ثبت نام
کد نویسی پایتون در گوشی

کد نویسی پایتون در گوشی

سرفصل‌های مقاله

برای افرادی که مایل به یادگیری کدنویسی هستند، کد نویسی پایتون در گوشی این مقاله بهترین برنامه های برنامه نویسی برای iOS و Android را شرح می دهد.

آموزش برنامه نویسی پایتون با گوشی ابزارهای کدنویسی عالی برای مبتدیان وجود دارد کد نویسی پایتون در گوشی برنامه نویسی پایتون با گوشی که به شما در تلاش های برنامه نویسی کمک می کند.

پیشنهاد میکنم به مشاهده مقاله کد نویسی در گوشی بپردازید.

یادگیری کدنویسی نه سخت است و نه خسته کننده. کد نویسی پایتون در گوشی برای یادگیری نحوه نوشتن کد، آموزش برنامه نویسی پایتون با گوشی نیازی به مدرک علوم کامپیوتر ندارید. با این حال، برای تکمیل آن، تمرین مداوم ضروری است.

سایت ایرانیان سایبر در این موضوع مطالب بیشتری را ارائه کرده است.

برنامه نویسی پایتون با گوشی در حال حاضر برنامه‌های کدنویسی متعددی وجود دارد کد نویسی پایتون در گوشی که می‌توان از آنها برای مطالعه و تمرین برنامه‌نویسی در پرواز استفاده کرد.

برای افرادی که مایل به یادگیری کدنویسی هستند، این مقاله بهترین کد نویسی پایتون در گوشی برنامه های برنامه نویسی برای iOS و Android را شرح می دهد.

پیشنهاد میکنم به مشاهده مقاله آموزش پایتون بپردازید.

لیست کد نویسی پایتون در گوشی

برنامه کد نویسی در گوشی

چند ابزار کدنویسی عالی برای مبتدیان وجود دارد که به شما در تلاش های برنامه نویسی کمک می کند:

1. Mimo

Mimo یک نرم افزار کد نویسی است که یادگیری و سرگرمی را با هم ترکیب می کند. کد نویسی پایتون در گوشی برنامه نویسی پایتون با گوشی این دارای انواع مسیرهای یادگیری است که بر روی آنچه می خواهید با پروژه های دنیای واقعی بسازید تمرکز دارد.

Mimo با استفاده کد نویسی پایتون در گوشی از رگه ها و مشوق ها برای تشویق تازه کارها به ادامه کار، یادگیری را سرگرم کننده می کند. پایتون، جاوا اسکریپت، جاوا، HTML، CSS، SQL، Swift، Kotlin، C++، SQL و PHP از جمله زبان‌ها و فناوری‌هایی هستند که در این اپلیکیشن آموزش داده می‌شوند.

پیشنهاد میکنم به مشاهده مقاله کد نویسی اندروید در گوشی بپردازید.

می توانید با یادگیری توسعه وب شروع کنید برنامه نویسی پایتون با گوشی و سپس روی بهبود علم داده، سواد دیجیتال و توانایی های امنیت سایبری خود کار کنید. برای اندروید و آی او اس قابل دانلود است و نسخه پیشرفته 9.9 دلار در ماه هزینه دارد.

2. SoloLearn

SoloLearn با ترکیبی خوب از کلاس‌ها و آزمون‌ها، آموزش‌های اولیه و مختصر را برای مبتدیان و هر کسی که به دنبال بهبود مهارت‌های خود است، ارائه می‌کند. با SoloLearn، می‌توانید برنامه نویسی پایتون با گوشی تقریباً هر فناوری مرتبطی را که تصور کنید، یاد بگیرید.

آموزش برنامه نویسی پایتون با گوشی برنامه های درسی را می توان با نیازها، ترجیحات و روندهای بازار خاص شما تنظیم کرد. کد نویسی پایتون در گوشی این برنامه را می توان در تلفن همراه و همچنین در یک مرورگر وب استفاده کرد.

پیشنهاد میکنم به مشاهده مقاله آموزش کد نویسی در گوشی بپردازید.

JavaScript، Python، SQL، HTML، CSS، Swift، Java، C++، PHP Ruby همگی در دسترس هستند. برنامه نویسی پایتون با گوشی نسخه اصلی رایگان است کد نویسی پایتون در گوشی و نسخه پریمیوم 6.99 دلار در ماه هزینه دارد.

3. Enki

این یک رابط کاربری ساده و جذاب ارائه می دهد. این یکی از خوش طراحی ترین برنامه های موجود است. کد نویسی پایتون در گوشی پیشرفت روزانه شما را پیگیری می کند و به شما امکان می دهد با دیگران همکاری کنید.

در Enki، شما ممکن است به انواع زبان های برنامه نویسی و همچنین اصول علوم کامپیوتر، امنیت، آموزش برنامه نویسی پایتون با گوشی بلاک چین و پایگاه های داده تسلط داشته باشید.

آموزش برنامه نویسی پایتون با گوشی  دوره اولیه کاملاً رایگان است، کد نویسی پایتون در گوشی در حالی که دوره حق بیمه هر ماه تقریباً 7.99 دلار هزینه دارد.

پیشنهاد میکنم به مشاهده مقاله آموزش رایگان پایتون بپردازید.

4. Programming Hub

این یک رابط کاربری دارد که هم ساده و هم جذاب است. برنامه نویسی پایتون با گوشی این یکی از بهترین برنامه های موجود در بازار است. این به شما امکان می دهد پیشرفت روزانه خود را پیگیری کنید و با دیگران همکاری کنید.

Enki به شما اجازه می دهد تا طیف وسیعی از زبان های برنامه نویسی و همچنین علوم کامپیوتر، امنیت، برنامه نویسی پایتون با گوشی بلاک چین و موضوعات پایگاه داده را بیاموزید. دوره اولیه رایگان است، با این حال، دوره حق بیمه هر ماه حدود 7.99 دلار هزینه دارد.

پیشنهاد میکنم به مشاهده مقاله آموزش زبان پایتون بپردازید.

5. Grasshopper

Grasshopper یک برنامه رایگان برای مبتدیان مطلق است. پازل های بصری به شما کمک می کنند کد نویسی پایتون در گوشی تا با توسعه مهارت های برنامه نویسی خود و ایجاد یک پایه محکم در اصول برنامه نویسی، پیشرفت کنید. این بر مهارت های یادگیری اساسی مانند متغیرها، حلقه ها و توابع متمرکز است

برنامه کد نویسی

پیشنهاد میکنم به مشاهده مقاله آموزش پایتون برای کودکان بپردازید.

 زبان برنامه نویسی در گوشی

بدیهی است که با وجود صفحه نمایش بسیار بزرگتر از قبل (به یاد داشته باشید اولین تبلت های اندرویدی 7 اینچی بودند) نمی توان هر کار برنامه نویسی را روی تلفن هوشمند انجام داد. از آنجایی که برنامه نویسی پایتون با گوشی من قصد دارم فقط در مدت زمان کوتاهی از گوشی هوشمند استفاده کنم.

باید پروژه کوچکی با رابط کاربری نسبتاً آسان در تلفن هوشمند باشد. هیچ چیز سنگینی مانند پروژه جاوا یا سی شارپ نیست، فقط زبان سریع و فشرده. خوب است که مقداری رابط کاربری داشته باشید، که برای من به معنای WebGUI است.

آموزش برنامه نویسی پایتون با گوشی

بنابراین باید چیزی متصل به جاوا اسکریپت یا پایتون باشد، کد نویسی پایتون در گوشی بنابراین می تواند نوت بوک jupyter باشد که می تواند به سرعت تغییر کند و نتیجه را به برنامه نویسی پایتون با گوشی سرعت نشان دهد.

پیشنهاد میکنم به مشاهده مقاله آموزش برنامه نویسی پایتون بپردازید.

خدماتی مانند Google Colab در مرورگر به خوبی کار می کند و می تواند جایگزین خوبی باشد. برنامه نویسی پایتون با گوشی طرف مقابل اینجاست که اینترنت خوب در هیچ کجا وجود ندارد. اینترنت موبایل در برخی کشورها ممکن است

این چیزی است که BeeWare ارائه می دهد. ابزارهایی برای کمک به نوشتن کد پایتون با یک رابط کاربری غنی و بومی؛ و کتابخانه ها و کدهای پشتیبانی لازم برای اجرای آن کد در iOS، Android، macOS، Linux، Windows، tvOS و موارد دیگر.

فرآیند توسعه منبع باز ثابت کرده است که مطمئن ترین راه برای توسعه نرم افزار قوی و قابل اعتماد است. به همین دلیل است که کل مجموعه ابزارهای BeeWare دارای مجوز BSD هستند و برای استفاده و اصلاح برای همه در دسترس هستند.

کد نویسی پایتون در اندروید به شما این امکان را می‌دهد تا آزادانه جاوا و پایتون را با استفاده از هر زبانی که برای نیازهای شما مناسب‌تر است، با هم ترکیب کنید:

پیشنهاد میکنم به مشاهده مقاله کتاب آموزش پایتون بپردازید.

کد نویسی پایتون در اندروید

آموزش برنامه نویسی پایتون با گوشی

با Python API، می‌توانید یک برنامه را به طور جزئی یا کامل در پایتون بنویسید. آموزش برنامه نویسی پایتون با گوشی و جعبه ابزار رابط کاربری مستقیماً در اختیار شماست.

اگر از Android Studio استفاده می‌کنید، می‌توانید در عرض 5 دقیقه بدون تغییر در روند کد نویسی پایتون در گوشی توسعه موجود خود، استفاده از Chaquopy را شروع کنید.

پیشنهاد میکنم به مشاهده مقاله آموزش پایتون پیشرفته بپردازید.

آموزش برنامه نویسی پایتون با گوشی برنامه‌های اندرویدی معمولی هستند که می‌توانید کد نویسی پایتون در گوشی مانند سایر برنامه‌ها، از جمله در فروشگاه‌هایی مانند فروشگاه Play، توزیع کنید. آنها هنگام توقف یا راه اندازی مجدد به درستی رفتار می کنند،

ممکن است از سرویس های Android استفاده کنند و به اکثر API های معمولی جاوا همانطور کد نویسی پایتون در اندروید که در زیر توضیح داده شده است دسترسی داشته باشند.

دستورالعمل های زیر را دنبال کنید تا یاد بگیرید چگونه برنامه خود را برای Android بسته بندی کنید، کد خود را در دستگاه اشکال زدایی کنید و از API های Android مانند سنسورهای لرزش و خواندن استفاده کنید.

پروژه Kivy همه ابزارهای لازم را برای بسته بندی برنامه شما در Android فراهم می کند، از جمله ساخت APK کد نویسی پایتون در گوشی مستقل خود که ممکن است در بازاری مانند فروشگاه Play توزیع شود. این به طور کامل در اسناد ایجاد یک بسته برای Android پوشش داده شده است.

اگرچه Kivy یک چارچوب پایتون است، پروژه Kivy ابزارهایی را برای استفاده آسان از APIهای معمولی جاوا، برای همه چیز، از لرزش گرفته تا حسگرها و ارسال پیام از طریق SMS یا ایمیل، حفظ می‌کند.

برای کاربران جدید، استفاده از Plyer را توصیه می کنیم. برای دسترسی پیشرفته تر یا برای API هایی که در حال حاضر بسته بندی نشده اند، می توانید مستقیماً از Pyjnius استفاده کنید. Kivy همچنین یک ماژول اندرویدی را برای عملکرد پایه اندروید ارائه می کند.

کد و نمونه های آندروید ارائه شده توسط کاربر در ویکی Kivy موجود است.کد نویسی پایتون در اندروید ابزاری برای استقرار برنامه های PyQt است. از استقرار در سیستم عامل های دسکتاپ (لینوکس، ویندوز و OS X) و سیستم عامل های تلفن همراه (iOS و Android) پشتیبانی می کند.

با گرفتن ماژول‌های جداگانه یک برنامه PyQt، فریز کردن آن‌ها و سپس قرار دادن کد نویسی پایتون در گوشی آنها در یک فایل منبع Qt که توسط ابزار rcc Qt به کد C++ تبدیل می‌شود، کار می‌کند. کتابخانه استاندارد پایتون نیز به همین صورت اداره می شود.

همچنین یک فایل Qt .pro تولید می کند که تمام کدهای C++ تولید شده را توصیف می کند. از این ابزار کد نویسی پایتون در اندروید مخصوص پلتفرم استفاده می شود

که سپس یک فایل اجرایی تولید می کند. سپس از ابزارهای خاص Qt و/یا پلتفرم بیشتر می توان برای تبدیل فایل اجرایی به بسته قابل استقرار خاص پلت فرم استفاده کرد.

بنابراین کار این است که از پایتون و ذخیره سازی برای کد استفاده کنید، برنامه نویسی پایتون با گوشی ترجیحاً GitHub امکان باز کردن کد در دستگاه های دیگر یا در معرض دید افراد دیگر کد نویسی پایتون در گوشی را داشته باشد.

پایتون خود را به عنوان یک زبان بسیار توانا ثابت کرده است – قابل دسترسی برای تازه واردان، اما قدرتمند در دست متخصصان. چرا نباید بتوانید از پایتون در هر جایی که باید به رایانه بگویید

کاری انجام دهد، استفاده کنید؟ و آیا ابزارهای شما نباید از تمام قابلیت‌های پایتون به عنوان یک زبان، کد نویسی پایتون در اندروید کد نویسی پایتون در گوشی نه فقط بیت‌هایی که به زیبایی به یک اتصال C نگاشت می‌شوند، بهره‌برداری کنند؟

محاسبات مدرن در یک پنجره کنسول 80×25 اتفاق نمی افتد. این در تلفن‌ها، تبلت‌ها و ماشین‌های رومیزی با رابط کاربری غنی اتفاق می‌افتد. آیا نباید بتوانید از پایتون در همه آن مکان ها استفاده کنید و کد نویسی پایتون در گوشی از قابلیت های منحصر به فرد آن پلتفرم ها بهره برداری کنید؟

هزینه کمی داشته باشد برنامه نویسی پایتون با گوشی و در مترو زیرزمینی در دسترس نباشد اگر کد نویسی پایتون در گوشی بخواهید کاری را در هواپیما یا خارج از کشور با هزینه رومینگ گران انجام دهید چه؟

کاربران نهایی نباید اهمیت دهند که ابزارهایشان به چه زبانی نوشته شده است. کد نویسی پایتون در گوشی ظاهر بومی، رفتار بومی، ارائه شده به روشی که یک برنامه بومی ارائه می شود. چرا ابزار پایتون شما نباید به اندازه یک ابزار بومی مناسب باشد؟

پایتون در برنامه نویسی چه کاربردی دارد؟

پایتون یک زبان برنامه نویسی کامپیوتری است که اغلب برای ساخت وب سایت ها و نرم افزارها، خودکارسازی وظایف و انجام تجزیه و تحلیل داده ها استفاده می شود. پایتون یک زبان همه منظوره است، به این معنی که می توان از آن برای ایجاد انواع برنامه های مختلف استفاده کرد و برای هیچ مشکل خاصی تخصصی نیست.

آیا یادگیری پایتون آسان است؟

Python به طور گسترده در میان ساده ترین زبان های برنامه نویسی برای مبتدیان در نظر گرفته می شود. اگر به یادگیری یک زبان برنامه نویسی علاقه دارید، پایتون محل خوبی برای شروع است. همچنین یکی از پرکاربردترین هاست.

کدوم جاوا بهتره یا پایتون؟

اگرچه جاوا سریع‌تر است، اما پایتون تطبیق‌پذیرتر، خواندن آسان‌تر و نحو ساده‌تری است. طبق گفته Stack Overflow، این زبان تفسیر شده با کاربرد عمومی، چهارمین زبان کدگذاری محبوب است.

کد نویسی پایتون در گوشی
افزار کد نویسی در گوشی 1

کارگردان: 1342 رأی

تاریخ ایجاد شد: 2022-07-04 11:23

امتیازدهی ویرایشگر:
4.8

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − 6 =