ثبت نام
برنامه سازی رایانه ای

آموزش برنامه سازی رایانه ای

سرفصل‌های مقاله

 برنامه سازی رایانه ای چیست؟ فیلسوف معروف جردن بی پترسون می گوید: اگر می توانستم یک مهارت جدید را به خوبی یاد بگیرم، آن برنامه نویسی کامپیوتر و برنامه سازی رایانه ای و برنامه سازی کامپیوتر بود.

برنامه سازی کامپیوتر چه مهارت برنامه سازی رایانه ای جدیدی را دوست دارید یاد بگیرید، اگر بتوانید به سرعت و با درجه برنامه سازی رایانه ای بسیار خوبی بر آن مسلط شوید – چنین سوالی توسط فیلسوف مشهور جردن بی پترسون در هنگام اجرای خود در تئاتر مور در سیاتل (ایالات متحده آمریکا) پرسیده شد.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله مبنای برنامه نویسی رایانه ای چیست بپردازید.

روزنامه نگاری که میزبان نشست با پیترسون بود، گفت: “این احتمالا سریع ترین، برنامه سازی کامپیوتر ساده ترین و مطمئن ترین برنامه سازی رایانه ای پاسخی است که تا به حال در زندگی خود داده اید؟

برنامه سازی کامپیوتر اتاق از خنده منفجر شد و پیترسون موافقت کرد. کل سخنرانی پیترسون را می توانید در قسمت جدید پادکست او پیدا کنید.که به مهارت های برنامه نویسی کامپیوتر می دهد یکی از بزرگترین فیلسوفان امروزی چه چیزی در برنامه نویسی کامپیوتری وجود دارد که دوست دارد به آن تسلط داشته باشد؟

برنامه سازی رایانه ای چیست؟

برنامه سازی کامپیوتر

برنامه نویسی یکی دیگر از راه های کدنویسی است. این فرآیند طراحی و پردازش کد منبع است برنامه سازی رایانه ای که اساس برنامه های رایانه ای و سایر برنامه هایی است که دستگاه های الکترونیکی توسط آن ها کار می کنند.

کد منبع حاوی لیستی از قوانین و دستوراتی است که نحوه عملکرد دستگاه معین را مشخص می کند. به لطف برنامه نویسی مناسب است که نه تنها برنامه های کامپیوتری پیچیده کار می کنند، بلکه ماشین لباسشویی، برنامه سازی کامپیوتر یخچال یا گوشی هوشمند نیز کار می کنند.

شما می توانید به زبان های مختلف برنامه نویسی کنید: C ++، جاوا یا ویژوال بیسیک.مهارت های برنامه نویسی سود قابل اندازه گیری برنامه سازی رایانه ای را به همراه دارد. توسعه دهندگان در سال های اخیر یکی از پرطرفدارترین کارمندان بوده اند.

برنامه سازی کامپیوتر علاوه بر این، یادگیری برنامه نویسی چیزهای زیادی را می آموزد که در خارج از کار نیز مفید است: تفکر علت و معلولی، پشتکار، خلاقیت، مقابله با مشکلات. به همین دلیل ارزش آموزش برنامه نویسی به کودکان را دارد.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله زبان برنامه نویسی بازیهای رایانه ای بپردازید.

یادگیری برنامه نویسی را از کجا شروع کنیم؟ توصیه می کنم یادگیری خود را با C ++ ساختاریافته و شی گرا شروع کنید. برنامه سازی رایانه ای تسلط خوب بر الگوریتم ها (توانایی ایجاد الگوریتم)، یادگیری HTML، CSS، جاوا اسکریپت و پایگاه داده MySQL بسیار مهم است.

شما همچنین باید با جاوا، حداقل در سطح پایه، آشنا شوید. دانستن آن برای رشد شما ضروری است، برنامه سازی کامپیوتر زیرا بیشتر نمونه های کتاب های برنامه نویسی به این زبان نوشته شده اند.

برنامه سازی کامپیوتر چیست؟

به این موارد اضافه شده است: آشنایی با ابزار کار گروهی، یعنی GIT، و یادگیری نوشتن کد تمیز. آرتور نواکوفسکی، برنامه سازی رایانه ای رئیس پروژه برنامه نویس آینده، توصیه می کند که درباره الگوهای طراحی نیز یاد بگیرید.

ما می خواهیم به شما یادآوری کنیم که در زمان Generation Smart ما محبوب ترین کانال های YouTube را ارائه کردیم که نحوه برنامه نویسی را از ابتدا آموزش می دهند.جردن بی پیترسون کیست؟جردن بی پیترسون شخصیت فوق العاده جالبی است.

برنامه سازی کامپیوتر استاد روانشناسی در دانشگاه تورنتو زندگی غیرعادی غنی داشته است. او متصدی بار، آشپز، کارگر راه آهن بود، زنبورهای برنامه سازی رایانه ای عسل پرورش می داد و حتی با گروهی از فضانوردان یک سفر علمی به پایین دهانه در آریزونا انجام داد.

او به بسیاری از ثروتمندان کانادایی مشاوره داده است و همچنین به عنوان مشاور در شرکت های حقوقی کار کرده است. بیش از 250000 نفر تاکنون به سخنرانی های او گوش داده اند. مردم.پیترسون اخیراً کتابی نوشته که به یکی از پرفروش‌ترین‌های جهانی تبدیل شده است.

همچنین به زبان لهستانی ترجمه و تحت عنوان «12 اصل زندگی: پادزهر برای آشوب» (انتشارات Fijorr، 2018) منتشر برنامه سازی رایانه ای شد. فیلسوف افکار خود را در مورد موضوعی که احتمالاً هر انسانی را آزار می دهد جمع آوری کرد: چگونه زندگی کنیم و شاد باشیم؟

در اینجا اصولی است که او توصیه می کند دنبال کنید (اینها عناوین فصل های این کتاب نیز هستند):قانون 1. مراقب فرم بدن خود باشید. پشت صاف، بازوها دراز قانون 2. با خودتان همان طور رفتار کنید که با افرادی که به آنها اهمیت می دهید رفتار کنید.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله رشته برنامه نویسی بازی های رایانه ای بپردازید.

قانون 3. با افرادی دوست شوید که بهترین ها را برای شما آرزو می کنند.قانون برنامه سازی کامپیوتر 4. خودتان را با کسی که برنامه سازی رایانه ای امروز دیگران هستند مقایسه نکنید، بلکه با کسی که دیروز بودید مقایسه نکنید.

قانون 5. اجازه ندهید فرزندانتان کاری را که شما دوست ندارید انجام دهند.قانون 6. قبل از شروع انتقاد از جهان – به خانه خود نظم دهید.قانون 7. آنچه را که با ارزش است (نه آنچه راحت است) دنبال کنید.قانون 8. حقیقت را بگویید – یا حداقل دروغ نگویید.

قانون 9. فرض کنید که همکار شما ممکن است چیزی را بداند که شما نمی دانید.قانون 10. در آنچه برنامه سازی رایانه ای می گویید دقیق باشید.قانون 11. هنگام اسکیت سواری برای کودکان مزاحم نشوید.

قانون 12. گربه ای را که در خیابان ملاقات می کنید، نوازش کنید.اگر می خواهید دقیقاً بدانید که پیترسون وقتی توصیه می کند این اصول را در زندگی روزمره خود به کار ببرید، چه معنایی دارد، توصیه می کنیم کتاب او را بخوانید.برنامه نویسی کامپیوتر: چیست، برای چیست و مفاهیم اساسی آن چیست؟

برنامه نویسی یکی از گسترده ترین شاخه های فناوری اطلاعات است که به لطف دستکاری خوب زبان های برنامه سازی رایانه ای آن می توانیم هر نرم افزار یا وب سایتی را ایجاد کنیم. آنها در همه جا در اینترنت و همچنین در تمام برنامه هایی که ما اجرا می کنیم وجود دارند.

اگر تازه وارد دنیای برنامه نویسی شده اید، این مقاله به شما کمک زیادی می کند، جایی که قبل از درک هر کد برنامه نویسی، مفاهیم اساسی اما مهم را به شما نشان می دهیم.در بخش آخر به شما نشان خواهیم داد که پرکاربردترین برنامه ها کدامند تا بتوانید هر نرم افزاری را از ابتدا برنامه ریزی کنید.

برنامه سازی کامپیوتر اگرچه همه آنها بسته به کاری که می خواهید انجام دهید عملکردهای یکسانی ندارند. آنها به شما خدمات زیادی خواهند برنامه سازی رایانه ای داد.برنامه نویسی کامپیوتر چیست و این فناوری برای چیست؟

برنامه نویسی ابزارهای زیادی دارد، اما هدف اصلی آن ایجاد نرم افزاری است که بر روی کامپیوتر یا از طریق یک برنامه قابل اجرا باشد.برای برنامه، شما باید یک سری قوانین، و همچنین دستورات، دستورالعمل‌ها و عبارات جزئی را وضع کنید که در نگاه اول مانند زبان طبیعی سرسخت به نظر می‌رسند.

به عبارت دیگر می توان گفت که برنامه شامل قوانین، پارامترها، استانداردها، نمادها و کلمات کلیدی است برنامه سازی رایانه ای که برای ایجاد برنامه استفاده می شود. چنین برنامه هایی برای استفاده انسان ایجاد می شوند و راه حلی برای مشکل مطرح شده ارائه می دهند.

زبان برنامه نویسی مسئول عملکرد صحیح برنامه ها باشید. این یک راهنمای ایجاد می کند که توسط برنامه سازی کامپیوتر آن رایانه می تواند به نرم افزار پاسخ مثبت دهد و دستورالعمل ها را بدون فرو ریختن دنبال کند.

به این مراحل و دستورات، برنامه سازی کامپیوتر الگوریتم هایی گفته می شود که وظیفه آنها هدایت سیستم خواندن است که چه کاری انجام دهد.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله چگونه برنامه نویسی را شروع کنیم بپردازید.

با توجه به موارد فوق، می توان فهمید که زبان برنامه نویسی یک واسطه مستقیم بین رایانه و کاربر (ما) است، که برنامه سازی رایانه ای یک ارتباط دو طرفه است که تمام مشکلات ناشی از استفاده از یک تابع را حل می کند.

توابع آنهایی هستند که اطلاعات در دسترس برنامه را به رایانه به منظور انجام اقدامات پیشنهادی ترجمه می کنند.انواع برنامه نویسی در اینجا چند مورد وجود دارد – برخی از رایج ترین انواع برنامه نویسی:برنامه نویسی متوالی: به این ترتیب شناخته شده است.

زیرا این برنامه ها هستند که طرح هایی را با دستورالعمل هایی ایجاد می کنند برنامه سازی رایانه ای که به درستی (یک به یک) و همچنین Cobol، Basic و غیره پیش می روند.برنامه نویسی ساختاریافته: این نوع برنامه نویسی است که توسط ماژول ها طراحی می شود.

هر یک از آنها مسئول اجرای یک کار خاص هستند: زمانی که یک عمل معین لازم است انجام شود، ماژول مسئول اجرای آن نامیده می شود، به عنوان مثال Turbo Pascal، Ada، Modula.

برنامه نویسی شی گرا: توسط زبان های پیاده سازی شده برای اجرای کد برنامه سازی رایانه ای برنامه بر روی هر شیء برنامه نویسی استفاده می شود.برنامه نویسی به زبان منطقی یا طبیعی: این امر به این دلیل شناخته شده است.

که کاربر می تواند دستوراتی را به زبان طبیعی (مثلاً Prolog) برای اجرای ماشینی که با رابط هایی طراحی شده است صادر کند تا این امکان را فراهم کند.برنامه نویسی هوش مصنوعی: آنقدر برنامه پیچیده است که می توان آن را با هوش انسانی مقایسه کرد و قادر به توسعه هر دانشی است.

این نوع زبان جایگزین برخی از برنامه هایی شده است که نیاز به راه اندازی دستی داشتند.فهرستی از مهمترین برنامه سازی رایانه ای مفاهیمی که باید در مورد یادگیری برنامه نویسی بدانید برای برنامه نویسی با مفاهیم زیادی سر و کار داریم که آنها را زبان علمی می نامیم.

برنامه سازی کامپیوتر امروز برخی از مهمترین اصطلاحات برنامه نویسی را توضیح خواهیم داد:یک زبان برنامه نویسی .زبان برنامه نویسی سیستمی از نمادها و قوانین است که برای ایجاد نرم افزاری استفاده می شود

که به یک یا چند کامپیوتر اجازه می دهد. عملکرد داشته باشد و بتواند به طور موثر نیازها یا مشکلات در حال ظهور را حل کند.

این زبان ها در واقع خط دستورالعمل هایی هستند که I/O، محاسبات، دستکاری متن، منطق/مقایسه برنامه سازی رایانه ای و ذخیره/بازیابی را دیکته می کنند.زبان ارتباطی را می توان به صورت زیر طبقه بندی کرد:

زبان ماشین: نوعی زبان دستور گرا است که مستقیماً توسط رایانه خوانده می شود برنامه سازی کامپیوتر و در آن نیازی به ترجمه نیست. تا پردازنده بتواند آن را درک کند و برنامه را اجرا کند. . این دستورالعمل ها در کمتر از یک بیت حافظه بیان می شوند.

زبان سطح پایین: همچنین به عنوان زبان اسمبلی شناخته می شود، این زبان با کدهای الفبایی به نام یادگاری برنامه سازی رایانه ای نوشته می شود که در عملیات ها و جهت های نمادین استفاده می شود.

زبان سطح بالا: این زبان بسیار شبیه به زبان طبیعی (انسانی) است، زبانی است که مستقیماً دستورالعمل ها را به رایانه دیکته می کند. با این حال، بیشتر به زبان انگلیسی نوشته شده است که نوشتن و درک آنچه در برنامه اتفاق می افتد را آسان تر می کند.

الگوریتم ها.وقتی از یک الگوریتم صحبت می کنیم، به مجموعه ای از اعداد اشاره می کنیم، این نام از برنامه سازی رایانه ای کلمه عربی لاتین alkhwarizmi (نام یک ریاضیدان و ستاره شناس است) گرفته شده است.

الگوریتم مجموعه‌ای از رویه‌ها را به ما نشان می‌دهد که باید برای انجام اقدامات به ترتیب خاص انجام شوند. به عبارت دیگر، مسئولیت اجرای اقدامات برنامه کنترل شده توسط از اپراتور یا کاربر ما می توانیم یک الگوریتم زندگی داشته باشیم، 

همان چیزی که در کامپیوتر برنامه سازی کامپیوتر اتفاق می افتد، جوهر بازیکن اصلی در سفارشاتی که باید در یک دوره مشخص برنامه سازی رایانه ای تکمیل شوند. برنامه ها مجموعه ای از الگوریتم هایی هستند که قبلاً توسعه یافته و آماده استفاده توسط رایانه هستند.

این اصطلاحی است که به عنوان مترادف برای کد منبع استفاده می شود، یعنی اصطلاحی که با الگوریتم هایی برای دیکته دستورالعمل ها به رایانه برای اجرای آن کار می کند.

در یک برنامه یا نرم افزار منبع، برنامه ای است که تمام عملکردهایی را که باید انجام شوند فهرست می کند برنامه سازی رایانه ای و برنامه نویس کسی است که این دستورالعمل ها را توسعه می دهد.

هر دو با احترام به زبان های برنامه نویسی انتخابی خود راه می روند.توجه داشته باشید که اگرچه برنامه منبع دستورالعمل ها را اجرا می کند، اما آنها توسط مواد تفسیر نمی شوند، آنها ابتدا به زبان دیگری ترجمه می شوند.

ترجمه توسط مترجمان، اسمبلرها و کامپایلرها انجام می شود که علاوه بر ترجمه، برنامه سازی کامپیوتر برنامه منبع را به کد باینری نیز تبدیل می کنند.

زبان های برنامه نویسی کاملاً محدود هستند، اما نحوه ساختار آن کاملاً متفاوت است زیرا از توسعه دهنده ای برنامه سازی رایانه ای به توسعه دهنده دیگر متفاوت است.

آنها هویت هر کسی را که آنها را خلق کرده است به عهده می گیرند.برنامه شی گرا این نامی است که به این برنامه داده شده است که به زبان ماشین است که به طور خودکار توسط آن اجرا می شود. این نتیجه ترجمه برنامه منبع است و آن را به یک زبان به اندازه کافی قابل خواندن توسط ماشین تبدیل می کند.

دارای برنامه نویسی شی گرا (OOPS) خاص است. این یک تکنیک برنامه نویسی است که برای این اشیا به برنامه سازی رایانه ای شکل بلوک های ساختمانی اساسی استفاده می شود،

بسیاری این نوع برنامه نویسی را نزدیک ترین به استدلال انسان می دانند و برنامه سازی کامپیوتر به عنوان یک راه حل عالی برای برنامه نویسی نرم افزارهای بزرگ ظاهر می شود.

مناسب تر.اصطلاحی وجود دارد که به نوعی برنامه رایانه ای داده می شود که قادر به ترجمه یک فایل منبع نوشته شده در یک زبان برنامه نویسی به یک فایل شی است.

این یکی به طور مستقیم توسط ریزپردازنده انجام می شود که تمام منابع را برای انجام کار خود به آن می دهد.به برنامه سازی رایانه ای عبارت دیگر، این برنامه وظیفه جداسازی کامل فایل و مونتاژ مجدد آن را بر عهده دارد،

اما هر کدام از کدهای یادگاری را که در کد opcode مربوطه در سیستم باینری ظاهر می شوند، جایگزین می کند. این کار در رابطه با پلتفرمی که به عنوان هدف با پارامترهای خاصی انتخاب شده است انجام می شود.اسمبلرها به دو نوع تقسیم می شوند.

اسمبلرهای پایه: به این دلیل نامگذاری شده اند که سطح پایینی دارند و فقط به نام های نمادین برای عبارات، پارامترها برنامه سازی رایانه ای یا چیزهای دیگر مانند حالت ها متکی هستند.

اسمبلرهای مدولار 32 بیتی: اسمبلرهای سطح بالایی هستند که به عنوان پاسخی به معماری پردازنده 32 بیتی عمل می کنند. در حالی که دارای همان قابلیت های قبلی است، سازگاری آن بسیار بیشتر است و می توان از آن در چارچوب های برنامه نویسی نسبتاً پیچیده استفاده کرد.

هدف برنامه سازی رایانه ای

کامپایلر:کامپایلرها نوعی مترجم هستند که برای تبدیل یک برنامه (کامل) برنامه سازی کامپیوتر از یک زبان برنامه نویسی به زبان برنامه سازی رایانه ای دیگر به نام کد منبع استفاده می شوند. اگرچه زبان مقصد معمولاً کد ماشین است،

اما می تواند آن را به کد میانی یا بایت کد ترجمه کند. همچنین می توانید آن را به هر متنی که در حال حاضر نیاز دارید تبدیل کنید.برخلاف سایر مترجمان یا مفسران، کامپایلرها می توانند

آیتم ها یا قطعات مختلف را در یک واحد جمع کنند و آنها را به کتابخانه ای برای استفاده مجدد در آینده تبدیل کنند. به دلیل این فرآیندها، به آن کامپایل می گویند.

اغلب اوقات، شبه‌کدها جزئیاتی را که برای درک انسان از الگوریتم نامربوط و غیر ضروری می‌دانند، نادیده برنامه سازی رایانه ای می‌گیرند، کدهای سیستم خاص می‌توانند تغییرپذیر باشند.

این زبان با فرض طبیعت از هر کجا تکمیل می شودتوضیحات، با استفاده از اعداد ریاضی فشرده.درک شبه کد بسیار ساده تر از یک زبان برنامه نویسی معمولی است زیرا توصیفی کارآمد است و محیط را کاملاً مستقل از اصول الگوریتم نگه می دارد.نمودارهای سازمانی.

ارگانیگرام ها بسته به رویکرد شما کاربردهای متفاوتی دارند. در برنامه نویسی، آنها طرح کلی از مراحلی را برنامه سازی رایانه ای که یک برنامه باید یا باید انجام دهد را نشان می دهند برنامه سازی کامپیوتر و الگوریتم ها را به روشی ساده تر از شبه کدها نشان می دهند.

این روشی است که به ما کمک می کند تا بدون حضور در مقابل کامپیوتر یک عملیات کامل و ساختار برنامه را شکل دهیم. اما این تنها مزیت نیست، ما همچنین می‌توانیم به سرعت بفهمیم که می‌خواهید چه چیزی را منتقل کنید زیرا پیامی واضح و دقیق را منتقل می‌کند.

اکثر برنامه نویسان به دلیل ساختار بالقوه از این روش قبل از برنامه ها استفاده می کنند. سطح گرافیکی خشک برنامه سازی رایانه ای کمتری نسبت به کد شبه دارد.کد نویسی کدگذاری مرحله ای است که پس از تکمیل برنامه نویسی نرم افزار انجام می شود.

در این مرحله، برخی از الگوریتم ها به یک زبان برنامه نویسی خاص ترجمه می شوند. آنها قبل از تبدیل تعریف می شوند.وقتی قرار است یک الگوریتم کدگذاری شود

ابتدا باید نوع زبانی را که قرار است به آن ترجمه کنیم، بدانیم. الگوریتم یک برنامه بدون توجه به زبان برنامه نویسی که در آن نوشته شده است، مسئول تعیین منطق آن است.

در برنامه نویسی، زبان برنامه نویسی، اسمبلرها و دستورات آن مهم هستند که باید رعایت شوند، اما نوع برنامه سازی رایانه ای نماد یا پسوند زبانی که استفاده می شود رمزگذاری نامیده می شود و در حوزه برنامه نویسی، بسته به آنچه شما می خواهید،

می تواند بسیار متفاوت باشد. برنامه طراحی نرم افزار.این کل فرآیند برنامه نویسی است که در آن اهدافی که برنامه سازی کامپیوتر باید به آنها دست یافت و وظایف آنها تعریف می شود.

می‌توان گفت که طراحی نرم‌افزار وظیفه مفهوم‌سازی، اتصال، پیاده‌سازی، راه‌اندازی و در نهایت اصلاح برنامه سازی رایانه ای سیستم‌ها یا فعالیت‌های پیچیده با رعایت پارامترهای خاص را بر عهده دارد.

عمدتا در زمینه مهندسی نرم افزار استفاده می شود.ابتدایی ترین کار یک برنامه نویس این است: طراحی نرم افزاری که در آن رنگ ها، اندازه ها و مواردی از این قبیل مشخص می شود تا برنامه برای مردم جذاب شود. این شامل اجزای مختلف سطح پایین و بالا است که معماری را تشکیل می دهند.

لیست نرم افزارهای اصلی برنامه نویسی که باید بدانید.اگر به برنامه نویسی علاقه دارید، باید برنامه های مختلفی را برنامه سازی رایانه ای که می توانید برای این کار استفاده کنید، ارزیابی کنید.

سپس لیست کوچکی از برنامه ها را به شما نشان می دهیم که به شما در برنامه ریزی کمک می کند:ZendEstudio برنامه‌ای است که فناوری سرور PHP را کنترل می‌کند و به سمت توسعه برنامه‌های کاربردی وب می‌رود.

این برنامه به عنوان یک ویرایشگر متن عمل می کند و یک خط راهنما ارائه می دهد که به ما اجازه می دهد تا تمام پروژه های خود را ایجاد و مدیریت کنیم تا زمانی که کد را اشکال زدایی کنیم.

و از آنجایی که این یک برنامه خود توضیحی است، برنامه سازی کامپیوتر فرهنگ لغت کد را برای درک ما در اختیار ما قرار می دهد.در نهایت، برنامه سازی رایانه ای یکی از ویرایشگرهایی را که بیشتر توسط توسعه دهندگان جدید استفاده می شود،

ترک می کنیم، بیشتر از هر کسی که صفحات وب را برنامه نویسی می کند. این ابزار ارزشمند دارای چندین ویژگی است که کار شما را آسان می کند.از جمله مهم ترین عملکردهای آن می توان به رنگ های هگزا دسیمال، برچسب ها و تکمیل خودکار اشاره کرد که باعث صرفه جویی در وقت ما هنگام نوشتن برنامه های طولانی می شود.

برنامه نویسی کامپیوتر چیست؟

برنامه نویسی سیستم ها، توسعه نرم افزارهای کامپیوتری که بخشی از یک سیستم عامل کامپیوتر یا سایر برنامه های کنترلی است، به ویژه همانطور که در شبکه های کامپیوتری استفاده می شود. برنامه نویسی سیستم ها مدیریت داده ها و برنامه ها از جمله سیستم های عامل، برنامه های کنترل، نرم افزار شبکه و سیستم های مدیریت پایگاه داده را پوشش می دهد.

آیا برنامه نویسی کامپیوتر سخت است؟

برنامه نویسی به عنوان یکی از سخت ترین رشته ها برای تسلط بر شهرت دارد. با توجه به تفاوت آن با اشکال سنتی آموزش، از جمله مدارک دانشگاهی در علوم کامپیوتر، سخت نیست که بفهمیم چرا برخی افراد در یادگیری نحوه کدنویسی مشکل دارند.

آیا می توانم خودم کدنویسی را یاد بگیرم؟

اما بله، این امکان کاملا وجود دارد که بتوانید یک برنامه نویس خودآموخته باشید. با این حال، این یک فرآیند طولانی و خسته کننده خواهد بود. ضرب المثلی وجود دارد که می گوید برای دستیابی به تسلط در یک زمینه تقریباً 10000 ساعت تمرین لازم است.

برنامه سازی رایانه ای
سازی رایانه ای

کارگردان: نوحوانان

تاریخ ایجاد شد: 2022-05-18 16:38

امتیازدهی ویرایشگر:
4.9

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 1 =