ثبت نام
آموزش اسکرچ پیشرفته

آموزش اسکرچ پیشرفته

سرفصل‌های مقاله

در آموزش اسکرچ پیشرفته ، دانش‌آموزان مفاهیم برنامه‌نویسی را یاد می‌گیرند که در زبان‌های برنامه‌نویسی آموزش اسکرچ پیشرفته دنیای واقعی با کدنویسی بازی‌ها و انیمیشن‌ها کاربرد دارد. یادگیری کدنویسی یک مهارت ضروری برای درک و شکل دادن به دنیایی است آموزش اسکرچ پیشرفته که در آن زندگی می کنیم.

پیشنهاد می کنیم مقاله اسکرچ پیشرفته را مشاهده کنید.

فرآیند یادگیری کدنویسی به دانش آموزان می آموزد که به طور انتقادی و خلاقانه آموزش اسکرچ پیشرفته در مورد مشکلات فکر کنند. کودکانی که کدنویسی را یاد می گیرند، نحوه حل مسئله و همچنین استفاده از منطق و استدلال سیستماتیک را یاد می گیرند.

انواع آموزش اسکرچ پیشرفته

اسکراچ جونیور سطح I
این کلاس برای دانش آموزان آموزش اسکرچ پیشرفته K-1 است که در زمینه کدنویسی جدید هستند. دانش آموزان در حین ایجاد بازی ها و انیمیشن های اساسی خود با استفاده از بلوک های اساسی در ScratchJr، مفاهیم ضروری کدنویسی را یاد می گیرند. رابط. دانش آموزان برای ScratchJr آماده می شوند. آموزش اسکرچ پیشرفته سطح دوم پس از تکمیل ScratchJr. سطح I.

پیشنهاد می کنیم مقاله دانلود اسکرچ پیشرفته را مشاهده کنید.

اسکراچ جونیور سطح دوم
این کلاس برای دانش آموزان K-1 است که ScratchJr را تکمیل کرده اند. سطح I. دانش‌آموزان درک خود را از کدنویسی به‌عنوان یک زبان گسترش می‌دهند و در عین حال پروژه‌های آموزش اسکرچ پیشرفته ساخت‌یافته بازی و انیمیشن خود را با استفاده از بلوک‌های موجود در ScratchJr ایجاد می‌کنند. رابط. دانش آموزان پس از اتمام ScratchJr برای Scratch Level I آماده می شوند. سطح II.

سطح خراش I
این کلاس برای دانش آموزان پایه اول تا ششم می باشد. Scratch یک زبان برنامه نویسی بصری است که در آن بلوک های کد برای ایجاد بازی ها و انیمیشن ها به هم متصل می شوند. Scratch یک زبان قوی است که می تواند برای کدنویسی بازی های پیچیده استفاده شود. آموزش اسکرچ پیشرفته دانش آموزان مفاهیم کدنویسی را یاد می گیرند و بازی ها و داستان های متحرک خود را می سازند.

سطح خراش II
این کلاس برای دانش آموزان پایه های 1-6 است که کلاس Scratch Level I را گذرانده اند. دانش آموزان مفاهیم کدنویسی پیشرفته را یاد می گیرند و بازی های پیشرفته و داستان های متحرک خود را می سازند.

پیشنهاد می کنیم مقاله دانلود اسکرچ را مشاهده کنید.

خراش پیشرفته
این کلاس برای دانش‌آموزان کلاس‌های 1-6 است که هر دو سطح کدگذاری اسکرچ I و II را گذرانده‌اند. دانش آموزان مفاهیم کدنویسی پیشرفته را یاد می گیرند و بازی های پیشرفته و آموزش اسکرچ پیشرفته داستان های متحرک خود را می سازند.

انیمیشن در ابتدا
از طراحی رابط کاربری گرفته تا بازی های دیجیتال و همچنین توسعه مطالب آموزشی، انیمیشن نقشی اساسی در بسیاری از صنایع امروزی ایفا می کند. در این دوره، دانش آموزان با استفاده از پلت فرم کدنویسی Scratch، اصول انیمیشن آموزش اسکرچ پیشرفته را بررسی خواهند کرد.

دانش آموزان باید با گذراندن حداقل یک درس اسکرچ قبلا وارد کلاس شوند. آنها کاربردهای پیشرفته ویرایشگر Sprite و نحوه طراحی اسپرایت های متحرک را یاد خواهند گرفت. دانش‌آموزان پس از یادگیری 12 اصل انیمیشن دیزنی

و کاربرد فنی Scratch، مهارت‌های دنیای واقعی مانند انیمیشن مبتنی بر فریم، انیمیشن رویه‌ای، اسکواش و کشش، دنبال کردن، و گرافیک برداری در مقابل بیت مپ را در چارچوب یک دست می‌آموزند. در دوره سطح مبتدی.

آموزش اسکرچ پیشرفته چگونه است؟

PYTHON LEVEL I
این یک کلاس عملی و مبتنی بر پروژه است که در آن دانش آموزان با حل چالش های برنامه نویسی کدنویسی با پایتون را یاد می گیرند. آموزش اسکرچ پیشرفته این کلاس برای دانش‌آموزان کلاس‌های 4 تا 8 است که تجربه کدنویسی با زبان‌های تصویری دارند و می‌خواهند

پایتون را برای ساخت بازی‌ها و برنامه‌ها یاد بگیرند. دانش‌آموزان زمانی واجد شرایط شرکت در این کلاس هستند که به Scratch یا زبان‌های مبتنی بر تصویری دیگر تسلط داشته باشند. دانش آموزان با حل مسائل چالش برانگیز یاد می گیرند که انتقادی و خلاقانه فکر کنند.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله آموزش اسکرچ بپردازید.

PYTHON LEVEL II
این یک کلاس عملی و آموزش اسکرچ پیشرفته مبتنی بر پروژه است که دانش آموزان با حل چالش های کدنویسی یاد می گیرند. این کلاس برای دانش آموزان کلاس 4 تا 8 است که تجربه کدنویسی با پایتون را دارند. دانش آموزان پس از گذراندن سطح I پایتون واجد شرایط این کلاس هستند. دانش آموزان با حل مسائل چالش برانگیز یاد می گیرند آموزش اسکرچ پیشرفته که انتقادی و خلاقانه فکر کنند.

پایتون پیشرفته
این یک کلاس عملی و مبتنی بر پروژه است که در آن بچه ها با حل چالش های کدنویسی یاد می گیرند. این کلاس برای دانش آموزان پایه های 6 تا 8 است که تجربه کدنویسی با پایتون را دارند. دانش آموزان پس از گذراندن سطح I و II پایتون واجد شرایط این کلاس هستند. آموزش اسکرچ پیشرفته دانش آموزان برنامه های پیشرفته پایتون را یاد می گیرند.

C++
دانش‌آموزان در این دوره اصول C++، یکی از ضروری‌ترین زبان‌های برنامه‌نویسی جهان، را با برنامه‌های کاربردی شامل طراحی ماشین مستقل تا توسعه بازی، یاد می‌گیرند. C++ دری را به روی دنیای گسترده کدنویسی و توسعه برای دانشجویان علاقه مند به علوم کامپیوتر باز می کند.

اهداف آموزشی شامل درک تکامل زبان های برنامه نویسی و معماری کامپیوترها است. دانش آموزان مبانی زبان برنامه نویسی C++ شامل متغیرها و حروف، انواع داده ها، آموزش اسکرچ پیشرفته تخصیص متغیرها و مقداردهی اولیه، دامنه، عملگرهای حسابی، نظرات، عملگرهای منطقی و جریان کنترل را یاد می گیرند.

دانش آموزان Starfire از طریق چالش های سرگرم کننده و مبتنی بر پروژه یاد می گیرند تا بازی ها و برنامه های نرم افزاری خود را ایجاد کنند.

توسعه وب
دانش آموزان در این دوره اصول اساسی توسعه وب آموزش بازی اسکرچ پیشرفته را می آموزند و از آنها برای ساخت وب سایت ها و صفحات بازی استفاده می کنند که خلاقیت آنها را بیان می کند. از طریق چالش های سرگرم کننده و عملی، دانش آموزان اصول طراحی وب موثر و نحوه ایجاد سایت با استفاده از HTML، CSS و جاوا اسکریپت آموزش اسکرچ پیشرفته را یاد می گیرند.

دانش‌آموزان Starfire از تکنیک‌های آموزش اسکرچ پیشرفته تفکر طراحی پیچیده استفاده می‌کنند تا کاربران خود را درک کنند و یک صفحه یا بازی بسازند تا نیازهای آنها را برآورده کند. آموزش اسکرچ پیشرفته دانش آموزان توسعه وب ارتباطات، تفکر محاسباتی، خلاقیت و اعتماد به نفس را تمرین می کنند

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × پنج =