ثبت نام
زبان برنامه نویسی اپلیکیشن اندروید

بهترین زبان برنامه نویسی اپلیکیشن اندروید

سرفصل‌های مقاله

بهترین زبان برای برنامه نویسی اندروید به چه زبان برنامه نویسی اپلیکیشن اندروید زبانی است؟ در اینجا 9 بهترین زبان برنامه نویسی برنامه Andorid برای طراحی برنامه های خاصی که باید بدانید زبان برنامه نویسی اپلیکیشن اندروید را در اینجا آورده ایم.برنامه نویسی اندروید چیست؟برنامه نویسی برنامه اندروید فرآیندی است که طی آن برنامه نویسان از زبان های کدنویسی برای زبان برنامه نویسی اپلیکیشن اندروید نوشتن و توسعه برنامه ها استفاده می کنند.

و ابزارهای مختلف برای تلفن های همراه با استفاده از سیستم عامل اندروید ایجاد می کنند.زبان برنامه نویسی چیست؟زبان برنامه‌نویسی زیرمجموعه‌ای از زبان رایانه است که برای ارسال دستورالعمل‌ها به پردازنده، ایجاد زبان برنامه نویسی اپلیکیشن اندروید نرم‌افزارهای رایانه‌ای و برنامه‌های کاربردی تلفن همراه، کمک به کنترل رایانه‌ها و برنامه‌ها، طراحی و استاندارد شده است. الگوریتم درک مطلب.

زبان برنامه نویسی اپلیکیشن اندروید

برنامه نویسی اندروید به چه زبانی؟برنامه نویسی اندروید دارای زبان های زبان برنامه نویسی اپلیکیشن اندروید جدید زیادی است که می توانید از بین آنها برای طراحی اپلیکیشن موبایل انتخاب کنید. با این حال، مهم نیست که برنامه را با چه زبانی طراحی می کنید، 9 زبان برنامه نویسی زیر را نادیده نگیرید.1. فلاتر – دارف. زبان برنامه نویسی Flutter چارچوب رابط کاربری موبایل گوگل برای ایجاد رابط های بومی با کیفیت بالا در iOS و Android در مدت زمان کوتاهی است.

Flutter با کد منبع از قبل موجود کار می کند که توسط توسعه دهندگان و سازمان ها در سراسر جهان استفاده می شود و منبع باز و رایگان است.دارت یک زبان کلاس تعریف شده، شی گرا و جمع آوری زباله است که از نحو به سبک C برای ترجمه زبان برنامه نویسی اپلیکیشن اندروید کد دلخواه به جاوا اسکریپت استفاده می کند. زبان دارف از رابط ها، میکس ها، انتزاعات، ژنریک ها، تایپ استاتیک و انواع صدا پشتیبانی می کند. دارت یک زبان رایگان و متن باز است.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله ساده ترین زبان برنامه نویسی اندروید بپردازید.

2. برنامه نویسی اندروید با جاوا،جاوا یک زبان ساده، آسان برای استفاده و بسیار انعطاف پذیر است، به خصوص در Android Studio IDE برای توسعه برنامه های اندروید. اگر برای یادگیری برنامه نویسی اندروید مبتدی هستید، باید ابتدا جاوا را یاد بگیرید زبان برنامه نویسی اپلیکیشن اندروید ، سپس اندروید استودیو را برای توسعه برنامه ها یاد بگیرید.جاوا انتخاب خوبی برای یادگیری برنامه نویسی شی گرا است.

OOP یا برنامه نویسی شی گرا یک مهارت مفید است زیرا پیچیدگی یک برنامه را به خوبی کنترل می کند.همچنین، برنامه نویسی اندروید در جاوا دارای یک API غنی است و شما می توانید کارهای بیشتری را با جاوا انجام دهید، از جمله گرافیک، صداها و زبان برنامه نویسی اپلیکیشن اندروید توانایی زیادی برای نوشتن مینی بازی هایی مانند تیک تاک، تتریس و غیره.زبان برنامه نویسی جاوا.

اگر توسعه دهنده بازی هستید، می توانید از جاوای پیشرفته استفاده کنید. به طور خاص، جاوا یک زبان برنامه نویسی رایگان با سیستم امنیتی بالا توسط الگوریتم های رمزگذاری کلید عمومی، هش یک طرفه و غیره زبان برنامه نویسی اپلیکیشن اندروید است.3. برنامه نویسی اندروید در سی پلاس پلاس برنامه نویسی C++ در ساخت برنامه های موبایل اندروید قوی ترین زبان محسوب می شود و برای برنامه نویسی سطح پایین استفاده می شود.

C++ مزایای زبان برنامه نویسی C را به ارث برده است و به برنامه ها اجازه می دهد تا برای همه اهداف و در همه پلتفرم های مختلف کار کنند.اگرچه به دلیل مد روز بودن مورد قدردانی قرار نمی گیرد، اما همچنان در انقلاب گوشی های هوشمند از زبان برنامه نویسی اپلیکیشن اندروید آن استقبال می شود.زبان برنامه نویسی c++4. برنامه نویسی اندروید با استفاده از سی شارپ برنامه نویسی سی شارپ زبانی است که از جاوا توسعه یافته است.

و معایب جاوای قبلی را از بین برده است، این یک زبان شی گرا، ساده و مدرن است که اهداف زیادی را دنبال می کند.زبان سی شارپ اصول مهندسی نرم افزار مانند بررسی دقیق نوع، بررسی محدوده آرایه، تشخیص موارد استفاده از متغیرها بدون زبان برنامه نویسی اپلیکیشن اندروید داده و جمع آوری خودکار زباله را رعایت می کند.سی شارپ زبان برنامه نویسی است که مستقیماً چارچوب دات نت را که همه برنامه های دات نت روی آن اجرا می شوند منعکس می کند و به شدت بر این فریم ورک متکی است.

5. برنامه نویسی اندروید Kotlin یک زبان برنامه نویسی استاتیک مبتنی بر ماشین مجازی جاوا است که توسط JetBrains توسعه یافته است.نحو آن ساده تر و فشرده تر است، بنابراین کمتر احتمال دارد که منجر به خطوط طولانی و دست و پا گیر کد شود، زبان برنامه نویسی اپلیکیشن اندروید که کاربران را به حل مشکلات هدایت می کند تا اینکه دستورات پیچیده را به هم بزنند.از Android Studio 3.0 2017، Google اجازه استفاده از Kotlin را در برنامه‌نویسی برنامه‌های اندرویدی خود می‌دهد.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله بهترین زبان برنامه نویسی اندروید بپردازید.

و به‌طور مستقیم در بسته نصبی آن IDE به عنوان جایگزینی برای کامپایلر استاندارد جاوا تعبیه شده است.زبان برنامه نویسی کاتلین 6. HTML5 + CSS + جاوا اسکریپت سه زبانه شما می‌توانید طیف گسترده‌ای از برنامه‌ها را، چه موبایل و چه زبان برنامه نویسی اپلیکیشن اندروید دسکتاپ، تنها با استفاده از HTML5، CSS و جاوا اسکریپت طراحی کنید. در اصل، شما در حال ایجاد یک برنامه وب (برنامه های وب) هستید که به عنوان برنامه های آفلاین از طریق یک پلت فرم مجازی در معرض دید قرار می گیرد.

برای ساخت برنامه های اندروید به این 3 زبان، باید از Adobe Cordova استفاده کنید، یک فریمورک متن باز که از iOS، Windows 10 Mobile، Blackberry، Firefox و… نیز پشتیبانی می کند. برنامه کاربردی، زبان برنامه نویسی اپلیکیشن اندروید بسیاری از مردم به جای آن Ionic Framework را انتخاب می کنند و فقط از Cordova برای استقرار سیستم عامل های مختلف استفاده می کنند.

7. برنامه نویسی اندروید در پایتون اگرچه اندروید از زبان مادری پایتون پشتیبانی نمی‌کند، اما می‌توانید برنامه‌هایی را در پایتون ایجاد کنید و سپس آن‌ها را به فایل‌های APK تبدیل کنید که به خوبی روی سیستم‌عامل اندروید اجرا شوند. اینجاy یک امتیاز زبان برنامه نویسی اپلیکیشن اندروید مثبت برای افرادی است که عاشق استفاده از پایتون هستند، و کسانی که نمی خواهند از تله های جاوا استفاده کنند.

8. طراحی اپلیکیشن در لوا Lua یک زبان برنامه نویسی قدیمی است که زبان برنامه نویسی اپلیکیشن اندروید برای تکمیل سایر زبان های برنامه نویسی پیشرفته مانند C، VB.NET، و … است.علاوه بر این، Lua همچنین به عنوان زبان برنامه نویسی اصلی در Corona SDK استفاده می شود، Corona برای بسیاری از سیستم عامل های مختلف استفاده می شود که اغلب برای طراحی بازی و ابزارهای تجاری استفاده می شود.

چند زبان برنامه نویسی اپلیکیشن اندروید

9. نوشتن برنامه های اندروید در AngularJS در سال 2009 توسط Misko Hevery در گوگل توسعه یافت، به لطف AngularJS، خط کد جلویی از 1700 به 1500 خط کوتاه شد.با ترکیب AngularJS و Ionic Framework، می‌توانید برنامه‌هایی بسازید که نه تنها زبان برنامه نویسی اپلیکیشن اندروید در اندروید، بلکه iOS یا هر سیستم عاملی که از برنامه‌های وب پشتیبانی می‌کند نیز اجرا شوند.

نکاتی در هنگام یادگیری برنامه نویسی پایه اندروید:محیط توسعه و ابزار مناسب را انتخاب کنید برای ابزارهای توسعه می توانید از Eclipse یا Android Studio IDE استفاده کنیدبرای ساخت‌های خودکار، Apache Ant، ​​Maven Apache و Gradle را یاد بگیرید زبان برنامه نویسی اپلیکیشن اندروید با کنترل منبع با یادگیری Git آشنا شوید، با ایجاد یک حساب کاربری در GitHub یا Bitbucket یک مخزن منبع git ایجاد کنید.

درک تکه تکه شدن اندروید در حال حاضر به شدت با صدها یا حتی هزاران نسخه مختلف تقسیم شده است.اگرچه گوگل در تلاش است تا نسخه ها را با هم متحد کند، اما به نظر می رسد تا کنون در بن بست قرار گرفته است. بنابراین، هنگام یادگیری زبان برنامه نویسی اپلیکیشن اندروید نوشتن برنامه های اندرویدی، باید این “تجزیه” را درک کنید، تا بتوانید به وضوح مشخص کنید که کدام نسخه از منابع را مطالعه می کنید.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله یادگیری زبان برنامه نویسی اندروید بپردازید.

آموزش برنامه نویسی اندروید درک Thread ها، Tasks و Loader ها.برای ایجاد تجربیات کاربری عالی باید عناصر Threads، Tasks و Loader را بدانید. در دراز مدت باید به صورت ناهمزمان در پس‌زمینه اجرا شود، معمولاً روی رشته‌ای متفاوت برای اجرا.آشنایی با زبان برنامه نویسی اپلیکیشن اندروید اجزای سازنده برنامه های اندروید فعالیت: به سادگی به عنوان پس زمینه برنامه درک می شود.

هنگام راه‌اندازی یک برنامه اندروید، همیشه یک Activity اصلی به نام وجود دارد که صفحه رابط برنامه را نمایش می‌دهد و به کاربر اجازه تعامل می‌دهد.سرویس: مؤلفه ای که در پس زمینه اندروید اجرا می شود. این سرویس برای به روز رسانی داده ها زبان برنامه نویسی اپلیکیشن اندروید ، دادن اخطار و هرگز نشان دادن آن به کاربر استفاده می شود.ارائه دهنده محتوا: یک فروشگاه داده مشترک. ارائه دهندگان محتوا برای مدیریت و اشتراک گذاری داده ها بین برنامه ها استفاده می شوند.

هدف: بستری برای انتقال پیام ها. Intent برای ارسال پیام برای شروع یک فعالیت یا سرویس برای انجام کار مورد نظر شما استفاده می شود.گیرنده پخش: مؤلفه ای که مقاصد خارجی ورودی را دریافت می کند.اعلان: بدون توقف فعالیت، زبان برنامه نویسی اپلیکیشن اندروید هشدارها را صادر کنید.در بالا اطلاعات پاسخ به سوال قبل از برنامه نویسی اندروید باید چه زبانی را یاد بگیرد؟ و دانش اولیه برای خودآموز برنامه نویسی اندروید، آرزو می کنم دانش مفید، مطالعه و کار خوب داشته باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 1 =