ثبت نام
شکار گنج دیجی کالا

نقشه شکار گنج دیجی کالا کجاست

سرفصل‌های مقاله

ایرانیان سایبر در این مقاله به بررسی نقشه شکار گنج دیجی کالا پرداخته است. اگر شما هم به دنبال کد تخفیف ۹۹ درصدی دیجی کالا بلک فرایدی هستید با ما همراه باشید. نقشه شکار گنج دیجی کالا کجاست؟ راهنمایی دیجی کالا این که در قسمت تصاویر هستش. نمونه شکار گنج دیجی کالا رو چطور میتونم ببینم؟

برنامه نویسی یکی از راه هایی که نوجوانان با استفاده از آن به کسب درآمد بپردازند. قبل از مشاهده مقاله، این کلیپ را ببینید تا با دوره آموزش برنامه نویسی صفر تا صد ایرانیان سایبر آشنا شوید.

ایرانیان سایبر به آموزش برنامه نویسی صفر تا صد برای کودکان و نوجوانان 12 تا 18 سال با هدف کسب درآمد می پردازد. ایرانیان سایبر همراه شما در آموزش برنامه نویسی است. نظرتون چیه بریم ادامه مقاله رو پیش ببریم.

نمونه کد شکار گنج دیجی کالا کجاست

نمونه کد شکار گنج دیجی کالا

نمونه کد شکار گنج دیجی کالا کجاست : کد تخفیف در تصاویر یکی از کالاهای موجود در «نقشه شکار گنج» پنهان شده است. اما آیا فقط تصاویر هستش؟ آیا شامل فیلم های درون بخش تصاویر هم میشه؟ چطور نقشه گنج دیجی کالا رو از میون این عکس و فیلم پیدا کنیم؟

طبق برآوردی که ما داشتیم برای یافتن نقشه گنج دیجی کالا حدود 46 صفحه کالا بود که در هر صفحه 36 کلا در نظر بگیرید که تعداد کل ها میشه چیزی در حدود 1656 ، اما این تمام ماجرا نیست هر کدام از این کالا ها عکس و فیلم دارند، اگر برای هر کالا به صورت تقریبی 7 عکس و فیلم در نظر بگیریم تعداد کل تصاویر و فیلم ها می شود 11599!!!

بازی هنوز هم ادامه داره طبق صحبت های خود دیجی کالا چیزی که مشخصه نقشه درون تصویر پنهان شده یعنی با دقت باید ببینی عکس ها رو که این مساله کا رو خیلی سخت تر میکنه و نمیشه با نگاه سرسری پیداش کرد.

راهنما و قوانین بازی شکار گنج دیجی کالا

کد شکار گنج دیجی کالا

 راهنما و قوانین بازی شکار گنج دیجی کالا خیلی مهمه پس از خوندن غافل نشو و با دقت قوانین رو بخون و توی ذهنت مرور کن! یک نکته کوچک در قوانین کمکت میکنه تا راحت تر از بتونی به دنبال هدفت باشی!!!

کد تخفیف ۹۹ درصدی دیجی کالا بلک فرایدی چجوریه

  • در هر دوره از برگزاری شکار گنج، یک کد تخفیف در تصاویر کالاهای «نقشه شکار گنج» پنهان خواهد شد.
  • ارزش این کد تخفیف 99 درصدی دیجی کالا، از مبلغ کالای جایزه خواهد بود که در بخش «زمان‌بندی گنج‌ها» قابل مشاهده است.
  • کد تخفیف روی تمام کالاهای سایت قابل استفاده است و به اندازه ارزش کد تخفیف از مبلغ خرید شما کم می‌کند.
  • این کد یک‌بارمصرف است. در انتخاب کالا دقت کنید تا بتوانید از این کد تخفیف نهایت استفاده را ببرید!
  • توجه داشته باشید بعضی از کدهای تخفیف ویژه کاربران دیجی‌پلاس است و فقط با داشتن اشتراک دیجی‌پلاس می‌توانید از این کدها استفاده کنید. بقیه کدهای تخفیف برای همه کاربران قابل استفاده است.
  • کد تخفیف در تصاویر یکی از کالاهای موجود در «نقشه شکار گنج» پنهان شده است.
  • در زمان شروع هر دوره، با کلیک روی کالاهای موجود در «نقشه شکار گنج» تصاویر آن را مشاهده کنید و بین تصاویر کالا به دنبال کد تخفیف ۹۹% بگردید.
  • کد تخفیف فقط در روز و ساعت مشخص در «نقشه شکار گنج» پنهان شده است.
  • قبل از شروع مسابقه وارد حساب کاربری خود شوید تا بعد از پیدا کردن کد تخفیف ۹۹٪ در سریع‌ترین زمان ممکن سفارش خود را با استفاده از کد تخفیف نهایی کنید. در غیر این صورت ممکن است فرد دیگری زودتر از شما از این کد استفاده کند.
  • در صورتی که کد تخفیف اعمال نشد یا با پیام اشتباه بودن کد تخفیف مواجه شدید، فرد دیگری قبل از شما کد را پیدا و از آن استفاده کرده است. شانس خود را برای دوره بعدی شکار گنج امتحان کنید.
  • هر فرد فقط یک بار امکان برنده شدن و استفاده از کدتخفیف ۹۹٪ را خواهد داشت و در صورت تکرار یا احراز تخلف، سفارش او لغو خواهد شد.
  • افراد با شرکت در این مسابقه موافقت خود را برای اعلام نامشان در صفحه «شکار گنج» و اینستاگرام و توییتر دیجی‌کالا اعلام می‌کنند.
  • نام برندگان هر دور از مسابقه تا قبل از شروع دور بعدی در این صفحه قرار داده می‌شود.
  • کد تخفیف‌های مسابقه فقط تا پایان همان روز اعتبار خواهند داشت.

برندگان بازی شکار گنج دیجی کالا

شکار نقشه گنج دیجی کالا

آیا برندگان بازی شکار گنج دیجی کالا واقعی هستند؟

دیجی کالا شرکت بزرگ و با عظمتی است، شاید برای ما این جایزه ها فوق العاده باشه و لی برای اون هیچی نیست. پس بدون شک جوایز از سوی آنها داده می شود. پس قطعا بازی شکار گنج دیجی کالا واقعی است. اما پیدا کردن جایزه تقریبا کاری سخت است. بنظر در پیدا کردن نقشه گنج باید دعای دیگران دنبالمان باشد وگرنه پیدا کردنش کاری بسیار سخت خواهد بود.

فایده شکار گنج دیجی کالا برای خودشان چیست؟

دیجی کالا

دیجی کالا بسیار شناخته شده است، و جزیی از زندگی امروزه ما ایرانیان شده است. اما دیجی کالا از این جایزه چه سودی می برد؟؟؟

وقتی کاربران شروع می کنند تصاویر دیجی کالا را مشاهده میکنند، و زمان زیادی رو در سایت صرف می کنند، سبب می شودند سئو سایت دیجی کالا قوی تر شود، تصور کنید یک میلیون انسان به دنبال شکار نقشه گنج دیجی کالا هستند! میلیون ها بازدید از عکس ها صورت می گیردو این امر سبب می شود تا گوگل به عکس ها و سایت دیجی کالا نمره بهتری بدهد و بالا تر از سایر رقیب او را اول نمایش دهد.

کد شکار گنج دیجی کالا کجاست. شکار گنج دیجی کالا چگونه کد تخفیف ۹۹ را پیدا کنم نقشه گنج دیجی کالا نقشه گنج دیجی کالا چگونه است دیجی کالا با چند جایزه ساده توانست چنین دستاورد بزرگی بدست آورد، این نشان از زیرکی دیجی کالا است. البته مفروضات بالا طبق تفکرات بنده است چه بسا تصمیمات مهمتری در پس این قضیه باشد.

بلک فرایدی دیجی کالا 

“جمعه سیاه” یا “بلک فرایدی” (Black Friday) روز جمعه آخرین هفته نوامبر است که معمولاً با روز بعد از جشن‌های “سنکس‌گیوینگ” در ایالات متحده همزمان است. این روز به عنوان آغاز فصل خرید کریسمس شناخته می‌شود و با تخفیفات ویژه و تبلیغات شگفت‌انگیز در فروشگاه‌ها و آنلاین فروشگاه‌ها همراه است.

جمعه سیاه به عنوان یکی از پرفروش‌ترین روزهای سال برای خریدهای مصرفی در ایالات متحده و دیگر کشورها شناخته می‌شود. افراد به دنبال تخفیفات و فرصت‌های خرید برای خرید هدایا و کالاهای مختلف هستند. این روز اغلب با زحمت‌های زیاد و ترافیک افرازی در فروشگاه‌ها همراه است.

به عنوان یک سنت تجاری، جمعه سیاه تبدیل به یک رویداد جهانی شده است و تخفیفات بسیاری در انواع کالاها از لباس و الکترونیک تا لوازم خانگی و سفرها در این روز ارائه می‌شوند. بلک فرایدی دیجی کالا از 1 تا 7 آذر برگزار می شود.

شکار گنج دیجیکالا

شکار گنج دیجیکالا

فرد برنده شده در شکار گنج دیجیکالا با نام و شماره گذاشته شده، برنامه شکار گنج دیجیکالا امسال با شفافیت بسیار بیشتری توسط دیجیکالا انجام شده است. با توجه به شفافیت بسیار زیادی که در این دوره از مسابقات شکار گنج دیجیکالا انجام شده، جای  شک و تردید به واقعیت مسابقات خیلی کمتر شده است.

گنج واقعی : سرمایه گذاری روی استعداد های خودت!

روی عکس زیر کلیک کنید 

بهترین آموزشگاه برنامه نویسی

برخی از تگ های سرچ شده توسط کاربران : شکار گنج دیجی کالا نی نی سایت، شکار گنج دیجی کالا چجوریه، تخفیف ۹۹ درصدی دیجی کالا بلک فرایدی، شکار گنج و کد تخفیف ۹۹ درصدی دیجی کالا بلک فرایدی و …

نمونه کد شکار گنج دیجی کالا کجاست

نمونه کد شکار گنج دیجی کالا کجاست : کد تخفیف در تصاویر یکی از کالاهای موجود در «نقشه شکار گنج» پنهان شده است. اما آیا فقط تصاویر هستش؟ آیا شامل فیلم های درون بخش تصاویر هم میشه؟ چطور نقشه گنج دیجی کالا رو از میون این عکس و فیلم پیدا کنیم؟ با ما همراه باشید

برندگان بازی شکار گنج دیجی کالا

سه تا از برندگان مشخص شدند، نقشه چهارم که از دیجی پلاس بود برنده نداشت!!!

فایده شکار گنج دیجی کالا برای خودشان چیست؟

وقتی کاربران شروع می کنند تصاویر دیجی کالا را مشاهده میکنند، و زمان زیادی رو در سایت صرف می کنند، سبب می شودند سئو سایت دیجی کالا قوی تر شود، تصور کنید یک میلیون انسان به دنبال شکار نقشه گنج دیجی کالا هستند! میلیون ها بازدید از عکس ها صورت می گیردو این امر سبب می شود تا گوگل به عکس ها و سایت دیجی کالا نمره بهتری بدهد و بالا تر از سایر رقیب او را اول نمایش دهد.

نقشه شکار دیجی کالا
گنج دیجی کالا

کارگردان: نقشه شکار دیجی کالا

تاریخ ایجاد شد: 2021-11-27 11:04

امتیازدهی ویرایشگر:
4.9

20 دیدگاه دربارهٔ «نقشه شکار گنج دیجی کالا کجاست»

  1. پشت این مسابقه ای که راه انداخته یه مغز نابغه قرار گرفته
    تو این وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم اومده تخفیف ۹۹ درصدی گذاشته که مردم توی هر طبقه ای از اجتماع باشن میرن دنبالش
    حالا دقت کنید
    این همه عکس و این همه حجم اینترنت صرف میشه
    شما هر صفحه ای از دیجی کالا رو باز میکنی براش توی گوگل امتیاز محسوب میشه و ریت بازدید دیجی کالا به صورت نجومی میره بالا
    طوری که فقط کافیه بنویسی دیجی،، سریع سایتو میاره بالا
    خلاصه که ای کاش از این مغز اقتصادی برای کمک به حال و روز مردم استفاده میشد نه برای خالی کردن جیبشون
    لطفا توی هیچ مسابقه ای شرکت نکنید، هر بار که شرکت کردید بعدش اندازه گیری کنید مصرف بسته اینترنتی خودتونو بعد مقایسه کنید ببینید ارزششو داره به خاطر یه چیزه واهی این همه هزینه کنید؟ یا حق

  2. نمیشه کد رو پیدا کرد.خیلی سخته..اصلا معلوم نیست کد آشکاره یا مخفی..راستی اگه میگه کد اشتباه است.یعنی قبلا کسی پیدا کرده واستفاده کرده.

  3. دیجی کالا راست میگه از جنس دارای کد کنار سایر جنسای مجاورش با ذکر صفحه عکس بذاره . بهش هم تا شروع مسابقه بعدی دست نزنه ملت برن ببینن که بله درست میگه . همش 912 و 935 معلومه کاسه ای زیر نیم کاسه هست .

  4. زده طرف تو 2دقیقه کد تخفیف آیفون رو پیدا کرده من تا بزنم صفحه کالا ها با بشه دو دقیقه طول می‌کشه دو راه داره یا الکی همه این جایزه ها یا برنده شدگان همان برنامه نویسی بلدن

    1. بله بنده هم با شما موافقم . اکثرا هم برنده ها 912 یا ایرانسل هستند. چندین بار شرکت کردم با مصیبت هم کد را پیدا کردم. ولی مینویسه کد اشتباه هست

    2. البته به راحتی میشه با پایتون صفحه وب را بار کرد ولی به پایتون نمیشه همچین کد دستوری بدی که تصویر هارو بخونه و هر لغت با کلمه اشتباه املایی رو بهت بده این مورد هم شایان ذکر هست

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 2 =