ثبت نام
کسب درآمد در نوجوانی

من ۱۴ ساله هستم و می خواهم درآمد کسب کنم

سرفصل‌های مقاله

نوجوانان با دغدغه ها و مشکلات مختلفی، به خاطر بازه سنی خاصی که دارند رو به رو می شوند. ایرانیان سایبر بر حسب وظیفه، کمکی برای حل این دغدغه ها و مشکلات ارایه می نماید. ایرانیان سایبر به آموزش برنامه نویسی برای کودکان 8 تا 18 سال می پردازد. ایرانیان سایبر به کار خود مطمئن است و در همین راستا به گارانتی ۱۰۰% یک ماهه بدون قید و شرط دورها می پردازد. فواید و مزایای برنامه نویسی، برای کودکان و نوجوانان بسیار است.

چگونه در سن ۱۴ سالگی درامد داشته باشیم

چگونه در سن ۱۴ سالگی درامد داشته باشیم

خوبه که در این سن ایده‌های کسب و کار را بررسی کنید. اینجا چند ایده برای شروع کسب و کار درآمدزایی را برای شما مطرح می‌کنم:

۱. فروش محصولات آنلاین: می‌توانید محصولاتی مانند لوازم الکترونیکی، لباس‌ها، جواهرات، یا حتی محصولات دست ساز را آنلاین بفروشید. می‌توانید از وبسایت‌هایی مانند Etsy یا eBay برای شروع استفاده کنید.

۲. خدمات دیجیتالی: اگر مهارت‌هایی در زمینه‌هایی مانند طراحی گرافیکی، برنامه نویسی، ترجمه، ویرایش متون و … دارید، می‌توانید خدمات خود را به دیگران ارائه دهید. می‌توانید از وبسایت‌هایی مانند Fiverr یا Upwork برای این منظور استفاده کنید.

۳. وبلاگ نویسی یا ویدئوسازی: اگر علاقه‌مند به نوشتن یا ساخت ویدئوهای آموزشی هستید، می‌توانید یک وبلاگ یا کانال YouTube ایجاد کنید. با جذب مخاطبین، می‌توانید از تبلیغات یا حتی از طریق ارائه محتوای ویژه (اشتراک ویژه) درآمد کسب کنید.

۴. خدمات محلی: می‌توانید خدماتی مانند مراقبت از حیوانات خانگی، مرتب‌سازی خانه‌ها، کمک به سالمندان در خرید و … را در منطقه‌تان ارائه دهید.

۵. آموزش و تدریس: اگر در یک حوزه خاص مهارت دارید، می‌توانید دوره‌های آموزشی آنلاین یا حضوری برگزار کنید.

مهمترین نکته این است که کسب و کاری را انتخاب کنید که با علایق و استعدادهای شما هماهنگ باشد. همچنین، به یاد داشته باشید که کسب و کارها نیازمند زمان، تعهد و پشتکار هستند. در انتخاب کسب و کاری که می‌خواهید راه اندازی کنید، دقت کنید و برای موفقیت آن پیشنهادها و نکات مربوطه را مطالعه کنید.

با یادگرفتن برنامه نویسی می توانید در  14 سالگی به کسب درآمد برسید (روی عکس زیر کلیک کنید)

کسب درآمد در 14 سالگی

پیکان اشاره بالا

سوال 

من ۱۴ ساله هستم و می خواهم درآمد کسب کنم، شروع به یادگیری شغلی کنم که در نهایت می تواند آینده زندگی ام را تامین کند. من به اینترنت و زمان زیادی دسترسی دارم ، چه چیزی باید مطالعه کنم؟ تقاضا برای چه مشاغلی بیشتر وجود دارد که بتوانم الان یاد بگیرم؟

پاسخ ها

ایرج محمدی

سلام رفیق

در مرحله اول ، من می خواهم به شما تبریک بگویم که تصمیم گرفتید مستقل باشید و می خواهید در این سن کم یاد بگیرید و کسب درآمد داشته باشید.

بنابراین ، چیزهای زیادی وجود دارد که می توانید یاد بگیرید، من در زیر برخی از زمینه ها را ارائه داده ام که در آن می توانید به راحتی آموزش ببینید و کسب درآمد کنید:

می توانید با نوشتن وبلاگ در گوگل در مورد هر آنچه مورد علاقه شما است درآمد کسب کنید.
بازاریابی دیجیتال نیز کار بسیار خوبی است که می توانید با آن شروع کنید.
شما می توانید نوشتن محتوا را یاد بگیرید.
شما می توانید در ویرایش ویدئو ، فتوشاپ و لوگو سازی مهارت کسب کنید.
شما می توانید زبانهایی مانند C ، C ++ ، python ، HTML ، CSS ، R و … را یاد بگیرید، بنابراین در آینده می توانید با نوشتن این کدها و حل مشکلات دیگران با پرداخت پول درآمد کسب کنید.
امیدوارم جواب فوق برای شما مفید باشد و اگر توانسته باشم کمکی به شما کنم، این انگیزه برای من خواهد بود که تمام دانش خود را به بچه ها ارائه دهم.

متشکرم

اکبر قاسمی

این خوب است که فکر کرده اید و در مورد آن سوال می کنید اما ….

من فکر می کنم اگر می خواهید پولدار یا ثروتمند شوید. برای پول کار نکنید اما باید پول برای شما کار کند (این مهمترین درس از کتاب پدر پولدار پدر فقیر است)

بنابراین … در درون خود کار کنید تا از نظر اقتصادی هوشمندتر شوید .. شما باید این کتابهای پیشنهادی را بخوانید تا پولتان برای شما کار کند یعنی مدیریت کنید …

  1. پدر پولدار پدر فقیر (Rich dad poor dad)
  2. فکر کنید و رشد کنید (Think and grow Rich)
  3. سرمایه گذار هوشمند (The Intelligent Investor)

این منابع ضروری دانش هستند که شما باید آنها را فرا بگیرید … بعد از این با توجه به دیدگاه و رویکرد شما ، این کتابها خود راه را بیشتر نشان می دهد .. زیرا وضعیت و نگرش همه نامشخص است.

↵ سمیه داوودی

این یک سوال خوب خوب بود ،

با رسیدن به جواب در این سن ، دیدن شخصی که می خواهد در آنجا بایستد واقعاً خوب است. می توانید از کارهای فریلنسری شروع کنید. این مانند یک کار نیمه وقت است. ابتدا در کاری به بادگیری کامل بپردازید و سپس آن کار را به صورت فریلنسری انجام دهید. حتی می توانید افراد فریلنسر را استخدام کنید و به رهبری آنها برای انجام کار ها بپردازید. برای هر کاری که انجام می دهید، دستمزد دریافت کنید.

برای شما آینده ای عالی در پیش رو آرزو می کنم.

پیشنهاد مطالعه مقاله سایت ycombinator، این مقاله به زبان انگلیسی می باشد.

در پایان یک معرفی کوتاه از ایرانیان سایبر ، آموزشگاه برنامه نویسی کودکان و نوجوانان داشته باشیم :

پیشنهاد مطالعه مقاله

راه های کسب درآمد برای نوجوانان ایرانی

فواید آموزش برنامه نویسی به نوجوانان

آموزش برنامه نویسی به نوجوانان

۱۴ روش کسب درآمد در دبیرستان در سال ۱۴۰۰

کلاس برنامه نویسی در تابستان ۱۴۰۰

نوجوان 15 ساله چگونه برنامه نویسی را یاد بگیرد؟