ثبت نام
کلاس برنامه نویسی جاوا در تهران

کلاس برنامه نویسی جاوا در تهران

سرفصل‌های مقاله

کلاس برنامه نویسی جاوا در تهران برنامه نویسی شی گرا امروزه ضروری است، در همه جا مورد استفاده قرار می گیرد، قدرتمند و مدرن است و با پیروی از این کلاس برنامه نویسی جاوا در تهران پایه های بسیار محکمی برای توسعه اولین برنامه های واقعی خود خواهید داشت.

زبان جاوا یکی از پرکاربردترین زبان‌ها در دنیای توسعه است کلاس برنامه نویسی جاوا در تهران و ما همچنین آن را به دلیل ویژگی‌های آموزشی آن انتخاب کردیم: این زبان به طور خاص برای برنامه‌نویسی شی گرا طراحی شده است.

هر هفته برنامه ای می نویسید که اعتبار آن فوراً توسط یک تصحیح کننده خودکار آزمایش می شود. بنابراین شما به سمت تسلط بر اصول اساسی پیشرفت خواهید کرد: ایجاد و استفاده از اشیا، کلاس ها، سازنده ها و درک نحوه عملکرد حافظه. کلاس برنامه نویسی جاوا در تهران شما هرگز تنها نخواهید بود، تیم آموزشی و سایر فراگیران همیشه برای حمایت از تلاش‌های شما حاضر خواهند بود.

کلاس برنامه نویسی جاوا در تهران 

کلاس برنامه نویسی جاوا در تهران هر هفته چندین توالی دارد. آموزش برنامه نویسی جاوا هر سکانس از یک ویدیو تشکیل شده است که یک موضوع را ارائه می دهد و همچنین یک مسابقه که به زبان آموزان اجازه می دهد تا دستاوردهای خود را بررسی کنند.

هفته اول به پیش نیازها اختصاص دارد تا همه با همان سطح به برنامه نویسی شیء نزدیک شوند، چه زبان جاوا را بلد باشید یا نه. شش هفته آینده به برنامه نویسی شی می پردازد.

ثبت نام کنندگان به محض باز شدن کلاس برنامه نویسی جاوا در تهران دسترسی خواهند داشت و حتی پس از بسته شدن آن نیز دسترسی خواهند داشت. برای هر سکانس، بحث در انجمن باز است. بازخورد هفتگی در مورد سوالات اصلی مطرح شده در تالارهای گفتمان بصورت زنده از طریق پاتوق انجام می شود.

شما قبلاً برنامه نویسی کرده اید، حتی به اندازه کافی برای دانستن حلقه چیست و می خواهید برنامه نویسی شی را کشف کنید؟ کلاس برنامه نویسی جاوا در تهران آیا موک قبلی فرانسوا بارتلمی “اولین برنامه خود را با جاوا بنویسید” را دنبال کردید؟

در هر صورت، بدون نیاز به سطح فوق العاده، هفته اول به شما این امکان را می دهد که اصول اولیه را مرور کنید کلاس برنامه نویسی جاوا در تهران و/یا اگر هنوز زبان جاوا را نمی دانید، با آن آشنا شوید. آموزش برنامه نویسی جاوا پروژه محور سپس به تدریج با هنر و تمرین برنامه نویسی شی آشنا خواهید شد.

به جامعه فراگیران این موک بپیوندید. شما کمک متقابل و تنوع زیادی از انگیزه ها را خواهید یافت: کنجکاوی، بازآموزی حرفه ای، ذوق چالش، نیاز خاص، تمایل به یادگیری بدون در نظر گرفتن سن، جنسیت، ملیت، زمینه اقتصادی و اجتماعی.

ارزیابی های میانی، به شکل کلاس برنامه نویسی جاوا در تهران های بدون علامت، پس از هر دنباله ارائه می شوند. شما باید هر هفته یک برنامه کوتاه بنویسید که مورد ارزیابی و علامت گذاری قرار می گیرد.

کلاس برنامه نویسی جاوا در تهران شما می توانید برنامه نویسی جاوا یا جاوا اسکریپت کد خود را تا زمانی که موفقیت آمیز باشد، به دفعات مورد نیاز به تصحیح خودکار ما ارسال کنید. نمراتی که با پیشرفت در دوره کسب می کنید، در صورت وجود، به شما حق دریافت گواهی پایان موفقیت آمیز را می دهد.

برای کسانی که مایل هستند و مشروط به تایید، ممکن است یک گواهی با احراز هویت در قبال پرداخت (60 یورو) صادر شود. در صورت نیاز در اسرع وقت زمان افتتاحیه ثبت نام این آزمون و تاریخ برگزاری آن کلاس برنامه نویسی جاوا در تهران (احتمالا خرداد ماه) به اطلاع شما خواهد رسید.

جاوا مطمئنا بهترین زبان برنامه نویسی شناخته شده است. توسط توسعه دهندگان برای ایجاد و اجرای برنامه های کاربردی برای رایانه ها استفاده می شود. بنابراین احتمالاً روی رایانه شما و مرورگر وب شما اجرا می شود. کلاس برنامه نویسی جاوا در تهران همچنین در اکثر رسانه های دیجیتال دیگر (گوشی های هوشمند، کنسول ها، نرم افزارها) استفاده می شود.

توسعه دهندگان متبحر جاوا تقاضای زیادی دارند. زبان دائما در حال تکامل است، کلاس برنامه نویسی جاوا در تهران بنابراین چالش دائمی است. با این حال، زبان جاوا حافظه بسیار بیشتری نسبت به C++ مصرف می کند و شبیه سازی آن کند است. علاوه بر این، آسان‌ترین زبان برای یادگیری نیست (اگرچه سخت‌ترین هم نیست).

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × چهار =