ثبت نام
هدف از برنامه نویسی چیست

هدف از برنامه نویسی چیست؟

سرفصل‌های مقاله

برای شروع، “برنامه نویسی” یا “کدگذاری” به چه معناست؟کد نویسی برنامه نویسی کامپیوتری است که هدف از برنامه نویسی چیست به نوشتن برنامه ها اجازه می دهد تا نرم افزار یا یک هدف از برنامه نویسی چیست صفحه وب را توسعه دهند، اما همچنین به ماشین بگویید که چه هدف از برنامه نویسی چیست کاری انجام دهد تا آن را راهنمایی کند. چرا ؟

از آنجایی که ما دوست داریم این صفحه اطلاعات با کلیک بر روی آن باز شود، تا متن روی پس‌زمینه هدف از برنامه نویسی چیست صورتی ظاهر شود، تا دستگاه فشار آب را در صورت نیاز برای برش یک قطعه فلز هدایت کند، و غیره… اهداف می‌تواند بسیار باشد. متنوع است اما کد زبان اولیه لازم برای این کاربردها است.کلمه واقعی فرانسوی “برنامه نویس” است. “Coder” از انگلیسی به ما می رسد و بیشتر و بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله هدف از برنامه نویسی کامپیوتر بپردازید.

هدف از برنامه نویسی چیست

حکایت گیک: بدانید که وقتی یک برنامه نویس خطوط کد را می نویسد، با واژگان گلدار خود می گوید هدف از برنامه نویسی چیست که “خطوط کد را بد می کند”.برای کسانی که در علم کامپیوتر، جسم و روح غوطه ور نیستند، کد یک رمز و راز است. بهتر: ما حتی نمی دانیم که وجود دارد. و صادقانه بگویم، ما اهمیتی نمی دهیم. به شرطی که کار کند.یک اطمینان واحد: این برای حرفه های فردا ضروری است.علاقه به این یادگیری در کلاس درس؟

فقط یکی نیست، بلکه تعداد زیادی از آنها وجود دارد. کودک می‌آموزد که چگونه صحنه‌های اکشن هدف از برنامه نویسی چیست کوچکی را خودش با تبلت یا رایانه‌اش خلق کند. که شکل دیگری از هوش را بسیج می کند زیرا او باید حرکات شخصیت ها را روی صفحه طراحی، پیش بینی و برنامه ریزی کند. بنابراین، او مشکلاتی را که برای او پیش می‌آید حل می‌کند و از معماری برنامه، طراحی آن مراقبت می‌کند و در عین حال داستانی را که می‌خواهد تعریف کند خلق می‌کند.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله برنامه سازی کامپیوتر چیست بپردازید.

برنامه نویسی یک داستان و حرکات بازیگران روی صفحه به او کمک می کند تا مهارت های توالی نویسی را توسعه دهد، که هدف از برنامه نویسی چیست دانش آموز در خواندن نیز از آن استفاده می کند: شناسایی شروع، میانه، پایان یک عمل، یک صحنه توصیف شده و برنامه ریزی آن در یک ترتیب منطقی.دانش‌آموز هنگام تولید نوشتار همه اینها را بسیج می‌کند: نظم بخشیدن به اعمال یک شخصیت به شیوه ای منسجم و منطقی باعث ایجاد ظرفیت برای ساختاردهی فکر می شود.

بنابراین، او می‌تواند بعداً ساختار تولید نوشته‌های خود را طوری تنظیم کند که از منبع سرازیر شود و مخاطب هدف از برنامه نویسی چیست خود را متقاعد کند. اگر از مسیرهای پر پیچ و خم و نه چندان منطقی عبور کنیم، به سرعت توجه دیگران را از دست می دهیم.این واقعیت رمزگذاری حرکات این «مردان» کوچک و شخصیت‌های مختلف، واداشتن آنها به صحبت در زمان مناسب، قرار دادن «بلوک‌ها» به شیوه‌ای مناسب به کودکان کمک می‌کند تا از اهمیت این ساختار، این منطق آگاه شوند.

با برنامه ScratchJr، برنامه نویسی با ترتیب دادن بلوک های عمل یاد می شود: اگر «مرد آبی» بگوید هدف از برنامه نویسی چیست «ممنونم، خوبی، و شما؟ قبل از اینکه “گربه” فرصتی برای سلام کردن و احوالپرسی داشته باشد، به هم ریخته است. و وقتی روی صفحه به هم می‌خورد، با تماشای عمل متوجه آن می‌شویم و با چیدمان مجدد بلوک‌ها به روشی منطقی آن را برطرف می‌کنیم. چیزی که لزوماً در متنی که کودک نوشته است آشکار نخواهد بود.با ابزارهای کدنویسی خالص (تصویر بالا را با کد آکادمی ببینید).

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله کتاب های برنامه نویسی کامپیوتر بپردازید.

ما اثرات فوری آنچه را که به “ماشین” سفارش می دهیم می بینیم و شگفت انگیز است… یا اگر چیزی هدف از برنامه نویسی چیست گیر کند بسیار آزاردهنده است… اما شما همچنین یاد می گیرید که به دنبال آن بگردید. اشتباهات شما باید از نو شروع کنیم تا به نتیجه دلخواه برسیم. تقریب مجاز نیست. دقت می خواهد.برنامه نویسی امکان اشتباه کردن و تصحیح اشتباهات را ارائه می دهد – که در مدرسه بسیار نادر است: ما آزمایش می کنیم، کار می کند یا نه، از اول شروع می کنیم.

ما فقط با موفقیت پروژه یا شکست تحریم شده ایم. بدون قضاوت از “بالا”. آزمون و خطا بسیار شکل هدف از برنامه نویسی چیست دهنده است.برنامه نویسی در خدمت زبان است، بلکه به ریاضیات نیز کمک می کند. به عنوان مثال، اقداماتی را چندین بار تکرار می کنیم که به مهارت های شمارش نیاز دارد.می توان گفت که با استفاده از این نوع برنامه ها، کودکان نه تنها کدنویسی را یاد می گیرند، بلکه یادگیری خود را کدنویسی می کنند.کارگاه های فوق برنامه در حال ظهور هستند. اگر از آن الهام می گرفتیم چه؟

شما در مورد آنها شنیده اید: کدنویسان، Magic Makers… این نام های آغشته به جادو شما را به رویاپردازی هدف از برنامه نویسی چیست می اندازد زیرا باعث می شود در مورد امکان ایجاد بازی های خود فکر کنید. چیزی برای “نشان دادن” در زمین بازی وجود دارد.من این شانس را داشتم که در یک جلسه کدنویسی در Magic Makers که توسط کلود تروسیه و سباستین لوئیت تأسیس شده بود شرکت کنم.از Scratch استفاده می کنند. کودکان 8 ساله و بالاتر از ابتدای سال تحصیلی در ماه سپتامبر در این دوره شرکت کرده بودند و همه در حال ایجاد هزارتوی پر از تله ها، تله ها و سوراخ ها بودند.

دور زدن و غیره … تا بعدا آن را پخش کنید. یا از دوستانتان بخواهید آن را بازی کنند.مهارت‌ها و هدف از برنامه نویسی چیست حساسیت‌های هر کدام آشکار می‌شود: یکی روی طراحی کار می‌کند، در حالی که دیگری یک دوره آموزشی بسیار مفصل خواهد ساخت. همه ما استعدادهای یکسانی نداریم اما هرکسی می تواند روی چیزی که دوست دارد تمرکز کند. این بازی اوست و او با مردمی که نسبت به آن حساس خواهند بود ملاقات خواهد کرد.یکی از ویژگی های عالی کدگذاری گروهی، همکاری است که ظاهر می شود: “آیا گیر کرده اید؟ من می دانم چگونه به شما کمک کنم. من برای راهنمایی شما وقت می گذارم.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله آموزش برنامه نویسی کامپیوتر مقدماتی بپردازید.

اگر قبلاً قانع نشده اید، یک استدلال نهایی: امروز نمی دانیم شغل فردا چه خواهد بود، کارهایی که هدف از برنامه نویسی چیست دانش آموزان ما انجام خواهند داد. تنها قطعیت این است که برنامه نویسی سیستم ها، کدگذاری، برای این دنیای آینده ضروری خواهد بود. و هر کسی که می داند چگونه با این زبان کار کند، کلیدهای آن را نگه می دارد.حرفه های آینده؟ ما حتی نام آنها را نمی دانیم. با علم به این که طبق مطالعه دانشگاه آکسفورد (13/09) در 20 سال آینده 50 درصد مشاغل با ماشین آلات جایگزین می شوند، می توانیم تصور کنیم که نیمی دیگر باید خود را دوباره اختراع کنند.

اما در چه؟ شاید آهنگی برای دیجیتال؟ امروزه، یک “هکر اخلاقی” بین 80000 تا 115000 یورو درآمد هدف از برنامه نویسی چیست دارد (نظرسنجی The Guardians US – 07/14). و قرار نیست تسلیم شود.به طور مشابه، در سپتامبر 2014، 8 برابر بیشتر از سال 2002 دانش آموزان کلاس علوم کامپیوتر در هاروارد را انتخاب کردند. در سال 2013، خاویر نیل مدرسه 42 را ایجاد کرد، که بدون دیپلم استخدام می کند، دوره آموزشی برنامه نویسی را بدون دروس نظری یا معلم ارائه می دهد، که در پایان هر دانش آموز می تواند بین 30 پیشنهاد شغلی انتخاب کند… بدون اینکه صاحب یک مدرک باشد.

دیپلم رسمی دولتی رویایی است، درست است؟فقط یک چیز قطعی است: از آنجایی که بهتر است بدانید هدف از برنامه نویسی چیست که چگونه چوب کار کنید تا یک کابینت ساز شوید، دانستن نحوه کدنویسی در دنیایی که با فناوری دیجیتال تثبیت شده است یک دارایی خواهد بود، برای تسلط بر “ماشین” و نه برعکس. لزوماً تفاوتی ایجاد نخواهد کرد – مانند صحبت کردن به انگلیسی امروز – اما تسلط نداشتن به این زبان قطعاً یک نقطه ضعف خواهد بود. ما در حال حاضر شاهد انفجاری در حضور در دوره‌های «کدنویسی» هستیم، و این در حال تضعیف نیست.

آینده فرزندان ما اکنون رمزگذاری شده است.نقش برنامه نویسی کامپیوتر چیست؟در زمینه طراحی هدف از برنامه نویسی چیست سیستم های کامپیوتری، برنامه نویسی اساس توسعه کامپیوتر (نرم افزار، یعنی نرم افزار و سخت افزار، یعنی سخت افزار) است. به زبان ساده، برنامه نویسی در مورد کدنویسی و نوشتن زبان های کامپیوتری است. به طور کلی، توسعه دهنده حرفه ای است که این برنامه نویسی کامپیوتری را مدیریت می کند و مهارت های فنی مختلفی برای تسلط بر زبان های کامپیوتری.

مانند PHP، JavaScript، HTML، CSS و غیره دارد. علاوه بر این، آژانس وب شرکتی متشکل از هدف از برنامه نویسی چیست توسعه دهندگان و برنامه نویسانی است که در این زمینه ها تخصص بیشتری دارند.برنامه نویسی کامپیوتر چیست؟برنامه نویسی به کلیه اقدامات مربوط به کدگذاری برنامه های رایانه ای برای سیستم های مختلف رایانه ای (نرم افزار، وب سایت ها، برنامه های موبایل و وب، افزونه ها و غیره) مربوط می شود. برای نوشتن یک برنامه باید از یک زبان برنامه نویسی استفاده کنید.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله شاخه های برنامه نویسی کامپیوتر بپردازید.

علاوه بر این، یک سیستم (نرم افزار، برنامه های کاربردی و غیره) هدف از برنامه نویسی چیست مجموعه ای از برنامه ها (از زبان های مختلف کامپیوتری اغلب برای نوشتن آنها استفاده می شود) برای کاربران این سیستم در نظر گرفته شده است.بنابراین برنامه نویسی به عنوان نوشتن کد منبع یک سیستم کامپیوتری در نظر گرفته می شود. عاقلانه تر است که از عبارت توسعه برای اشاره به تمام اقدامات مربوط به طراحی سیستم ها و مراحل ساختار آنها استفاده کنیم.

بنابراین، لازم است مشخصات سیستم، ایجاد آن، نگهداری آن، تست های عملکرد آن، نظارت بر آن، اسکریپت هدف از برنامه نویسی چیست های مختلف مورد استفاده برای برنامه در نظر گرفته شود.چهار مرحله اصلی در برنامه نویسی یک سیستم کامپیوتری وجود دارد: طراحی، پیاده سازی، تبدیل کد منبع و در نهایت تست سیستم. بخش بزرگی از برنامه‌های اجرا شده بر روی دستگاه‌های دیجیتال ما (گوشی‌های هوشمند، رایانه‌ها، تبلت‌ها، ساعت‌های متصل و غیره) به زبان‌های برنامه‌نویسی نوشته شده‌اند که به آنها دستورات می‌گویند.

به عبارت دیگر، هر خط از برنامه به صورت متوالی اجرا می شود. در واقع، خط یک برنامه خاص یک عمل اساسی هدف از برنامه نویسی چیست یا یک عملکرد خاص را انجام می دهد. دومی نیز از منطق اقدامات اساسی پیروی می کند.هدف آن چیست؟هدف یک برنامه کامپیوتری در اولین مرحله توسعه آن، یعنی مرحله طراحی مشخص می شود. در کار تحلیلی تابعی برای یک سیستم خاص، عمدتاً داده‌هایی که برنامه قرار است اجرا کند (یعنی داده‌های ورودی)، روش مورد استفاده (یعنی الگوریتم) و در نهایت، نتیجه (یعنی خروجی) شناسایی می‌شود. داده ها).

به اصطلاح داده های ورودی و خروجی احتمالاً متفاوت هستند. این الگوریتم برای توصیف روش مورد استفاده هدف از برنامه نویسی چیست برای دستیابی به هدف برنامه در نظر گرفته شده برای یک سیستم کامپیوتری استفاده می شود.ایجاد نرم‌افزار به مجموعه‌ای از عملیات مربوط می‌شود، که شروع آن به محض اینکه درخواست رایانه‌ای برای یک برنامه ارائه می‌شود (یعنی این می‌تواند به یک پرس و جو ساده یا حتی درخواست برای یک مشخصات کامل اشاره داشته باشد) اعمال می‌شود، که به طراحی کمک می‌کند.

نوشتن و توسعه برنامه های سیستم های کامپیوتری و با توزیع محصول نهایی به پایان می رسد. بنابراین، زمانی هدف از برنامه نویسی چیست که می خواهید یک ارائه دهنده خدمات مانند یک آژانس وب مسئولیت پروژه توسعه فناوری اطلاعات شما را بر عهده بگیرد، لازم است یک پیشنهاد رایگان و شخصی درخواست کنید.نتیجه.در نهایت، اگر قصد دارید یک سیستم کامپیوتری، اعم از وب سایت، اپلیکیشن موبایل، اپلیکیشن تحت وب، نرم افزار به دست آورید، برنامه نویسی نقش عمده ای در طراحی آن خواهد داشت.

متخصصان متخصص در برنامه نویسی کامپیوتر، اغلب توسعه دهندگان، می توانند مسئولیت پروژه توسعه کامپیوتر شما هدف از برنامه نویسی چیست را بر عهده بگیرند. آنها تمام زبان های رایانه ای را که نوشتن برنامه های مختلف تشکیل دهنده سیستم های رایانه ای را ممکن می کند، مدیریت می کنند. اگر برای برنامه نویسی یک سیستم خاص با یک آژانس وب تماس می گیرید، فراموش نکنید که یک پیشنهاد رایگان و شخصی بخواهید.برنامه نویسی: چرا؟ برای کی؟ چگونه؟ “یا” چه؟

شبکه توسعه مهارت‌های دانش‌آموز از طریق یکپارچه‌سازی فناوری‌ها (RECIT) ضمن توسعه فرهنگ شبکه‌سازی، آموزش، هدف از برنامه نویسی چیست پشتیبانی و راهنمایی را به کارکنان آموزش می‌دهد. این مورد خدمات ملی RÉCIT در زمینه ریاضیات، علوم و فناوری است. در منوی خدمات غنی آنها برنامه نویسی است. به گفته آنتی دوت، برنامه نویسی عبارت است از: «اینکه (یک رایانه) بتواند با دادن داده ها و دستورالعمل های لازم، یک کار خاص را انجام دهد». مصاحبه با یک متخصص، پیر لاشانس، منبع منابع RÉCIT، برای تأمل در جنبه های مختلف این مفهوم.

1- چرا این روزها برنامه نویسی بر سر زبان ها افتاده است؟از زمان تولد محاسبات، برنامه نویسی همیشه بر روی هدف از برنامه نویسی چیست لبان همه کسانی بوده است که فرصت انجام آن را داشته اند. امروزه تقریباً همه دستگاه هایی برای برنامه نویسی دارند. دموکراتیک شدن و دسترسی به فناوری دیجیتال باعث شده است که علم برنامه نویسی نیز مانند علم و فناوری در عصری دیگر، جایگاه خود را در جامعه باز کند. و امیدوارم اینجا هم مثل جاهای دیگر جایگاه خودش را در کلاس پیدا کند…

2- با یک نوع شناسی اولیه شروع می کنیم. برنامه نویسی چیست؟برنامه نویسی عبارت است از دادن یک سری هدف از برنامه نویسی چیست دستورات منطقی به چیزی، ربات، اسپرایت و غیره. به عنوان مثال، اگر بخواهم ربات من به جلو حرکت کند تا زمانی که مانعی مسیر آن را مسدود کند و سپس به عقب برگردد و دوباره بچرخد، باید یک دنباله ایجاد کنم، یک الگوریتم که هدف من را به یک برنامه قابل درک توسط ربات تبدیل کند. یا کامپیوتر . . ممکن است برای یک ربات آردوینو به شکل زیر باشد.

هدف از برنامه نویسی چیست و چه کاربردی دارد

در این برنامه قسمت هایی از دست رفته است. ما توابع “Forward”، “Stop”، “Backward”، “TurnLeft” را ایجاد نکرده ایم هدف از برنامه نویسی چیست و یا حتی متغیر “cm” را تعریف نکرده ایم. اما ما ایده ای از برنامه داریم.مثال دیگری که در آن قصد کار روی “شانس” یا احتمالات است ممکن است به این صورت باشد:در این برنامه 100 تاس پرتاب شده را شبیه سازی می کنیم. کامپیوتر را وادار می کنیم تعداد دفعاتی که حاصل جمع تاس ها 10 می شود را بشمارد و سپس این مجموع را نمایش می دهیم.

به لطف این برنامه می توان به چندین مفهوم ریاضی در اینجا نزدیک شد. چنین شبیه سازی هایی در وب هدف از برنامه نویسی چیست وجود دارد، اما برنامه نویسی یا فقط دیدن الگوریتم پشت شبیه سازی و تلاش برای درک آن باعث ایجاد مهارت در دانش آموز می شود.3- چه پیوندهایی با زندگی روزمره می توانیم ایجاد کنیم؟ درک برنامه نویسی چگونه می تواند در زندگی ما مفید باشد؟به این سوال در مورد مفید بودن برنامه نویسی برای زندگی روزمره، همانطور که وقتی مردم از من می پرسند آموزش علم و فناوری، فلسفه، هنر و غیره چه فایده ای دارد، پاسخ می دهم.

هر زمینه روش ها، تکنیک ها و دقت خود را ارائه می دهد که می تواند در زمینه های مختلف مورد هدف از برنامه نویسی چیست استفاده قرار گیرد. من معتقدم که اگر زبان آموزی مثلاً در حل مسائل ریاضی صلاحیت داشته باشد، این به او در پروژه های مختلف از جمله مهارت در برنامه ریزی، پیش بینی، تخمین، تجزیه و تحلیل و غیره کمک می کند. سپس ضروری هستند.برنامه نویسی چندین “استراتژی” ارائه می دهد که در زمینه های دیگر، مشکلات دیگر قابل استفاده مجدد هستند.

ارزش برنامه نویسی در این واقعیت نهفته است که توسعه تفکر رسمی و حل مسئله را ترویج می کند و دانش آموزان هدف از برنامه نویسی چیست را به کاوش، یادگیری و تفکر تشویق می کند. حلقه ها، شرایط، حس اعداد، برش به مسائل کوچکتر، نمونه هایی هستند.با یادگیری برنامه نویسی از سنین پایین، کودکان قادر خواهند بود به عنوان مثال، آنچه را که پشت یک بازی ویدیویی نهفته است، بهتر درک کنند. مسئله این نیست که آنها را برنامه نویس یا توسعه دهندگان کنیم، بلکه باید اصول اولیه را برای تسلط بهتر بر ابزارها و درک عملکرد پشت “صفحه نمایش” به دست آوریم.

همانطور که سیمور پیپرت در کتاب خود در مورد نظریه کسب دانش پیشنهاد می کند، باید شرایطی فراهم شود هدف از برنامه نویسی چیست تا کودکان بتوانند به تنهایی «اشیایی برای فکر کردن» ایجاد کنند. بی نهایت متنوع، مرتبط با تجربه، حساسیت و شکل ذهنی آنها. . او به اهمیت درک تعامل بین این و آن اشاره می کند. این به رشد یک فرهنگ علمی در کودک کمک می کند که تا حد زیادی توسط خودش ایجاد کند. آقای پاپرت همچنین درباره اعمال حق خطا صحبت می کند.

4- وضعیت اینجا در کبک و جاهای دیگر با توجه به ادغام برنامه نویسی در کلاس چگونه است؟RÉCIT MST حداقل 10 سال هدف از برنامه نویسی چیست است که آموزش های مرتبط با برنامه نویسی را ارائه می دهد. چه در نرم‌افزار عالی Scratch، چه در Logo’s son یا حتی برای برنامه‌ریزی یک روبات، چندین حلقه با این نوع پروژه آزمایش کرده‌اند.حساب می کنیم علاقه مندان به برنامه نویسی اینجا و آنجا در کبک هستند، اما هیچ سرشماری رسمی انجام نشده است.

با این حال، من همیشه از ملاقات با افرادی که برای مدتی طولانی این کار را انجام داده‌اند، تقریباً در هر یک هدف از برنامه نویسی چیست از سفرهای میدانی من شگفت‌زده می‌شوم. من سعی خواهم کرد این همه تخصص را شبکه کنم.این ساختاری است که من واقعا آن را دوست دارم!5- برنامه برای چه کسانی است؟همه دانش آموزان می توانند برنامه ریزی کنند. سرویس ملی RÉCIT برای آموزش پیش دبستانی چندین سال است که با دانش آموزان جوان روباتیک انجام می دهد.

برنامه نویسی می تواند برای چندین رشته مفید باشد. برنامه هایی که در آنها برنامه نویسی مورد سوء استفاده هدف از برنامه نویسی چیست قرار می گیرد هر روز ظاهر می شوند. شما فقط باید اهداف آموزشی را به وضوح هدف قرار دهید و شروع کنید.6- نقش معلم چیست؟ نقش دانش آموز در کشف برنامه نویسی چیست؟بزرگترین چالش برای معلم این است که کنترل 100% یادگیری انجام شده در کلاس را کنار بگذارد. هیچ کس همه چیز را نمی داند و نمی توان ادعا کرد که همه چیز را در مورد برنامه نویسی می داند!

ما باید به دانش آموزان و مهارت های حل مسئله آنها اعتماد کنیم. شما فقط باید آنها را همراهی کنید هدف از برنامه نویسی چیست تا در طول پروژه های انجام شده در کلاس یک تسهیل کننده باشید.تا جایی که به دانشجو مربوط می شود، ما مشارکت زیادی در این نوع پروژه ها مشاهده می کنیم. به او فضایی برای ابراز وجود بدهید. او ما را شگفت زده خواهد کرد!7- چرا باید جوانان خود را آغاز کنیم و در چه مقطعی از شغل مدرسه؟برای نشان دادن “چرا”، بیایید این عناصر پیشنهاد شده توسط Fantasticode را حفظ کنیم! سند کامل تری در مورد این موضوع در دست ساخت است.

8- از کجا شروع کنیم؟ چه توصیه هایی باید به معلمان و دانش آموزان کرد؟اولین قدم برای بزرگسالان این است هدف از برنامه نویسی چیست که تعصبات و ترس های خود را در مورد برنامه نویسی کنار بگذارند. نه! برنامه نویسی چیز بسیار پیچیده ای نیست که به دانش عمیق یک زبان با واژگان و نحو خاص خود نیاز دارد. شما نباید یادگیری برنامه نویسی در کلاس را به عنوان یادگیری زبانی مانند جاوا، C++ یا سایر زبان ها ببینید. بلکه یادگیری مفاهیم، ​​روش ها، تکنیک های لازم برای همه زبان هاست.

اگر یادگیری برنامه نویسی در گذشته دشوار به نظر می رسید، اکنون ابزارهای برنامه نویسی وجود دارد که به هدف از برنامه نویسی چیست شما امکان می دهد بر نحو و واژگان یک زبان برنامه نویسی غلبه کنید و به سادگی بتوانید آنچه را که می خواهید، با منطق ساده کنترل کنید.سپس، وقتی احساس کردید که آماده بی ثبات شدن هستید، و خود را در حالت حل مسئله و یادگیری قرار می دهید، می توانید وارد یک بازی کوچک شوید که میز را حول این مفاهیم برنامه نویسی تنظیم می کند.

بازی مورد بحث Blockly است که یک سری چالش را ارائه می کند. وظایف فارغ التحصیلی به شما این هدف از برنامه نویسی چیست امکان را می دهد که برخی از اصول برنامه نویسی را “یاد بگیرید”. آیا جرات دارید برنامه نویسی یاد بگیرید یا برای یادگیری برنامه ریزی کنید؟اگر می خواهید به همین روش ادامه دهید، یک اکانت معلم در سایت زیر ایجاد کنید. این یک ابتکار آمریکایی است که هدف آن تسهیل تخصیص برنامه نویسی، «علوم رایانه» است که در آن محیط کاتالیزوری برای یادگیری برنامه نویسی است.

برای کوچکترها، سایت Run Marco امکان دستیابی به اهداف مشابه را فراهم می کند. همچنین با کاوش هدف از برنامه نویسی چیست در پیشنهادات مختلف ارائه شده توسط توسعه دهندگان در تبلت های خود (iOS یا Android) که از برنامه نویسی به عنوان یک بازی سوء استفاده می کنند، چندین برنامه کاربردی پیدا خواهید کرد.هنوز علاقه مند به ادامه دادن هستید؟ خراش مرحله منطقی بعدی است. این نرم افزار به یادگیری اختصاص دارد و مانند اکثر نرم افزارها هدف تولید (متن، ویدئو، تصویر و …) نیست. دنیایی از امکانات را ارائه می دهد. محدودیت این نرم افزار؟ تخیل خودمون…

پس از انجام این چالش ها متوجه خواهید شد که برنامه نویسی بسیار ریاضی است (سیمور پیپرت از کشوری هدف از برنامه نویسی چیست صحبت می کند، ریاضیات، که در آن ریاضیات صحبت می شود). پس چه می توان کرد که مثلاً در علم و فناوری از آن بهره برد؟ رباتیک یک پاسخ است. با انجام پروژه رباتیک می توانیم ضمن بهره مندی از مهارت های برنامه نویسی و ریاضی خود، پیوندهای زیادی با برنامه آموزشی ایجاد کنیم.اولین توصیه به معلم این است که هرگز به دانش آموزان پاسخ ندهید.

در برنامه نویسی، مسیر یا حتی الگوریتم یا برنامه رسیدن به اهداف آن مهمتر از پایان است. اجازه دهید هدف از برنامه نویسی چیست قبل از درگیر شدن، همسالان برای حل مشکل با یکدیگر همکاری کنند. دانش آموز را در رشد شناختی اش می شناسیم.توصیه دوم این است که زمان لازم را صرف کرده و آن را برنامه ریزی کنید. در هفته 10 دقیقه راه رفتن یا صحبت کردن را یاد نمی گیرید.آخرین توصیه؟ از تخصص دانش آموزان خود برای ایجاد یک جامعه یادگیری واقعی استفاده کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 1 =