منو
صفحه اصلی
ثبت نام
ورود به سایت اسکرچ

ورود به سایت اسکرچ

سرفصل‌های مقاله

برای ایجاد یک حساب کاربری و ورود به سایت اسکرچ ، به هر صفحه ای بروید و روی “Join Scratch” در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید. برای ورود به سایت اسکرچ ابتدا از کاربری که قبلاً یک حساب کاربری دارد، پرسیده می شود که آیا می خواهد رمز عبور خود را بازیابی کند یا خیر. بعد از ورود به سایت اسکرچ با ورود به صفحه ثبت نام، هر یک از اطلاعات زیر در نقطه ای وارد می شود.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله ثبت نام سایت اسکرچ بپردازید.

نام کاربری برای ورود به سایت اسکرچ

این باید به نحوی کاربر را منعکس کند، اما اطلاعات شخصی مانند نام یا آدرس کامل را در اختیار شما قرار نمی دهد. سعی نکنید خود را جعل هویت سایر کاربران کنید و از نام کاربری نامناسب نیز استفاده نکنید، زیرا حساب‌هایی با این نام‌های کاربری مسدود یا حذف می‌شوند. سایت ایرانیان سایبر در این موضوع مطالب بیشتری را ارائه کرده است.

نام‌های کاربری باید ساده و در عین حال خلاقانه باشند، زیرا به این ترتیب کاربر شناسایی می‌شود. گنجاندن کلمه «دنبال کردن» در نام کاربری شما برای مسدود کردن حساب‌های فالو رایگان کار نمی‌کند.
توجه: نام کاربری پس از ثبت نام قابل تغییر نیست. تنها راه برای به دست آوردن یک نام کاربری جدید، ایجاد یک حساب کاربری جدید یا در شرایط خاص، درخواست تغییر نام کاربری است.

کلمه عبور ورود به سایت اسکرچ

رمز عبور ایمن باید دارای حروف و اعداد باشد. برای قوی تر کردن آن، از نمادها یا ترکیبی از حروف بزرگ و کوچک استفاده کنید، اما مطمئن شوید که به یاد ماندنی است.
زمانی که کاربر در حال حذف حساب کاربری خود و ورود به سیستم است، رمز عبور لازم است.

آدرس ایمیل

آدرس سایت اسکرچ

ورود به سایت اسکرچ یک آدرس ایمیل موجود مورد نیاز است تا آدرس ایمیل، و در نتیجه حساب، تایید شود. اگر حسابی تأیید نشود، نظر دادن و اشتراک‌گذاری پروژه‌ها غیرفعال می‌شود. برای دانلود اسکرچ افدام بفرمایید.

اسکرچ هنگام ثبت نام ماه و سال تولد، جنسیت و کشور محل سکونت را درخواست می کند. دلیل این امر این است که تیم اسکرچ از این داده ها برای تشخیص اینکه چه کسی از اسکرچ استفاده می کند و جمعیت شناسی افرادی که از اسکرچ استفاده می کنند استفاده می کند که در صفحه آمار نمایش داده می شود.

در نهایت روی Get Started کلیک کنید. حساب اکنون برای کاوش یا ساخت پروژه آماده است.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله آدرس سایت اسکرچ بپردازید.

نکات و پیشنهادات ورود به سایت اسکرچ

در اینجا چند نکته وجود دارد که به حفظ امنیت حساب ها در یک محیط دوستانه در وب سایت Scratch کمک می کند. این موارد نیز در دستورالعمل‌های انجمن خلاصه شده‌اند. هرگز رمزهای عبور را به اشتراک نگذارید و حتی به آنها اشاره نکنید.

اگر همکاری با افراد دیگری غیر از خود یا خانواده اش به اشتراک گذاشته شده است، حساب کاربری ایجاد نکنید. آن‌ها توسط تیم Scratch مسدود خواهند شد زیرا می‌توانند به راحتی برای چت خصوصی یا اشتراک‌گذاری اطلاعات خصوصی استفاده شوند.

هرگز اطلاعات شخصی را به اشتراک نگذارید. از رمز عبوری استفاده کنید که حدس زدن آن تقریبا غیرممکن است. ورود به سایت اسکرچ از استفاده از رمزهای عبور مانند «password» یا «123456» خودداری کنید. اگر گذرواژه‌ها خیلی رایج یا آسان باشند، می‌توانند توسط افرادی که می‌توانند استفاده عادی حساب را مختل کنند حدس بزنند.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله ثبت نام اسکرچ بپردازید.

اگر رمز عبور حساب فراموش شده است، این آموزش را ببینید. از نام واقعی Scratcher استفاده نکنید – فقط از نام کاربری آنها استفاده کنید، حتی اگر در زندگی واقعی شناخته شده باشد. این از اطلاعات شخصی محافظت می کند.

برای ورود به سایت اسکرچ هرگز از نام کاربری حساب به عنوان رمز عبور آن استفاده نکنید زیرا حدس زدن آن برای هر شخصی آسان است. هرگز از اطلاعات شخصی در نام کاربری استفاده نکنید، مانند نام واقعی یا تاریخ تولد.
نکاتی برای ایجاد رمزهای عبور ایمن از نام های واقعی یا نام کاربری حساب کاربری استفاده نکنید.

از هیچ نام رایج استفاده نکنید. از ترکیبی از حروف بزرگ، اعداد، حروف کوچک و علائم نگارشی استفاده کنید. از رمز عبوری استفاده نکنید که حدس زدن آن آسان است. گذرواژه‌ها با حداقل شش کاراکتر توسط خود Scratch اعمال می‌شوند. برای ایمن بودن حداقل از هشت استفاده کنید، زیرا رمزهای عبور طولانی تر ایمن تر هستند (اگرچه در نهایت به خود رمز عبور بستگی دارد).

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله آموزش اسکرچ بپردازید.

مزایا ایجاد حساب کاربری در اسکرچ

توانایی ذخیره، به اشتراک گذاری و ریمیکس پروژه ها
پروژه ها را دوست داشته باشید، مورد علاقه خود قرار دهید و در مورد آنها نظر دهید
از انجمن ها استفاده کنید
در فعالیت های اجتماعی شرکت کنید
برخی از Scratchers همچنین چندین حساب ایجاد می‌کنند تا بتوانند کارهایی را انجام دهند که نمی‌خواهند در حساب اصلی خود به اشتراک بگذارند، مانند پروژه‌هایی برای همکاری، پروژه‌های ریمیکس یا به این دلیل که نام کاربری قدیمی خود را دوست ندارند. برخی از مردم این کار را فقط برای سرگرمی ایجاد زنجیره نظر با خود انجام می دهند.

چگونه نام کاربری اسکرچ خود را پیدا کنم؟

اگر نام کاربری خود را نمی دانید، می توانید ایمیل خود را وارد کنید. نام کاربری شما در پیامی که دریافت می کنید درج می شود. اگر ایمیلی دریافت نکردید یا همچنان با مشکلاتی مواجه شدید، به ما اطلاع دهید.

چرا نمی توانم وارد سیستم اولیه شوم؟

یا مسدود می شود، یا حذف می شود. پیشنهاد می‌کنم که بازی اسکرچ با کلیک روی «تماس با ما» در پایین صفحه وب، در قسمت پشتیبانی، از این موضوع مطلع شود. »اینجا را کلیک کنید تا به نمایه من بروید یا روی زیر کلیک کنید تا امتیاز اینترنت به من بدهید!

چرا نمی توانم ورود به سایت اسکرچ انجام دهم؟

اگر از تلفن خود استفاده می کنید، از لپ تاپ/رایانه رومیزی استفاده کنید. مطمئن شوید که اتصال اینترنتی خوبی دارید. صفحه را بازخوانی کنید و آدرس ایمیل و شماره موبایل خود را دوباره امتحان کنید. ایمیل‌ها از notifications@scratch.fi می‌آیند، بنابراین ما را به‌عنوان مخاطب اضافه کنید و پوشه‌های هرزنامه و تبلیغاتی خود را بررسی کنید.

چگونه رمز عبور خود را در ورود به سایت اسکرچ به خاطر بسپارم؟

اوه، رمز عبور یا نام کاربری خود را فراموش کرده اید؟ مشکلی نیست، فقط نام کاربری یا ایمیل خود را وارد کنید و ما یک ایمیل با دستورالعمل بازنشانی رمز عبور برای شما ارسال خواهیم کرد. برای من پیوند بازنشانی رمز عبور بفرست!

چرا اسکرچ ذخیره نمی شود؟
دلایل رایج برای اینکه نمی توانید پروژه را ذخیره کنید چاپ کنید اندازه صدا یا تصویر: اگر صدا یا تصویر بزرگتر از حداکثر اندازه فایل Scratch (10 مگابایت) باشد، پروژه ذخیره نخواهد شد. ورود به سایت اسکرچ اگر صدا را با استفاده از ویرایشگر صدا به قطعات کوچکتر برش دهید، باید ذخیره شود.

مزایا و معایب ورود به سایت اسکرچ

مزایا و معایب ورود به سایت اسکرچ

“ورود به سایت اسکرچ” به عنوان یک پلتفرم محبوب جهت یادگیری و توسعه مهارت‌های برنامه‌نویسی و تحلیل داده به شدت مورد توجه قرار گرفته است. یکی از مزایای برجسته ورود به این سایت، تنوع گسترده‌ای از پروژه‌ها و چالش‌های برنامه‌نویسی است که به کاربران ارائه می‌شود. با ورود به سایت اسکرچ، افراد می‌توانند با تمرین در پروژه‌های مختلف، مهارت‌های خود را در زمینه‌های مختلف از جمله وب‌اسکرپینگ، تحلیل داده و بینایی ماشینی تقویت کنند. همچنین، این سایت امکان ارتباط مستقیم با افراد دیگر علاقه‌مند به همین حوزه را فراهم می‌کند که این موجب اشتراک تجارب، یادگیری از دیگران و ایجاد شبکه‌های حرفه‌ای می‌شود.

با این حال، ورود به سایت اسکرچ همراه با معایبی نیز همراه است. یکی از مشکلات احتمالی این است که با تمرکز بر پروژه‌های مختلف و چالش‌های برنامه‌نویسی، افراد ممکن است به عمق مطالب و مفاهیم نپردازند و به سرعت از یادگیری سطحی بهره‌برده شوند. همچنین، ممکن است اطلاعات و منابع ارائه‌شده در این سایت، به دلیل تنوع بالا، پراکنده و گاهاً غیرمنظم باشد که موجب کاهش کارآیی در یادگیری و تسلط بر موضوعات مختلف می‌شود. در نهایت، نیاز به مدیریت زمان و تعیین اولویت در انتخاب پروژه‌ها و مطالب، مهارت‌های مهمی است که کاربران ورود به این سایت باید به آن‌ها مسلط شوند تا از تجربه مثبت‌تری بهره‌برند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + دو =