منو
صفحه اصلی
ثبت نام
برنامه نویسی اندروید برای کودکان

یادگیری برنامه نویسی اندروید برای کودکان

سرفصل‌های مقاله

وقتی برای اولین بار شنیدم که برنامه نویسی اندروید برای کودکان یک کودک 4 یا 5 ساله می تواند برنامه نویسی را بیاموزد، تحت تأثیر قرار گرفتم، آیا این درست است که کاری برنامه نویسی اندروید برای کودکان به این پیچیده توسط چنین کودک خردسالی قابل انجام و درک است؟ خوب، می تواند باشد! و از همه بهتر برنامه نویسی اندروید برای کودکان این است که بچه ها یاد می گیرند.

به شما یاد می دهند و همچنین اوقات خوبی را سپری برنامه نویسی اندروید برای کودکان می کنند.علاقه به برنامه نویسی فقط برای بزرگسالان نیست و به نظر می رسد که هرکسی می تواند برنامه نویسی را یاد بگیرد و این تفکر علاقه زیادی را در درک سواد تکنولوژیکی کودکان از سنین بسیار پایین برانگیخته است.

برنامه نویسی اندروید برای کودکان

اگر به دنبال ابزارهای آنلاین برای آموزش برنامه‌نویسی به کودک هستید، به این دلیل است که می‌دانید این می‌تواند برای او بسیار سرگرم‌کننده باشد و همچنین استفاده فعال از فناوری را ترویج می‌کند، برنامه نویسی اندروید برای کودکان چیزی که برای آنها و یادگیری آنها خوب است، چیزی دور از ذهن. استفاده غیرفعال از آن.

دنیا پیشرفته است و فناوری تقریباً مانند تنفس بخشی از زندگی ماست. کودکان در دنیایی بزرگ می شوند که اینترنت برای خرید نیز مفید است. امروزه مربیان با کودکانی روبرو هستند که بیشتر از آنها برنامه نویسی اندروید برای کودکان درباره رایانه می‌دانند، اما اکنون باید یک قدم جلوتر برویم و نه تنها نحوه استفاده از آنها، بلکه نحوه برنامه‌نویسی را نیز به آنها آموزش دهیم.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله آموزش برنامه نویسی اندروید بپردازید.

کودکانی که پتانسیل درک محاسبات را دارند، به دور از ناآشنا بودن با آن، اکنون باید به آنها کمک کرد تا آن را درک کنند و آنها را ببینند که سرگرم کننده است و می توان به چیزهای بزرگ دست یافت. برنامه نویسی اندروید برای کودکان بنابراین، ابزارهای برنامه نویسی برای بچه ها سرگرم کننده هستند و بچه ها یاد می گیرند که IT جالب است.

در حال حاضر، ابزارهای زیادی برای آموزش برنامه های کودکان و همچنین منابع بسیاری وجود دارد که به معلمان در موفقیت آن کمک می کند. در زیر تعدادی از آنها را لیست می کنم تا بتوانید آنها را در نظر برنامه نویسی اندروید برای کودکان بگیرید و بچه های کوچک برنامه نویسی را یاد بگیرند، آنها جذاب هستند!

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله آموزش برنامه نویسی اندروید برای نوجوانان بپردازید.

این پروژه به یک کلاسیک در برنامه نویسی کودکان تبدیل شده است. این توسط آزمایشگاه MIT Media Lab توسعه یافته و در سال 2007 متولد شد و امروزه کاربران زیادی دارد که پروژه ها و تجربیات روزمره را برنامه نویسی اندروید برای کودکان به اشتراک می گذارند. Scratch مبتنی بر برنامه نویسی بصری است و هدف آن ایجاد بازی و انیمیشن برای کودکان است تا با اصول اولیه برنامه نویسی شروع کنند.

این برنامه عمدتاً برای کودکان 8 سال به بالا طراحی شده است و پروژه های منتشر شده توسط سایر کاربران قابل دانلود و ویرایش هستند. Scratch رایگان است و در ویندوز، مک و لینوکس کاملاً کار می کند.این برنامه نویسی اندروید برای کودکان نسخه آنلاین مفیدی دارد که می تواند به شما کمک کند از مرورگر بازی کنید.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله آموزش برنامه نویسی اندروید با جاوا بپردازید.

و در صورت نیاز به کمک، بخشی برای راهنمایی شما با کتابچه های راهنما، فیلم های توضیحی و ترفندهایی برای تمام سنین دارد. این مانند یک پازل برای ایجاد زنجیره ای از کدها عمل می کند که در نهایت یک برنامه نویسی اندروید برای کودکان برنامه کاملاً شخصی سازی شده را ایجاد می کند.این سیستم برنامه نویسی از بلوک های ساختمانی.

برای کمک به بچه ها برای ایجاد و طراحی برنامه های اندرویدی خود استفاده می کند. App Inventor ریشه در MIT دارد و هدفش این است که افراد را قادر سازد تا مبتکر شوند و نه فقط مصرف کننده، هر کسی برنامه نویسی اندروید برای کودکان که پروژه رهبری کند، پروفسور هارولد آبلسون.SpillSalat همچنین بازی محور است.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله برنامه کدنویسی اندروید بپردازید.

اما در ابتدا به کودکان فکر نمی کند، به همین دلیل است که به لطف سهولت استفاده از آن، امکان ایجاد بازی های چند پلتفرمی وجود دارد که کودکان به سرعت یاد می گیرند که از عهده آن برآیند. می توان از آن برنامه نویسی اندروید برای کودکان در ویندوز، مک، iOS یا اندروید استفاده کرد.این یک برنامه بسیار گرافیکی است و شما می توانید هر کاری یا تقریباً هر کاری را با استفاده انحصاری از ماوس انجام دهید.

و اگر در یوتیوب مشکل دارید، ویدیوهای زیادی وجود دارد که به شما کمک می کند تا آن را به خوبی یاد بگیرید.Alice برنامه ای است که در آن کودکان به لطف بلوک های سه بعدی می توانند داستان های برنامه نویسی اندروید برای کودکان متحرک تعریف کنند، این برنامه کاملا رایگان است و دارای یک منبع باز برای کودکان برای یادگیری برنامه نویسی و رویدادهای شی گرا است.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله برنامه نویسی اندروید با پایتون بپردازید.

بچه ها فقط باید جعبه های گرافیکی را بکشند و رها کنند تا یک شی را بگیرند و چنین برنامه ای بسازند.Blocky پروژه ای است که یک ابزار برنامه نویسی بسیار ساده برای کودکان ایجاد می کند و با وجود اینکه برنامه نویسی اندروید برای کودکان پایه و اساس آن مانند بسیاری دیگر است، یک کد قطعه پازل را به ترکیبی تبدیل می کند تا یک بازی، رایانه یا برنامه ای را که کودک می خواهد در آن ایجاد کند، ایجاد کند.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله برنامه نویسی اندروید با جاوا اسکریپت بپردازید.

Blocky از مرورگر کار می کند بنابراین نیازی به نصب چیزی نیست و بسیار راحت تر از انواع دیگر پروژه ها است. علاوه بر این، کد تولید شده را به شما نشان می دهد و در صورتی که کاربر دانش کافی داشته برنامه نویسی اندروید برای کودکان باشد، قابل تغییر است.نشان ستاره TNGبرنامه نویسی برای نوزادان Star Logo TNG یک پیشنهاد آموزشی است.

آموزش برنامه نویسی اندروید برای کودکان

که توسط MIT ایجاد شده است و برنامه نویسی، انیمیشن، شبیه سازی و مدل سازی سه بعدی را امکان پذیر می کند. مبنای خوبی برای تعامل با سایر شرکت های برنامه نویسی و مدل برنامه نویسی اندروید برای کودکان سازی است.برای ایجاد برنده StarLogo TNG برای معلمان و دانش آموزان ایده آل است. به زبان انگلیسی است اما می توان آن را به اسپانیایی وصله کرد.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله ساده ترین زبان برنامه نویسی اندروید بپردازید.

Stencyl یک ابزار برنامه نویسی برای تمام سنین و البته کودکان است. این برنامه به شما کمک می کند تا یک بازی را به صورت گرافیکی (برای iOS، اندروید، ویندوز، مک و مرورگر سازگار با HtML 5) برنامه ریزی کنید.این ابزار برنامه نویسی اندروید برای کودکان به شما این امکان را می دهد که با قطعات کد از پیش طراحی شده یک بازی بسازید که کودک می تواند آن ها را طوری سفارشی کند.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله ساده ترین نرم افزار برنامه نویسی اندروید بپردازید.

که انگار قطعات بلوک متصل به هم هستند. نتایج بسیار متنوع هستند و شما می توانید چیزهای واقعا عالی خلق کنید.همانطور که می بینید ابزارهای آنلاین زیادی برای یادگیری کودک وجود دارد، چیزی که بدون شک برنامه نویسی اندروید برای کودکان آنها را وارد دنیای جدیدی می کند، دنیای فناوری های جدید، نه فقط برای مصرف یا بازی کردن، بلکه برای اینکه کسی باشد که خلق کند.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله بازی سازی اندروید بپردازید.

این به کودک این امکان را می دهد که هر چیزی که یک بازی ایجاد می کند، تعهد، تلاش و رضایت از یک کار به خوبی انجام شده را درک کند. بدون شک، بچه ها یاد می گیرند که برای چیزی که لازم است برنامه ریزی کنند برنامه نویسی اندروید برای کودکان تا متوجه شوند که بازیکنان کار بزرگی در پشت سر دارند و همچنین می توانند هر چیزی را که می خواهند بسازند و ابزارهای لازم را بدانند.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله برنامه نویسی اندروید چیست بپردازید.

کدام یک از این ابزارهای آنلاین را بیشتر دوست دارید؟ آیا اسپانیایی یا انگلیسی برنامه نویسی اندروید برای کودکان دیگری می دانید که در هنگام آموزش به کودکان ارزش ذکر و در نظر گرفتن آن را داشته باشید؟ امتیاز خود را بنویسید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 14 =