منو
صفحه اصلی
ثبت نام
بازی کودکان اندروید

انواع بازی کودکان اندروید

سرفصل‌های مقاله

خوب، بازی های کودکانه اندرویدی اگر می خواهید بچه هایتان شروع به بازی های ویدیویی بازی کودکان اندروید کنند تا بتوانند معماهای مختلف یا مشکلات ساده را حل کنند و بازی کودکان اندروید یک گوشی اندرویدی دارید که مورد علاقه شماست.

بازی کودکان اندروید بهترین بازی های کودکان برای اندروید.بازی های کودکانه زیاد است، همچنین بسیار گسترده است زیرا برای بازی کودکان اندروید سنین مختلف سعی کرده ایم یک انتخاب خوب با تنوع کم و بیش برای تمام سنین بازی های کودکانه اندرویدی انتخاب کنیم. اینها توصیه های ما هستند.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله دانلود بهترین بازی اندروید برای کودکان بپردازید.

یک بازی عالی برای گذراندن اوقات خوش با پسر یا دخترتان.البته ما به شما هشدار می دهیم که کمی بیشتر مراقب باشید، زیرا بازی حاوی تبلیغات است و ممکن است بچه ها ندانند بازی های کودکانه اندرویدی چگونه آن را پاس کنند.

پازل کودک.ما با یک بازی برای کوچولوهای خانه شروع می کنیم: Baby Puzzle یک بازی است که از اشکال حیوانات تشکیل شده است بازی کودکان اندروید تا در سوراخ های مربوط به آنها قرار بگیرند.

دانلود بازی کودکان اندروید

بازی های کودکانه اندرویدی

تاماگوچی من برای همیشه.بسیاری از کودکانی که دوران کودکی بازی های کودکانه اندرویدی خود را در اوایل دهه 2000 زندگی می کردند، بازی کودکان اندروید یک تاماگوچی در دست داشتند:

یک اسباب بازی ژاپنی، که در سال 1996 به بازار عرضه شد (که چند سال بعد وارد اروپا شد) به شکل یک تخم مرغ با صفحه نمایش کوچک تک رنگ، که در آن یک موجود کوچکی “خانه” بود، تا مثل یک نوزاد از او مراقبت کنند.

این اسباب بازی توسط شرکت ژاپنی اسباب بازی Bandai توزیع شد که در سال 2005 با شرکت بازی کودکان اندروید بازی های ویدیویی Namco ادغام شد و نتیجه آن Bandai Namco بود.

این شرکت اکنون این بازی ویدیویی را برای اندروید: My Tamagotchi برای همیشه عرضه می کند.این بازی شامل مراقبت از تاماگوچی خود است که گویی یک کودک کوچک است. بله، درست مانند بازی اصلی، اما با گرافیک فعلی و همیشه ما در گوشی خود.

بازی های کودکانه اندرویدی

عده ای می مانند که مینیون ها را نمی شناسند. این موجودات زرد دوست‌داشتنی و دوست‌داشتنی بازی کودکان اندروید که برای اولین بار در فیلم Gru: Despicable Me ظاهر شدند و اکنون، سال‌ها بعد، حتی فیلم خود را دارند.و به همین دلیل است.

که ما اکنون یک بازی ویدیویی داریم که به طور مداوم تا آنجا که ممکن است موز جمع آوری می کند. یک بازی سرگرم کننده هم برای بچه ها و هم برای بزرگسالان.

هیولا کامیون بچه ها بله، ترجمه عنوان بازی (Monster Trucks Kids) جای تامل دارد، اما نگران نباشید، مطمئناً اگر پسر یا دختر شما از این نوع کامیون یعنی Monster Truck خوششان بیاید، بازی عاشق خواهد شد.

آنها مسابقات کامیون هیولاهای ساده، مکانیک های ساده اما سرگرم کننده هستند که مطمئناً بازی کودکان اندروید کوچولوها دوست خواهند داشت.کودکان در حال بازی اندروید هیولا کامیون کودکان هیولا کامیون بچه ها نوبت به Touch Kitchen 2 می رسد،

یک بازی سرگرم کننده آشپزی که مطمئناً یک بازی عالی برای شما و پسر یا دخترتان خواهد بود تا هر چه مشتریان بخواهند، اوقات فوق العاده ای را با هم بپزید.ساده و آسان، فقط رنگ. مانند نوت بوک های معمولی بازی های کودکانه اندرویدی که همیشه بودند (و هنوز هم هستند)، اما برای گوشی شما.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله دانلود بازی برای کودکان 6 ساله اندروید بپردازید.

بازی برای کودکان اگر می‌خواهید مطمئن شوید که پسران یا دخترانتان مرجعی دارند که بدانند بازی کودکان اندروید چه چیزی را رنگ کنند و چه رنگی دارد، بهتر است این کار را با چیزی که می‌دانند، مانند خوک پپا، انجام دهید.

اگر کودک شما به تماشای Peppa Pig عادت دارد، Peppa Pig: Paintbox بازی شماست.مانند قبلی، از نقاشی تشکیل شده است، اما با شخصیت هایی که از قبل می شناسید، و مطمئناً اگر مراجع داشته باشید، بهتر خواهد بود.بازی های کودکانه اندروید Peppa Pig.

LEGO برندی است که در دوران کودکی (و نه چندان ابتدایی) بسیاری از افراد بود و نسخه ها و بازی کودکان اندروید بازی های ویدیویی آن را نمی توان از دست داد. برای استفاده از خلاقیت فرزندتان، بهترین کار این است که Lego Juniors & Cruise را بسازید.

یک بازی لگو که برای کودکان طراحی شده است تا آن را آسان کند.شهر لگو .با لگو تکرار می کنیم. اگر پسر یا دختر شما قبلاً شتاب Create & Cruise را به دست آورده است

و می خواهد توانایی های خود را گسترش دهد، این بهترین شهر لگو است. بازی های کودکانه اندرویدی جایی که باید وسایل نقلیه یا وسایل دیگری بسازید تا بر ماموریت ها غلبه کنید.

اگر کودک کمی بزرگتر است و می تواند کاملا بفهمد، این یک بازی عالی برای تقویت تخیل او بازی کودکان اندروید است.روز دیگر فرصتی داشتم که نگاهی به تبلت هایی بیندازم که پسر عموی کوچکم استفاده می کرد.

من بازی های خاص را تماشا کردم و متوجه شدم که بچه های زیر 10 سال آخرین نسخه ها یا گرافیک عالی را ندارند. کوچولوها عاشق بازی های ساده، با رنگ های ساده و احساسات هستند

در بین 30 یا 40 عنوانی که دیده ام، بازی های کودکانه اندرویدی من گزیده ای از آنهایی را انتخاب کرده ام که احتمالاً بهترین بازی های کودکان در تبلت های اندرویدی هستند. تقریباً همه آنها کاملاً رایگان هستند.

بازی پلتفرم واقعا رنگارنگ. این در مورد کمک به خوک صورتی است که سیب ها را جمع کند تا بازی کودکان اندروید با آن کیک درست کند. مشکل این است که از موانع و دشمنان دوری کنید تا زمانی که به خانه برسید، جایی که خوک ها منتظر شما هستند

تا پای سیب خوشمزه را بپزید. در طول مسیر، می توانیم شیرینی هایی که به ما امتیاز می دهند، برداریم. این یک بازی کنترلی بسیار ساده و واضح است که بر دوران کودکی متمرکز شده است.حیوانات خانگی دوست داشتنی.

این یک بازی است که در آن ماموریت اصلی مراقبت از حیوانات خانگی مختلف است. ما بازی کودکان اندروید حیوانات خانگی معمولی مانند سگ، گربه، همستر و لاک پشت ها را می یابیم،

زندگی همستر – رایگان.مشابه قبلی اما فقط به همستر اختصاص داده شده است. در قفس های بازی کودکان اندروید مختلف می توانید همسترها را با انواع و رنگ های مختلف جمع آوری کنید.

باید به آنها غذا بدهید و به آنها غذا بدهید. همچنین می توانید برای بازی آنها را روی چرخ بازی کنید. بنابراین شما می توانید سکه هایی دریافت کنید که با آنها می توانید چیزهایی بخرید و با آنها می توانید.

قفس های مختلف را تزئین کنید. حتی اگر از آنها مراقبت کنید، هدایایی دریافت خواهید کرد که می توانید به حیوانات تقدیم کنید، مانند پنیر و تزئینات.

کنترل آن بسیار ساده است، فقط باید تبلت یا تلفن را در حالت عمودی به چپ و راست بچرخانیم بازی کودکان اندروید تا جهت پرش ها را مشخص کنیم. در صورت لزوم، صفحه را برای عکاسی لمس کنید.

پرش دودل جریان رایگان – رایگان بازی برای بچه ها برای بهبود هوش فضایی. در یک تخته مربع از نقاط باید نقاط رنگی را با خطوط به هم وصل کنیم. مشکل این است که از این خطوط عبور نکنید و از کل فضای میدان استفاده نکنید، یعنی از تمام نقاط موجود عبور کنید.

سطوح اول با مربع های 5 × 5 و 6 × 6 امتیاز برای کوچولوها مناسب ترین هستند. سطوح بازی کودکان اندروید پیشرفته 7 × 7، 8 × 8 و 9 × 9 امتیاز را می توان به والدین واگذار کرد.

ما 30 چالش در هر سطح در نسخه رایگان داریم و اگر ما را با یک بسته اضافی از طریق خرید درون‌برنامه جفت کنید، می‌توانیم آن را گسترش دهیم، اگرچه این سطوح 10 × 10 و 14 × 14 امتیاز هستند و بنابراین برای کودکان مناسب نیستند مگر اینکه کاملاً باشند. متفکر

Playmobil Piraten – رایگان.رویای دوران کودکی به حقیقت پیوست: با کشتی بازی کودکان اندروید دزدان دریایی playmobil بازی کنید و هزاران ماجراجویی را با او انجام دهید.

ما با یک بازی استراتژیک روی نقشه با ساخت و سازها، ایجاد واحدها و نبردها، اما با هدایت مداوم از طریق ماموریت‌ها روبرو هستیم که شخصیت‌های مختلفی را به ما می‌دهد.

که با تمام جزایر دزدان دریایی بازی های کودکانه اندرویدی که در طول بازی در آنها حرکت می‌کنیم، پیدا می‌کنیم. ایده این است که بر تمام جزایری که می توانید کنترل داشته باشید.

استفاده از آن بسیار آسان است و تقریباً همه اقدامات جهت دار هستند. با هر ماموریت، بازی کودکان اندروید جوایزی از طلا، ستاره و الماس دریافت می‌کنیم که بعداً می‌توانیم از آنها برای خرید اقلام استفاده کنیم.

علاوه بر این حالت بازی، بازی های کوچکی نیز در بازی پیدا می کنیم. مثل عصر امپراتوری برای بچه هاست.Abyss: The Wraiths of Eden – رایگان در Abyss ما سعی می کنیم با منطق خود معماهای زیر آب را حل کنیم. این یک بازی از پازل های بصری، معماها و معماها است.

در داستان، شما دوست دختر رابرت مارسئو، یک غواص کاوشگر گم شده هستید. ماموریت شما بازی کودکان اندروید این است که با پنهان کردن رمز و راز و آشکار کردن اعماق زیر آب، آن را پیدا کنید.

این یک عنوان ایده آل برای بچه های کنجکاوی است که دوست دارند فکر کنند و از مهارت های خود استفاده کنند.پو – رایگان این تاماگوچی جدید است. Pou همچنین یک حیوان خانگی مجازی برای نظافت، غذا دادن، شستشو و سرگرمی است.

همچنین مهم است که با او بازی کنید تا خوشحال باشد. وقتی این کار را انجام می‌دهیم، سکه‌هایی بازی کودکان اندروید می‌گیریم که با آن لوازم جانبی می‌خریم تا حیوان و مکانی که در آن زندگی می‌کند شخصی‌سازی کنیم.

آنها ما کارآگاهان در اندروید می خواهیم ما یک سری بازی داریم که بیشتر از آن جالب است تا از تمام مهارت های شناختی خود برای تقلید از برخی از مهمترین شخصیت های رمان های آگاتا کریستی استفاده کنیم. چه اینکه برای بچه ها بسیار مناسب هستند تا کوچولوی خانه از آنها لذت ببرد.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله بازی برای کودکان 3 ساله اندروید بپردازید.

حقیقت این است که در این ژانر کارآگاهی می‌توانیم انواع بازیکنانی را پیدا کنیم که به دنبال مکانیزم‌های بازی کودکان اندروید مختلف هستند تا ما را همیشه مشکوک و تحقیق‌کننده نگه دارند.

بهترین و بدترین بازی هایی که در آنها می توانید گرافیک خود یا به سادگی هیجانی را که هر بازی را احاطه کرده است برجسته کنید. آن را راه اندازی کنید.از سازندگان بازی‌هایی مانند جزیره Monkey یا Loom، این جواهر کوچکی که در تلفن‌های اندرویدی خود و همچنین رایانه شخصی داریم، می‌آید.

حقیقت یکی از باکیفیت ترین پازل های پلیسی است که در پلی استور داریم و می توان چند بازی کودکان اندروید ساعت خوب را صرف کشف اسرار آن کرد. در سرزمین رویاها غوطه ور شوید تا استعدادهای این بازی را در سطح بصری کشف کنید.

معجزه ای برای چشمان ما و با بیش از 200 سطح و 100000 تعامل نوید ساعت ها و ساعت ها سرگرمی را می دهد.در اینجا نیز در دسته بندی متفاوتی از بازی ها قرار داریم و تقریباً می توان گفت که یکی از کارآگاه ترین هاست.

به خصوص از آنجایی که آنها چند نفره آنلاین هستند، بازی های کودکانه اندرویدی ما باید کشف کنیم که قاتلانی که مردم سالم را به بازی کودکان اندروید وحشت می اندازند چه کسانی هستند.

هر روز بعد از ظهر در میدان شهر ملاقات می کنید تا بدگمانی و تعاملاتی را آغاز کنید که به ما اجازه می دهد به اتاق های خود برویم تا بفهمیم صبح روز بعد چند مرده در شهر کشف شده اند.

این سوءظن ها شروع می شود که ممکن است چندین قاتل وجود داشته باشند و این شهر با شهردار، پزشک و غیره توانایی های خاص خود را دارند تا بفهمند چه کسانی صلح را تهدید می کنند.

بازی ای که در آن باید بدانیم چگونه با چت و حمله با دروغ از خود دفاع کنیم تا ما را به چوبه دار نبرند، قاتل بازی کودکان اندروید یا فقط بی گناه شخص دیگری نباشیم.

یک بازی با یک جامعه بزرگ اسپانیایی زبان در پشت آن برای لذت بردن شما در شرکت.در اینجا ما به یک بازی کارآگاهی معمولی می رویم که در آن بیشتر با کلیک بر روی تمام اشیاء موجود در اتاق می توانید داستان را کشف کنید.

این یک بازی جستجوی شی واقعاً پنهان است، بنابراین باید خود را با صبر و حوصله مسلح کنید تا بازی کودکان اندروید یکی پس از دیگری تایپ کنید تا مورد نیاز خود را پیدا کنید.

بهترین بازی های پازل برای اندروید من از تصاویر استفاده می کنم، بازی های کودکانه اندرویدی اما به سطح کارآگاه رویا نمی رسند. تعداد زیادی از این بازی ها در پلی استور وجود دارد و ما فقط می خواستیم.

بهترین بازی کودکان اندروید

بعد از قبلی، اما حداقل با دیالوگ ها و کارآگاهی که به اتفاقات مختلف می پردازد. از کل لیست، این بازی کودکان اندروید بهترین بازی پلیسی برای بچه ها است به دلیل سادگی و اینکه چیزی شبیه به آن کمی “خشن” یا “دان” وجود ندارد.

شما باید سرنخ‌هایی را پیدا کنید تا بفهمید که چه اتفاقی برای قتل یک دختر می‌افتد، از طریق چند سؤال که به ما اجازه می‌دهد در صورت صدمه دیدن ادامه دهیم.60 سطح و 30 دستاورد آنها منتظرند

تا ما جنبه کارآگاهی خود را در یک بازی به زبان اسپانیایی نشان دهیم و به ما امکان می دهد بدانیم چه اتفاقی برای دختر قاتل افتاده است.

همچنین دارای 6 بازی کوچک است، بنابراین یک بازی دور است که در آن محتوای کافی برای بازی کودکان اندروید لذت بردن وجود دارد.مانند City of Salem یک بازی چندنفره آنلاین است که در آن باید کلاهبردار را کشف کنیم.

که می خواهد سفینه فضایی را که ما جزء خدمه آن هستیم خراب کند. بازی های کودکانه اندرویدی شما وارد 10 بازی می شوید که یکی از آنها تقلب و بقیه خدمه است. کلاهبردار می تواند دیگران را بکشد،

وانمود کند که وظایفی را انجام می دهد، تجهیزات کشتی را خرابکاری کند، یا از طریق سوراخ ها پنهان شود تا سریعتر به طرف های دیگر کشتی برسد.

درعوض، خدمه باید وظایف خود را انجام دهند تا بازی را کامل کنند یا بفهمند که متقلب کیست. شما بازی کودکان اندروید تنها زمانی می توانید با بقیه بازیکنان ارتباط برقرار کنید که هیئت مدیره احضار شود و رأی گیری برای از بین بردن چیت گرفته شود.

مانند سالم، می توانید یک مرد بی گناه را سرزنش کنید، بنابراین تمام جزئیاتی را که دیدید به اشتراک بگذارید. به هر حال، اگر نتوانستید به Salem حرکت کنید، در اینجا شما این آزادی را دارید که برای انجام وظایف خود در اطراف کشتی بچرخید و حداقل برای رفع خرابکاری را تکمیل کنید.

یک بازی آنلاین بسیار کارآگاهی که در آن باید از تمام مهارت های خود استفاده کنید.دسته دیگری بازی کودکان اندروید از بازی ها برای یکی از شخصیت هایی که همه بیشتر می شناسند: Detective Conan.

حتی با وجود اینکه ما از اینجا از مقابل یک دونده بی‌پایان بازی می‌گذریم که چیزی شبیه به یک کارآگاه دارد، اما فقط در طرح پیشرفت می‌کند، زیرا شما باید بپرید و خوب حرکت کنید تا به قهرمان ما برای رسیدن به هدفش برسید.

بازی مبتنی بر اجرا و از آنجایی که شخصیت اصلی بازی های کودکانه اندرویدی او یکی از محبوب ترین کارآگاهان است، فرصت بازی کودکان اندروید را از دست ندادیم تا در مورد بازی او در اندروید صحبت کنیم.

کیفیت فوق العاده فنی برای کل یک شخصیت که برای حل معماها با دویدن و پریدن باید انجام دهید. همچنین انجام این نوع کارها در یک بازی پلیسی رایگان و بسیار فریمیوم بسیار جالب است.

این بازی با داشتن عناصر پلتفرم و پازل، از نظر سینمایی جواهری نسبی برای تلفن همراه شماست. شما بازی کودکان اندروید باید اشیاء گمشده‌ای را که در داستانی به یاد می‌آورند و به یاد می‌آورند را بازیابی کنید.

که در آن انجام تمام مراحل بسیار مهم است و هر دقیقه تجربه‌ای بصری و سینمایی ایجاد می‌کند که شبیه به هیچ‌کس دیگری نیست.در فیلم های استودیو گیبلی مانند پرنسس مونونوکه آن ظاهر بصری را دارد و می تواند ما را با کیفیت خود شگفت زده کند.

وقتی به حقیقت ماجرا نزدیک تر شوید، با اتفاق وحشتناکی مواجه می شوید که قرار است اتفاق بیفتد و البته بازی کودکان اندروید ما از این خطوط در راهنمای اندروید فاش نمی کنیم.

یک بازی سه بعدی که در آن حالت چندنفره تمام بازی های کودکانه اندرویدی هیجان لحظه را در آن قرار می دهد و در آن باید به دیگران کمک کنید تا آنچه را که در آن ویلا و مکان ها اتفاق می افتد حل کنند.

تنها مشکل این است که این بازی به زبان انگلیسی است و شاید بازی های کودکانه اندرویدی این کار برای کسانی که آن را نمی‌فهمند می‌برد، اما این درست است که یک جامعه اسپانیایی زبان آن را بازی می‌کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + 19 =