منو
صفحه اصلی
ثبت نام
برنامه نویسی اسکرچ دانلود

برنامه نویسی اسکرچ دانلود

سرفصل‌های مقاله

هنگامی که مدارس برنامه نویسی دانلود اسکرچ در ماه مارس گذشته بسته شد، بزرگسالان در سراسر کانادا مجبور شدند برنامه نویسی اسکرچ دانلود «آموزش در خانه» را به لیست کارهای خود اضافه کنند. همانطور که مربیان عجله داشتند تا خود را با این دنیای مجازی جدید وفق دهند، برنامه نویسی اسکرچ دانلود ما در KCJ شاهد افزایش ترافیک وب سایت خود از عبارت جستجوی “برنامه نویسی Scratch” بودیم.

پیشنهاد میکنم مقاله آموزش برنامه نویسی اسکرچ برای کودکان مطالعه کنید.

7 سال حضورمان در کلاس درس به ما آموخت که کودکان و مربیان اسکرچ را دوست دارند. برنامه نویسی اسکرچ دانلود پس بیایید ببینیم چرا!

برنامه نویسی اسکرچ دانلود چیست؟

Scratch یک پلتفرم آنلاین است که در آن کاربران می توانند بازی، انیمیشن و داستان بسازند. می‌توانید از روی یک بوم خالی شروع کنید یا بر روی یک پروژه موجود بسازید، سپس خلاقیت کامل خود را با دوستان خود یا حتی بچه‌های نیمه راه در سراسر جهان به اشتراک بگذارید!

Scratch برای اولین بار در آزمایشگاه رسانه MIT توسط گروه Lifelong Kindergarten برای کودکان 8 تا 16 ساله توسعه یافت. Scratch یک زبان برنامه نویسی شناخته شده است، اما برای شروع به دانش خاصی نیاز ندارد.

مانند قطعات لگو، زبان آموزان بلوک ها را روی هم می لغزند و رها می کنند. این بلوک ها حاوی دستورالعمل های آموزش اسکرچ دانلود کدگذاری هستند که با هم یک الگوریتم را تشکیل می دهند. مجموعه دستورالعمل ها چگونه به نظر می رسند؟ یک برنامه کامپیوتری!

ابزارهای بلوکی ارائه شده توسط Scratch دانش آموزان را تشویق می کند تا تفکر محاسباتی را توسعه دهند، به وضوح ارتباط برقرار کنند و خلاق باشند.

Scratch یک پلت فرم برنامه نویسی آموزشی است که الهام بخش بسیاری از محیط های مسدود شده است. جای تعجب نیست که Scratch از نسل مستقیم Logo، اولین پلت فرم برنامه نویسی برای کودکان است.

برخی از افرادی که Scratch را ایجاد کردند، برای چندین دهه در ایجاد ابزارهای آموزشی برنامه نویسی اسکرچ دانلود تأثیرگذار بر اساس مفهوم “کف کم، سقف بلند، دیوارهای عریض” نقش داشته اند. هر چالش باید به اندازه‌ای ساده باشد که همه زبان‌آموزان بتوانند به آن دسترسی داشته باشند (“طبقه‌های پایین”)، به اندازه کافی انعطاف‌پذیر باشد که بتوانند جلوتر بروند (“سقف‌های بلند”) و آزادی کافی را به آنها بدهد تا خلاقیت خود را آزاد کنند (“دیوارهای عریض” ).

ما از کارکنان KCJ Scratch خواستیم تا دانش خود را به اشتراک بگذارند:

پیشنهاد میکنم مقاله برنامه نویسی اسکرچ مقدماتی مطالعه کنید.

چرا کودکان برنامه نویسی با اسکرچ را دوست دارند؟

مایک دویچ، مدیر تحقیق و توسعه آموزشی

بچه‌ها Scratch را دوست دارند زیرا شروع کردن و خلق چیزهای واقعی مستقیماً از تخیل آنها بسیار آسان است. این پلتفرم خود را به سبک های مختلفی از پروژه ها می دهد که اکثر بچه ها به سرعت ایده ای را پیدا می کنند که به آن اهمیت می دهند و شروع برنامه نویسی اسکرچ دانلود به اجرای آن می کنند.

با این وجود، این سهولت بازی با دیگر خلاقیت‌های خیالی است که باعث می‌شود بچه‌ها به سمت آنها برگردند. Scratch دارای یک جامعه اجتماعی و خلاق قوی است که در آن امکان رفتن و مشاهده پروژه های انجام شده و به اشتراک گذاشته شده توسط سایر اعضا وجود دارد (و تعداد آنها 50 میلیون است). اما حتی بیشتر از سرگرم شدن با پروژه های دیگران، دیدن کد و دنباله های قرض گرفتن یا حتی تمام آن برای شخصی سازی آن امکان پذیر است!

برای اعضایی که تازه شروع به کار کرده‌اند، این است که ببینند هر فرد می‌تواند ایده‌های خود را زنده کند، اما از دیگران یاد بگیرد و با آنها بازی کند.

چه داستان‌ها، هنرهای تجسمی، یا بازی‌ها و پازل‌های تعاملی را ترجیح می‌دهید، برنامه نویسی اسکرچ دانلود به احتمال زیاد «Scratchers» را خواهید یافت که با خلاقیت‌های خود به شما الهام می‌بخشند و در عین حال به شما انگیزه می‌دهند تا پروژه خود را بسازید. اگر استقامت داشته باشید، طولی نمی کشد که به خود می گویید: «اوه، اما من هم می توانم این کار را انجام دهم! “احساس اینکه شما عضو کامل انجمن اسکرچ شده اید، همیشه لحظه ای عالی است.

اما بچه ها تنها کسانی نیستند که چیزهای زیادی برای یادگیری از ابتدا دارند.

ما می توانیم نکات آموزشی کوچکی را که در طراحی Scratch گنجانده شده است، برنامه نویسی اسکرچ دانلود متوجه شویم که یادگیری آن را در زمانی که یک برنامه نویس مبتدی هستید آسان تر می کند.

فقط به عنصر جدیدی فکر کنید که می خواهید به پروژه خود اضافه کنید (مثلاً یک داستان، یک شخصیت، یک عنصر بازی یا یک دکمه) تا آن را با چند کلیک اضافه کنید.

فقط به کاری فکر کنید که دوست دارید پروژه شما انجام دهد تا بلوک (های) مناسب را از کتابخانه بلوک های رنگی با یک رابط بصری پیدا کنید.

شما فقط باید روی یک بلوک کلیک کنید تا پروژه شما دستورات شما را اجرا کند. شما بلافاصله می توانید ببینید که آیا همه چیز آنطور که انتظار داشتید کار می کند یا خیر. شکل بلوک ها به شما این امکان را می دهد که در یک نگاه متوجه شوید که کدام نوع دستورالعمل ها سازگار هستند.

پیشنهاد میکنم مقاله برنامه نویسی اسکرچ چیست مطالعه کنید.

به لطف همه این ویژگی ها، افراد تازه کار و متخصص می توانند آزمایش های خود را انجام دهند.

یون‌ها روی Scratch، عناصری را به پروژه خود اضافه می‌کنند، سپس آنها را در حین حرکت تنظیم می‌کنند تا تا حد امکان به آنچه که تصور می‌کردند نزدیک شوند.

اسکرچ در درس های ریاضی جادو می گذارد
متیو گریفین، مدیر برنامه: Coder Create Educate

بازی اسکرچ به درستی به دلیل انعطاف پذیری آن در کلاس برنامه نویسی اسکرچ دانلود درس شناخته می شود. این ابزار ضروری برای گفتن داستان، ایجاد انیمیشن، و کاوش در برنامه نویسی بلوک مبتنی بر متن (و شخصیت محور) است. استفاده از آن آسان است و مشکلاتی که با آن مواجه می شوند به سرعت حل می شوند، و آن را به منبعی عالی برای معلمانی تبدیل می کند که می خواهند دانش آموزان خود را به “پیروزی های کوچک” بسیار دست یافتنی هدایت کنند.

تطبیق پذیری Scratch یک جنبه دست کم گرفته شده از پلتفرم است. حتی می‌توان از آن در کلاس ریاضی استفاده کرد، برنامه نویسی اسکرچ دانلود و این مورد نیاز فوری است زیرا ما شاهد گنجاندن اهداف برنامه‌نویسی در برنامه درسی جدید ریاضی انتاریو هستیم.

Scratch، و به طور کلی برنامه نویسی، راه کاملا جدیدی برای تفکر در مورد ریاضیات به ارمغان می آورد. وقتی هر عنصر یک مسئله ریاضی را تجزیه می‌کنید، آیا می‌توانید آن را به زبان Scratch دوباره بسازید؟ این به ما در مورد خود مشکل چه می گوید؟ برای معلمان، این یک راه مفید برای برانگیختن علاقه به پروفایل متفاوت یادگیرنده است.

در کلاس های پیشرفته تر، Scratch می تواند به تجسم مسائل ریاضی کمک کند. ترسیم منحنی ها زمانی که دانش آموزان می توانند پارامترها را دستکاری کنند و اثرات آنها را در زمان واقعی درک کنند، به یک تجربه یادگیری غنی تبدیل می شود. با داشتن این مهارت ها، دانش آموزان آماده مقابله با مشکلات بزرگ جهان با استفاده از تجزیه و تحلیل داده ها هستند. برنامه نویسی این امکان را فراهم می کند که پایه های عملی ملموس تری بر روی برنامه نویسی اسکرچ دانلود موضوعات اغلب انتزاعی ایجاد شود.

Scratch می تواند و باید ابزاری باشد برای باز کردن پتانسیل کلاس درس در برنامه نویسی و مهمتر از آن برای تقویت سایر موضوعات، درس ها و روش ها.

هر کسی می تواند با Scratch برنامه ریزی کند
Scratch سکوی پرشی عالی برای شروع ماجراجویی برنامه نویسی است. برنامه نویسی اسکرچ دانلود  چه یک برنامه نویس باتجربه باشید و چه در زمینه کدنویسی تازه کار، جایی برای شما در این تجربه یادگیری مشترک وجود دارد! اگر از Scratch با یک کودک استفاده می کنید، چرا نقش ها را تغییر ندهید و اجازه نمی دهید زبان آموز شما را از طریق پلت فرم راهنمایی کند؟

از مبتکر کوچک خود بخواهید نحوه استفاده از Scratch را به شما آموزش دهد. ممکن است غافلگیری داشته باشید! اخیراً، یکی از شرکت‌کنندگان در یکی از کارگاه‌های ما آنقدر در مورد Scratch مشتاق بود که خود مادربزرگش به سرعت وارد آن شد، زیرا از ایده یادگیری برنامه‌نویسی خوشحال شد!

اگر دوست دارید با Scratch شروع کنید، چرا کلاس های مجازی Code Create Play ما را بررسی نمی کنید؟ آنها بعد از مدرسه برگزار می شوند، و ما جلسات جدیدی را در طول سال برای بررسی موضوعات و علایق مختلف اضافه می کنیم. صفحات گالری انجمن و منابع ما نیز مملو از ایده‌هایی برای Scratch هستند!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + ده =