ثبت نام
بازی سازی بدون کد نویسی اندروید

آموزش بازی سازی بدون کد نویسی اندروید

سرفصل‌های مقاله

هر چه به یک اپلیکیشن موبایل پیچیده‌تر بازی سازی بدون کد نویسی اندروید نیاز داشته باشید، در دراز مدت گران‌تر خواهد بود. بنابراین، یافتن راه هایی برای ایجاد اپلیکیشن موبایل خود در اوقات فراغت بازی سازی بدون کد نویسی اندروید می تواند جایگزین خوبی باشد. خوشبختانه، فناوری نرم افزار به قدری سریع در حال پیشرفت است که ساخت اپلیکیشن موبایل شما بازی سازی بدون کد نویسی اندروید بدون دانش کدنویسی قبلی به یک امکان تبدیل شده است.

ممکن است از خود بپرسید، “آیا این توانایی من را برای ایجاد یک برنامه موبایل پویا و پر ویژگی محدود نمی کند؟” من فکر می کنم پاسخ های زیادی برای این سوال وجود دارد. پس بیایید سعی کنیم آنها را از بین ببریم.سیر تکاملی بازی سازی بدون کد نویسی اندروید توسعه دهندگان اپلیکیشن موبایل چند سال پیش، ساخت اپلیکیشن‌های موبایل با سازندگان، مطمئن‌ترین راه نبود. دلیل آن این است که شما فقط می توانید یک برنامه استاتیک ایجاد کنید.

بازی سازی بدون کد نویسی اندروید

این روزها دیگر اینطور نیست. این به این دلیل است که آخرین نسل توسعه دهندگان برنامه های تلفن همراه برنامه های افزودنی، ویجت های پویا و ویژگی های زمان واقعی را فعال می کنند. و در بیشتر موارد، به عنوان یک صاحب کسب و کار کوچک، به چیزهای بازی سازی بدون کد نویسی اندروید بیشتری نیاز ندارید.مثال بالا نشان می دهد که چگونه می توانید کل کانال YouTube را در برنامه تلفن همراه خود ادغام کنید.

و به جای افزودن ویدیوهای جدید به صورت دستی، برنامه به صورت پویا لیست ویدیوها را در زمان واقعی به روز می کند.این به شما این امکان را می دهد که روش مشابهی را در سایر زمینه های برنامه خود اعمال کنید.مثلا:محتوا. آیتم های محتوای جدید بازی سازی بدون کد نویسی اندروید را به برنامه خود وارد کنید، خواه از وبلاگ شما، سیستم محتوای شما یا یک فروشگاه تجارت الکترونیک باشد.

اطلاعیه ها. اکثر توسعه دهندگان برنامه های مدرن اکنون می توانند ویژگی های اعلان فشار را برای برنامه تلفن همراه خود ساخته شما ارائه دهند.پورتال های کاربران آیا می خواهید مکانی ایجاد کنید که همه کاربران شما بتوانند در آن با هم معاشرت کنند؟ بازی سازی بدون کد نویسی اندروید چیزی شبیه اینستاگرام یا فیسبوک؟ با جدیدترین توسعه دهندگان اپلیکیشن موبایل، این امکان وجود دارد.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله بازی سازی اندروید بپردازید.

تجارت الکترونیک من فکر می کنم بسیاری از افرادی که می خواهند یک برنامه تلفن همراه ایجاد کنند به طور خاص به دنبال ویژگی های مرتبط با تجارت الکترونیک هستند. خبر خوب! این مقاله سازنده‌های اپلیکیشن را پوشش می‌دهد که می‌توانید از آنها بازی سازی بدون کد نویسی اندروید برای ایجاد یک امتیاز تجارت الکترونیک کامل بدون نیاز به نوشتن یک خط کد استفاده کنید.و البته بسیاری از مزایا و ویژگی های دیگر وجود دارد که می توانید آنها را ادغام کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر، امروز بهترین توسعه دهندگان اپلیکیشن موبایل در بازار را جمع آوری می کنیم. تعجب خواهید کرد که چنین سازندگانی چقدر قدرتمند هستند و چند میلیون نفر از این طریق برنامه های تلفن همراه ایجاد می کنند.بیایید نگاه دقیق بازی سازی بدون کد نویسی اندروید تری بیندازیم.AppyPie به بیش از 3 میلیون توسعه‌دهنده کمک کرده است تا یک برنامه تلفن همراه کاملاً کاربردی با استفاده از بلوک‌های ساختمان بصری ایجاد کنند.

علاوه بر پشتیبانی از اندروید و iOS، AppyPie همچنین عملکرد PWA (برنامه های وب پیشرو) را ارائه می دهد. این به برنامه تلفن همراه شما اجازه می دهد تا مانند یک وب سایت معمولی در یک مرورگر وب مشاهده شود. این تقریباً دو مشکل را بازی سازی بدون کد نویسی اندروید همزمان حل می کند.روش کار AppyPie بسیار ساده است. شما با ایده برنامه از پیش تعریف شده خود شروع می کنید و سپس بر روی “ویژگی هایی” که AppyPie ارائه می دهد تمرکز می کنید.

توابع ذکر شده بلوک های ساختمانی را برای هر برنامه ای که می خواهید بسازید تشکیل می دهند. به عنوان مثال، در اینجا برخی از دسته بندی هایی وجود دارد که ویژگی ها به آنها تقسیم می شوند:اجتماعی چند رسانه ای خرید الکترونیکی مخاطب اطلاعات بازی سازی بدون کد نویسی اندروید اگر به «ویژگی‌های اجتماعی» بروید، می‌توانید فهرست‌های فهرست، کارت‌های عضویت، فرم‌سازها، پوشه‌های کاربر و موارد دیگر را اضافه کنید.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله دانلود بهترین بازی اندروید برای کودکان بپردازید.

می توانید هر ویژگی را برای صفحات مختلف برنامه تلفن همراه خود سفارشی کنید.آخرین اما نه کم اهمیت، AppyPie پشتیبانی رایگان برای انتشار برنامه های شما در Google Play یا Apple Store ارائه می دهد. این بسیار راحت است و یک داشبورد متمرکز بازی سازی بدون کد نویسی اندروید برای مدیریت تمام نیازهای برنامه شما ارائه می دهد.وقتی در مورد طراحی اپلیکیشن های موبایل خود بدون هیچ مهارت کدنویسی می شنوید چه احساسی دارید؟

شگفت انگیز است، اینطور نیست؟Adelo این کار با طراحی برنامه های جدید و تبدیل آنها به واقعیت با مراحل ساده انجام می شود. روزهایی که برای طراحی و توسعه به یک توسعه دهنده نیاز داشتید، گذشته است. شما می توانید طراحی خود را به طور بازی سازی بدون کد نویسی اندروید کامل با استفاده از مولفه های کشیدن و رها کردن کنترل کنید.با Adalo شما این آزادی را دارید که تنظیمات و تعاملات پایگاه داده را به صورت خودکار اضافه کنید.

اگر یک API موجود دارید، Adalo آن را یکپارچه خواهد کرد. با یک کلیک می توانید نسخه واقعی برنامه های موبایل خود را دریافت کنیددر فروشگاه های اپلیکیشن اندروید و iOS. کارهای مختلفی که می توانید با Adalo انجام دهید عبارتند از:انتخاب یک نمونه اولیه بازی سازی بدون کد نویسی اندروید و ایجاد یک برنامه واقعی از طریق صفحات گسترده و پایگاه داده برای ساخت رابط برنامه، بلوک‌های سازنده قابل استفاده را بکشید و رها کنید.

همه صفحات را بدون از دست دادن نوار به یکدیگر پیوند دهید ورودی خود را از لیست های کارت، لیست های ساده انتخاب کنید، شبکه های خود یا تصویر خود را ایجاد کنید
افزودن فرم ها، تقویم ها، گزینه های پرداخت و موارد دیگر.جدا از همه اینها، می توانید بازی سازی بدون کد نویسی اندروید داشبورد خود را برای به روز رسانی خودکار داده های هر کاربر طراحی کنید. علاوه بر این، می‌توانید نمادهایی را با استفاده از نوارهای پیمایش اضافه کنید تا کار را برای مشتریان آسان‌تر کنید.

می توانید از اشکال و اندازه های مختلف برای آیکون ها، دکمه ها، تصاویر و … استفاده کنید و متن اضافه کنید.همچنین اعلان‌های فشار را برای کاربران خاص، احراز هویت کاربر و اقدامات دستگاه اضافه کنید. همچنین می توانید روابط بین اشیاء را مشخص کنید و بازی سازی بدون کد نویسی اندروید داده های کاربر را به طور موثر مدیریت کنید. با Adalo حتی معادلات ممکن است. آخرین اما نه کم اهمیت، شما می توانید چندین برنامه را به یک پایگاه داده مشترک متصل کنید.

برنامه های تلفن همراه خود را به صورت رایگان طراحی کنید یا یک طرح موجود را انتخاب کنید که از 50 دلار در ماه شروع می شود.به طور جدی، برای طراحی یک اپلیکیشن لزوماً نیازی به یادگیری کدنویسی ندارید. Composer Pro by AppGyver یک پلتفرم بازی سازی بدون کد نویسی اندروید حرفه ای است که به شما امکان می دهد به راحتی برای هر دستگاهی برنامه ایجاد کنید.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله دانلود نرم افزار ساخت بازی اندروید بپردازید.

با Composer Pro، هنگام اجرا نمی توانید کیفیت و طراحی را به خطر بیاندازید. ویژگی‌های سبک زیادی دریافت می‌کنید که تجربه‌ای بی‌نقص از پیکسل را به شما می‌دهند. با Composer Pro می توانید برنامه های بومی بسیار بهینه شده ای ایجاد کنید بازی سازی بدون کد نویسی اندروید که به هر دستگاه بومی دسترسی دارند.علاوه بر این، صدها منطق پیدا خواهید کرد زیرا هیچ محدودیتی برای افکار شما وجود ندارد، خواه ریاضی، عملیات آرایه یا مهندسی، منطق UI و غیره باشد.

Composer Pro همه آن را پوشش می دهد. شما 500 بلوک ساختمانی دریافت می کنید و می توانید اجزای خود را با جامعه به اشتراک بگذارید.موتور تم قدرتمند کتابخانه ای از اجزای رابط کاربری را فراهم می کند، بنابراین می توانید اجزای مختلف را برای بازی سازی بدون کد نویسی اندروید استفاده با هم ترکیب و مطابقت دهید. او در واقع قدرتمند است. علاوه بر این، می توانید هر API را با استفاده از جادوگر ادغام REST ادغام کنید و از ادغام های از پیش ساخته شده استفاده کنید.

پس از اتمام کار با برنامه خود، می توانید آن را با یک کلیک ارسال کنید و سپس آن را به اشتراک بگذارید تا در دسترس کاربران قرار گیرد.همچنین ابزارهای اشکال زدایی، خطوط لوله استقرار، موتورهای انیمیشن، پلاگین ها، پشتیبانی از زبان ها و فونت بازی سازی بدون کد نویسی اندروید های متعدد و امنیت را دریافت می کنید. Composer Pro 100% رایگان است و شامل انتشار برنامه‌ها در Google Playstore یا App Store برای استفاده در وب، موبایل، تلویزیون، دسک‌تاپ و تبلت است.

بازی سازی بدون کد نویسی اندروید چگونه است

وب سایت خود را بر روی CDN (در صورت تمایل) و موارد دیگر میزبانی کنید.با Goodbarber با اپلیکیشن سازنده برنامه ای برای دستگاه های تلفن همراه بسازید که کار شما را در دسترس تر و راحت تر می کند. GoodBarber از بهترین فناوری استفاده می کند بازی سازی بدون کد نویسی اندروید که به شما امکان می دهد هر برنامه ای را به سرعت ایجاد کنید، به عنوان مثال. ب. یک برنامه تجارت الکترونیک، یک برنامه مدیریت محتوا و غیره.

با گزینه ها و ویژگی های مختلف طراحی، می توانید به کاربران/گروه های هدف خود تجربه ای با کیفیت ارائه دهید. GoodBarber همچنین به شما امکان می دهد یک PWA (برنامه وب پیشرو) ایجاد کنید که روی هر دستگاهی کار می کند. شما می توانید بازی سازی بدون کد نویسی اندروید با یک URL ساده از هر مرورگری به PWA اجازه دسترسی دهید.علاوه بر این، GoodBarbar ویژگی‌های پیشرفته‌ای مانند اعلان‌های فشار، حالت آفلاین و غیره را ارائه می‌دهد.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله بهترین برنامه ساخت بازی اندروید بپردازید.

برای بهره‌مندی از مزایای استفاده از App Builder، می‌توانید به جای دریافت صورت‌حساب هنگفت از توسعه‌دهندگان، از یک اشتراک بهره ببرید.برخی از چیزهایی که می توانید از GoodBarbar انتظار داشته باشید عبارتند از:برنامه بازی سازی بدون کد نویسی اندروید بومی iOS توسعه یافته در C برنامه اندروید توسعه یافته در جاوا PWA در Angular توسعه یافته است و با هر مرورگر وب سازگار است.

یک دفتر پشتیبان و رابط کاربری آسان برای مدیریت برنامه های اخیر پشتیبانی شایسته علاوه بر این، بیش از 500 ویژگی، اعلان‌های فشار، CMS (برای ایجاد تصاویر، فیلم‌ها، متن، صداها یا موارد دیگر)، پیوندهای جهانی، ورود خودکار، پرداخت با یک کلیک، سبد بازی سازی بدون کد نویسی اندروید خرید دائمی و موارد دیگر دریافت می‌کنید. همچنین می توانید کانال چت خود را برای تعامل راحت با کاربران راه اندازی کنید.

از UGC (محتوای تولید شده توسط کاربر) استفاده کنید که به مخاطبان شما امکان می دهد در توسعه منابع درون برنامه شرکت کنند. به عنوان مثال، آنها می توانند فیلم ها، مقالات و حتی تصاویر را از تلفن همراه خود ارسال کنند.تعرفه مناسب خود بازی سازی بدون کد نویسی اندروید را انتخاب کنید و از 30 روز رایگان استفاده کنیدنسخه آزمایشی بدون ارائه جزئیات کارت اعتباری شما.

منصفانه است که در مورد پتانسیل توسعه دهندگان برنامه های تلفن همراه خاص تردید داشته باشیم. یک تیم توسعه به طور کلی پویاترین و تعاملی ترین برنامه ها را ایجاد می کند. البته، باید پتانسیل یک سرویس ساخت اپلیکیشن موبایل را زیر سوال بازی سازی بدون کد نویسی اندروید برد. خوشبختانه، Buildfire نه تنها بسیار قدرتمند است، بلکه در مورد ویژگی ها و ابزارهای موجود خود کاملاً شفاف است.

ویژگی اصلی BuildFire سیستم افزونه است. هر اپلیکیشن موبایلی که با استفاده از این پلتفرم می‌سازید با مجموعه‌ای از افزونه‌ها و ویجت‌ها شروع می‌شود. پلاگین ها تمام حوزه های کاربردی و ابزار اصلی را برای برنامه های خاص موبایل پوشش می دهند.  بازی سازی بدون کد نویسی اندروید به عنوان مثال، اگر می خواهید یک برنامه تجارت الکترونیک بسازید، می توانید از بین Shopify، Square، PayPal و سایر ادغام ها یکی را انتخاب کنید.

انواع برنامه های پشتیبانی شده توسط Buildfire رابط ایجاد اپلیکیشن بسیار انعطاف پذیر است. می توانید ابتدا صفحه اصلی را طراحی کنید و سپس به صفحات و محتواهای دیگر بروید. در نتیجه، می‌توانید ویژگی‌های بلادرنگ مانند محتوای وبلاگ، بازی سازی بدون کد نویسی اندروید نمایه‌های کاربر، اعلان‌های فشار و موارد دیگر را اضافه کنید. علاوه بر این، مشتریان BuildFire می توانند از بین بیش از دوجین قالب برای سرعت بخشیدن به روند ساخت اپلیکیشن انتخاب کنند.

هر ویژگی از طریق یک آموزش ویدیویی یا یک پست وبلاگ نوشته شده توضیح داده می شود. همچنین، BuildFire اغلب وبینارهای زنده را میزبانی می کند تا به مشتریان خود اجازه دهد درباره انواع برنامه هایی که می توانید بسازید اطلاعات بیشتری بازی سازی بدون کد نویسی اندروید کسب کنند. این یک برند بسیار مشتری پسند است.در نهایت بحث قیمت گذاری مطرح می شود. طرح اولیه از 89 دلار در ماه شروع می شود و برای نیازهای اساسی کسب و کار کافی است.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله بازی ساز حرفه ای اندروید بپردازید.

هزینه طرح حرفه ای تا 149 دلار در ماه است و ویژگی های اضافی مانند خریدهای درون برنامه ای و اعلان های فشاری را ارائه می دهد. و در نهایت، شما برنامه Enterprise را با قیمت 499 دلار در ماه دارید که شامل تمام ویژگی های BuildFire است. بازی سازی بدون کد نویسی اندروید همه برنامه‌هایی که با BuildFire می‌سازید، کاملاً با دستگاه‌های iOS و Android سازگار هستند.اگر تا به حال سعی کرده اید کدنویسی را یاد بگیرید، احتمالاً نام پلتفرم Scratch Before را شنیده اید.

این پلتفرم از یک رابط “بر اساس بلوک” برای ساخت برنامه ها و یادگیری کدنویسی استفاده می کند. به نظر می رسد Thunkable از رویکرد Scratch الهام گرفته است، زیرا رابط اصلی برای ساخت برنامه های تلفن همراه به طور قابل ملاحظه ای مشابه بازی سازی بدون کد نویسی اندروید است.این نه تنها به شما امکان می دهد تا به سرعت برنامه های تلفن همراه ایجاد کنید، بلکه به شما امکان می دهد ترفندهای جدید را نیز یاد بگیرید.

ساختن برنامه های اصلی آنقدرها هم که فکر می کنید سخت نیست. با وجود این، Thunkable هنوز هم یک توسعه دهنده اپلیکیشن موبایل بصری است و یک رابط طراحی روان ارائه می دهد.تصویر بالا رابط کاربری را نشان می دهد که بیشتر اوقات بازی سازی بدون کد نویسی اندروید با آن کار خواهید کرد. انتخاب Blocks به شما نشان می دهد که چگونه برنامه شما با اشیاء تعامل دارد، شبیه به سبک Scratch.

اگر قصد دارید برنامه نویسی اپلیکیشن موبایل را خودتان یاد بگیرید، بسیار مفید است.آخرین اما نه کم اهمیت، قیمت نیز بسیار جذاب است. همه می توانند از Thunkable برای ایجاد برنامه های تلفن همراه به صورت رایگان استفاده کنند. طرح ممتاز بازی سازی بدون کد نویسی اندروید فضای ذخیره‌سازی بیشتر و همچنین گزینه‌های برندسازی شخصی‌شده را در اختیار شما قرار می‌دهد.

AppInstitut از یک استارت‌آپ امیدوار به یک برند کامل تبدیل شده است که به بیش از 150000 مشتری در سراسر جهان خدمات ارائه می‌کند. خدمات ساخت اپلیکیشن موبایل بصری به طور خاص برای صاحبان مشاغل کوچک طراحی شده است. اگر صاحب بازی سازی بدون کد نویسی اندروید یک کسب و کار پرمشغله هستید، اطلاعات زیادی در مورد کد ندارید و به یک برنامه تلفن همراه نیاز دارید، AppInstitute دارای ویژگی های فریبنده زیادی برای کمک به شما است.

یکی از موفقیت‌های AppInstitute این است که چقدر آسان است که یک برنامه تلفن همراه برای نیازهای تجاری خود ایجاد کنید. کل فرآیند در چهار مرحله کوتاه خلاصه شده است که گزینه های سفارشی سازی زیادی را در اختیار شما قرار می دهد.یک بازی سازی بدون کد نویسی اندروید الگو را انتخاب کنید. – می توانید یک برنامه کاملا کاربردی را از یک قالب آماده بوت کنید. AppInstitute حوزه هایی مانند رویدادها، ورزش ها، رستوران ها، کسب و کار خدمات و موارد دیگر را پوشش می دهد.

عناصر نام تجاری را اضافه کنید. – هنگامی که یک الگو دارید، می توانید عناصر نام تجاری را اضافه کنید. به عنوان مثال یک لوگوی سفارشی، پیوندهای رسانه های اجتماعی، عکس ها و موارد دیگر.سفارشی کردن محتوا – همه چیز را از ترتیب صفحه تا بازی سازی بدون کد نویسی اندروید متن ویرایش کنید. همه تغییرات را می توان از طریق یک رابط سازنده برنامه سفارشی اضافه کرد.فورا منتشر کنید.

برنامه ها همیشه در دسترس هستند. همچنین می توانید با یک کلیک برنامه های خود را در محبوب ترین فروشگاه های موبایل منتشر کنید.آخرین اما نه کم‌اهمیت، AppInstitute تا زمانی که ثبت نام نکنید هزینه‌ای از شما دریافت بازی سازی بدون کد نویسی اندروید نمی‌کند تصمیم بگیرید که برنامه جدید ایجاد شده خود را منتشر کنید. برای ارزان‌ترین طرح، قیمت پرمیوم از حدود 40 دلار در ماه شروع می‌شود.

اگر می‌خواهید همزمان اپلیکیشن‌های موبایل بسازید و درآمد کسب کنید، به جای درست Androme آمده‌اید. این پلتفرم ساخت اپلیکیشن موبایل اندروید خالص یکی از بهترین ها در جهان است. رابط ساخت اپلیکیشن بدون درز فرآیند ساده ای را برای بازی سازی بدون کد نویسی اندروید ساخت اپلیکیشن های شخصی یا تجاری در پرواز فراهم می کند.یکی از دلایل موفقیت Andromo، ادغام بومی آن با عناصر طراحی اجتماعی است.

ساختن اپلیکیشنی که منابع را فراهم می کند یک چیز است، اما زمانی که جامعه شما بتواند با آن منابع در زمان واقعی تعامل داشته باشد، چیز دیگری است.چه در حال ایجاد یک کتابخانه موسیقی یا یک فهرست سفر باشید، Andromo در تلاش است بازی سازی بدون کد نویسی اندروید تا ابزارهایی را که برای انجام آن نیاز دارید در اختیار شما قرار دهد. همه بدون نیاز به نوشتن یک خط کد. علاوه بر این، هر برنامه تلفن همراهی که با Andromo می‌سازید در کد اندرویدی بومی تولید می‌شود.

و بدون تلاش زیاد می تواند در فروشگاه گوگل پلی منتشر شود.در نهایت، Andromo به دلیل ویژگی های پول سازش شناخته شده است. همه می دانند که این روزها بازار موبایل چقدر محبوب است. بنابراین، راه‌های زیادی برای کسب درآمد بازی سازی بدون کد نویسی اندروید با انتشار اپلیکیشن‌های جدید وجود دارد. Andromo از طریق شبکه تبلیغاتی خود و AdMob به شما در این بخش کمک می کند.

ساخت اپلیکیشن موبایل بدون کدآیا می توانید بدون دانستن نحوه کدنویسی، برنامه های کاربردی موبایل بسازید؟ کاملا.برنامه های لیست شده در اینجا در این پست کاملاً این احساس را نشان می دهند. خبر خوب این است که این فناوری به پیشرفت بازی سازی بدون کد نویسی اندروید خود ادامه خواهد داد. انتظار می رود بیشتر و بیشتر توسعه دهندگان برنامه های تلفن همراه از ادغام های شخص ثالث پشتیبانی کنند، که ساخت برنامه های پویا را مفیدتر می کند.

در نهایت مشخص کنید که به دنبال چه ویژگی هایی در اپلیکیشن موبایل خود هستید. این به شما امکان می دهد پلتفرم هایی را که به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارند محدود کنید. همچنین، گزینه های بودجه خود را برای آینده قابل پیش بینی درک کنید. بازی سازی بدون کد نویسی اندروید در حالی که برخی از پلتفرم ها ممکن است گران باشند، باید در نظر داشته باشید که توسعه اپلیکیشن موبایل سفارشی می تواند تا 50000 دلار یا بیشتر هزینه داشته باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 14 =