیجیتال قرار دهند، دو بار فکر کنند، که به طور قابل توجهی گزینه های سرگرمی آنلاین آنها را محدود کرده است.

بازی برای کودکان 3 ساله اندروید

به همین دلیل است که TreceBits لیستی از 10 بازی برتر برای کودکان 2 تا 8 ساله را به شما بازی برای کودکان 3 ساله اندروید ارائه می دهد که می توانید آنها را مستقیماً از PlayStore برای هر دستگاه اندرویدی دانلود کنید.

1. آشپزخانه 2 را لمس کنید Toca Kitchen بخشی از سری بازی های توسعه یافته توسط Toca Boca است. این بازی به سبک افسانه ای Cooking Mama، کودکان را تشویق می کند تا انواع ترکیبات آشپزی را ایجاد کرده و در معرض دید عموم قرار دهند.

دانلود بازی برای کودکان 3 ساله

در پایان بازی، کودکان رتبه بندی های خنده دار برای غذای خود دریافت می کنند و می توانند بازی برای کودکان 3 ساله اندروید به ساختن ادامه دهند.این بازی رایگان است و هیچ گونه تبلیغات یا خرید درون برنامه ای ندارد. علاوه بر این، به عنوان بخشی از ارزش‌هایی که سازنده Toca Boca از آن دفاع می‌کند، شخصیت‌های بازی از نظر جنسیتی خنثی هستند و همه داستان‌ها یا چالش‌ها پایان باز دارند.

2. داستان روباه ها.هدف این بازی از استودیو OhNoo کمک به کودکان زیر 8 سال در یادگیری بازی برای کودکان 3 ساله اندروید خواندن است. این شامل یک بازی تعاملی است که به عنوان یک داستان ارائه می شود، که در آن کودکان می توانند 45 صفحه از داستان را با تصاویر دست ساز و حداکثر 84 شی را مرور کنند.داستان روباه ها 1.39 یورو قیمت گذاری شده است. با این حال، در برنامه هیچ تبلیغات یا خرید داخلی وجود ندارد.

3. Thinkrolls 2.Thinkrolls یکی از محبوب‌ترین بازی‌های سازنده Avokiddo است که بازی برای کودکان 3 ساله اندروید در ایجاد اپلیکیشن برای کودکان تخصص دارد. در Thinkrolls، کودک باید یک سری پازل را حل کند که از طریق آنها می تواند 32 کاراکتر را در 270 سطح که به تدریج بر دشواری آنها افزوده می شود، بسیج کند.

دانلود بازی برای کودکان 3 ساله

دانلود بازی برای کودکان 3 ساله هدف این بازی کمک به کودک برای تحریک تخیل و درک منطقی خود برای تکمیل پازل ها و پیچ و خم ها است.این قسمت دوم Thinkrolls 3.99 یورو قیمت دارد و هیچ آگهی یا خرید درون برنامه ای ندارد.

4. ریاضی مهدکودک زاپ زاپ Zap Zap یک بازی آموزشی برای کودکان است که هدف آن معرفی کودکان 3 تا 6 ساله با دنیای ریاضیات است. بازی برای کودکان 3 ساله اندروید برای انجام این کار، بازی بر ایجاد چالش‌های سرگرم‌کننده و در دسترس برای سن کودک تمرکز می‌کند،

که با آن‌ها می‌توانند به تدریج مقدمه‌ای بر ریاضیات بیاموزند.Zap Zap Kindergarten Math 3.19 یورو قیمت دارد، اما مانند سایر بازی های این نوع، پس از پرداخت، کاربران اپلیکیشنی بدون تبلیغات و خریدهای داخلی دریافت می کنند که برای نوزادان ایمن تر است.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله دانلود بازی برای کودکان 6 ساله اندروید بپردازید.

6. منظومه شمسی – Astro Cat این بازی از توسعه دهنده PEGI 3 به کودکان کمک می کند دانلود بازی برای کودکان 3 ساله تا بازی برای کودکان 3 ساله اندروید با کمک پروفسور Astro Cat و دوستش Astro Mouse شگفتی های جهان ما را کشف کنند.

دانلود برنامه آموزشی برای کودکان 3 سال

دانلود بازی برای کودکان 3 ساله برای اندروید

در این بازی، کودکان می توانند سیارات، سفینه های فضایی، قمرها و موارد دیگر را کشف کنند و در مورد آنها بیاموزند. حتی فراتر از جنبه آموزشی، سیستم خورشیدی – Astro Cat یک بازی کوچک دارد که به برنامه اجازه می دهد بین آموزش و سرگرمی متفاوت باشد.این بازی 3.99 یورو قیمت دارد و تبلیغات یا خرید درون برنامه ای ندارد.

7. Kids Piano Games PRO یک بازی دیگر با فرمت آموزشی، اما این بار بر روی هنر متمرکز شده است. هدف بازی برای کودکان 3 ساله اندروید این برنامه توسعه یافته توسط AppQuiz این است که به کودک شما برخی از منابع اولیه در مورد پیانو و نحوه شناسایی صداهای سازهای مختلف را آموزش دهد.

از این نظر، بازی با کمک به گروهی از هیولاها برای آماده شدن برای کنسرت، کودکان را تشویق می‌کند تا خلاقانه موسیقی را کشف کنند. در Piano Games PRO، کودکان تا 8 نت موسیقی را یاد می‌گیرند و می‌توانند برخی از محبوب‌ترین آهنگ‌های کودکانه را تکرار کنند.

8. Sago Mini Robot Party این بازی از نوع پازل با هدف تحریک خلاقیت کودک، ایجاد بازی برای کودکان 3 ساله اندروید انگیزه در او برای ایجاد یک ربات از طریق بخش های مختلف صدها ربات است.

به این ترتیب بچه ها می توانند هر قسمتی را که دوست دارند دانلود بازی برای کودکان 3 ساله مخلوط کرده و استفاده کنند و به این ترتیب ربات مورد نظر خود را بسازند.پارتی ربات Sago Mini 4.49 یورو قیمت دارد و هیچ آگهی یا خرید درون برنامه ای ندارد.

دانلود بازی برای کودکان 3 ساله برای اندروید

9. LEGO Creator Islands نام تجاری محبوب اسباب‌بازی‌های پازلی در محیط دیجیتال نیز بازی برای کودکان 3 ساله اندروید بسیار مرتبط است، دانلود بازی برای کودکان 3 ساله برای اندروید زیرا سری بازی‌های LEGO به کودکان اجازه می‌دهد

تا انواع ساختارها، حیوانات و اشیاء را با استفاده از سیستمی مشابه با بازی‌های واقعی خود بسازند.این بازی رایگان است و هیچ خرید درون برنامه ای یا تبلیغاتی ندارد.

10. بچه ها KIDS یک بازی ویدئویی کوتاه است که برای جلسات بازی کمتر از 30 دقیقه ایده آل است. دانلود بازی برای کودکان 3 ساله این بازی شامل بازی برای کودکان 3 ساله اندروید حرکت دادن یک شخصیت به سمت یا علیه یک جمعیت است تا ببینید کدام گزینه ابتدا فضای بازی را آزاد می کند.

برخلاف سایر گزینه هایی که در این رتبه بندی قرار دارند، بازی هدف آموزشی و خلاقانه ای ندارد. با این حال، می تواند به عنوان جایگزینی برای سرگرمی کودکان در مدت زمان کوتاه عمل کند.KIDS 2.69 یورو قیمت دارد و هیچ آگهی یا خرید درون برنامه ای ندارد.

یکی از مهم ترین تاریخ های کوچک ترین خانه کم کم نزدیک می شود و جشن گرفتن آن یکی از بهترین خاطراتی بازی برای کودکان 3 ساله اندروید است که می توان در سنین پایین داشت. البته در مورد «روز کودک» صحبت می کنیم که در آن نمی توان سرگرمی و هدیه را از دست داد.

البته، اکنون که کودکان به فناوری نزدیکتر شده اند، چیزهای خاصی تغییر کرده است، با این حال، این بدان معنا نیست که انگیزه یادگیری کنار گذاشته شده است، بنابراین بهتر است از منابع جدید استفاده کنید تا به کودکان نشان دهید چقدر سرگرم کننده است. می تواند کشف چیزهای جدید باشد.

مهد کودک جادویی اپلیکیشن Kinder دنیای سرگرمی بسیار کاملی را در اختیار ما قرار می دهد، با بازی برای کودکان 3 ساله اندروید فضایی برای قصه ها و داستان ها، یکی برای فیلم ها، دیگری برای دانش درباره سیاره ما، بخشی برای طراحی و رنگ آمیزی، یکی دیگر برای بازی در حین سرگرم شدن با بازی های کوچک و همانطور که ممکن است انتظار داشته باشید، یک سورپرایز روزانه بر اساس اسباب بازی های معروف تخم مرغ شکلاتی.

دانلود بازی برای کودکان 3 ساله را می‌توان نوعی کتاب تعاملی توصیف کرد که در آن کاپیتان فرد را در کشتی‌اش همراه با بازی برای کودکان 3 ساله اندروید اتو و آماندا در ماجراجویی‌های مختلف همراهی می‌کنیم که در آن نبوغ با معماها و معماهای مختلف مورد آزمایش قرار می‌گیرد که همگی با چند فیلم کوتاه عالی همراه هستند.قطار الفبای لولا .قطار لولا کوچولوها را از طریق سفری می برد که در آن آنها می توانند الفبا و چندین کلمه را بسته به دشواری انتخاب شده یاد بگیرند.

بهترین چیز در مورد این این است که می توانید حروف الفبا را به 12 زبان یاد بازی برای کودکان 3 ساله اندروید بگیرید: چینی، دانمارکی، هلندی، انگلیسی، فنلاندی، فرانسوی، آلمانی، ژاپنی، نروژی، روسی، سوئدی و اسپانیایی که نوعی Duolingo برای کودکان طراحی شده است.کرایولا دنیایی را برای ما به ارمغان می‌آورد که مبتنی بر طراحی و رنگ‌آمیزی است، اما در هر یک از تصاویری که به ما ارائه می‌دهد، موسیقی به عنوان شخصیت اصلی.

هر بار که نقاشی را انتخاب می کنیم تا آن را به دلخواه پر کنیم، یک آهنگ محبوب کودکانه متفاوت را پخش بازی برای کودکان 3 ساله اندروید می کند، علاوه بر این که مداد رنگی هنگام استفاده از آنها صدای خاص خود را دارد.برنامه نویسی چند سالی است که بسیار مد شده است و به عنوان یک ابزار آموزشی در نظر گرفته شده است که نباید منحصر به هیچ شغلی یا سطح تحصیلات بالایی باشد، بلکه باید به عنوان یک موضوع دیگر در میراث آموزشی گنجانده شود.

از بچه ها دانلود بازی برای کودکان 3 ساله فضایی را به ما ارائه می دهد که در آن کودکان زیر 12 سال می توانند دانلود بازی برای کودکان 3 ساله برای اندروید برنامه ریزی را بازی برای کودکان 3 ساله اندروید به روشی بسیار شهودی و تعاملی بیاموزند و منطق را از طریق پازل های مختلف توسعه دهند.

این بازی به ما این امکان را می دهد که برای درک دنیای کلمات به صورت تدریجی و دلپذیر پیش برویم، زیرا نه تنها حروف الفبا را آموزش می دهد، بلکه کلمات را کامل می کند و جملات را نیز از طریق 30 درس در آموزش می دهد. مهارت های به خاطر سپردن، تداعی، تمایز، درک مطلب و سواد برای پیشرفت در سطوح مختلف ضروری خواهد بود.

در این ماجراجویی ما خدای زئوس را در سفری همراهی می کنیم تا شرورهای شیطانی اساطیر بازی برای کودکان 3 ساله اندروید یونان را شکست دهیم و قدرت ریاضیات را به عنوان سلاح اصلی او در اختیار داشته باشیم.

از طریق عملیات جمع، تفریق، ضرب و تقسیم آنها قادر خواهند بود در 50 سطح پیشروی کنند دانلود بازی برای کودکان 3 ساله و به زئوس و دوستانش کمک کنند تا 10 رئیس را شکست دهند.

این بازی بر اساس کتاب «مرزهای فضا پروفسور گربه آسترو» نوشته تصویرگر بن نیومن و فیزیکدان بازی برای کودکان 3 ساله اندروید کوانتومی دکتر دومینیک والیمن ساخته شده است و در آن ماموریت ما همراهی با گربه Astro در مکان های مختلف در منظومه شمسی در حین یادگیری است. حقایق و تاریخچه جالب در مورد سیارات و سفرهای فضایی از طریق بازی ها و چیزهای بی اهمیت.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله بازی کودکان اندروید بپردازید.

دانلود بازی برای کودکان 3 ساله برای اندروید این بازی صرفاً در مورد تمرین ذهن است، زیرا از طریق تست های مختلف نبوغ باید با استفاده از تمام ابزارهایی بازی برای کودکان 3 ساله اندروید که در سطوح مختلف به ما ارائه می شود، معماها را حل کنیم، بنابراین منطق و درک فیزیک لازم است تا بتوانیم همه چیز را کامل کنیم.

60 سطح.Viridi چندان یک برنامه آموزشی نیست، اما به دلیل جذابیت آن برای کودکان و بزرگسالان قابل ذکر است. این شبیه سازی از باغ کوچک خودمان در یک گلدان است که در آن می توانیم انواع مختلف گیاهان را بکاریم و از آنها مراقبت کنیم. 

برای همه کودکانی که می‌خواهند کمی به علم بپردازند، آزمایشگاه توکا روشی سرگرم‌کننده برای متفاوت بازی برای کودکان 3 ساله اندروید کردن به ما ارائه می‌دهد.آزمایشات در آزمایشگاه در حالی که ما تمام عناصر جدول تناوبی و خواص آنها را یاد می گیریم، به ما امکان می دهد مخلوط ها و واکنش های مختلف را بدون ترس از انفجار خانه انجام دهیم.

دانلود بازی برای کودکان 3 ساله این مجموعه داستان به ما این امکان را می دهد دانلود بازی برای کودکان 3 ساله برای اندروید که با موضوعات مختلف تاریخ، علم و طبیعت به شیوه ای سرگرم کننده و تقویت شده با تصاویر زیبا آشنا شویم و همچنین دارای حالت کتاب صوتی است که به کودکان امکان می دهد قبل از خواب به داستان ها گوش دهند.

انواع بازی برای کودکان 3 ساله اندروید

Thinkrolls 2.این قسمت دوم از حماسه دانلود بازی برای کودکان 3 ساله ما را دعوت می کند تا تفکر منطقی کودکان سه بازی برای کودکان 3 ساله اندروید تا نه ساله را از طریق چالش های مختلف توسعه دهیم: درک فیزیک، مهارت های حرکتی تمرین، حافظه بصری و موارد دیگر. همه از طریق 270 سطح و با شخصیت های مختلف است که ما می توانیم سفارشی.

امروزه یکی از موثرترین روش های حواس پرتی و یادگیری برای کودکان خردسال، موبایل های اندرویدی است. بازی برای کودکان 3 ساله اندروید و این است که از طریق این و همه برنامه‌ها و بازی‌های موجود، جوان‌ترین اعضای خانواده می‌توانند بهترین استفاده را از اوقات فراغت خود ببرند. دقیقاً به همین دلیل ما این پست تلفیقی جدید را ارائه می دهیم که در آن 7 بهترین برنامه، ابزار و بازی برای کودکان خردسال را خواهید یافت.

دانلود بازی برای کودکان 3 ساله برای اندروید ما جالب ترین بازی ها و برنامه هایی را که در حال حاضر در فروشگاه Google Play برای کودکان خردسال بازی برای کودکان 3 ساله اندروید در دسترس هستند، فهرست می کنیم. همه آنها رایگان و البته بهترین در نوع خود هستند.

علاوه بر این، آنها رتبه بندی و نظرات مثبتی دارند که از آن حمایت می کند.در زیر مجموعه ای از بهترین برنامه ها برای کودکان خردسال را برای موبایل های اندرویدی ضمیمه کرده ایم. شایان ذکر است، همانطور که ما همیشه انجام می دهیم، همه مواردی که در این پست گردآوری خواهید یافت رایگان هستند.

بنابراین، برای دریافت یک یا همه آنها نیازی به پرداخت مبلغی نخواهید داشت. با این حال، یک یا چند بازی برای کودکان 3 ساله اندروید ممکن است یک سیستم پرداخت خرد داخلی داشته باشند که امکان دسترسی به محتوای بیشتری در داخل آنها و همچنین عملکردهای برتر و پیشرفته را فراهم می کند. به همین ترتیب پرداختی لازم نیست، ارزش تکرار دارد. حالا بله، بیایید به آن برسیم.

یکی از چیزهایی که کودکان خردسال بیش از همه دوست دارند، بدون شک رنگ آمیزی است. به همین بازی برای کودکان 3 ساله اندروید دلیل است که یک بازی از این نوع را نمی توان از این پست گردآوری غافل کرد، زیرا این یکی از فعالیت هایی است که بیشتر آنها را سرگرم می کند و در عین حال برای خلاقیت، ابداع و رشد ذهنی مفید است.مهم نیست بچه چقدر کوچک باشد. این برنامه برای افرادی که 3 سال به بالا هستند ایده آل است.

به سادگی به او در این فرآیند آموزش دهید تا کودک به تنهایی از آن استفاده کند. خواهید دید بازی برای کودکان 3 ساله اندروید که در عرض چند دقیقه یا بیشتر، او وارد ریتم می شود و بدون توقف شروع به رنگ آمیزی می کند.این برای تشویق علاقه به هنر طراحی شده است و با 100 شخصیت زیبا و کاریزماتیک برای رنگ آمیزی، و همچنین ده ها طرح، ردیابی خط و نقاشی با انگشت ارائه می شود.

همچنین دارای بازی‌های آموزشی متعدد، بیش از 300 انیمیشن و صدا سرگرم‌کننده، کتاب رنگ‌آمیزی و بازی برای کودکان 3 ساله اندروید نقاشی برای کودکان، بازی‌های کودکان 3 سال به بالا برای توسعه مهارت‌های حرکتی خوب، بازی‌های رایگان برای دختران برای توسعه مهارت‌های پیش‌نویسی، بازی نقاشی برای کودکان حیوانات و یک ویژگی کنترل والدین در بازی های نقاشی رایگان.صفحات رنگ آمیزی کودکان! بازی های کودکانه!

نامه ها در جعبه ها! بازی های الفبا!نامه ها در جعبه ها! اپلیکیشنی است دانلود بازی برای کودکان 3 ساله برای اندروید که روش ها و بازی های متعددی برای یادگیری بازی برای کودکان 3 ساله اندروید حروف برای کودکان خردسال دارد.

این یک ابزار بسیار آموزشی، آموزشی و سرگرم کننده برای کوچکترین اعضای خانواده است دانلود بازی برای کودکان 3 ساله و با ارائه تکنیک های مختلف یادگیری خواندن برای کودکان 2 تا 5 ساله به رشد و رشد ذهنی آنها کمک می کند. هنوز هم می تواند در کودکان بزرگتر موثر باشد، اما تمرکز آن بر کودکان کوچکتر است.

دانلود بازی برای کودکان 3 ساله برای اندروید این برنامه دارای بازی هایی است که در آن کودکان باید حروف را شکار و صید کنند تا کلمات ساده بازی برای کودکان 3 ساله اندروید را تشکیل دهند و بسازند. حروف پر جنب و جوش و بسیار زیبا هستند، دانلود بازی برای کودکان 3 ساله بنابراین توجه کودکان خردسال را به خود جلب می کند.

دانلود بازی برای کودکان 3 ساله تا با یادگیری مداوم حواس آنها را پرت کند. دانلود بازی برای کودکان 3 ساله برای اندروید کودکان همچنین می توانند حروف الفبا را با حروف در جعبه یاد بگیرند، زیرا از همه الفبای موجود استفاده می کند، بنابراین می توانند یاد بگیرند که از همه آنها استفاده کنند.

بازی برای کودکان 3 ساله اندروید
بازی برای کودکان 3 ساله اندروید

کارگردان: کودکان

تاریخ ایجاد شد: 2022-07-23 15:36

امتیازدهی ویرایشگر:
5

1 در مورد “بهترین بازی برای کودکان 3 ساله اندروید”

  1. زهرا کارگر

    سلام و خسته نباشید واقعا این مطلبتون درباره کودک و سرگمی او خیلی عالی بود. من برای سرگرم کردن فرزندم علاوه بر بازی های مختلف از اسباب بازی هم استفاده میکنم و همیشه اسباب بازی استاندارد میخرم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 12 =