منو
صفحه اصلی
ثبت نام
سایت آموزش پایتون

سایت آموزش پایتون

سرفصل‌های مقاله

پایتون یکی از زبان های برنامه نویسی است که به سایت آموزش پایتون سرعت در حال رشد است. این به طور گسترده در بخش های سایت آموزش پایتون مختلف سایت آموزش پایتون تجاری مانند برنامه نویسی، توسعه وب، یادگیری ماشین و علم داده استفاده می شود.

این یک زبان برنامه نویسی سطح بالا و شی گرا با ساختارهای داده داخلی و معناشناسی سایت آموزش پایتون پویا است. پایتون برنامه های کاربردی را در همه جا پیدا می کند. پایتون از ماژول ها و بسته های مختلف پشتیبانی می کند که به ماژولار بودن برنامه و استفاده مجدد از کد اجازه می دهد.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله آموزش پایتون پیشرفته بپردازید.

 

سایت آموزش پایتون

این زبان در زمان های اخیر به قدری محبوب شده است که متقاضیان برای یادگیری زبان و کسب سایت آموزش پایتون مهارت های برنامه نویسی هجوم آورده اند. در این یادداشت در اینجا لیستی از 10 وب سایت برتر برای یادگیری رایگان پایتون وجود دارد.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله ساخت اپلیکیشن موبایل با پایتون بپردازید.

یک رویکرد یادگیری متفکرانه و گام به گام برای مبتدیانی است که می خواهند یک محیط آموزشی مدولار و شبیه به دوره های تصادفی داشته باشند. تمام سایت آموزش پایتون مفاهیم جدید به صورت گام به گام معرفی شده و بر اساس درس های ماژول قبلی ساخته شده است.

در پایان هر ماژول، آزمون‌هایی را خواهید یافت. اگر تازه وارد پایتون هستید، می‌تواند مکانی عالی برای شروع سایت آموزش پایتون باشد. پس از تسلط بر مفاهیم اصلی در وب سایت رسمی پایتون، تلفیق مفاهیم اصلی در این وب سایت برای شما آسان تر خواهد بود.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله فیلم آموزش پایتون بپردازید.

ماموریت اصلی آن کمک به کاربران در یادگیری برنامه نویسی است. آنها دائماً در حال کار برای ایجاد محتوای برنامه نویسی هستند که حوزه های جدیدی را پوشش می دهد. “سایت آموزش پایتون” وقتی صحبت از پایتون به میان می‌آید، سایت آموزش پایتون آنها مواد، آموزش‌های ویدیویی و مثال‌های زیادی دارند.

علاوه بر این، آنها همچنین یک برنامه در گوگل و فروشگاه اپل در دسترس دارند تا بتوانید از هر مکانی یاد سایت آموزش پایتون بگیرید.اصول برنامه نویسی در پایتون این یک آموزش تعاملی از است. این شرکتی است که شامل دوره های آنلاین از حوزه های مختلف امنیت سایبری است.

در حالی که ما در اینجا روی پایتون تمرکز می کنیم، ممکن است منابع دیگری را در وب سایت آنها پیدا کنید. در این آموزش تعاملی خاص، شما می خواهید اصول پایتون را با ایجاد یک سایت آموزش پایتون سبک تاماگوچی “Pypet” (python-pet) یاد بگیرید.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله آموزش پایتون به زبان ساده بپردازید.

این گواهینامه پایتون به شما نشان می دهد که چگونه از پایتون برای برنامه نویسی و تجزیه و سایت آموزش پایتون تحلیل داده ها استفاده کنید. این دوره آنلاین توسط چارلز سورنس، دانشیار دانشگاه میشیگان تدریس شد.

1999284 2446 2

 

او به شما یاد می دهد که چگونه از پایتون برای یادگیری مفاهیم اساسی برنامه نویسی مانند ساختارهای داده، رابط های برنامه کاربردی شبکه ای و پایگاه های داده استفاده سایت آموزش پایتون کنید. هنگامی که اصول اصلی را کامل کردید.

این فرصت را خواهید داشت که روی پروژه نهایی Capstone کار کنید و مهارت هایی را که آموخته اید به کار ببرید.اگر به سایت آموزش پایتون یادگیری تعاملی علاقه دارید، پس هیچ مکانی بهتر از وجود ندارد.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله ساخت برنامه اندروید با پایتون بپردازید.

آنها ابتدا تئوری را با کمترین کلمه ممکن به شما آموزش می دهند و سایت آموزش پایتون سپس از شما می خواهند که با استفاده از آن مفهوم به صورت آنلاین کد بنویسید. بهترین چیز این است که شما نیازی به تنظیماتی مانند نصب پایتون روی دستگاه خود ندارید.

یک کانال عالی سایت آموزش پایتون در یوتیوب است که می توانید از آن برای یادگیری رایگان برنامه نویسی استفاده کنید. به غیر از پایتون، آنها موضوعات دیگری مانند جاوا، C++، هک اخلاقی و غیره را پوشش می دهند.

شما می توانید در هر زمان به دوره های آنها به صورت رایگان دسترسی داشته باشید و می توانید تصمیم بگیرید سایت آموزش پایتون که یادگیری شما چقدر سریع یا آهسته پیشرفت خواهد کرد.

یک لیست پخش کامل با آموزش های ویدیویی اختصاص سایت آموزش پایتون داده شده به یادگیری Python دارد که با ویدیوی اصلی شروع می شود که یک دوره کامل 4 ساعته در مورد Python برای مبتدیان است.

اگر می‌خواهید بدون پرداخت یک سنت از دانشگاه‌های پیشرو جهان یاد بگیرید، کورسرا بهترین گزینه است. این دوره های آنلاین ارائه می دهد که در دانشگاه های سایت آموزش پایتون معتبر مانند استنفورد، INSEAD، NUS (دانشگاه ملی سنگاپور) و بسیاری دیگر تدریس می شوند.

در این وب سایت با مجموعه ای از ابزارهای متن باز و کاربردی برای تجزیه و تحلیل داده ها و نتیجه گیری از آن ها آشنا سایت آموزش پایتون خواهید شد. شما یاد خواهید گرفت که چگونه از پایتون، matplotlib، git، پانداها و نرم افزارهای دیگر استفاده کنید.

اصول ارائه شده اند تا بتوان آنها را برای حل جالب مسائل پیچیده علم سایت آموزش پایتون داده به کار برد. در پایان درس ها، می توانید دانش را از پایگاه داده های عظیم استخراج کنید.

A Byte of Python یک کتاب رایگان در مورد برنامه نویسی با استفاده از زبان پایتون است که می توانید به صورت آنلاین مطالعه کنید. این کتاب یکی از گسترده‌ترین منابع پایتون است سایت آموزش پایتون که به صورت آنلاین پیدا می‌کنید.

با این حال، معایب خود را دارد. اگر کاملاً مبتدی هستید و هیچ تجربه برنامه نویسی قبلی ندارید، ممکن است گم شوید.سایت آموزش پایتون منبع آموزشی آنلاین است که بخشی از زبان برنامه نویسی پایتون دارد.

نحوه ارائه اطلاعات با سایر منابع موجود در لیست ما متفاوت است. در اینجا، برای درک شکل و محتوای این دوره، باید تجربه برنامه نویسی قبلی داشته باشید.به زودی وارد مهم ترین و سایت آموزش پایتون هیجان انگیزترین مرحله کدنویسی می شود!

ازمان ها، مشارکت کنندگان و پروژه ها قبلاً اعلام شده اند. دوره پیوند جامعه تا 12 ژوئن ادامه دارد. در حالی که منتظر شروع برنامه نویسی هستید، زمان مناسبی است تا نگاهی به برخی از جالب ترین پروژه هایی بیندازید که در این  سایت آموزش پایتون نسخه از اجرا می شوند.

امسال 1225 توسعه دهنده را جمع آوری خواهد کرد که در 1212 پروژه تحت نظارت 198 سازمان شرکت خواهند کرد. بیایید نمونه هایی سایت آموزش پایتون از آنچه را که می توانیم از تلاش های مشترک آنها پیش بینی کنیم، ببینیم!

یک نرم افزار دی جی منبع باز رایگان برای ویندوز،  و لینوکس است. این دی‌جی ابزارهایی سایت آموزش پایتون را در اختیار دی‌جی‌ها قرار می‌دهد که به آنها اجازه می‌دهد پروژه‌های موسیقی دیجیتال خلاقانه را دنبال کنند.

و اکنون آنها می خواهند با سایت آموزش پایتون همکاری با مشارکت کنندگان برنامه خود را حتی بیشتر بهبود بخشند!پروژه: هر دی جی گاهی اوقات ایده های خود را در مورد اینکه در مرحله بعد چه بازی کند، تمام می شود.

این پروژه با یک راه حل همراه است – یک ویژگی . این برنامه به کاربران خود پیشنهادات آهنگی ارائه می دهد سایت آموزش پایتون تا آنها نگران کمبود موقت الهام نباشند. این به دی جی ها کمک می کند تا دوباره الهه خود را پیدا کنند!

یک سیستم (سوابق الکترونیکی پزشکی) منبع باز است. این به پزشکان اجازه می دهد تا سوابق پزشکی بیماران را به صورت دیجیتال جمع آوری و ذخیره کنند. کمک بزرگی در سایت آموزش پایتون بهبود سیستم های مراقبت های بهداشتی در سراسر جهان است، به ویژه در مناطق محروم.

پروژه: برای اینکه یک نرم افزار منبع باز به درستی کار کند و تا حد امکان به طور موثر توسعه یابد، سایت آموزش پایتون باید برای اعضای جامعه در دسترس و راحت باشد. اما رابط کاربری فعلی فرم ساز دارای اشکالات غیرمنتظره مختلف و مشکلات تجربه کاربر است.

هدف این پروژه انجام مجدد رابط کاربری فرم ساز با استفاده از است.یک پروژه غیرانتفاعی است که هدف آن تبدیل کدنویسی به سایت آموزش پایتون یک چیز سرگرم کننده و جالب برای یادگیری است.

این برنامه برای جوانان برنامه های تلفن همراه ایجاد می کند تا به آنها در فرآیند کسب و بهبود مهارت های کدنویسی کمک کند. کاتروبات می خواهد به ویژه از دختران و نوجوانان مناطق  سایت آموزش پایتون محروم حمایت کند و به آنها فرصت های رایگان و در دسترس برای پیگیری علایق خود بدهد.

بهترین سایت آموزش پایتون

این پروژه: به ایجاد یک نسخه نمایشی از سبک یکپارچهسازی با سیستمعامل، هنر پیکسلی، بازی سایت آموزش پایتون داستان سرایی به نام “شب نیلی” اختصاص دارد. این بازی توانایی های عظیم را برای طراحی بازی ها به نمایش می گذارد.

ثابت می کند که می توانید پازل سایت آموزش پایتون های تعاملی و ویژگی های حیرت انگیز را با بلوک های ساده کد القا کنید.پروژه: حل رشته یکی از ویژگی های مهم اجرای نمادین برای تجزیه و تحلیل موفقیت آمیز امنیت و صحت است.

در یک مجری نمادین جاوا که به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد، یکپارچه سازی حل رشته موجود برای بسیاری از  سایت آموزش پایتون توابع رشته، از جمله برخی از توابع پرکاربرد، پشتیبانی نمی کند. در این پروژه انتظار می رود که حل رشته SPF بهبود یابد.

قابل تحویل این پروژه یک شاخه SPF است که اکثر توابع رشته ای پشتیبانی می شوند، همراه با مستندات و تست های واحد برای توابع جدید پشتیبانی شده.یک برنامه موبایل منبع سایت آموزش پایتون باز است که برای مسافران، گردشگران، کوهنوردان و دوچرخه سواران در سراسر جهان ساخته شده است.

نقشه‌های آفلاین رایگان با مسیرهای دوچرخه‌سواری، مسیرهای پیاده‌روی و مسیرهای پیاده‌روی که به راحتی قابل پیمایش هستند ارائه می‌کند.پروژه: در حال حاضر، برنامه ریز داخلی تنها می تواند یک نوع مسیر را برای هر جستجوی مسیر سایت آموزش پایتون یک راه خاص سفر ارائه دهد.

مسیرهای ارائه شده ممکن است در بسیاری از شرایط بهینه باشد، اما نمی تواند الزامات همه کاربران را برآورده کند. هدف این پروژه اصلاح برنامه ریز فعلی به گونه ای است که انعطاف سایت آموزش پایتون پذیرتر باشد.

یک ابتکار بسیار ویژه است که به طرفداران بازی های قدیمی اختصاص داده شده است. این برنامه ای است که فایل های اجرایی سایت آموزش پایتون بازی ها را بازنویسی می کند تا بتوانند در سیستم های مدرنی که این بازی ها برای آن طراحی نشده اند اجرا شوند.

علیرغم چشم انداز تکنولوژیکی در حال تغییر، به زنده ماندن و در سایت آموزش پایتون دسترس نگه داشتن بازی های قدیمی کمک می کند.پروژه e: یکی از پروژه های امسال شامل بازی با عنوان “جاودانه” است.

این بازی در سال 1990 منتشر شد و ترکیبی از ، اکشن و پازل است. پروژه زنده کردن این بازی در سال 2018 توسط یکی از همکاران آغاز شد و امسال نیز ادامه خواهد داشت! نتیجه سایت آموزش پایتون مورد انتظار این است که “جاودانه” در کامل می شود.

یک ابزار طراحی متن باز و رایگان برای هنرمندان است. این به کاربران اجازه می دهد تا پروژه هایی را در قالب طراحی حرفه ای سایت آموزش پایتون و آماده برای انتشار ایجاد کنند. از این ابزار انعطاف پذیر می توان برای طراحی لوگو، گرافیک وب، کارتون و غیره استفاده کرد.

پروژه: هدف این پروژه ساده‌سازی انتخاب و سفارشی‌سازی فونت‌ها سایت آموزش پایتون در کادر گفتگوی Text and Font، کاهش زمان صرف شده هنگام انتخاب فونت‌ها و کاربرپسندتر کردن این گفتگو است.

این شامل افزودن قابلیت سایت آموزش پایتون فونت مورد علاقه، فونت‌های اخیراً استفاده شده، پیش‌نمایش زنده فونت‌ها روی بوم، و فهرست کردن فونت‌های مورد استفاده در سند در زیر کادر گفتگوی است.

پروژه های فوق تنها چند نمونه از بیش از هزار ابتکار عالی هستند که در تابستان امسال به اجرا در خواهند آمد. تنوع پروژه ها واقعا الهام سایت آموزش پایتون بخش است و ما را بیشتر هیجان زده می کند.

کد قدرت و زبان راه حل های مدرن است. می تواند برای ما رشد به ارمغان بیاورد، سایت آموزش پایتون می تواند منبع سرگرمی باشد، اما می تواند جان مردم را نیز نجات دهد. به لطف رویدادهایی مانند و شرکت کنندگان در آن، می توان به همه موارد فوق دست یافت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + بیست =