منو
صفحه اصلی
ثبت نام
فیلم برنامه نویسی کودکان

فیلم برنامه نویسی کودکان

سرفصل‌های مقاله

برنامه نویسی فیلم برنامه نویسی کودکان تنها مهارتی نیست که با توجه به عرضه روزافزون فناوری مدرن، در دنیای حرفه ای امروز به طور فزاینده ای مورد تقاضا است. برنامه نویسی همچنین مهارت های متنوعی را که در زمینه های مختلف زندگی مهم هستند، مانند تفکر منطقی، بکارگیری فیلم برنامه نویسی کودکان مهارت های ریاضی، توسعه و برنامه ریزی مراحل و توالی کار، تحقیق مستقل در مورد راه حل های ممکن و همچنین کار در یک تیم را ارتقا می دهد. فیلم برنامه نویسی کودکان و ردیابی خطاهای مشورتی علاوه بر این، برنامه ها و ابزارهای وب زیر بسیاری از برنامه های خلاقانه را فعال می کنند.

پیشنهاد می کنیم مقاله برنامه نویسی کودکان را مشاهده کنید.

دانش اولیه و روش های تفکر برنامه نویسی را بیاموزید
برنامه‌ها و ابزارهایی که در زیر ذکر شده‌اند، بسیاری از مهارت‌های برنامه‌نویسی و روش‌های تفکر را به شما آموزش می‌دهند. معمولاً می توان از تایپ کد و دستورات خود صرف نظر کرد. در عوض، از بلوک‌های کد گرافیکی ساده استفاده می‌شود که می‌توان آن‌ها را به هم متصل فیلم برنامه نویسی کودکان کرد و مانند بلوک‌های ساختمانی ترکیب کرد. همه برنامه‌ها و وب‌سایت‌های ذکر شده، مواد یا ابزارهای وب رایگان ارائه می‌کنند. در برخی موارد، اشتراک های پولی یا انواع ارتقا نیز ارائه می شود. با این حال، لزوماً لازم نیست از اینها برای انتقال دانش اولیه استفاده شود. اکثریت حتی می توانند بدون ثبت نام یا نصب فیلم برنامه نویسی کودکان برنامه مورد نیاز استفاده شوند. در بیشتر موارد، تنها چیزی که نیاز دارید یک کامپیوتر با اتصال به اینترنت است. برای جزئیات بیشتر، لطفا به توضیحات مربوطه مراجعه کنید.

خراش فیلم برنامه نویسی کودکان

کودکان نوپا را به آرامی و با لذت به برنامه نویسی راهنمایی کنید
من و همسرم مدتهاست به این فکر کرده ایم که چگونه می خواهیم فیلم برنامه نویسی کودکان فرزندانمان موضوعات برنامه نویسی و فناوری را درک کنند. از آنجایی که شوهر من یک “غیر تکنولوژی” کوچک است، او می خواست هر چه زودتر فرزندانمان را با برنامه نویسی آشنا کند. به همین دلیل، بازی‌ها، ربات‌ها و تبلت‌هایی را که برای تولد، عید پاک یا کریسمس به کودکان نوپا هدیه می‌دادیم، بررسی کردیم تا بتوانیم فیلم برنامه نویسی کودکان به همراه فرزندانمان به موضوعات بپردازیم.

پیشنهاد می کنیم مقاله کلاس های برنامه نویسی کودکان را مشاهده کنید.

بازی هایی برای آشنایی آسان با دنیای برنامه نویسی
در سال‌های اخیر بازی‌های مختلفی را به فرزندانمان داده‌ایم و فرزندانمان بازی‌هایی را از پدربزرگ و مادربزرگ، اقوام و دوستان دریافت کرده‌اند. من واقعا می توانم بازی Robot Turtles را از ThinkFun توصیه کنم (در اینجا بررسی ما). با بازی رومیزی، بچه ها یاد می گیرند که به صورت بازی و آن هم به صورت گروهی (2 تا 5 نفره) برنامه ریزی کنند. با بازی رومیزی، کودکان می توانند به 4 روش مختلف برنامه نویسی را یاد بگیرند. تمرکز بر حمایت فیلم برنامه نویسی کودکان از تفکر منطقی و ترکیب است.

یک بازی فوق العاده برای والدینی که با فرزندان خود بازی می کنند و به آنها عشق برنامه نویسی را آموزش می دهند – ایده آل برای … شامل دستورالعمل فیلم برنامه نویسی کودکان استفاده برای بازی های پیشرفته (برای کودکان بزرگتر و بزرگسالان) – بازیکنان: 2-5
45.54 یورو
در آمازون مشاهده کنید
ما هر هفته با بچه هایمان بازی رومیزی انجام می دهیم و با هم خیلی خوش می گذرانیم. این بازی تخته ای به دلیل سرگرمی و ارزش پولی که دارد به ویژه متقاعد کننده است. اگر می خواهید در مورد بازی تخته ای بیشتر بدانید، کافی است به صفحه نمای کلی مربوط به بازی های رومیزی آموزشی نگاهی بیندازید.

تجربه عالی با دوست ربات خود و یادگیری از طریق بازی
ما با Bee Bots از طریق مهد کودک دخترم آشنا شدیم. نه من و فیلم برنامه نویسی کودکان نه شوهرم ربات‌های زنبور کوچک را روی صفحه‌مان نداشتیم و زمانی که دخترمان دائماً شروع به صحبت در مورد “زنبورها” کرد، مشتاق‌تر شدیم. در مهدکودک دوره هایی با موانع متعدد به منظور دور زدن یا تسلط بر آنها با Bee Bots راه اندازی شد. دخترمان با چشمانی درخشان، مدام از “زنبورها” به ما می گفت، بنابراین ما نیز دو ربات زنبور عسل گرفتیم و اکنون آپارتمان فیلم برنامه نویسی کودکان ما گهگاه شبیه یک مسیر مانع می شود. در هرکدام

پیشنهاد می کنیم مقاله سایت آموزش برنامه نویسی کودکان را مشاهده کنید.
89.00 یورو
در آمازون مشاهده کنید
برنامه نویسی Bee Bots با دکمه های پشتی بسیار آسان است. حداکثر 40 دستورالعمل را می توان ذخیره کرد و Bee Bots نیز چشمان خود را پلک می زند و صداها را منتشر می کند. یک ربات بسیار خوب و مفید برای کودکان نوپا. اگر می خواهید در مورد عامل سرگرمی بیشتر بدانید، فقط در بررسی BeeBots ما بخوانید.

تبلت مفید برای کودکان نوپا با دامنه مطالعه معنی دار
قرص ها یک دوجین سکه هستند – همچنین برای کودکان نوپا از 3 سالگی بسیار زیاد است. از فیلم برنامه نویسی کودکان آنجایی که فکر می‌کنم کودکان نوپا زیر 6 سال نباید با قابلیت‌های متعدد، جلوه‌های صوتی و گزینه‌های توسعه غرق شوند، تبلت هوشمند بچه‌های کوچک دخترمان را از Vtech گرفتم. به نظر می رسد که تبلت بسیار “ارزان” به نظر می رسد

پیشنهاد می کنیم مقاله آموزش برنامه نویسی کودکان را مشاهده کنید.

و گویی می تواند بخشی از “غذاهای شاد” باشد. با این حال، طیف وسیعی از عملکردهای تبلت بچه های هوشمند فیلم برنامه نویسی کودکان جنبه های مهمی را که در سنین نوپا مرتبط هستند را مورد توجه قرار می دهد و بنابراین کودکان را تحت تأثیر قرار نمی دهد.

تبلت OFFERVtech 80-169204 – Smart Kids
تبلت Vtech 80-169204 – Smart Kids Tablet
تبلت بازی و یادگیری عالی برای بچه ها
12 ملودی
14.99 یورو
در آمازون مشاهده کنید
دختر من با 9 فعالیت هیجان انگیز و دوستدار کودک کاملاً هیجان زده است. فیلم برنامه نویسی کودکان ما همچنین بسیار راضی هستیم، زیرا این تبلت با استفاده از 5 بازی آموزشی روی حروف، حروف ابتدایی، ردیف‌های حروف و صداها و 3 بازی کوچک در زمینه واکنش‌پذیری، موسیقی و بازی نقش، توانایی دخترمان را برای واکنش و همچنین یادگیری دوران کودکی تشویق می‌کند. الفبا را می توان با کمک صفحه کلید ABC یاد گرفت و 12 ملودی از لذت یادگیری پشتیبانی می کند. همچنین یک خاموشی خودکار وجود دارد تا بتوان استفاده را تنظیم کرد و کودک را از صدمات محافظت کرد. در اینجا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد تبلت فیلم برنامه نویسی کودکان کودکان هوشمند Vtech بخوانید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 5 =