ثبت نام
سی شارپ یا پایتون

سی شارپ یا پایتون کدام بهتر است؟

سرفصل‌های مقاله

C# و Python هر دو از جمله زبان های برنامه نویسی سی شارپ یا پایتون محبوب سال 2022 هستند. هر دو بر اساس مفاهیم OOP هستند، یادگیری و کدنویسی آسان است سی شارپ یا پایتون و توسعه سریع و عملکرد خوب را ارائه می دهند. پایتون یا سی شارپ قبل از اینکه به تفاوت‌ها بپردازیم، اجازه دهید سی شارپ یا پایتون مروری سریع بر هر یک داشته باشیم تا بتوانیم تفاوت‌ها استفاده از پایتون در سی شارپ را بهتر درک کنیم.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله زبان سی شارپ یا جاوا بپردازید.

سی شارپ یا پایتون

ادغام با فریم ورک دات نت.مؤلفه محور.زبان ساختار یافته سطح بالا.نحو مدرن؛ آسان برای یادگیری.کتابخانه سی شارپ یا پایتون استاندارد غنی.جمع آوری زباله به صورت خودکار.ساختار اصلی یک برنامه C# شبیه به C++ و Java است. یک اعلان فضای نام، تعریف کلاس (متغیرها و متدها)، روش اصلی – همین.

در اینجا یک برنامه ساده است که نام یک کاربر را چاپ می کند.به استفاده از کلمه کلیدی مشابه دستور پایتون یا سی شارپ فکر کنید، به این معنی که اگر می‌خواهیم از فضای نام سیستم در برنامه استفاده کنیم، آن را با استفاده از عبارت استفاده از پایتون در سی شارپ اضافه می‌کنیم.

ممکن است در یک برنامه عبارات “استفاده” زیادی وجود داشته باشد.فضای نام شامل مجموعه ای از سی شارپ یا پایتون کلاس ها است. اگر بیش از یک کلاس با نام یکسان وجود داشته باشد، هر کلاس می تواند به طور منحصر به فرد با فضای نام شناسایی شود.

مقایسه پایتون و سی شارپ

کلاس حاوی متد (در این مورد متد اصلی) است. وقتی برنامه را اجرا می کنیم، متد main اجرا می شود. روش اصلی نقطه ورود برای هر برنامه سی شارپ است.در این برنامه ورودی کاربر را دریافت می کنیم و همان را با یک پیام نمایش می دهیم.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله جاوا یا سی شارپ برای اندروید بپردازید.

از آنجایی که ما آن را از کنسول دریافت می کنیم، از روش های اولیه سی شارپ یا پایتون ورودی/خروجی مانند استفاده از پایتون در سی شارپ استفاده می کنیم.مزایای سی شارپ. سی شارپ با چارچوب قدرتمند دات نت ادغام می شود. علاوه بر این، اگر جاوا می دانید و می خواهید به دات نت بروید، یادگیری سی شارپ می تواند به شما کمک کند.

برخی از مزایای سی شارپ عبارتند از:ساده، قوی و مقیاس پذیر کد ایمن تایپ کنید، C# اجازه ارسال ناامن را نمی دهد.زمان تدوین و اجرا سریع.زبان برنامه نویسی ساخت یافته.از قابلیت همکاری زبان پشتیبانی می کند.مروری بر پایتون.

پایتون یا سی شارپ

درست مانند سی شارپ، پایتون یک زبان برنامه نویسی همه منظوره است. در بیشتر سی شارپ یا پایتون ویژگی هایش از C & Java پیروی می کند. قابل حمل و یادگیری زبانی است که قابلیت برنامه نویسی سطح بالایی دارد.

پایتون یا سی شارپ آیا شما تعجب می کنید -پس چرا ما زبان برنامه نویسی دیگری داریم، در حالی که تعداد زیادی از آنها وجود دارد؟ خوب، از آنجایی که پایتون از بسیاری از زبان‌های دیگر مشتق شده است، استفاده از پایتون در سی شارپ بهترین ویژگی‌ها را دارد. برای یک، می توان گفت که این یک زبان تایپ شده پویا است (یعنی بررسی نوع در زمان اجرا انجام می شود).

ثانیاً، اگر می‌خواهید تغییراتی در سیستم قدیمی موجود ایجاد کنید، پایتون زبانی است که باید به سی شارپ یا پایتون آن بروید. در نهایت، اگر در برنامه نویسی تازه کار هستید، پایتون جایی است که باید سفر برنامه نویسی خود را شروع کنید.برخی از ویژگی های پایتون –هم از برنامه نویسی شی گرا و هم از برنامه نویسی کاربردی و ساخت یافته پشتیبانی می کند کدنویسی، خواندن، نگهداری و پورت کردن آسان است یک کتابخانه استاندارد غنی که قابل حمل و سازگار با پلتفرم های مختلف مانند ویندوز، مک یا یونیکس است.

استفاده از پایتون در سی شارپ پشتیبانی از جمع آوری خودکار زباله اجازه دهید همان برنامه پایتون یا سی شارپ را در پایتون بنویسیم سی شارپ یا پایتون تا احساس کد را دریافت کنیم.چیزی که در حدود 10 خط در سی شارپ به دست آوردیم، فقط در 2 خط در پایتون انجام داده ایم. کد درست مثل تایپ یک جمله به زبان انگلیسی است!

توجه داشته باشید که هیچ “;” (نقطه ویرگول) در انتهای هر خط وجود ندارد. نظرات با استفاده از ‘#’ در مقایسه با ‘/*’ در C# اضافه می شوند. هیچ نوع اعلامیه ای وجود ندارد. من در هیچ کجای کد “نام رشته” را ننوشته ام. هیچ موضوعی وجود ندارد!

خوب – این سطح سهولتی است که ما در مورد آن صحبت می کنیم!چند مزیت بیشتر پایتون پایتون می‌تواند سی شارپ یا پایتون با بسیاری از زبان‌ها و پلتفرم‌های دیگر با استفاده از فهرست بسته پایتون (PyPI) تعامل داشته باشد. PyPI مجموعه ای از ماژول های شخص ثالث برای رسیدن به این هدف دارد.کتابخانه استاندارد بزرگی که شامل رابط های سیستم عامل، ابزارهای خدمات وب و موارد دیگر است.استفاده و توزیع رایگان؛ پایتون تحت یک مجوز منبع باز توسعه یافته است.

استفاده از پایتون در سی شارپ

پایتون یا سی شارپ

مناسب برای برنامه های شبکه ای که از چندین پروتکل استفاده می کنند. استفاده از پایتون در سی شارپ نمی توان انکار کرد که C# ساختار سازمان سی شارپ یا پایتون یافته تری مانند زبان OOP دارد. این بدان معناست که هیچ تناقضی در نحو و قوانین قالب بندی وجود ندارد.

با این حال، به دلیل مجموعه عظیمی از کتابخانه های استاندارد، کد در پایتون را می توان به راحتی نوشت. سی شارپ می تواند تمام کارهایی را که پایتون قادر به انجام آن است انجام دهد و عملکرد بهتری را ارائه دهد. پایتون شما را به کدنویسی سریع و منظم وا می دارد.

همانطور که در سی شارپ داریم، در مورد چند مهاربند ({}) سردرگمی وجود ندارد. پایتون دارای انواع داده سی شارپ یا پایتون های داخلی عالی است. اگر می خواهید روی هر دو پایتون و سی شارپ کار کنید، به سراغ آیرون پایتون بروید که برای کسانی که می خواهند در پایتون با چارچوب دات نت بنویسند، ساخته شده است. این یک پیاده سازی مایکروسافت از پایتون است که به زبان سی شارپ نوشته شده است. به این ترتیب می توانید مزایای هر دو زبان را کشف کنید و از آنها در حد مطلوب استفاده کنید.

2 سنت آخر – به C# در ویندوز و پایتون در لینوکس فکر کنید!سی شارپ یک زبان برنامه نویسی شی گرا است سی شارپ یا پایتون که به صورت سی شارپ تلفظ می شود. این زبان برای رقابت با جاوا توسط مایکروسافت استفاده از پایتون در سی شارپ تحت رهبری آندرس هایلبرگ و تیمش توسعه داده شد.

سی شارپ یا پایتون در کل 86 کلمه کلیدی در زبان سی شارپ استفاده می شود. در سی شارپ، اشاره گرها فقط در حالت ناامن استفاده می شوند.پایتون:پایتون یک زبان برنامه نویسی چند پارادایم مانند برنامه نویسی شی گرا و برنامه نویسی ساخت یافته و بسیاری دیگر است.

مقایسه پایتون و سی شارپ

در اواخر دهه 1980 توس پایتون یا سی شارپ توسعه یافت. در کل 33 کلمه کلیدی در پایتون 3.7 استفاده شده سی شارپ یا پایتون است. از نشانگرها پشتیبانی نمی کند. این یک زبان از نوع پویا است در حالی که سی شارپ یک زبان از نوع ایستا است.

یادگیری آن آسان است.اصول اولیه سه زبان برنامه نویسی محبوب را بررسی کنید: C#، Java و Python و ببینید عملکرد در دنیای امروز از دیدگاه یک برنامه نویس چگونه است. استفاده از این کتاب رویکرد بسیار عملی با فهرست کدهای متعدد با هدف گرد هم آوردن نسل ها از طریق پیچیدگی های فناوری است.

شما خواهید آموخت که چگونه درک اصول برنامه نویسی به نفع غیر برنامه نویسانی است که با توسعه سی شارپ یا پایتون دهندگان نرم افزار کار می کنند. کسانی که در صنعت بازی/رسانه هستند نیز از درک دیدگاه برنامه نویس سود خواهند برد. پایتون یا سی شارپ همین امر در مورد آزمایش‌کنندگان نرم‌افزار و حتی مدیران شرکت‌ها نیز صدق می‌کند، که ممکن است به جای علوم کامپیوتر، در زمینه تجارت تحصیلات داشته باشند.آنچه شما یاد خواهید گرفت مانند یک برنامه نویس لیست کدها را فکر کنید و بخوانید.

در سه زبان برنامه نویسی محبوب مهارت اولیه را کسب کنید.با برنامه نویسان در تمام سطوح تجربه در سی شارپ یا پایتون یک محیط کار به طور موثرتر ارتباط برقرار کنید.مفاهیم پیشرفته OOP مانند استثناها و مدیریت خطا را مرور کنید محیط های برنامه نویسی خود را برای Windows، MacOS و Linux تنظیم کنید.این کتاب برای چه کسی است.کسانی که به دنبال کشف برنامه نویسی هستند، از جمله مبتدیان در همه زمینه ها، و حرفه ای هایی که به دنبال درک نحوه عملکرد کد هستند.

C# و Python زبان های برنامه نویسی مبتنی بر مفاهیم برنامه نویسی شی گرا (POO یا OOP) هستند سی شارپ یا پایتون که توسعه سریع و عملکرد خوبی را ارائه می دهند.این دو زبان که بسیار محبوب و در حال حاضر به دنبال آن هستند، تفاوت ها، ویژگی ها و منابع خود را دارند که می تواند استفاده و کاربرد بهتر آنها را هدایت کند.ویژگی های سی شارپ.این یک زبان شی گرا است که از C و C ++ مشتق شده است، مدرن تر و آسان برای استفاده. من توسط مایکروسافت توسعه یافته ام، من شباهت های زیادی با جاوا دارم.

ویژگی های پایتون.این یک زبان چند پارادایم است که عمدتاً دارای دو منبع C و Java است. یادگیری سی شارپ یا پایتون آن بسیار آسان است و عملکردهای برنامه نویسی سطح بالایی دارد. استفاده از پایتون در سی شارپ تفاوت های اصلی پایتون و سی شارپ سی شارپ یک زبان تایپ ایستا است، در حالی که پایتون به صورت پویا تایپ می شود.برنامه های پایتون را می توان در خطوط کمتری نسبت به یک برنامه سی شارپ متناظر نوشت.پایتون با سایر زبان های برنامه نویسی سازگاری دارد.یادگیری پایتون آسان‌تر است و کتابخانه‌های مکمل باز را دارد.

سی شارپ در روش های توسعه، عملکرد و سرعت تکامل زبان قدرتمندتر است.پایتون خواناتر است، با سی شارپ یا پایتون یک نحو ساده و بصری.کدام سی شارپ یا پایتون اسکلهر؟اگر به دنبال یک زبان کاربردی تر، قدرتمند، با منحنی یادگیری سریع، غنی از اسناد، با نوآوری های تکنولوژیکی عالی و با استفاده و توزیع رایگان هستید، پایتون صحیح ترین انتخاب است!هر دو زبان شی گرا هستند، اما بیشترین تمایز C# است که کاملاً شی گرا است. سی شارپ یک زبان کامپایل شده استاتیک است. این یک زبان مدرن و مستقیم است.

شرکت مایکروسافت سی شارپ را مدیریت می کند. پایتون یک زبان برنامه نویسی سطح بالا، گرفته سی شارپ یا پایتون شده، تعاملی و شی گرا است. در نظر گرفته شده است که پایتون بسیار واضح باشد.پایتون یا سی شارپ پایتون یک زبان با تفسیر پویا است. پایتون عموماً مبتنی بر ابتکارات عرضه باز و مشارکت جامعه است. پایتون در زمان توسعه سریع می درخشد.پایتون چیست؟پایتون یک زبان همه منظوره، تعاملی، شی گرا و سطح بالا است. Guido استفاده از پایتون در سی شارپ آن را در طول سال‌های 1985-1990 ایجاد کرد.

سی شارپ یا پایتون؟

مانند Perl، فایل متنی Python ASCII نیز در زیر مجوز عمومی عمومی (GPL) آنتلوپ وجود دارد. پایتون سی شارپ یا پایتون یک زبان برنامه نویسی سطح بالا، گرفته شده، تعاملی و شی گرا است. در نظر گرفته شده است که پایتون بسیار واضح باشد. از کلمات کلیدی انگلیسی اغلب در جایی که زبان های مختلف از علائم نگارشی استفاده می کنند استفاده می کند و ساختار نحوی کمتری نسبت به سایر زبان ها دارد.طرفداران پایتون Python یک Python تفسیر شده است که در زمان اجرا توسط مفسر پردازش می شود.

قبل از اجرای آن، لازم نیست برنامه خود را کامپایل کنید. این اغلب به نوعی مانند PERL و PHP است.پایتون تعاملی است – سی شارپ یا پایتون شما واقعاً در یک فرمان پایتون می نشینید و با مفسر برای نوشتن برنامه های خود عمل می کنید.پایتون شی گرا است – پایتون از تکنیک های برنامه نویسی در سبک برنامه نویسی شی گرا پشتیبانی می کند.

سی شارپ یا پایتون  در داخل اشیا، پایتون کد را کپسوله می کند.پایتون یک زبان مبتدی است – پایتون یک زبان خوب برای برنامه نویسان سطح مبتدی است و از رویدادهای مختلف برنامه های کاربردی از فرآیند متن ساده گرفته تا مرورگرهای وب جهانی و بازی ها پشتیبانی می کند.

سی شارپ چیست؟سی شارپ توسط مایکروسافت توسعه یافته و توسط سازمان استاندارد سی شارپ یا پایتون بین المللی (ISO) تایید شده است. این یک زبان مدرن و مستقیم است. این توسط آندرس هیلسبرگ و تیمش در طول رویداد . استفاده از پایتون در سی شارپ پایتون یا سی شارپ توسعه داده شد. این برای زیرساخت زبان مشترک (CLI) در نظر گرفته شده است که شامل کد قابل اجرا و تنظیمات زمان اجرا است که امکان استفاده از زبان‌های سطح بالا را در پلتفرم‌ها و معماری‌های کاملاً متفاوت رایانه شخصی فراهم می‌کند.

حرفه ای های سی شارپ.دلایل زیر سی شارپ را تبدیل به یک زبان ماهر پرکاربرد می کند -این یک زبان سی شارپ یا پایتون مصنوعی شیک و همه منظوره است شی گرا است.بخشی گرا است.گفتنش ساده است.این یک زبان ساختار یافته است.برنامه های اقتصادی تولید می کند.ممکن است بر روی طیف وسیعی از پلتفرم های رایانه شخصی کامپایل شود.این بخشی از.Net the Framework است.مقایسه سر به سر بین پایتون و سی شارپ در زیر تفاوت اصلی بین پایتون و سی شارپ آمده است.

پایتون در مقابل اینفوگرافیک سی شارپ.تفاوت های کلیدی پایتون و سی شارپ.در زیر لیستی از نقاطی سی شارپ یا پایتون است که تفاوت بین پایتون و سی شارپ را توضیح می دهد.1. سی شارپ به صورت ایستا نوشته می شود، در حالی که پایتون یک زبان نوشتاری پویا است. سی شارپ که یک زبان ثابت است، معمولاً شامل یک مرحله ساخت/کامپایل است.دوره محبوب در این دسته بیرون می آید برنامه آموزش پایتون (39 دوره، 13+ پروژه)39 دوره آنلاین | 13 پروژه عملی | 200+ ساعت | گواهی پایان کار قابل تایید | دسترسی مادام العمر.

2. احتمالاً می‌توانید برنامه‌ای در پایتون با تنوع خطوط کمتری نسبت به یک برنامه متناظر در C# بنویسید. پایتون با سی شارپ یا پایتون برنامه های بین زبانی بسیار سازگار است.3. Python برنده یادگیری آسان، توسعه بین پلتفرمی، راحتی کتابخانه های عرضه باز است.4. سی شارپ در روش توسعه، ابزارها، عملکرد، سرعت تکامل زبان و کتابخانه های مرسوم برنده است.5. پایتون از نظر خوانایی سالم تر است. سی شارپ دارای نحو سازگار اضافی است.6. پایتون زبانی پویاتر از سی شارپ است.

در طول این مقاله، بسیاری از گزینه‌ها و قابلیت‌هایی را که به سادگی قیمت‌گذاری می‌کنید، مشاهده سی شارپ یا پایتون خواهید کرد. توسعه دهندگان NET علاوه بر این در پایتون و بارها در یک نوع کاملاً برتر وجود دارند. با این حال، بیایید مقایسه مستقیم زبان ها را برای یک لحظه نادیده بگیریم. انعطاف‌پذیری برای قرار دادن کد پایتون به صورت نوشتاری یک مزیت بزرگ نسبت به آن است. خالص. قابلیت‌های چند پلتفرمی با طیف وسیعی از دستگاه‌ها، سیستم‌های عامل و تامین‌کنندگان ابری تنها به موارد ضروری دیگر تبدیل می‌شوند، نه کمتر.

من هر روز افراد زیادی را با سهولت خاصی در برخی از زبان ها نمی بینم. Isso به نوعی خوب است، اگر در سی شارپ یا پایتون استفاده از جاوا یا سی شارپ سهولت دارید به این معنی است که در استفاده از C یا Go مشکلی نخواهید داشت، اما ممکن است در پایتون و جاوا اسکریپت مشکل داشته باشید.این رفتار برای کارکنان پایتون یا سی شارپ یا برعکس بسیار رایج است.بنابراین ما برای او شروع می کنیم، که برخی می گویند در ICU هستند، برخی دیگر می گویند که هرگز نمی میرند، یا JAVA.

یا جاوا قدیمی‌تر در بازار است، یا وابستگی بسیار بیشتری به لینوکس دارد یا باعث می‌شود که افراد سی شارپ یا پایتون ویندوز در استفاده از آن با مشکل مواجه شوند، اما نه همه آن، با فناوری‌های دشوارتری مانند Ruby. در این بین، جاوا منحنی یادگیری بسیار بالایی دارد یا به نظر می رسد برای یک مبتدی مهم است که تمام آن محتوا را مصرف کند.امروزه جاوا به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد، همانطور که سی شارپ با .NET 5 به طور نجومی در حال رشد است، بسیاری از شرکت ها از آن استفاده می کنند.

حرفه ای جاوا در حال حاضر روی توسعه سیستم های جدید و نگهداری سیستم های قدیمی سی شارپ یا پایتون با جاوا 7 و 8 کار می کند.با توجه به تجزیه و تحلیل داده ها، من موافقم که امکان توسعه سیستم های تجزیه و تحلیل و هوش مصنوعی با جاوا وجود دارد، زیرا دیگر زبان پیشنهادی برای این کار وجود ندارد. برای این کارها از پایتون و یا R استفاده می کنم! استفاده از پایتون در سی شارپ پایتون یا سی شارپ نه، من استفاده نمی کنم و توصیه نمی کنم. برخی از افرادی که مانند جاوا سرمایه گذاری می کنند، بازی نمی کنند، اما توسط صنعت خودشان استفاده نمی شوند.

سازگار نیست، کند است، در محیط های سه بعدی و در رسیدگی به شر با سیستم عامل و پردازنده خیلی سی شارپ یا پایتون سریع مکالمه نداریم. قبلا خیلی از بازی ها از جاوا استفاده می کردند، از زمان V3 یا نوکیا، اما فایل های موبایل را مرور می کردند. Jar یک واقعیت بیشتر نیست.یا چهره بعدی برای افراد خمیر، یا سی شارپ یا سی شارپ یا سی هشتگ است.من امروز مرور میکنم یا جاوا فضای خیلی زیادی در بازار داره چون پشت مایکروسافت چیزی به HTML ندادم و نمیخواستم زبان سمت سرور بسازم میبینم یا JAVA.

O C# در بعضی چیزها با JAVA فرقی نمی کند، منحنی یادگیری بالایی هم دارد، با جاوا بیشتر متفاوت است، این سی شارپ یا پایتون منحنی آنقدر تاخیر ندارد، پویاتر است. عامل دیگر این است که سی شارپ دارای برخی عملکردهای بومی متفاوت از جاوا است که باید چندین بار خارجی وارد شود.Leaf em dia یا سی شارپ برای خیلی چیزها استفاده می شود. بسیاری از سیستم‌های جدید با دات‌نت 5 یا 3.1 ساخته می‌شوند، اما همیشه یکسان نشده‌اند. برای مدت طولانی، بازار در سمت جاوا رشد کرد و متخصصان C#.NET فقط به حفظ سیستم های قدیمی نیاز داشتند.

در این بین، گرفتن یک چهره کامل پایتون یا سی شارپ برای استخدام کننده ها خفه کننده بود، دلیل آن گران سی شارپ یا پایتون بودن آنهاست.یا سی شارپ من از آنها استفاده کردم:خوب، من از سی شارپ در توسعه های موبایل استفاده نمی کنم، برای پایتون یا سی شارپ یا جاوا که برای اندروید و جاوا اسکریپت بومی است. من از سی شارپ در توسعه تجزیه و تحلیل داده ها و نه در هوش مصنوعی استفاده نمی کنم. درست مانند جاوا، این روند بسیار کند است.

با این حال، متفاوت از جاوا یا سی شارپ برای توسعه بازی ها خوب است و به طور بومی به ویندوز سی شارپ یا پایتون می چسبد. می خواهم بگویم که ما می توانیم با سیستم عامل ویندوز همه کارها را بدون استفاده از ابزار دیگری غیر از ویژوال استودیو انجام دهیم. استفاده از پایتون در سی شارپ از من پرسیده شد که چه زبانی را برای بقیه عمر خود انتخاب می کنید؟ من در وهله اول به پایتون جواب میدم!O Python یک زبان ورود آسان است که به طور گسترده در تجزیه و تحلیل داده ها و نه در توسعه هوش مصنوعی استفاده می شود.

اگر لینوکس یا پایتون 2 دارید، استفاده از پایتون در سی شارپ روی دستگاه شما بومی خواهد بود، فقط از ! نه ویندوز یا پایتون هم سی شارپ یا پایتون کار میکنه و خیلی خوبه!ما می توانیم از آن نه ترمینال، نه سی شارپ یا پایتون به صورت آنلاین و جاهای دیگر استفاده کنیم.یا پایتون مزایای دیگری مانند چارچوب WEB یا جنگو را نیز دارد. دوستان، یا جنگو سبک و سریع است، فقط چند خمیر MVC را تشکیل می دهد و نیازی به نصب sso ندارید.

آیا باید از سی شارپ به پایتون سوئیچ کنم؟

بله، شما باید پایتون را یاد بگیرید، اما ربطی به بهتر بودن پایتون یا سی شارپ ندارد. این واقعاً برای این است که شما را به یک برنامه نویس بهتر تبدیل کند. یادگیری پایتون به شما دیدگاه جدیدی در مورد برنامه نویس و نحوه حل مشکلات ارائه می دهد

آیا سی شارپ سریعتر از پایتون است؟

به عنوان یک زبان کامپایل شده، سی شارپ مستقیماً به کد ماشینی تبدیل می شود که یک پردازنده می تواند اجرا کند. نیازی به مترجم نیست در برخی موارد، این بدان معناست که کد C# می تواند تا 44 برابر سریعتر از پایتون اجرا شود. و در حالی که می توانید عملکرد پایتون را با کامپایلر JIT PyPy به میزان قابل توجهی افزایش دهید، C# همچنان در اینجا پیشتاز است.

چرا سی شارپ بهترین زبان است؟

زبان سی شارپ یک زبان سطح بالا در نظر گرفته می شود زیرا نحو آن شبیه زبان انسانی است. به عبارت دیگر، سطح بالایی از انتزاع از کد ماشین را دارد، به همین دلیل است که باید کدهای نوشته شده در سی شارپ را برای سخت افزار کامپایل کنیم تا دستورات آن را درک کند.

سی شارپ یا پایتون
شارپ یا پایتون

کارگردان: 1399 رأی

تاریخ ایجاد شد: 2022-07-25 14:12

امتیازدهی ویرایشگر:
4.8

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + 15 =