ثبت نام
زبان جاوا بهتر است یا پایتون

زبان جاوا بهتر است یا پایتون؟

سرفصل‌های مقاله

جاوا بهتر است یا پایتون اگر به دنبال شغلی مرتبط با برنامه نویسی، توسعه وب، اتوماسیون تست، زبان جاوا بهتر است یا پایتون یادگیری ماشین هستید، جاوا و پایتون دو زبان برنامه نویسی محبوب زبان جاوا بهتر است یا پایتون و تاثیرگذار در حال و آینده زبان جاوا بهتر است یا پایتون هستند.

رایج ترین توصیه متخصصان برنامه نویسی این است تفاوت جاوا و پایتون که با جاوا شروع کنید و سپس پایتون را یاد بگیرید.به طور کلی زبان جاوا بهتر است یا پایتون اعتقاد بر این است که پایتون برای توسعه وب، تجزیه و تحلیل داده ها، یادگیری ماشین و اتوماسیون تست بهتر است.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله کاربردهای زبان برنامه نویسی جاوا بپردازید.

زبان جاوا بهتر است یا پایتون

در این مقاله، ما به شما کمک می کنیم تا تصمیم بگیرید کدام زبان برنامه نویسی برای مبتدیان بهتر است، نه تنها زبان جاوا بهتر است یا پایتون از نظر سهولت یادگیری، بلکه از نظر شغلی.جاوا انجمن بسیار فعالی دارد که کمک گرفتن را در زمینه های پایه و پیشرفته آسان می کند.

مهم نیست که چه چیزی می خواهیم بفهمیم، همیشه یک نفر آماده پاسخگویی تفاوت جاوا و پایتون به سوالات ما است.این یکی از دلایلی است که سایت توسعه دهنده، Stack Overflow، پر از پرسش و پاسخ های مرتبط با جاوا است.

با این حال، نمی توان اعتراف کرد که پایتون به طور کامل توسعه یافته و رقابتی قوی برای زبان های زبان جاوا بهتر است یا پایتون اصلی مانند جاوا و C ++ ایجاد کرده است.برنامه نویسی شی گرا را نیز می توان با موفقیت در پایتون انجام داد. همچنین اغلب برای ساخت وب سایت هایی مانند Reddit استفاده می شود. هم جاوا و هم پایتون می توانند ابزارهای توسعه اپلیکیشن مفیدی برای برنامه نویسان مدرن باشند.هنگام انتخاب زبانی که می خواهید با آن شروع به یادگیری برنامه نویسی کنید.

جاوا بهتر است یا پایتون

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله کتاب برنامه نویسی جاوا بپردازید.

ارزش آن را دارد که زبانی را انتخاب کنید که یادگیری آن آسان تر باشد، اما به اندازه کافی جالب باشد که ما زبان جاوا بهتر است یا پایتون را جذب کند و از جامعه حمایت قوی کند. در حال حاضر، جاوا و پایتون هر دو با این توضیحات مطابقت دارند، بنابراین برای تصمیم گیری باید یک بنچمارک دقیق انجام دهید.

جاوا بهتر است یا پایتون قبل از یادگیری هر زبان برنامه نویسی، باید تفاوت های بین آنها را بدانیم. شاید اشتباه باشد که بگوییم جاوا در مقایسه با پایتون به دلیل بسیاری از مؤلفه‌هایش، کارایی کمتری دارد.

تفاوت جاوا و پایتون

در زیر یک اینفوگرافی وجود دارد که تفاوت های مهم بین پایتون و جاوا را نشان می دهد و به شما کمک زبان جاوا بهتر است یا پایتون می کند هر دو زبان را تجزیه و تحلیل کنید. خواندن آن تصمیم گیری برای شروع بهترین زبان برنامه نویسی را بسیار آسان تر می کند.جاوا در مقایسه با پایتون بسیار تحت اللفظی است.

تفاوت جاوا و پایتون  خواندن از یک فایل در جاوا به 10 خط کد نیاز دارد، در حالی که در پایتون فقط به 2 خط نیاز داریم. در اینجا ما به پایتون یک امتیاز می دهیم، زیرا یک برنامه نویس مبتدی معمولاً ترجیح می دهد کد کوتاه تری بنویسد.

در جاوا نمی‌توانید یک عدد صحیح را در متغیری از نوع String ذخیره کنید، بنابراین زبان جاوا بهتر است یا پایتون در اینجا نقطه را به جاوا می‌دهیم. سرعت نکته کلیدی در توسعه برنامه است و ما به راحتی می توانیم متوجه شویم که جاوا سریعتر از پایتون است. با این حال، به یاد داشته باشید که شما باید برنامه جاوا خود را کامپایل و اجرا کنید، در حالی که پایتون نیازی به کامپایل ندارد.Python Shell می تواند دستورات را مستقیماً تفسیر کند، که برای برنامه نویسان راحت است.

تفاوت جاوا و پایتون

برای جاوا، همه چیز با معرفی JShell در جاوا 9 بهبود یافت، اما پایتون همچنان در ایجاد و اجرای زبان جاوا بهتر است یا پایتون سریع یک اسکریپت بهتر است.اگر جاوا را به عنوان مسیر شغلی خود انتخاب کنیم، مطمئناً از یادگیری جاوا پشیمان نخواهیم شد. البته ما می توانیم پایتون را در هر زمانی یاد بگیریم و برای نوشتن برنامه های کاربردی کوچک مناسب است.چگونه جاوا و پایتون را در سال 2020 یاد بگیریم؟اگر در مورد حرفه برنامه نویسی جدی هستید و می خواهید فوراً یادگیری جاوا یا پایتون را شروع کنید.

هر یک از دو زبان برنامه نویسی ارائه شده دارای مزایا و معایب خود هستند که هر یک از آنها زبان جاوا بهتر است یا پایتون محبوب هستند. بنابراین، امیدواریم که توانسته باشیم تفاوت‌های بین آن‌ها را روشن کرده و به شما در انتخاب مناسب کمک کنیم، اگر به فکر شروع حرفه برنامه‌نویسی هستید.

تفاوت جاوا و پایتون آیا نمی دانید کدام فناوری را انتخاب کنید؟ توجه شما حول پایتون و جاوا می چرخد؟ ما به شما در تصمیم گیری کمک خواهیم کرد. در زیر برخی از استدلال های سنگین برای بررسی وجود دارد.

جاوا بهتر است یا پایتون؟

جاوا چیست؟ جاوا زبان برنامه نویسی است که بیشتر در backend استفاده می شود. جاوا مسئولیت زبان جاوا بهتر است یا پایتون باطن وب سایت را بر عهده دارد. اغلب در شرکت ها و شرکت های بزرگتر برای ایجاد پروژه های بزرگ و مقیاس پذیر استفاده می شود. این یک زبان اجباری برای برنامه نویسان حرفه ای است. جاوا همچنین می تواند برای توسعه بازی ها استفاده شود. سیستم عامل اندروید در محیط جاوا اجرا می شود و بنابراین می توان از آن برای نوشتن بازی ها و برنامه های اندروید استفاده کرد.

پایتون برای چیست.در پایتون می‌توانید برنامه‌ها و وب‌سایت‌ها، برنامه‌های دسکتاپ، بازی‌های با زبان جاوا بهتر است یا پایتون گرافیک دوبعدی و سه بعدی، سایت‌های شبکه‌های اجتماعی و دستگاه‌هایی مانند لوازم خانگی را کدنویسی کنید. پایتون همچنین یک زبان علم داده و اتوماسیون است که هر جا که بخواهید با استفاده از کدنویسی فرآیندهای تجاری را بهبود ببخشید از آن استفاده می شود. ساخت کد پایتون کمی ساده تر و پویاتر است. بیشتر اوقات توسط افرادی انتخاب می شود که می خواهند برنامه نویسی را سریع یاد بگیرند.

محبوبیت زبان ها.محبوبیت یک زبان معین به تعداد پیشنهادات شغلی و میزان درآمد و همچنین خود زبان جاوا بهتر است یا پایتون امکانات برنامه نویسی ترجمه می شود. وقتی صحبت از جاوا در مقابل پایتون به میان می آید، وضعیت ماه به ماه تغییر می کند و پیش بینی آینده دشوار است.

تفاوت جاوا و پایتون آنچه مسلم است این است که وضعیت برنامه نویسان در این زبان ها به نسبت مطلوب است و بهتر است هم پایتون و هم جاوا را بدانید.در مورد محبوبیت زبان های برنامه نویسی رتبه بندی های مختلفی در اینترنت وجود دارد.

بیایید به دو مورد از آنها نگاه کنیم تا ببینیم رقابت بین جاوا و پایتون چگونه است. اولین رتبه بندی زبان جاوا بهتر است یا پایتون محبوبیتی که به آن نگاه خواهیم کرد، محبوبیت زبان برنامه نویسی PYPL است. تعداد جستجوها برای آموزش ها و مواد آموزشی یک زبان برنامه نویسی معین را شمارش می کند.

به طور خلاصه، PYPL نشان می دهد که امروزه کاربران اینترنت چه زبانی را بیشتر یاد می گیرند. تفاوت جاوا و پایتون و معلوم است که اخیراً… پایتون است!رتبه‌بندی معروف دیگری به نام TIOBE نشان می‌دهد که نام یک زبان خاص با کلمه برنامه‌نویسی چقدر در موتورهای جستجوی مختلف وارد شده است.

پایتون یا جاوا

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله مزایا و معایب زبان برنامه نویسی جاوا بپردازید.

در مجموع، می توان فرض کرد که این محدوده جستجوی وسیع تری است، نه تنها کسانی که می خواهند زبان جاوا بهتر است یا پایتون چیزی یاد بگیرند. برای اولین بار پس از 20 سال، در اکتبر 2021، نه جاوا، بلکه … پایتون نیز در رأس این شاخص قرار گرفت.

چگونه می توان چنین نتایجی را از دیدگاه یک برنامه نویس تازه کار تفسیر کرد؟ دقیق ترین چیز این است که افراد بیشتری به پایتون علاقه مند می شوند. شاید آنها در حال حاضر در حال برنامه نویسی در جاوا هستند، شاید این زبان انتخاب اول برای آنها باشد.

جاوا و پایتون

اگر علاقه شما به برنامه نویسی موقتی است یا می خواهید زبان جاوا بهتر است یا پایتون در اسرع وقت برنامه نویسی را یاد بگیرید، پایتون را انتخاب کنید. به عنوان زبان اول، جاوا یک انتخاب عالی برای افرادی است که دارای هر گونه پیشینه فناوری اطلاعات هستند، به عنوان مثال در حال تحصیل در رشته علوم کامپیوتر و در مورد برنامه نویسی جدی هستند.از طرفی اگر بخواهید به صورت حرفه ای برنامه نویسی کنید، دیر یا زود هر دو زبان را یاد خواهید گرفت.

تفاوت جاوا و پایتون همانطور که اشاره کردیم هر کدام از آنها برای چیزهای متفاوتی مفید هستند. برنامه نویسانی هستند که زبان جاوا بهتر است یا پایتون نمی توانند برنامه نویسی برخی چیزها را در جاوا تصور کنند، برخی دیگر بیهوده از پایتون استفاده نمی کنند.

علاوه بر این، هر دو زبان تا حدودی شبیه به یکدیگر هستند. بنابراین برای بهینه سازی تلاش ها در درازمدت بهتر است آموزش برنامه نویسی را با جاوا شروع کنید زیرا کمی سخت تر است. اگر بتوانید به جاوا تسلط داشته باشید، یادگیری پایتون کار بسیار خوبی خواهد بود.

هنگام انجام این انتخاب مهم، احتمالاً عوامل شخصی زیادی وجود دارد که باید در نظر گرفته شوند. زبان جاوا بهتر است یا پایتون یک چیز مسلم است: مهم نیست که چه چیزی را انتخاب کنید، بازنده نخواهید شد. همچنین آستین ها را بالا بزنید و از کدنویسی لذت ببرید!تفاوت پایتون با جاوا چیست؟

هر دو زبان بر رتبه بندی محبوبیت حاکم هستند، اما کدام یک انتخاب بهتر برای یک توسعه دهنده تازه کار در سال 2021 خواهد بود؟جاوای چند منظوره و شی گرا که می تواند برای طراحی برنامه های دسکتاپ، وب و موبایل در مقابل استفاده شود. 

تفاوت بین آنها چیست و چگونه تصمیم می گیرید که کدام یک را به عنوان یک مبتدی شروع به یادگیری کنید؟ در زیر زبان جاوا بهتر است یا پایتون اطلاعاتی را خواهید یافت که به شما در پاسخ به این سوالات کمک می کند.تفاوت پایتون با جاوا چیست؟

جاوا زبانی است که امکان برنامه نویسی یک برنامه مشابه را بر روی دستگاه ها و سیستم های مختلف می دهد تفاوت جاوا و پایتون که آن را بسیار انعطاف پذیر می کند. روی ویندوز، MacOS X، لینوکس و اندروید کار می کند. به همین دلیل است که بسیار محبوب و قدردانی شده است.

طبق گفته Oracle که بیش از 10 سال پیش جاوا را با Sun Microsystems تصاحب کرد، این زبانی زبان جاوا بهتر است یا پایتون است که: “کاهش هزینه، زمان کار برنامه نویسی، نوآوری و بهبود خدمات برنامه را ممکن می کند.”جامعه جهانی “جاوا” بیش از 9 میلیون برنامه نویس دارد و 3 میلیارد تلفن همراه و 125 میلیون دستگاه تلویزیون مبتنی بر نرم افزار جاوا هستند.برنامه نویس جاوا – کارهایی که انجام می دهد و باید بتواند انجام دهد آموزش جاوا – نحوه یادگیری برنامه نویسی جاوا.

جاوا در همه جا وجود دارد – از لپ‌تاپ‌ها تا مراکز داده، از کنسول‌های بازی تا ابررایانه‌های علمی، زبان جاوا بهتر است یا پایتون از تلفن‌های همراه تا اینترنت! – Oracle می نویسد، و توسعه دهندگان جاوا توسط شرکت ها، بانک ها، شرکت های بیمه، خطوط هوایی و شرکت های نرم افزاری استخدام می شوند.

جاوا یکی از محبوب ترین زبان های ساخت Back-end در جهان است.یک برنامه نویس جاوا چقدر درآمد دارد؟مبتدیان (توسعه دهندگان جوان جاوا) معمولاً حرفه خود را با افزودن قابلیت های ساده، تصحیح خطاهای ساده، افزودن به روز رسانی ها شروع می کنند.

اینها وظایفی هستند که برنامه نویسان باتجربه تر نمی خواهند وقت خود را برای آن تلف کنند. با گذشت زبان جاوا بهتر است یا پایتون زمان، وظایف بیشتر و جدی تر می شوند، به عنوان مثال پیاده سازی (پیاده سازی) یک قطعه کد که کل پروژه را منفجر نمی کند :)هنگام مطالعه در مورد جاوا، ارزش دارد که با مفاهیمی مانند:GIT – یک سیستم کنترل نسخه که به شما امکان می دهد از راه دور و با ذخیره کلیه تغییرات و اصلاحات و در نتیجه تکمیل یک کد بی عیب و نقص در یک تیم کار کنید.

Hibernate – چارچوب، به لطف آن توسعه دهنده مجبور به ایجاد پایگاه داده نیستJIRA – نرم افزار ردیابی زبان جاوا بهتر است یا پایتون اشکال و مدیریت پروژه Spring – چارچوبی که توسعه نرم افزار را ساده می کند، یکی از عناصر اساسی مربوط به زبان جاوا.

تفاوت جاوا و پایتون تکنیکی است که در آن برنامه نویس ابتدا تست هایی را برای عملکرد غیر موجود می نویسد و تنها پس از آن کدی ایجاد می کند که این عملکرد را پیاده سازی می کند.الگوهای طراحی – مجموعه ای از دستورالعمل ها که بر اساس رایج ترین مشکلاتی که در پروژه های شی گرا با آن مواجه می شوند، ایجاد شده است.

این توصیفی از شیوه هایی است که ایجاد کد قابل خواندن را تسهیل می کند از طرف دیگر، پایتون یک زبان آستانه زبان جاوا بهتر است یا پایتون پایین نامیده می شود و برای مبتدیانی که می توانند اصول اولیه را نسبتاً سریع یاد بگیرند توصیه می شود.

کجا و برای چه منظوری می توان از آن استفاده کرد؟امکانات توسعه زیادی در پایتون وجود دارد، به عنوان مثال:امنیت سایبری – هک اخلاقی، تست نفوذ، تجزیه و تحلیل سیستم های امنیتی و همچنین توسعه نرم افزار وظایفی هستند که می توانید با پایتون به عنوان یک متخصص امنیت انجام دهید.

اینترنت اشیا – همچنین به عنوان اینترنت اشیا، خانه های هوشمند شناخته می شود.بازاریابی – استخراج و تجزیه و زبان جاوا بهتر است یا پایتون تحلیل اطلاعات در مورد کاربران از داده های خود یا با استفاده از تفاوت جاوا و پایتون هدف گذاری تبلیغاتی بهتر.QA – تست نرم‌افزار، تست‌های خودکار، اشکال‌زدایی، هر جا که می‌توانید کد بنویسید از روی تنبلی که آزمایش‌کننده را انجام می‌دهد.آمار – پایتون یکی از رایج ترین زبان های مورد نیاز برای موقعیت های دانشمند داده است.

یادگیری ماشینی و هوش مصنوعی – موضوعاتی که از نزدیک با پردازش حجم عظیمی از داده‌ها مرتبط هستند، زبان جاوا بهتر است یا پایتون گفته می‌شود پایتون آینده یادگیری ماشینی است.توسعه وب – باطن کارآمدتر از PHP و فریمورک های محبوب مانند جنگو یا فلاسک برای سرعت بخشیدن به کار.پایتون یک ابزار عالی در مورد اتوماسیون است. در ابتدا، اغلب به عنوان جایگزینی برای شل به عنوان یک زبان برنامه نویسی برای اتوماسیون در نظر گرفته می شد.

اگرچه این زبان از آن زمان تا کنون بسیار تکامل یافته و امکانات بسیار دیگری نیز به دست آورده است، اما زبان جاوا بهتر است یا پایتون هنوز هم برای افرادی که به دنبال خودکارسازی فعالیت های خاص هستند، انتخاب خوبی است. اطلاعات مربوط به حقوق توسعه دهندگان پایتون را می توانید در اینجا بیابید:یک توسعه دهنده پایتون چقدر درآمد دارد؟همچنین شایان ذکر است که پایتون در زمینه تجزیه و تحلیل داده ها پیشتاز است. هم برنامه نویسی علمی و هم یادگیری ماشینی است.

به دلیل آستانه ورود پایین، این زبان به ابزاری عالی برای افرادی که معمولاً تحصیلات فنی ندارند، مانند زبان جاوا بهتر است یا پایتون ریاضیدانان، فیزیکدانان یا تحلیلگران، تبدیل شده است. کتابخانه های زیادی برای استفاده در دسترس هستند.متصل به یادگیری ماشین، مانند Tensorflow، scikit-learn یا PyTorch با پشتیبانی گوگل. همه این ابزارهای سطح بالا به توسعه دهندگان این امکان را می دهند که به راحتی و به سرعت راه حل هایی را بر اساس یادگیری ماشین ایجاد کنند.

جایگاه زبان جاوا بهتر است یا پایتون

جاوا یا پایتون؟ بررسی!بهترین راه برای اینکه بفهمید کدام یک از این زبان ها برای شما مناسب تر است این زبان جاوا بهتر است یا پایتون است که کد خود را در هر یک از آنها ایجاد کنید. این ممکن است برای شما خیلی پیچیده به نظر برسد، اما ما برای مبتدیان تکالیف خاصی داریم که نیازی به دانش کدنویسی ندارند.

تفاوت جاوا و پایتون انتخاب یک زبان برنامه نویسی یک تصمیم کلیدی برای یک برنامه نویس تازه کار است. مطمئناً هیچ چیز مانع از تغییر زبان در حین یادگیری یا شروع یادگیری زبان دوم پس از تسلط بر زبان اول نمی شود.

اما یک تصمیم درست در همان ابتدای ماجراجویی برنامه نویسی می تواند به طور قابل توجهی زبان جاوا بهتر است یا پایتون سرعت حرفه ای شما را افزایش دهد. امروز به این فکر می کنیم که آیا پایتون یا جاوا برای شروع بهتر است.

 ما را بررسی کنید، مطمئن خواهید شد که پایتون و جاوا هر دو در صدر محبوب ترین زبان های برنامه نویسی قرار دارند – با امتیاز بالاتر برای زبان دوم. اما آیا این واقعیت که جاوا معمولاً محبوب‌تر از پایتون است به این معنی است که ارزش شروع یادگیری کدنویسی از این زبان را دارد؟ این نکته چندان واضح نیست.

جاوا.بسیاری از وب سایت های معروف بر پایه جاوا هستند. اگرچه این زبان 24 ساله است، اما هیچ زبان جاوا بهتر است یا پایتون نشانه ای وجود ندارد که به زودی فراموش شود. برعکس، هر سال بر محبوبیت آن افزوده می شود.

تخمین زده می شود که حتی بیش از 45 درصد از توسعه دهندگان در جهان می توانند در آن برنامه ریزی کنند. مزیت بزرگ آن سازگاری بسیار بالا است، به این معنی که برنامه های قدیمی جاوا اکنون بدون هیچ مشکلی کار می کنند و با وجود به روز رسانی مداوم جاوا، در آینده بدون وقفه کار خواهند کرد.

جاوا یک زبان برنامه نویسی شی گرا سطح بالا از جیمز گاسلینگ است. این او بود که زبان جاوا بهتر است یا پایتون بر تیم برنامه نویسانی که جاوا را در سال 1995 در تفاوت جاوا و پایتون توسعه دادند، نظارت کرد. این زبان تمرکز زیادی روی برنامه نویسی شی گرا دارد، اما برخلاف C ++ که مقدار زیادی از آن می گیرد، ارث چندگانه وجود ندارد.

ارث از یک کلاس والدین وجود دارد.مزیت بزرگ جاوا مستقل بودن از معماری به لطف این واقعیت است که ما در اینجا یک کد کامپایل به متوسط ​​داریم که بدون توجه به سیستم عامل توسط یک ماشین مجازی (ماشین مجازی جاوا) اجرا می شود.

جای تعجب نیست که سال ها پیش این زبان با شعار «یک بار بنویس، هر جا فرار کن» زبان جاوا بهتر است یا پایتون تبلیغ می شد.پایتون نیز یک زبان برنامه نویسی بسیار جالب است. نام آن همانطور که در ابتدا ممکن است به نظر برسد از مار گرفته نشده است، بلکه از نام گروه کمدین انگلیسی Monty Python گرفته شده است.پایتون یک زبان سطح بالا با نحو بسیار ساده است. خالق اصلی آن برنامه نویس هلندی است که فرض می کرد پایتون جانشین زبان ABC خواهد بود.

اولین نسخه پایتون در سال 1991 منتشر شد و به دنبال آن نسخه های بیشتری منتشر شد.این یک زبان بسیار زبان جاوا بهتر است یا پایتون منعطف است که آزادی زیادی را به شما می دهد. شما می توانید از آن برای برنامه نویسی شی گرا و ساخت یافته و حتی کاربردی استفاده کنید.

بسیاری از مردم اشاره می کنند که پایتون از بسیاری جهات شبیه پرل است، اما واقعیت این است که در نحو آن ساده تر و شفاف تر است. از انواع پویا در پایتون استفاده می شود و همه مقادیر با مرجع ارسال می شوند.

این زبان برنامه نویسی به شما اجازه می دهد تا وب سایت ها و همچنین برنامه های دسکتاپ و شبکه، اسکریپت ها و زبان جاوا بهتر است یا پایتون حتی بازی ها را ایجاد کنید. چندین موتور پشتیبانی 2 بعدی و 3 بعدی در دسترس هستند.روی کدام زبان شرط بندی کنیم؟

زمانی که به انتخاب بین جاوا و پایتون فکر می کنید، یک برنامه نویس تازه کار دچار یک دوراهی واقعی می شود. ارزش در نظر گرفتن چندین جنبه را دارد، به خصوص که هر دوی این زبان ها برای شروع ماجراجویی با کدنویسی خوب هستند.

با این حال، به نظر می رسد استفاده از پایتون برای یک “تازه کار” راحت تر باشد و برای شروع به پیکربندی زبان جاوا بهتر است یا پایتون پیچیده ای نیاز ندارد. با جاوا، باید زمان بیشتری را صرف پیکربندی کنید.علاوه بر این، جاوا باید کامپایل شود. برای کاربردهای پیچیده تر، باید از یکی از ابزارهای ساخت (Ant، Maven، Gradle) استفاده کنید.

تفاوت جاوا و پایتون  پایتون یک زبان تفسیری است و اساسا تنها مشکل آن مدیریت وابستگی است.پایتون برای یک برنامه نویس تازه کار جذاب است همچنین به این دلیل که بسیار مختصر است، برای انجام یک کار به اندازه جاوا نیازی به نوشتن کد در آن نیست.

ممکن است در ابتدای ماجراجویی کدنویسی شما مهم به نظر نرسد، اما وقتی نوبت زبان جاوا بهتر است یا پایتون به کار بر روی پروژه‌های پیچیده‌تر می‌شود، کوتاهی پایتون بسیار ارزشمند می‌شود. به هر حال، ارزش دارد که از همان ابتدا به نوشتن کد ساده و واضح عادت کنید. تمایل به پیچیده کردن چیزها برای یک برنامه نویس یک فضیلت نیست.استفاده بسیار مهمتر از آنچه مسائل زیبایی شناختی به نظر می رسند، امکانات هر دو زبان است. با نوشتن در هر یک از آنها چه چیزی می توانید ایجاد کنید؟

برنامه های کاربردی وب.تا حدودی، پایتون انتخاب معقول تری به نظر می رسد – به دلیل بیان بیشتر آن. زبان جاوا بهتر است یا پایتون چارچوب هایی مانند جنگو، فلاسک یا web2py مطمئنا کار شما را آسان تر می کند. آپلود روی سرور از دیدگاه “تازه کار” نیز آسان تر است. در پایان شما کد را آپلود می کنید، نه WAR / JAR را همانطور که در مورد جاوا وجود دارد.هرچه برنامه ها بارگذاری یا پیچیده تر باشند، نوار بیشتر می شود مزایای جاوا در حال آشکار شدن است.

در یک محیط جاوا که به خوبی پیکربندی شده است، بسیار کارآمد است و فرآیند مقیاس‌بندی برنامه به‌طور زبان جاوا بهتر است یا پایتون مکرر توسط هزاران تیم جاوا در سراسر جهان تمرین شده است. بنابراین جاوا محبوب ترین زبان محافل مالی است. اغلب به عنوان هسته برنامه های کاربردی تجاری و سایر سیستم های مالی استفاده می شود. این بدان معنا نیست که پایتون بد مقیاس می شود، فقط چالش های دیگری دارد.برنامه های اندروید در واقع این کار با پایتون امکان پذیر نیست.

با این حال، باید به خاطر داشت که محیط اندروید به طور فزاینده ای زبان جاوا بهتر است یا پایتون بر روی Kotlin (یکی از زبان های راه اندازی شده در JVM که به ویژه در اندروید محبوبیت بیشتری پیدا می کند) تمرکز می کند.علم داده و هوش مصنوعی.

تفاوت جاوا و پایتون در اینجا هر دو زبان برای مدت طولانی به طور نسبتاً مشابه عمل می کنند، اما اکنون پایتون از جاوا پیشی گرفته است. بله – اکثر کتابخانه های محبوب یک API در جاوا ارائه می دهند، اما پایتون در اینجا بسیار محبوب تر است.

ماهیت اسکریپت و نحو مختصر آن برای کسانی که با این توطئه ها سر و کار دارند مناسب تر به نظر زبان جاوا بهتر است یا پایتون می رسد. به عنوان مثال، TensorFlow (کتابخانه یادگیری ماشینی از گوگل) یک API را در جاوا و پایتون در معرض نمایش می‌گذارد، اما تنها مورد دوم دارای “ضمانت پایداری” خود به عنوان بالغ‌ترین نسخه است.استفاده های دیگر همچنین بسیاری از مسائل مربوط به علم با کمک پایتون حل می شود. کتابخانه هایی مانند SciPy، NumPy یا EarthPy توسط دانشمندان برای محاسبات و تجسم استفاده می شود.

وقتی صحبت از تجسم داده ها می شود، این یکی دیگر از نقاط قوت پایتون است.جاوا در مورد Big Data نیز بسیار زبان جاوا بهتر است یا پایتون قوی است. Hadoop و ElasticSearch به زبان جاوا نوشته شده اند. البته اینها خدماتی هستند که با هر فناوری دیگری قابل استفاده هستند، اما پتانسیل زبان را نشان می دهند. موقعیت های کلان داده اغلب با دانش جاوا ترکیب می شوند که کمی مهمتر از پایتون است.در نهایت، شایان ذکر است که پایتون اغلب برای اسکریپت بازی ها استفاده می شود.

زیست بوم.من این خطر را دارم که بگویم بزرگترین نقطه قوت جاوا JVM است. بله، همان JVM که – در صورت زبان جاوا بهتر است یا پایتون تنظیم اشتباه – شما را سردرد می کند. چرا فرق می کند؟ زیرا می توانید حداقل چند زبان برنامه نویسی جالب را روی آن اجرا کنید. کاتلین، اسکالا، کلوژور، گرووی. Bonus Jython (پیاده سازی Python در JVM) و JRuby (Ruby در JVM). جاورز اغلب زبان های JVM دیگر را یاد می گیرد. Scala و Kotlin به ویژه در حال افزایش محبوبیت هستند.

آنها می توانند به عنوان مکملی برای جاوا قدیمی خوب استفاده شوند، یا می توانند به عنوان زبان زبان جاوا بهتر است یا پایتون اصلی برای یک پروژه انتخاب شوند. مهمتر از همه، پس از کامپایل، آنها مانند جاوا اجرا می شوند.

تفاوت جاوا و پایتون این امر طیف فرصت های توسعه را برای برنامه نویسان در این اکوسیستم گسترده می کند و بدون شک هوای تازه را به ارمغان می آورد. من همچنین از توسعه خود جاوا که عناصر عملکردی را در نسخه 8 معرفی کرد، خوشحالم. 

نقطه قوت اکوسیستم پایتون کتابخانه هایی هستند که بسیاری از مناطق مختلف زندگی را پشتیبانی می کنند. زبان جاوا بهتر است یا پایتون این به شما فرصت های زیادی می دهد تا چیزهای مختلف را امتحان کنید. یکی از اشکالات قابل توجه این اکوسیستم این است که دو نسخه از پایتون هنوز در حال توسعه هستند – 2.x و 3.x. این یک وضعیت کاملاً عجیب است، اما پایتونرها به نوعی با آن کنار می آیند و می گویند که در کار روزمره آنها مشکلی نیست. مسلماً پشتیبانی از نسخه 2 در سال 2020 به پایان می رسد، بنابراین در حال حاضر فقط یادگیری نسخه 3 منطقی است.

حکم؟استدلال های زیادی به نفع پایتون به عنوان یک زبان جالب تر برای یادگیری برنامه نویسی وجود دارد. اول زبان جاوا بهتر است یا پایتون از همه، سادگی و تنوع پروژه‌هایی است که می‌توانید در آن شرکت کنید – پس از تبدیل شدن به یک توسعه‌دهنده. به هر حال، اصطلاح هوش مصنوعی بسیار بیشتر از یک سیستم معاملاتی، تخیل را تحریک می کند.

افراد بیشتری متوجه این موضوع می شوند. گفتنی است پایتون بود که در سال 2015 از نظر محبوبیت زبان جاوا بهتر است یا پایتون از زبان فرانسه در مدارس ابتدایی بریتانیا جلوتر بود. به نظر می رسد تهاجمی پایتون در سرتاسر جهان در حال رشد است، اگرچه تا همین اواخر جاوا بر آموزش تسلط داشت. با این حال، روند در حال تغییر است. چه کسی می داند، تفاوت جاوا و پایتون شاید پایتون به زودی در خط مقدم گزارش ها قرار گیرد و برای مدت طولانی تری رهبر شود؟

کدام یک برای شغل جاوا یا پایتون بهتر است؟

جاوا از نظر عملکرد و همزمانی از پایتون جلوتر است. با این حال، پایتون مزایایی مانند سادگی آن دارد. علاوه بر این، جاوا یک زبان برنامه نویسی کامپایل شده است. برعکس، پایتون یک زبان تفسیری است.

آیا جاوا ساده تر از پایتون است؟

آزمایش بیشتر از کد تولید وجود دارد. جاوا یک زبان تایپ شده و کامپایل شده استاتیک و پایتون یک زبان تایپ شده و تفسیر شده به صورت پویا است. همین تفاوت باعث می‌شود جاوا در زمان اجرا سریع‌تر و اشکال‌زدایی آن آسان‌تر شود، اما استفاده از پایتون راحت‌تر و خواندن آسان‌تر است.

جاوا یا پایتون برای آینده کدام بهتر است؟

پایتون زبان سازنده‌تر از جاوا است. پایتون یک زبان تفسیر شده با نحو زیبا است و آن را به گزینه ای بسیار خوب برای اسکریپت نویسی و توسعه سریع برنامه در بسیاری از زمینه ها تبدیل می کند.

زبان جاوا بهتر است یا پایتون
جاوا بهتر است یا پایتون

کارگردان: 1934 رأی

تاریخ ایجاد شد: 2022-07-24 16:07

امتیازدهی ویرایشگر:
4.8

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − شش =