منو
صفحه اصلی
ثبت نام
هزینه آموزش برنامه نویسی جاوا

بررسی هزینه آموزش برنامه نویسی جاوا

سرفصل‌های مقاله

شما می خواهید بدانید که چگونه برای هزینه آموزش برنامه نویسی جاوا به دست آوردن یک گام جاوا گواهی به گام؟ بنابراین شما را به صفحه حق آمده است. این مقاله به شما می گوید این مراحل را برای تبدیل شدن به خبره جاوا برنامه نویس هزینه آموزش برنامه نویسی جاوا  در جزئیات.

♥ پیشنهاد ویژه : مشاهده قیمت و هزینه کلاس برنامه نویسی

1. را انتخاب کنید گواهی جاوا

گام اول تصمیم گیری است که گواهی می خواهید را به. هزینه آموزش برنامه نویسی جاوا البته اولین یکی برای یک مبتدی Ocajp است. اگر قبلا با Ocajp گواهی، بعد یکی می خواهد ocpjp باشد.

برای هر گواهی، شما نیاز به انتخاب نسخه، نسخه های جاوا گواهینامه همیشه همسو با جدید از جاوا پلت فرم. به عنوان مثال: OCAJP 7 برای جاوا SE 7 یا 8 Ocajp برای جاوا SE 8.

شما خیلی باید بدانید آزمون شماره مربوط به گواهی، برای مثال:
OCAJP برای جاوا SE 05/06 – شماره آزمون: 1Z0-850
OCAJP برای جاوا SE 7 – شماره آزمون: 1Z0-803
OCAJP برای جاوا SE 8 – شماره آزمون: 1Z0-808
OCPJP برای جاوا SE 8 – شماره آزمون: 1Z0-809
بنابراین تفاوت میان نسخه از یک گواهی همان چیست؟ از کدام یک را انتخاب می کنید؟
خب، تفاوت اصلی مباحث آزمون است. هزینه آموزش برنامه نویسی جاوا برای مثال جاوا SE 8 نسخه را پوشش می دهد ویژگی های جدید جاوا 8 اما شامل نمی ویژگی های برخی از جدید جاوا SE 7. و البته شما باید با آخرین نسخه.

بررسی هزینه آموزش برنامه نویسی جاوا

هزینه کلاس برنامه نویسی جاوا

لینک های زیر از نسخه های اوراکل شما کمک کند که که در حال حاضر در دسترس: دوره های جاوا SE آموزش و گواهینامه ها دوره های جاوا آموزش و گواهینامه ها

2. ثبت نام برای برای امتحان

هنگامی که شما تصمیم گواهی که جاوا شما می خواهید را، شما را به خرید هزینه آموزش برنامه نویسی جاوا نیاز در آزمون کوپن و برنامه ریزی یک تست تاریخ در یک مرکز تست در نزدیکی شما.

♥ پیشنهاد ویژه : مشاهده شهریه کلاس برنامه نویسی چقدر است

در آزمون کوپن شامل یک کد که شما را برای گرفتن امتحان در مرکز آزمون. در حال حاضر، اوراکل Keepe همان قیمت برای همه امتحانات: 245 دلار برای هر آزمون. اما توجه داشته باشید که برخی از گواهینامه به بیش از یک آزمون، به عنوان مثال، Ocmjea نیاز به 3 امتحانات.

بنابراین توجه داشته باشید که در آزمون کوپن است مدت زمان معتبر از 6 ماه پیش از تاریخ خرید. این بدان معناست که اگر شما خرید یک کوپن امروز، شما باید امتحان در عرض 6 ماه را، etherwise کوپن منقضی هزینه آموزش برنامه نویسی جاوا می شود و شما از دست میمون.

بنابراین به خاطر داشته باشید این جلوگیری از مهم نقطه به حال اجرا را به بدترین وضعیت: کوپن منقضی می شود شما می توانید قبل برای برخی از دلایل که شما به پایان رسید آماده سازی و یا شما بیش از حد شلوغ امتحان.

استان چهارمحال و بختیاری، من می خواهم شما را به مطالعه توصیه برای امتحان اول، و سپس خرید کوپن پس از آن، بهتر نزدیک به طرح شما روز را به آزمون.

هنگام خرید یک کوپن، بنابراین شما یک مرکز آزمون در نزدیکی شما را انتخاب کنید و برنامه ریزی یک تاریخ آزمون با این. امتحانات توسط اوراکل تست مرکز و یا با آن تست فروشنده پیرسون VUE تحویل داده شد.

شما می توانید به صورت آنلاین از اوراکل، و ثبت نام و برنامه خرید کوپن به آزمون هزینه آموزش برنامه نویسی جاوا از VUE پیرسون در وب سایت خود:

ثبت نام برای آزمون در در اوراکل ثبت نام برای آزمون در در پیرسون VUE با تکمیل این مرحله، شما را تا پایان ایجاد شده به اوراکل حساب وب با اوراکل تست ID و حساب یک در پیرسون VUE.

3. تهیه و مطالعه برای آزمون

برای هر امتحان، شما باید اطلاعات زیر را می دانیم: شماره آزمون: تعداد آزمون همه جاوا گواهی شروع با 1Z0-XXX، به عنوان مثال، 1Z0-808 در هر شماره معاینه OCAJP گواهی 8. مدت زمان: حداکثر زمان مجاز برای پاسخ به سوالات در آزمون. به عنوان مثال، مدت زمان Ocajp 8 آزمون 150 دقیقه است.

تعداد سوالات: کل سوالات در آزمون، هزینه آموزش برنامه نویسی جاوا به عنوان مثال، OCAJP 8 آزمون دارای 77 سوال. عبور نمره (در PERT): حداقل نمره شما باید به کسب در سفارش به تصویب امتحان. به عنوان مثال، نمره عبور از Ocajp 8 65٪ به این معنی که شما باید برای پاسخ به درستی حداقل 50 از 77 سوالات.

فرمت آزمون: 3 فرمت وجود دارد: انتخاب چندگانه: شما پاسخ به پرسش با انتخاب یکی جواب درست از یک لیست از گزینه. آزمون OCAJP در این قالب است، و همچنین تمام دانشیار، حرفه ای و متخصص امتحانات.

♥ پیشنهاد ویژه : مشاهده هزینه ثبت نام کلاس برنامه نویسی

عملکرد بر اساس: شما می خواهید در واگذاری (یک پروژه) به کار بر روی داده است. هزینه آموزش برنامه نویسی جاوا هنگامی که شما را تکمیل ماموریت، شما برای بررسی ارسال. استاد گواهینامه (Ocmjd و Ocmjea) امتحان در این فرمت. مقاله: شما سوال در مورد انتساب خود را پس از از ارسال آن پاسخ دهد.

جاوا معمار گواهی (Ocmjea) دارای امتحانات در همه 3 فرمت: با انتخاب چندگانه، بر اساس عملکرد و مقاله. مباحث آزمون: این بیشترین اطلاعات مهم شما باید Bape بی یاد داشته باشید آن شامل موضوعات آن شما خواهد شد در آزمون متداول است.

شما تصمیم بگیرید که چه خواندن و آماده شدن در امتحان مباحث بر اساس. به عنوان مثال، Ocajp آزمون شامل مباحث زیر: مبانی جاوا، انواع داده، اپراتورها و تصمیم سازه ها، آرایه ها، وراثت، و غیره شما می توانید خود مطالعه هزینه آموزش برنامه نویسی جاوا برای امتحان با استفاده از زیر منابع: کتابها، دوره های آموزشی ویدئو، تست های ساختگی، تست شبیه ساز نرم افزار، انجمن ها، یادداشت ها از نامزدهای قبلی، و غیره

4. نگاهی به آزمون

جاوا

و مطالعه، مهم روز در نهایت می آید: شما رفتن به مرکز آزمون و استفاده از کد را در کوپن به آزمون . به یاد داشته باشید در مرحله دوم، شما در حال حاضر یک مرکز تست در نزدیکی شما را با جستجو در وب سایت های اوراکل یا Pearson Vue انتخاب کرده اید.

به طور معمول اتاق تست به اندازه کافی کوچک است فقط برای یک فرد و یک هزینه آموزش برنامه نویسی جاوا کامپیوتر. این برای شما خوب است که به طور کامل بر روی امتحان تمرکز کنید.

5. دریافت گواهی

OCAJP 8 گواهینامه برای امتحانات چندگانه، شما می دانید نتیجه هزینه آموزش برنامه نویسی جاوا بلافاصله پس از پایان آزمون. با این حال برای امتحانات مبتنی بر عملکرد و مقاله، شما باید به دلیل روند بررسی صبر کنید.

و زمان انتظار بین روزی که شما نتیجه را دریافت می کنید و روزی که در واقع گواهی دریافت می کنید. هنگامی که اوراکل گواهی را اعطا کرد، شما از طریق ایمیل مطلع خواهید شد.

به طور پیش فرض، گواهی نامه در فرمت الکترونیکی (ecertificate) تحویل داده می شود. اگر می خواهید یک کپی چاپ شده از گواهی دریافت کنید، باید درخواست هزینه آموزش برنامه نویسی جاوا خود را به اوراکل ارسال کنید، همانطور که در ایمیل اعلان دستور داده شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × چهار =