ثبت نام

قوانین ایرانیان سایبر 

کاربر گرامی؛ ضمن سپاس از انتخاب ایرانیان سایبر لازم است پیش از ثبت نام در دوره ها قوانین ذیل را مطالعه فرمایید، ایرانیان سایبر سرویس خود را تحت شرایط و مقررات این توافقنامه در اختیار شما می گذارد و شما به عنوان کاربران این سرویس ملزم به رعایت مفاد مذکور در این توافقنامه که ممکن است در آینده تغییر یابد، هستید.

جلسات لغو شده نمی سوزد

تعداد جلسات هر ترم سه ماهه ۲۴ جلسه است ، اگر یکی از جلسات به هر دلیلی لغو شود. آن جلسه نمی‌سوزد، یعنی در پایان هر ترم ۲۴ جلسه باید برگزار شود.

هر ترم سه ماه است

اشتراک یک ماهه به منزله ۸ جلسه کلاس می ‌باشد. دقت بفرمایید هر ترم ۲۴ جلسه است و در سه ماه برگزار می شود. اما شما می‌تونید یک ماه اشتراک بگیرید اگر مورد پسندتان بود اشتراک خود را تمدید بفرمایید در واقع شما باید برای گذراندن هر ترم سه ماه اشتراک تهیه بفرمایید. اما این امکان وجود دارد که خرد خرد اقدام به تهیه اشتراک کنید.

نکته) امکان دارد اشتراک یک ماهه که شامل ۸ جلسه کلاس است به دلیل برخورد با تعطیلات در ۴۰ روز برگزار شود یا بالعکس تعداد جلسات فشرده برگزار شود و اشتراک یک ماهه در ۲۵ روز تمام شود. به طور کلی اشتراک یک ماهه ۸ جلسه است که هفته ای دو جلسه یک ساعت است.

شرایط اشتراک های ماهانه

اشتراک‌های یک ماهه، سه ماهه و ۶ ماهه هر کدام را که بخواهید می‌توانید تهیه کنید. یعنی برای دوره سه ماهه شما می‌توانید با اشتراک یک ماهه کلاس‌هاتونو شروع کنید و بعد اشتراک‌ها را تمدید کنید.

شرایط گارانتی

تمامی دوره‌های ایرانیان سایبر شامل گارانتی می‌باشند بدین منظور که اگر تا تعداد جلسه مشخصی مثلاً در حال حاضر ۴ جلسه از شرکت در دوره پشیمان شوید می‌تونید گارانتی را فعال کنید  کل مبلغ پرداختی خدمتتون عودت داده می‌شود.

اگر شما اشتراک  یک ماه ، سه ماهه یا ۶ ماهه تهیه کنید. فقط در چهار جلسه اول امکان عودت وجه برایتان وجود دارد یعنی اگر یک ماه از دوره بگذرد و بعداً پشیمان شوید امکان عودت وجه برایتان وجود ندارد.

همچنین اگر اشتراک شش ماهه تهیه کردید و مثلاً سه ماه آن را استفاده کردید و ترمتان تمام شد و به ترم بعدی رفتید اگر در چهار جلسه اول پشیمان بشوید می‌توانید گارانتی را فعال کنید و سه ماه باقی مانده نمی‌سوزد و شما می‌توانید از این سه ماه خود بعداً در دوره دیگری استفاده کنید. اما در این حالت مبلغ پرداختی عودت داده نمی‌شود چرا که عودت فقط برای ۴ جلسه اول بعد از تهیه اشتراک می باشد.

نکته) اگر شما اشتراک سه ماهه تهیه کردید و نصف ترم را شرکت کردید، سپس از ادامه دوره پشیمان شوید ، اشتراک سه ماهه شما می سوزد و یک و نیم ماه باقی مانده ذخیره نمی شود.

افزایش تعرفه اشتراک‌های ماهانه

در صورت افزایش تعرفه اشتراک‌های ماهانه این افزایش روی دوره‌ها اعمال می‌شود و اگر شما حتی وسط دوره باشید جهت تهیه اشتراک جدید باید با تعرفه جدید اقدام به تهیه اشتراک بفرمایید.

سایر قوانین

درج آدرس، ایمیل و شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، ایرانیان سایبر جهت اطمینان از آن می‌تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.

همچنین ایرانیان سایبر ممکن است برای ارتباط با مشتریان، بهینه سازی محتوای وب سایت و تحقیقات بازاریابی از برخی اطلاعات استفاده کند و برای اطلاع رسانی رویدادها  و اخبار، خدمات و سرویس‌های ویژه یا پروموشن‌ها، برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید.

ایرانیان سایبر مجاز است در صورت صلاح دید ، تغییراتی را در دوره ها اعمال کند و یا دوره هایی را حذف و اضافه کند.

هر کاربر در ایرانیان سایبر حق ایجاد یک نام کاربری را دارد و ایجاد چند نام کاربری برای یک نفر جهت استفاده بیشتر از تسهیلاتی که برخی اوقات توسط ایرانیان سایبر در اختیار کاربران قرار می گیرد، ممنوع است. همچنین کاربران ایرانیان سایبر حق واگذاری نام کاربری خود به فرد دیگر و یا استفاده از نام کاربری فرد دیگر را ندارند.

.