منو
صفحه اصلی
ثبت نام
آموزش مهارت هفتگانه کامپیوتر

آموزش مهارت هفتگانه کامپیوتر به صورت جامع

سرفصل‌های مقاله

هنگام تلاش برای آموزش مهارت هفتگانه کامپیوتر یافتن شغل، بر کسی پوشیده نیست که اکثر استخدام کنندگان در درجه اول به مجموعه مهارت های شما آموزش مهارت هفتگانه کامپیوتر  علاقه مند هستند. در واقع، این یک حقیقت ساده است که در حالی که شخصیت، تجربه و انگیزه آموزش مهارت هفتگانه کامپیوتر می‌تواند شما را در روند درخواست بسیار جلوتر ببرد.

پیشنهاد می کنیم مقاله انواع مهارت های کامپیوتری را مشاهده کنید

خوشبختانه، مهارت های فنی راهی عالی برای رفع آموزش مهارت هفتگانه کامپیوتر این شکاف بالقوه است. آنها همیشه مورد تقاضا هستند، صرف نظر از صنعت یا حرفه ای که در آن مشغول هستید، و به کارفرمایان بالقوه نشان می دهند که وقتی نوبت به تحولات محل کار می شود، انگشت خود را روی نبض خود قرار داده اید.

آموزش مهارت هفتگانه کامپیوتر

برای داشتن بسیاری از آنها نیز لازم نیست در فناوری اطلاعات کار کنید. مهارت های اولیه کامپیوتر را می توان به راحتی به دست آورد و توسعه داد، در حالی که بسیاری از شرکت ها در حال حاضر آموزش مهارت هفتگانه کامپیوتر دوره های آموزشی داخلی ارائه می دهند تا نیروی کار خود را سریع تر کنند.

بنابراین، اگر به دنبال تقویت رزومه خود هستید و می‌خواهید خود را از رقبا پیشی بگیرید، به دقت توجه کنید – اینها مهارت‌های فنی هستند که باید در CV شما آموزش مهارت هفتگانه کامپیوتر در سال 2019 وجود داشته باشند.1. مایکروسافت اکسل علیرغم اینکه در سال 1987 منتشر شد، دلیلی وجود دارد که چرا تقریباً تمام شرکت های بزرگ جهان همچنان به اکسل متکی هستند .

پیشنهاد می کنیم مقاله مهارت های کامپیوتری پول ساز را مشاهده کنید

هیچ چیز دیگری به اندازه شهود، قدرتمند یا انعطاف پذیر در خارج وجود ندارد.با این حال، هنگامی که دامنه آنچه را که می توان بر روی اکسل ساخت، در نظر می گیرید، بسیاری از مردم آموزش مهارت هفتگانه کامپیوتر تمایل دارند دانش خود را بیش از حد بازی کنند. اجرای جداول ساده سهام یا محاسبات اولیه حسابداری دیگر آن را کاهش نمی دهد.

درعوض، باید کمی عمیق تر کاوش کنید. Visual Basic for Applications (VBA)، ماکروها و نمودارها تنها نمونه هایی از حوزه هایی هستند که ممکن است بخواهید کاوش کنید.خبر خوب آموزش مهارت هفتگانه کامپیوتر این است که به‌روزرسانی مهارت‌های اکسل شما آسان‌تر از همیشه است، زیرا تالارهای گفتگوی وب.

آموزش مهارت هفتگانه کامپیوتر مجازی

آموزش‌های YouTube و کتاب‌های چاپی فراوانی نکات و ترفندهای روشن‌گری را ارائه می‌دهند. با استفاده گسترده از اکسل توسط طیف وسیعی از سازمان‌های مختلف، همیشه جایی آموزش مهارت هفتگانه کامپیوتر وجود خواهد داشت که بتوان از تخصص جدید شما نیز استفاده کرد.2. HTMLزبان نشانه گذاری فرامتن – یا HTML، همانطور که شاید بهتر شناخته شود.

یک زبان برنامه نویسی استاندارد است که برای آموزش مهارت هفتگانه کامپیوتر ایجاد صفحات وب استفاده می شود، و در حالی که نیازی به متخصص بودن ندارید (مگر اینکه، البته، یک توسعه دهنده وب باشید) بسیاری از کارفرمایان اگر دانش اولیه کار را داشته باشید به شما نگاه مثبتی خواهند داشت.

پیشنهاد می کنیم مقاله آموزش مهارت های کاربردی کامپیوتر را مشاهده کنید

این به این دلیل است که اکثر سازمان‌ها در حال حاضر حضور آنلاین قدرتمندی دارند یا قطعاً برای آن تلاش می‌کنند. توانایی استفاده از HTML به وب سایت های شرکتی امکان می دهد آموزش مهارت هفتگانه کامپیوتر تا با سهولت بیشتری مدیریت و به روز شوند، و بدون نیاز به برنامه نویسان اضافی برای نظارت بر تغییرات یا آپلودهای نسبتاً ساده.

این یک شایستگی به طور فزاینده ای کلیدی برای طراحان و نویسندگان است، بنابراین مطمئن شوید که مهارت های خود را تقویت کرده اید.فراموش نکنید که بر روی به روزترین آموزش مهارت هفتگانه کامپیوتر نسخه تمرکز کنید. در زمان نوشتن، HTML5 (نسخه 5.2، به طور دقیق) جدیدترین تجسم است و شامل طیف گسترده ای از ویژگی های نحوی جدید است.

3. رسانه های اجتماعی در تئوری، اگر یک صفحه شخصی در فیس بوک یا یک حساب اینستاگرام دارید، می توانید ادعا کنید که مهارت های رسانه های اجتماعی دارید آموزش مهارت هفتگانه کامپیوتر (به خصوص اگر تعداد فالوورهای زیادی دارید). اما از منظر تجاری، رسانه های اجتماعی حیوانی کاملاً متفاوت هستند.

به عنوان مثال، دانستن اینکه بهترین زمان برای پست کردن چه زمانی است، کدام گرایش ها و هشتگ ها را هدف قرار دهید، چگونه محتوا و کمپین های ارزشمند ایجاد کنید، و چگونه آموزش مهارت هفتگانه کامپیوتر پست های خود را به اشتراک بگذارید، همه جنبه هایی از رسانه های اجتماعی هستند که به دانش و تجربه پیچیده ای نیاز دارند.

در واقع، زمانی که از آنها به درستی استفاده شود، آموزش مهارت هفتگانه کامپیوتر می‌توانند در معرض دید بسیار ارزشمندی برای برند کارفرمای شما قرار بگیرند و این مهارت‌ها را بسیار مورد توجه قرار دهند – به‌ویژه در شرکت‌های کوچک‌تر که ممکن است تیم رسانه‌های اجتماعی اختصاصی نداشته باشید.

دوره‌ها و ادبیات آنلاین متعددی وجود دارد که بسیاری از این مفاهیم را با جزئیات بیشتر توضیح می‌دهد، بنابراین خودتان را آموزش دهید و در کمپین بعدی رسانه‌های اجتماعی شرکت آموزش مهارت هفتگانه کامپیوتر خود شرکت کنید.4. Google Suite از آنجایی که غول جستجوی اینترنتی به افزایش قدرت و نفوذ خود در دامنه آنلاین ادامه می دهد.

ایجاد سطحی از تسلط با طیف گسترده ای از نرم افزارهای ارتباطی و تجزیه و تحلیل بسیار مهم می شود.به عنوان مثال، گوگل آنالیتیکس ابزاری رایگان، بصری و قدرتمند است آموزش مهارت هفتگانه کامپیوتر که می‌تواند به سازمان‌ها چیزهای زیادی در مورد شیوه‌های آنلاین آنها بگوید – و همچنین نحوه بهبود آنها – در حالی که ابزارهای پشتیبانی.

مانند کنسول جستجو می‌تواند به شما بگوید که سازمان شما چقدر خوب عمل می‌کند. نتایج جستجوی گوگل استفاده از GA همچنین نشان می‌دهد که شما اصول نحوه تفسیر تجسم داده‌ها آموزش مهارت هفتگانه کامپیوتر را درک می‌کنید و به عنوان یک سکوی پرش قوی برای نرم‌افزارهای جدیدتر عمل می‌کند.

بهترین بخش این است که اثبات مهارت فنی شما آسان است. Google دوره‌های آموزشی آنلاین رایگان و رسمی را برای همه نرم‌افزارهای مجموعه‌اش ارائه می‌کند – که برخی از آنها حتی گواهینامه دارند. دستیابی به آن هیچ هزینه ای ندارد، و دوره ها را می توان در زمان خود انجام داد.

به دنبال بهبود CV خود هستید؟«بسته الگوی رزومه و رزومه ۷ در ۱» پرفروش‌های ما را دانلود کنید و از آنها در شغل خود استفاده کنید5. پایتون اخیراً در مورد اهمیت داده‌ها برای آموزش مهارت هفتگانه کامپیوتر سازمان‌ها بسیار صحبت شده است. متعاقباً، کارمندانی که می توانند داده های گفته شده را به اطلاعات کاربردی و ارزشمند تبدیل کنند.

این همان جایی است که پایتون – یک زبان برنامه نویسی محبوب – وارد می شود. اگرچه کاربردهای متعددی دارد، اما ثابت کرده است که به عنوان ابزاری برای پردازش و مدیریت آموزش مهارت هفتگانه کامپیوتر مقادیر قابل توجهی از داده ها، موثرترین است. مانند HTML، کسانی که درک اولیه و درک زبان را دارند دارایی های مفیدی برای هر نوع شرکتی هستند.

همچنین نیازی به ثبت نام در یک کلاس گران قیمت ندارید. مانند بسیاری از مهارت‌های موجود در این فهرست، منابع آنلاین متعددی (که بسیاری از آنها رایگان هستند) وجود دارد که می‌توانید آموزش مهارت هفتگانه کامپیوتر پایتون را یاد بگیرید و تمرین کنید، در حالی که باز هم، بسیاری از شرکت‌ها مشتاق هستند تا کارکنان خود را از طریق برنامه‌های آموزشی داخلی ارتقا دهند.

6. بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO)با گذشت سالها، بحث درباره اهمیت سئو همچنان ادامه دارد، اما این یک حقیقت غیرقابل انکار است که یک شرکت در صفحه اول نتایج جستجوی آموزش مهارت هفتگانه کامپیوتر گوگل – به ویژه برای یک کلمه کلیدی با عملکرد قوی – اساساً چیزی را که رایگان است دریافت می کند. و قرار گرفتن در معرض بالقوه بسیار زیاد.

درک چگونگی دستیابی به این قرار گرفتن برای هر کسب و کار بزرگ یا کوچک مهم است، و داشتن افرادی که فرآیندها، تکنیک ها و ترفندهای مربوطه را درک می کنند به این معنی است آموزش مهارت هفتگانه کامپیوتر که خروجی بازاریابی شرکت همیشه در مسیر درست حرکت می کند.طبق تعریف آن، روندهای سئو به سرعت تغییر می کنند.

اما به روز نگه داشتن خود در مورد پیشرفت ها از طریق وبلاگ های تاسیس شده مانند Moz و HubSpot راه خوبی برای حفظ منحنی است.7. مجموعه مایکروسافت آفیس اگرچه قبلاً اکسل آموزش مهارت هفتگانه کامپیوتر را لمس کرده‌ایم که آنقدر قدرتمند است که شایسته جایگاه خاص خود است، مهم است که بقیه خانواده MS Office را نیز نادیده نگیرید.

در واقع Word، PowerPoint و Outlook آنقدر جا افتاده و پرکاربرد هستند که تقریباً یک انتظار اساسی است که هر جویای کار به این ابزارها مسلط باشد.با این حال، این بدان معنا نیست آموزش مهارت هفتگانه کامپیوتر که شما باید آنها را دست کم بگیرید. پاورپوینت، به ویژه، هنوز یک جزء مهم از هر محل کار مدرن است.

آموزش‌ها و راهنماهای آنلاین زیادی در مورد اینکه چگونه می‌توانید بیشترین بهره را از این ابزار ببرید، وجود دارد، بنابراین آنها را با تنبلی در رزومه خود فهرست نکنید و بعد از اینکه ارائه شما آموزش مهارت هفتگانه کامپیوتر به هم می‌ریزد، خجالت زده شوید. همیشه اطمینان حاصل کنید که ادعاهای خود را با دانش واقعی از نحوه عملکرد نرم افزار پشتیبانی می کنید.

اگرچه تکنولوژی به سرعت حرکت می کند، داشتن درک خوب از مهارت های موجود در این لیست برای چند سال آینده شما را در جایگاه خوبی قرار می دهد، حتی اگر روندهای جدید به آموزش مهارت هفتگانه کامپیوتر این معنی باشد که همیشه باید سازگار باشید. با این حال، یک چیز مطمئن است: کسانی که مهارت‌های فنی خود را یاد نمی‌گیرند و توسعه نمی‌دهند.

مطمئناً پشت سر خواهند ماند، به‌ویژه در یک نیروی کار مدرن که روز به روز دیجیتالی می‌شود.بنابراین، در هر حرفه و صنعت شما، مطمئن شوید که به‌روز می‌مانید و به کارفرمایان نشان آموزش مهارت هفتگانه کامپیوتر می‌دهید که مهارت‌های اولیه مورد نظر آنها را دارید، و اجازه ندهید فقدان سواد فنی هرگز مانع کار شما شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + چهارده =