منو
صفحه اصلی
ثبت نام
اموزش ساخت اپلیکیشن با app inventor

اموزش ساخت اپلیکیشن با app inventor

سرفصل‌های مقاله

آیا ایده یک برنامه را دارید و می خواهید اموزش ساخت اپلیکیشن با app inventor  افراد دیگر نیز بخشی از آن باشند؟ اموزش ساخت اپلیکیشن با app inventor شاید شما کسب و کار خود را اداره می کنید و می خواهید با گوشی هوشمند مشتریان خود را به دست آورید؟

مانند هر نرم افزار دیگری، برنامه ها به زبان برنامه نویسی نوشته می شوند. برنامه های اندروید مبتنی بر جاوا هستند، در اموزش ساخت اپلیکیشن با app inventor حالی که برنامه های iOS با Objective-C و Swift برنامه اموزش ساخت اپلیکیشن با app inventor ریزی می شوند.

اموزش ساخت اپلیکیشن با app inventor

در نتیجه، برای برنامه نویسی اپلیکیشن اندروید خود، لازم نیست متخصص جاوا باشید. زیرا اموزش ساخت اپلیکیشن با app inventor هر آنچه برای این کار نیاز دارید را می توان در یک رابط کاربری واضح پیدا کرد.

به سادگی عناصر را روی یک رابط مجازی بکشید و رها کنید اموزش ساخت اپلیکیشن با app inventor و آنها را هر طور که دوست دارید مرتب کنید.عملیات تقریباً به خودی خود توضیح می دهد: می توانید از تم ها استفاده کنید، از بلوک های سازنده برای عناصر متنی استفاده کنید،

برای ساختن اپلیکیشن با اپ اینونتور روی عکس زیر کلیک کنید.

آموزش app inventor

پیکان اشاره بالا

زیرا دو نوع وجود دارد:برنامه های وب پیشرفته (PWA): یک برنامه وب پیشرو یک وب سایت سازگار با موبایل است که به عناصر مختلف یک برنامه کلاسیک مجهز شده است.

PWA ها را نمی توان از فروشگاه های برنامه دانلود کرد، آنها فقط در مرورگر “اموزش ساخت اپلیکیشن با app inventor” باز می شوند.برنامه‌های بومی: برنامه‌های بومی برنامه‌های کلاسیکی هستند.

آموزش app inventor

که در فروشگاه‌های اپلیکیشن Google و Apple در دسترس هستند. آموزش app inventor آنها را می توان دانلود کرد و گاهی اوقات حتی به صورت آفلاین نیز از آنها استفاده کرد.

برای اکثر کیت های برنامه نویسی برنامه، هزینه استفاده ماهانه وجود دارد. بسته به ارائه دهنده، مدت زمان استفاده و الزامات، برنامه ای که خودتان ایجاد می کنید تا زمانی که برای بازار آماده شود می تواند به سرعت چندین صد یورو هزینه داشته باشد.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله پروژه اپ اینونتور بپردازید.

اما هنوز هم ارزان تر از یک توسعه دهنده حرفه ای جاوا است. ممکن است هزینه های اضافی برای اموزش ساخت اپلیکیشن با app inventor میزبانی یا ارائه در فروشگاه Google Play ایجاد شود.برنامه های برنامه نویسی رایگان با اندروید استودیو.

آیا می خواهید بدون پرداخت هزینه زیاد با مبحث برنامه نویسی اپلیکیشن آشنا شوید؟ سپس برنامه متن باز Google Android Studio ابزار عالی است. این نرم افزار رایگان برای ساختن یک برنامه اندروید به دلخواه شما ایده آل است

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله ساخت برنامه با اپ اینونتور بپردازید.

و اموزش ساخت اپلیکیشن با app inventor استفاده از آن بصری است. برای اینکه اندروید استودیو روی رایانه شخصی اجرا شود، به دو نرم افزار ضروری نیاز دارید:کیت توسعه نرم افزار اندروید (در حین راه اندازی نصب خواهد شد)کیت توسعه جاوا (نسخه فعلی).

از آنجایی که اندروید استودیو توسط مالک اندروید گوگل توسعه داده شده است، یک مزیت تعیین کننده برای برنامه نویسی اندروید ارائه می دهد: Android Studio دارای تعدادی عملکرد است

که برای نیازهای خاص Android Cosmos طراحی شده است.پس از دانلود Android Studio، نصب سریع و آسان است. مهم است که ابتدا نسخه فعلی کیت توسعه جاوا (JDK) را نصب کنید.

در غیر اموزش ساخت اپلیکیشن با app inventor این صورت برنامه در حین نصب توجه شما را به این موضوع جلب می کند. Android Studio بدون JDK به طور کامل نصب نمی شود.

Android Studio: نرم افزار گوگل چگونه کار می کندپس از نصب تمام اجزای نرم افزار، می توانید آموزش app inventor شروع به کار کنید.برنامه را باز کنید و یک پروژه توسعه دهنده جدید از طریق “شروع پروژه جدید اندروید استودیو” ایجاد کنید.

نامی را برای برنامه ای که می خواهید ایجاد کنید، دستگاه هایی که می خواهید با آن کار کند، نسخه اندرویدی که اموزش ساخت اپلیکیشن با app inventor در آن در دسترس خواهد بود و غیره انتخاب کنید.پس از کلیک بر روی “بعدی”، “فعالیت خالی” را به عنوان نوع پروژه انتخاب می کنید.

سپس به رابط پروژه می‌روید: در نوار منوی سمت چپ می‌توانید یک سری فایل را زیر هم ببینید. آنها یک پروژه را به عنوان یک کل تشکیل می دهند و برنامه در پایان از آنها صادر می شود.

یک فایل مرکزی xml است – این فایل باید در فهرست هر اموزش ساخت اپلیکیشن با app inventor پروژه ذخیره شود، زیرا اطلاعات مهم در آنجا ذخیره می شود.در وسط، در کنار نمایش مجازی یک رابط تلفن هوشمند،

با استفاده از ویرایشگر طرح بندی، می توانید از کشیدن و رها کردن آموزش app inventor برای طراحی رابط کاربری و فرمت عناصر جداگانه استفاده کنید. داده های رابط کاربری در فایل activity_main.xml ذخیره می شود.

اگر از قبل دانش جاوا دارید، می توانید به طور مستقیم به کد دسترسی پیدا کنید و برنامه اندروید خود را به این روش برنامه ریزی اموزش ساخت اپلیکیشن با app inventor کنید.اندروید استودیو امکانات متعددی را برای تبدیل ایده های خود به برنامه در اختیار شما قرار می دهد.

می‌توانید از نمایشگر بی‌درنگ برای بررسی نحوه نمایش برنامه‌هایتان در دستگاه‌های مختلف استفاده کنید.این مجموعه آموزشی با دسترسی آزاد، مقدمه ای خوب و مفصل برای Android Studio ارائه می دهد:

برنامه نویسی و انتشار اپلیکیشن های اندرویدبرای اینکه پس از برنامه نویسی برنامه خود را در پلی استور منتشر کنید، باید چند شرط را رعایت کنید. از یک طرف باید یک حساب Google ایجاد اموزش ساخت اپلیکیشن با app inventor کنید

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله ساخت بازی با app inventor بپردازید.

می‌توانید برنامه‌های خود را برای آزمایش در پلتفرم آپلود کنید یا برای انتشار تأیید کنید. معمولاً چند ساعت طول می‌کشد تا برنامه‌ای که برای انتشار تأیید شده است مراحل تأیید Android را طی کند.

شما همچنین می توانید برنامه خود را در دستگاه اموزش ساخت اپلیکیشن با app inventor خود آزمایش کنید. پیش نیاز این کار نصب پل دیباگ اندروید است.نتیجه گیری: برنامه نویسی برنامه های اندروید آسان شده است برنامه های اندروید به زبان برنامه نویسی جاوا نوشته شده اند.

اگر می خواهید بدون دانش برنامه نویسی برنامه ایجاد کنید، کیت های ساخت و ساز آنلاین در دسترس هستند. آموزش app inventor مثلاً با اندروید استودیو، برنامه های اندروید را می توان رایگان ایجاد کرد.

Android Studio یک ویرایشگر طرح‌بندی گرافیکی و قالب‌های متعددی برای پلتفرم‌ها، ساختار برنامه‌ها و موارد دیگر ارائه می‌دهد.برنامه‌های اندروید از طریق پلتفرم توسعه‌دهنده پولی اموزش ساخت اپلیکیشن با app inventor کنسول Play به Play Store آپلود می‌شوند.

یا یک توسعه دهنده حرفه ای باشید، اولین گام ها برای ایجاد اپلیکیشنی که یک مشکل تجاری را حل می کند، یکسان است. اولویت اول برنامه ریزی است که در زمان ایجاد یک برنامه بعداً در زمان و هزینه شما صرفه جویی می کند.

این پنج مرحله را دنبال کنید تا به ایده خود شکل دهید.مرحله 1: قبل از ایجاد اموزش ساخت اپلیکیشن با app inventor یک برنامه، مشخص کنید که می خواهید به چه چیزی برسیددر مورد هدف برنامه خود شفاف باشید. 

سوالاتی که باید هنگام توسعه یک برنامه در نظر بگیرید:شما می خواهید به چه جیزی برسید؟ برنامه ایجاد شده شما باید چه مشکلی را حل کند؟ در وهله اول به این فکر کنید که می خواهید برنامه شما چه کاری انجام دهد.

آیا می خواهید یک اموزش ساخت اپلیکیشن با app inventor برنامه بومی برای یک پلت فرم خاص یا دستگاه تلفن همراه بسازید؟ یا اینکه یک اپلیکیشن هیبریدی سازگار با پلتفرم های مختلف خواهد بود

هنگام ساختن یک برنامه برای وب، آیا می خواهید از یک موضوع منعطف استفاده کنید تا مطمئن شوید که چیدمان، فونت ها و نمایش گرافیکی به درستی در دستگاه های مختلف نمایش داده می شود؟

برنامه شما چه نوع داده ای تولید می کند؟ اینها چگونه باید تجسم شوند؟ اموزش ساخت اپلیکیشن با app inventor مخاطب هدف شما با این داده ها چه خواهد کرد؟از چه منبع داده ای استفاده می کنید، به عنوان مثال ب. سرویس داده مشترک و SQL؟ آیا نیاز به اتصال به چندین منبع داده دارید؟

چگونه اپلیکیشن خود را توسعه خواهید داد؟ آیا برای توسعه اپلیکیشن خود به نرم افزار توسعه اپلیکیشن نیاز دارید؟نکته برای اموزش ساخت اپلیکیشن با app inventor ایجاد اپلیکیشن:درباره سیاست‌هایی که ممکن است در مرحله توسعه یا پس از تکمیل توسعه برنامه مرتبط شوند، اطلاعاتی کسب کنید.

به عنوان مثال، آیا شرکت شما دارای الزامات امنیتی، حفاظت از داده یا انطباق است؟ در مورد الزامات نظارتی یا احراز هویت/مجوز چطور؟مرحله 2: ویژگی ها و عملکردهای برنامه جدید را مشخص کنیدتعیین کنید که چگونه باید کار کند و شما و کاربرانتان چه کاری باید بتوانید

با آن انجام دهید. فهرستی از تمام اموزش ساخت اپلیکیشن با app inventor عملکردها و ویژگی هایی که در نظر دارید تهیه کنید. موارد استفاده را تعریف کنید و ایده خود را ترسیم کنید تا ببینید که چگونه همه آنها با هم هماهنگ می شوند قبل از اینکه برنامه را شروع کنید به کدنویسی.

چه چیزی برنامه شما را منحصر به فرد می کند؟ آموزش app inventor چه چیزی را می توانید کنار بگذارید؟ چه چیزی باعث کاهش سرعت شما در مرحله برنامه نویسی می شود؟ نسخه اول را ساده نگه دارید و فقط موارد ضروری را شامل شود.

این روند را سرعت اموزش ساخت اپلیکیشن با app inventor می بخشد و تشخیص تغییراتی که باید انجام دهید را برای شما آسان تر می کند.نکته برای ایجاد اپلیکیشن:

همچنین ممکن است به قابلیت‌های ذخیره و بارگیری اطلاعات اضافی نیاز داشته باشید تا به برنامه خود اجازه دهید به صورت آفلاین اجرا شود.مرحله 3: نگاهی دقیق تر به برنامه های موجود بیندازید.

نیازهای فردی شرکت شما.با کارمندان خود صحبت کنید: ببینید آنها چگونه یک مشکل را حل می کنند یا در حال حاضر با مشکلی روبرو هستند که برنامه شما می تواند برای آنها حل کند.آیا کسی قبلاً برنامه مورد نیاز شما را ایجاد کرده است؟

بررسی برنامه های موجود را بخوانید: کاربران چه چیزی را دوست اموزش ساخت اپلیکیشن با app inventor دارند/نپسندند؟ نقاط ضعف این برنامه ها چیست/به ویژه در چه مواردی خوب هستند؟به طرح خود برگردید و برنامه خود را بهبود ببخشید.

آیا اپلیکیشن شما قابل اجرا است؟ محدودیت های حق چاپ و مشکلات فنی احتمالی را در نظر بگیرید.آیا باید به دسترسی و بومی سازی توجه کرد؟مرحله 4: یک مدل از برنامه جدید ایجاد کنید

یک مدل طرح‌بندی، عملکرد و جریان بین صفحات اموزش ساخت اپلیکیشن با app inventor برنامه شما را نشان می‌دهد. مدل شما به شما و دیگران این امکان را می‌دهد

که نتیجه مورد نظر خود را ببینید و مشکلات برنامه خود را قبل از ادامه ساختن برنامه شناسایی کنید. آموزش app inventor قلم و کاغذ تمام چیزی است که نیاز دارید، یا می توانید از یک ابزار شبیه سازی دیجیتال یا الگوی ماکت استفاده کنید.

طرح تمیزی را انتخاب کنید که پیمایش آن آسان باشد.یک مدل تجربه کاربری بصری (UX) بسازید.اموزش ساخت اپلیکیشن با app inventor تجربه کاربر جریان و عملکرد برنامه شما است – نحوه تعامل کاربران با آن.

وقتی کاربر روی دکمه ای ضربه می زند چه اتفاقی می افتد؟ چگونه آنها را از یک صفحه به صفحه دیگر منتقل می کنید؟ چند صفحه نمایش خواهد شدآیا کاربران نیاز به رسیدن به هر هدف دارند؟

ظاهر هر صفحه و نحوه ادغام ویژگی های شما را بررسی کنید. به تایپوگرافی، رنگ‌ها، نمادها و برگه‌ها فکر کنید تا ظاهر و احساسی ثابت داشته باشید. طرح‌بندی‌ها و اندازه‌های مختلف هر تصویر را امتحان کنید.

iPhoneiPad

مرحله 5: مدل ها را آزمایش و اصلاح کنیداکنون زمان آن است که مدل خود را در زمان واقعی آزمایش کنید. این به شما امکان می دهد نقاطی را در سفر کاربر برنامه خود که باعث ایجاد مشکل می شوند، کشف کنید.

مدل خود را تعاملی اموزش ساخت اپلیکیشن با app inventor کنید.صفحه‌ها را به هم وصل کنید و اقداماتی را که تجربه برنامه شما را شبیه‌سازی می‌کنند پیوند دهید.آزمایش‌کنندگان را بیاورید و درباره تجربه آن‌ها از اپلیکیشن سؤال بپرسید.آیا دسترسی آسان به منوی اصلی برنامه وجود دارد؟

آیا همه گزینه های کار به راحتی قابل مشاهده هستند؟کجا تجربه ساده و شهودی است؟مشکل کجاست؟آیا مجبور شده اید به صفحه های قبلی برگردید زیرا مطمئن نبودید چگونه ادامه دهید؟

آیا به مرحله ای نیاز داشتید که وجود نداشت یا نتوانستید آن را پیدا کنید؟ آموزش app inventor آیا در تجربه برنامه تکرارها و افزونگی هایی وجود دارد؟نکته برای اموزش ساخت اپلیکیشن با app inventor ایجاد اپلیکیشن:

قبل از شروع ساختن برنامه با نرم افزار توسعه برنامه، پلتفرم با کد کم یا توسعه دهندگان برنامه بدون کد، منتظر بمانید تا آزمایش شما بر اساس مدل اجرا شود، تجربه کاربری روانی را تأیید کند.

اگر این گزینه ها کار نمی کنند، باید به فکر ساختن یک اپلیکیشن سفارشی باشید. اموزش ساخت اپلیکیشن با app inventor در حالی که این امر بیشتر درگیر است، به شما امکان کنترل تجربه کاربری و ویژگی هایی را می دهد که کاربران برنامه شما انتظار دارند.

ازخورد خود را مرتب کنید، فهرستی از بازبینی ها را جمع آوری کنید، اصلاحات لازم را انجام دهید و مدل های خود را مجدداً آزمایش کنید تا ببینید آیا آنها بهتر کار می کنند یا خیر. اموزش ساخت اپلیکیشن با app inventor این روند را تا زمانی که برنامه شما به خوبی کار کند تکرار کنید.

آیا می خواهید برنامه توسعه دهید؟ شاید مخترع اینستاگرام بعدی یا گوگل مپ باشید؟برنامه های برنامه نویسی می توانند برای مبتدیان خسته کننده باشند.

– نمیدونی از کجا شروع کنی- شما نمی دانید کدام زبان برنامه نویسی “بهترین” است.- شاید حتی اموزش ساخت اپلیکیشن با app inventor روی برخی از ویدیوها یا آموزش های یوتیوب کلیک کرده باشید

و اکنون حتی بیشتر گیج شده اید؟مشکلات برنامه نویسی این به شما مربوط نیست!اکثر “آموزش ها” برای یادگیری نحوه ایجاد برنامه ها مناسب نیستند. هیچ ساختاری ندارند.

سایر آموزش ها نیاز به دانش قبلی بیش از حد از شما دارند.اگر می خواهید برنامه های خود را بسازید، در نهایت راه حل را اینجا پیدا خواهید کرد.دوره برنامه LearnProgramming گام به گام به شما نشان می دهد که چگونه برنامه های خود را بدون دانش قبلی ایجاد کنید.

سپس بر تمام ابزارهای یک توسعه دهنده اپلیکیشن تسلط اموزش ساخت اپلیکیشن با app inventor خواهید داشت.برنامه شما در گوشی هوشمند شما!تصور کنید وقتی به گوشی هوشمند خود نگاه می کنید و در نهایت برنامه خود را در آنجا می بینید چه احساسی دارید.

چه حس خوبی دارد که بالاخره در مسیر موفقیت قرار گرفته اید؟اگر امروز دوره برنامه را شروع کنید، آموزش app inventor اولین برنامه خود را تنها در چند ساعت توسعه خواهید داد.شما + 2 ساعت = اولین برنامه شما در حال حاضر آغاز شده است بیایید.

رویا را به اموزش ساخت اپلیکیشن با app inventor واقعیت برنامه جدید شما تبدیل کنیم اجازه دهید صادقانه باشد:همه ما نیاز به یادگیری مهارت های جدید داریم. چه دوچرخه سواری در کودکی یا برنامه نویسی اولین برنامه.اما برای یادگیری سریع و بدون ناامیدی به یک معلم خوب نیاز داریم.

شما یاد می گیرید که چگونه مانند یک توسعه دهنده نرم افزار واقعی برنامه ریزی کنید. در دوره شما حتی 12 برنامه را خودتان برنامه ریزی می کنید.همه چیز درباره توسعه اپلیکیشن…مرحله به مرحله توضیح داده شد

قدم به قدم هر درس مبتنی بر دانشی است که از درس های قبلی به دست آورده اید. ما به راحتی شروع اموزش ساخت اپلیکیشن با app inventor می کنیم و سپس پیشرفت یادگیری شما را با سرعتی راحت گسترش می دهیم.

در دوره اپلیکیشن با نمونه هایی از دنیای واقعی آشنا خواهید شد. این کار را آنقدر آسان می کند که حتی یک دانش آموز دبستانی هم می تواند آن را درک کند.

تمرین: 12 برنامه را خودتان برنامه ریزی کنیددر طول دوره شما 12 اپلیکیشن را اموزش ساخت اپلیکیشن با app inventor خودتان برنامه ریزی خواهید کرد که بر اساس سطح دانش شما ساخته می شوند.

همه اپلیکیشن ها کاملا کاربردی هستند و آماده انتشار در اپ استور هستند.برنامه نویسی در پلتفرم ها شما یاد خواهید گرفت که چگونه یک بار با آپاچی کوردووا کد را بنویسید و سپس آن را روی تمامی پلتفرم های رایج مانند اندروید و iOS اجرا کنید.

نحوه اموزش ساخت اپلیکیشن با app inventor

در اینجا یاد خواهید گرفت که مفاهیم توسعه را در حین ایجاد برنامه های واقعی به کار ببرید. منطق را تا آخر عمر با آن حفظ خواهید کرد.پشتیبانی کد از طریق ایمیل همه با سرعت های مختلف یاد می گیرند.

اگر زمانی گیر کردید، پشتیبانی کد از طریق ایمیل به شما کمک می کند. یا انگیزه ندارید؟ برای پشتیبانی کد بنویسید!شرکت کنندگان در مورد دوره اپلیکیشن چه می گویند؟

این دوره اموزش ساخت اپلیکیشن با app inventor برای شروع برنامه نویسی اپلیکیشن عالی است. واقعاً آسان و بسیار واضح توضیح داده شده است.

حتی زمانی که زندگی من واقعاً شلوغ است، من به برنامه ریزی برنامه های جدید ادامه می دهم.”چیزی که من واقعاً دوست دارم این است که شما هر مرحله را به خوبی توضیح می دهید،

به عنوان مثال “حالا اجازه دهید بعدی را انجام دهیم…”دوره برای من به عنوان یک مبتدی مناسب است (با دانش قبلی کمی)، شما اموزش ساخت اپلیکیشن با app inventor آرام و دقیق توضیح دهید.

به نظر من خلاصه در پایان ماژول ها بسیار مفید است اموزش ساخت اپلیکیشن با app inventor زیرا درک آنها بسیار آسان است، به طوری که شما از آنچه قبلاً یاد گرفته اید آگاه هستید.”

کدام اپلیکیشن ها را برنامه ریزی خواهید کرد؟در این دوره شما 12 برنامه (+ 5 برنامه جایزه) را توسعه خواهید داد که بر روی تمام سیستم عامل های رایج (اندروید، iOS و بسیاری دیگر) کار می کنند.

در اینجا 17 برنامه ای که توسعه داده اید اموزش ساخت اپلیکیشن با app inventor آمده است:اپلیکیشن دسکتاپ الکترون آموزش app inventor خریدهای درون اپلیکیشنی در حال حاضر آغاز شده است

بعد از دوره برنامه چه کاری می توانید انجام دهید؟برنامه ها در همه پلتفرم ها پس از گذراندن دوره اپلیکیشن، قادر خواهید بود اپلیکیشن های کراس پلتفرم را برنامه ریزی کنید.

اندروید: می توانید برنامه ها را برای اندروید برنامه ریزی کنیدApple iOS: می توانید برای iOS برنامه توسعه دهیدبرنامه دسکتاپ: شما یاد گرفته اید که چگونه برنامه های Cordova را به یک برنامه دسکتاپ تبدیل کنید.

شما تمام دانش لازم برای ایجاد وب سایت را داریدشما در حال حاضر به عنوان یک توسعه دهنده فرانت اند واجد شرایط هستید.این دانش شما را به کاندیدای ایده آل برای کارفرمای آینده خود تبدیل می کند.

دوره اپلیکیشن برای چه کسانی مناسب است؟1. مبتدیبرای مبتدیان – به طور ایده آل با اموزش ساخت اپلیکیشن با app inventor دانش اولیه HTML/CSS/JavaScript**.2. شغل توسعه دهنده برنامه برای مبتدیانی که آرزوی حرفه ای حرفه ای را به عنوان توسعه دهنده اپلیکیشن دارند.

3. برنامه نویسان پیشرفته برای برنامه نویسانی که می خواهند کد خود را در هرچه بیشتر پلتفرم های برنامه (مانند AppStore و Play Store) منتشر کنند.4. کارآفرین برای فریلنسرها و کارآفرینانی که می خواهند

اپلیکیشن های سودآور اموزش ساخت اپلیکیشن با app inventor ایجاد کنند.(**اگر قبلاً هرگز برنامه نویسی نکرده اید، می توانید از بسته دوره برنامه (شامل دوره مبتدی و دوره برنامه) که برای مدت کوتاهی در دسترس است استفاده کنید.

در حالت ایده آل، شما باید مقداری دانش از HTML و جاوا اسکریپت داشته باشید. این اجباری نیست، اما توسعه برنامه ها را برای شما بسیار آسان می کند. دانش مبتدی در اینجا کافی است.

” چه چیزی در دوره برنامه گنجانده شده است؟درس های ساده، قابل فهم و سریع قابل اجرا ماژول 1: نصب گام به گام اموزش ساخت اپلیکیشن با app inventor و اولین برنامه شمااتصال مهم ایده برنامه به برنامه قابل دانلود را در فروشگاه برنامه خواهید آموخت.

نصب گام به گام همه برنامه ها را کامل کنید تا بتوانید بلافاصله برنامه نویسی را شروع کنید. نرم افزاری که استفاده خواهید کرد البته رایگان است.به طوری که دانش جدید شما نیز در مغز شما “دانلود” می شود،

دانش خود را پس از خلاصه اموزش ساخت اپلیکیشن با app inventor ماژول در یک مسابقه منحصر به فرد آزمایش می کنید.شما اولین برنامه ساده خود را می سازید که می توانید

بلافاصله آن را روی گوشی هوشمند خود آزمایش کنید. از طریق تمرین عملی می‌دانید آموزش app inventor که سیستم شما بر روی کامپیوتر و تلفن همراه بدون نقص کار می‌کند.

ماژول 2: برنامه نویسی و طراحی برنامه ها بدون دانش قبلی.اموزش ساخت اپلیکیشن با app inventor در مراحل ساده نحوه پردازش ورودی ها و خروجی ها و نحوه ذخیره داده ها را خواهید آموخت. اینها مفاهیم اساسی کلیدی برای همه برنامه هایی هستند.

که تا کنون ساخته شده اند.برنامه کامل برنامه: Soundboard. در اینجا شما همه توابع را خودتان برنامه ریزی می کنید و کل طرح بندی را در مراحل ساده ایجاد اموزش ساخت اپلیکیشن با app inventor می کنید.

طراحی اپلیکیشن: “راز” برنامه نویس را در مورد نحوه ایجاد طرح های شفاف برنامه بدون هیچ دانشی کشف کنید.دریابید که چگونه می توانید کدهای برنامه را “رایگان” از طریق افزونه ها و کتابخانه ها دریافت کنید.

این به شما امکان می دهد بدون برنامه نویسی زیاد، عملکردهای جدیدی را به برنامه های خود اموزش ساخت اپلیکیشن با app inventor اضافه کنید.دانش جدید خود را با ماژول تمرین شماره 2 تکمیل کنید

نحوه کنترل دوربین گوشی هوشمند خود، خواندن مختصات GPS، ذخیره عکس ها و فیلم ها در تلفن همراه، اطلاعات سیستم، خواندن وضعیت باتری و موارد دیگر را بیاموزید. (به عنوان مثال اعلان‌ها، اطلاعات شبکه، صفحه‌های پخش شده،

نوار اموزش ساخت اپلیکیشن با app inventor وضعیت، ذخیره داده‌ها در پایگاه‌های داده)همچنین یک “الگوی برنامه” دریافت خواهید کرد که می توانید برای پروژه های دیگر خود از آن استفاده کنید.

ماژول 4: برنامه نویسی برنامه ها و بازی های پیشرفته.شما کل فرآیند توسعه یک برنامه آموزش app inventor را مستقیماً از یک توسعه دهنده نرم افزار حرفه ای دریافت می کنید. این شما را بسیار جلوتر از مبتدیان قرار می دهد.

بیت در دقیقه استاد: برنامه یک فایل موسیقی را تجزیه و تحلیل می کند و فرکانس ساعت (ضربه در دقیقه) فایل را به شما می گوید.بازی بولینگ بالون: شما اموزش ساخت اپلیکیشن با app inventor برنامه نویسی Arek (توسعه دهنده برنامه) یک برنامه بازی کامل را بدون آمادگی تماشا خواهید کرد.

“من همه چیز را خیلی خوب توضیح داده ام. من قبلاً با html تجربه داشتم، اما قبلاً با js و cordova سروکار نداشتم. و اموزش ساخت اپلیکیشن با app inventor از آنجایی که آرک بسیار مفید است ، من توانستم هر چیزی را که تا به حال تصور می کردم پیاده سازی کنم.

متشکرم. “- Maik Oeser – شرکت کننده دوره برنامه Cordova”اگر چه من قبلاً تجربه ای در برنامه نویسی داشتم، دوره های پیشرفته آرک کمک زیادی به من کرد. اگر سال ها پیش می توانستم با اموزش ساخت اپلیکیشن با app inventor شروع کنم، برنامه نویسی را خیلی سریع تر یاد می گرفتم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 10 =