منو
صفحه اصلی
ثبت نام
دانلود آموزش برنامه نویسی اندروید

دانلود آموزش برنامه نویسی اندروید به زبان ساده

سرفصل‌های مقاله

کلاه خاکستری پایتون دانلود آموزش برنامه نویسی اندروید بنابراین دو سال پیش تحقیقاتم را در مورد زبان های برنامه نویسی انجام دادم، شروع به خواندن در مورد C، C ++، Assembly، Python و Ruby دانلود آموزش برنامه نویسی اندروید کردم. من می خواهم در زمینه امنیت سایبری متخصص شوم. بنابراین تا جایی که دانلود آموزش برنامه نویسی اندروید می توانستم شروع به یادگیری کردم.

شروع کردم با C، C ++ و C # که پایه بودند، و پس از یادگیری و توسعه تعداد زیادی برنامه و ویروس، در نهایت شروع به یادگیری Kali Linux کردم. برای کسانی که نمی دانند کالی لینوکس چیست، این یک سیستم عامل برای تست نفوذ است. بنابراین دانلود آموزش برنامه نویسی اندروید من مطالعاتم را ادامه دادم و چیزی که دیدم این بود که بیشتر برنامه ها، ویروس ها و تروجان ها در پایتون جمع شده بودند و پایه آنها Ruby بود.

دانلود آموزش برنامه نویسی اندروید

بنابراین فعلاً مطالعه را متوقف کردم و شروع به یادگیری پایتون یا به عبارت دقیق تر Python کلاه خاکستری و tadaa کردم … در مقایسه با C، C # یا هر زبان دیگری که یاد گرفتم بسیار آسان بود. در نهایت به من گفتند که چرا پایتون پرکاربردترین زبان بوده دانلود آموزش برنامه نویسی اندروید و چگونه معروف شده است.بنابراین امروز می‌خواستم در مورد چگونگی تبدیل پایتون به پایتون کلاه خاکستری و اینکه چرا از آن به‌قدری گسترده استفاده می‌شود.

که حتی گوگل و یوتیوب از آن در پایگاه داده‌شان استفاده می‌کنند تا تا آنجا که می‌توانند نتایج جستجوی دقیقی ارائه دهند، بحث کنم.در حال حاضر، پایتون یک زبان برنامه نویسی سطح بالا است، به این معنی که سینتکس های آن حتی برای دانلود آموزش برنامه نویسی اندروید مبتدیان بسیار آسان است. اگر در برنامه نویسی تازه کار هستید، این زبانی است که به شما پیشنهاد می کنم با آن شروع کنید.

ساده؟ بله همینطور است. بنابراین پایتون نه تنها نوشتن و درک آن آسان بود، بلکه بسیار فشرده نیز بود. بنابراین ممکن است تعجب کنید که چگونه این منجر به پایتون کلاه خاکستری شد؟بنابراین دقیقاً کلاه خاکستری پایتون چیست؟ چرا با پایتون معمولی دانلود آموزش برنامه نویسی اندروید ما تفاوت دارد؟ موضوع این است که کلاه خاکستری پایتون چیزی نیست جز برنامه‌هایی که توسط هکرها.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله برنامه نویسی اندروید چیست بپردازید.

آزمایش‌کنندگان استرس شبکه و مهندسین معکوس برای ایجاد یا کرک کردن یک برنامه در پایتون نوشته شده‌اند. اما اصطلاح کلاه خاکستری به این دلیل استفاده می شود که دقیقاً یک نرم افزار مفید یا کاربر نیست. برای ایجاد امنیت یا ایجاد یک نرم افزار دانلود آموزش برنامه نویسی اندروید نقض امنیت استفاده می شود.به راحتی می توان از آن برای آزمایش محدودیت های یک محیط امن یا برای نفوذ به یک محیط امن استفاده کرد.

کلاه خاکستری یعنی همین. و انجام آن در پایتون به جای انجام آن در C، C ++ یا جاوا بسیار ساده تر است. بنابراین نام کلاه خاکستری پایتون. چند نمونه که می توانم به آنها فکر کنم عبارتند از:• نوشتن کلید لاگرها (برای هکرها و نفوذگران)• نوشتن اسکریپت های پوسته دانلود آموزش برنامه نویسی اندروید امنیتی (برای مدیران شبکه)• نوشتن یک IDS خودکار (سیستم تشخیص نفوذ برای مهندسین امنیت).

بنابراین اکنون می دانید که چرا و چگونه پایتون کلاه خاکستری مفید است. برای توضیح بیشتر در این مورد، اجازه دهید چند مثال مفصل برای شما بیان کنم.شاید نام Google App Engine را شنیده باشید. Google App Engine ابتدا قبل از پورت شدن دانلود آموزش برنامه نویسی اندروید در پایتون طراحی شده بود. Google App یک نمونه واقعی از برنامه ای است که به زبان پایتون نوشته شده است.

زیرا امکان ساخت برنامه های وب را با استفاده از مجموعه غنی پیشرفته کتابخانه ها، ابزارها و چارچوب ها فراهم می کند.تا به حال فکر کرده اید که چرا جستجوی چیزی در گوگل اینقدر آسان است؟ بیشتر اوقات شما نتایج جستجویی را دریافت می کنید دانلود آموزش برنامه نویسی اندروید که 80٪ دقیق هستند. این به این دلیل است که پایتون بسیار انعطاف‌پذیر است، با سرعت بالا کار می‌کند، و پایگاه‌های داده بسیار فشرده‌تر هستند.

حتی اگر مقدار «n» اطلاعات را ذخیره کند. پایتون آنقدر توسعه‌پذیر است که حتی YouTube از آن برای اهدافی مانند مشاهده ویدیو، بررسی الگوها، مدیریت ویدیو، دسترسی به داده‌های متعارف و موارد دیگر استفاده می‌کند.گوگل خزنده ها و عنکبوت های دانلود آموزش برنامه نویسی اندروید خود را دارد که داده ها را به محض آپلود در وب جمع آوری می کند، مهم نیست کجا و چقدر امن است.

برای جمع آوری این اطلاعات فقط به یک الهام، زمان و دانش مناسب نیاز است.جستجوهای گوگل قبلاً مبتنی بر پایتون بود، زیرا بعداً برای بهینه‌سازی سرعت به C ++ تغییر یافت زیرا خزنده‌های Google صفحات زیادی را در ثانیه می‌خزند. Python در حال دانلود آموزش برنامه نویسی اندروید حاضر بسیار سریعتر از C ++ است، اما چند دهه پیش این مورد مشابه نبود.یک جمله معروف به نقل از گوگل وجود داشت.

“پایتون جایی که می توانیم، C ++ جایی که نیاز داریم.”سپس ممکن است تعجب کنید که چگونه می توان از این برای هک، پنتست و امنیت شبکه استفاده کرد. التماس می کنم منحرف شوم اگر می‌توانید برنامه‌ای بسازید که 70 تا 80 درصد در ارائه نتایج دانلود آموزش برنامه نویسی اندروید جستجوی مؤثر دقت داشته باشد، احتمالاً می‌توانید برنامه‌ای ایجاد کنید که بتواند سایت‌ها را پیوند دهد.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله کد های برنامه نویسی اندروید بپردازید.

هوشمندانه جستجو کند و نمایه شخصی بسازد که می‌تواند توسط کلاه‌های سیاه‌پوست فردی استفاده شود. اهداف مخرب افراد را کنار بگذارید، اگر به اندازه کافی باهوش باشند، می توانند به راحتی یک برنامه کاربردی برای ساختن مشخصات شرکت دانلود آموزش برنامه نویسی اندروید بسازند، کل درخت از dآشفتگی برای هر چیزی که فکرش را بکنید…جمع آوری اطلاعات از طریق Maltego.

ممکن است فکر کنید که من کمی اغراق می کنم. نه من نیستم!به نمونه هایی مانند Maltego فکر کنید. Maltego یک نرم‌افزار است، یا بهتر می‌توانم آن را به‌عنوان یک برنامه پزشکی قانونی منبع باز فرموله کنم، که با هدف جمع‌آوری اطلاعات و ایجاد دانلود آموزش برنامه نویسی اندروید نمایه برای افراد، شرکت‌ها و سایر آژانس‌های شرکتی ساخته شده است.فقط باید داده های صحیح را در برنامه وارد کنید.

نحوه دانلود آموزش برنامه نویسی اندروید

و بقیه موارد مانند پیوند دادن ایمیل ها، افراد، گروه افراد، حتی تعیین زیرساخت اینترنت مانند دامنه ها، نام های DNS، Netblock ها و آدرس های IP را می توان با استفاده از این هوشمندی منبع باز متصل و متصل کرد.برای اطلاعات بیشتر دانلود آموزش برنامه نویسی اندروید به دانستن Maltego چیست؟ بنابراین اگر دسترسی به “اطلاعات مخفی” موفقیت شما را تعیین می کند، Maltego می تواند به شما در کشف آنها کمک کند.

Maltego تا حدی در پایتون نوشته شده است و همچنین از جاوا استفاده می کند که به نوبه خود یک زبان عالی است.چیزهای زیادی در مورد امنیت از گوگل نقل قول می شود. به بیان دقیق تر، گوگل کوچکترین روشی است که می توانید در اینترنت ناشناس بمانید، دانلود آموزش برنامه نویسی اندروید فرقی نمی کند که از حالت ناشناس استفاده کنید یا www.duckduckgo.com از کروم. زیرا در نهایت همه چیز در وب به روز می شود.

هدف از حضور در اینجا این است که مسئله اجتناب ناپذیر بودن نیست، بلکه کاملاً آسیب پذیر بودن است. نمی توان به طور کامل خود را از اینترنت پاک کرد. اما قطعاً می توان سعی کرد تا حد امکان اطلاعات کمتری را در اینترنت نگه دارد.پایتون فقط یک زبان نیست، دانلود آموزش برنامه نویسی اندروید بلکه یک زبان برنامه نویسی است. زبان اسکریپت به شما امکان می دهد زمانی که به چیزی سفارشی تر نیاز دارید بنویسید.

ابزارهای خود را اصلاح کنید. این ابزارهای امنیتی شبکه برای گسترش به شدت به زبان های برنامه نویسی متکی هستند. به عنوان مثال، بیایید Scapy را در نظر بگیریم.Scapy صرفاً در پایتون نوشته شده است. این یک ابزار تعاملی قدرتمند برای دستکاری دانلود آموزش برنامه نویسی اندروید بسته ها است. این می تواند بسته های جعلی را به تنهایی تولید کند، شبکه ها را اسکن کند و حتی می تواند بسته ها را در شبکه استشمام کند.

اطلاعات دقیق در مورد Scapy چیست؟اکنون این برنامه های پیچیده ای است که توسط برنامه نویسان پیشرفته نوشته شده است. بیایید ببینیم نوشتن یک برنامه در پایتون چقدر ساده است که برای افرادی که اصول اولیه خوبی در برنامه نویسی دارند به دانلود آموزش برنامه نویسی اندروید راحتی قابل درک باشد.بنابراین اگر از من بپرسید این بسیار آسان تر است. ماژول های pyhook، Pythoncom، win32gui و win32console را اضافه کردم .

که می توانید به راحتی از سایت sourceforge دانلود کنید و نظرات را با استفاده از تگ هش ذکر کردم. اما اگر بخواهم همان برنامه را در C ++ بنویسم، ببینیم چقدر می تواند سخت باشد.بنابراین این در مقایسه با پایتون بسیار بزرگ است. و صحبت از کارایی، دانلود آموزش برنامه نویسی اندروید پایتون را می توان به راحتی و بدون هیچ تلاشی با استفاده از نرم افزار py2exe در یک فایل اجرایی مونتاژ کرد.

در حالی که من در مورد C ++ صحبت می کنم، صادقانه بگویم، این کد یک شوخی است. برای نوشتن یک key logger مناسب، باید یک DLL بنویسید که قلابWH_KEYBOARD را پیاده سازی کند. علاوه بر این، درک این کد برای یک مبتدی بسیار آسان دانلود آموزش برنامه نویسی اندروید نیست.اکنون این از هکرهای کلاه سیاه مراقبت می کند که به عبارت دقیق تر، افرادی هستند که قصد تخریب و دستکاری داده ها را دارند.

نیازهای خود res از نقطه نظر مسائل امنیتی، پایتون برای هکرهای کلاه سفید که قصد دارند جامعه را از حملات هکرهای مخرب نجات دهند نیز مفید است. اگر می‌خواهید شغلی ایجاد کنید یا حداقل می‌خواهید پایتون را برای تحقیقات امنیتی دانلود آموزش برنامه نویسی اندروید یاد بگیرید، قطعاً می‌توانید با OWASP، BRO یا Quick NIX Secure Script عمیق‌تر شوید.OWASP پروژه امنیتی برنامه وب باز است.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله پکیج رایگان آموزش برنامه نویسی اندروید بپردازید.

هدف OWASP ایجاد نسخه ایمن تر از پایتون است که نوشتن نرم افزاری را برای متخصصان امنیتی و توسعه دهندگان آسان تر می کند که کمتر در برابر حمله هکرها آسیب پذیر باشد. این مربوط به تجزیه و تحلیل جعبه سیاه، شناسایی و رسیدگی به مسائل دانلود آموزش برنامه نویسی اندروید مربوط به امنیت است که ممکن است بر مفسر تعاملی پایتون تأثیر بگذارد.BRO یک برنامه نظارت بر امنیت شبکه و ترافیک است.

در حالی که Quick NIX برای سخت کردن و ایمن کردن مالکیت فایل در حال حرکت استفاده می شود.از آنجایی که ما در مورد امنیت صحبت می کنیم، اجازه دهید در مورد سیستم عاملی صحبت کنیم که تا حدی مبتنی بر پایتون است. پایتون با یونیکس، دانلود آموزش برنامه نویسی اندروید لینوکس و دبیان به خوبی کار می کند. یکی از معروف ترین سیستم عامل ها Backtrack 5 بود که نسخه های مختلفی منتشر شد.

این به طور خاص برای PenTesting طراحی شده است. بعداً، افراد Offensive Security فکر کردند که Backtrack به راه‌اندازی مجدد نیاز دارد زیرا اکثر ابزارها یا به درستی کار نمی‌کنند یا پشتیبانی نمی‌شوند.بعداً کالی لینوکس را منتشر کردند که کاملاً مبتنی دانلود آموزش برنامه نویسی اندروید بر دبیان بود. و بیشتر چارچوب آن در روبی یا پایتون است. روبی همچنین یک زبان برنامه نویسی عالی است.

اما من همیشه پایتون را به آن ترجیح می‌دهم، زیرا پایتون جامعه متنوع‌تری با لینوکس دارد و عیب‌یابی مستقیم‌تر و آسان‌تر است. اگرچه Ruby دارای ویژگی های زیادی است و سریع با محیط اطراف سازگار می شود، اشکال زدایی آن دشوار است، خواندن آن دشوار دانلود آموزش برنامه نویسی اندروید است و از پایتون پیچیده تر است.بهترین مثال مانند مقایسه اپل با لینوکس یا مقایسه آیفون با اندروید است.

اپل از نظر منابع غنی است و بسیار نرم و روان است و نسبت به مبتدیان بیشتر تعصب دارد. در حالی که لینوکس/اندروید کاربرپسندتر است، کمی تأخیر دارد و اگر ندانید چگونه آن را پیکربندی یا نگهداری کنید، گاهی اوقات می تواند باعث سردرد شود.حتی کتابی دانلود آموزش برنامه نویسی اندروید بر اساس هک کلاه خاکستری پایتون نوشته جاستین سیتز وجود دارد. این به طور خاص با خودکارسازی کارهای خسته کننده مهندسی معکوس و مرتبط با امنیت.

طراحی دیباگر، کتابخانه و تزریق DLL خود، شناسایی ترافیک ایمن در یک جلسه رمزگذاری شده، و استفاده از اشکال زدای Immunity، Sulley و بسیاری دیگر سروکار دارد. این کتاب عالی است، فرقی نمی کند مبتدی باشید یا متخصص، همیشه هر بار که دانلود آموزش برنامه نویسی اندروید آن را می خوانید یک چیز یا چیز دیگری یاد می گیرید.بنابراین اگر مبتدی هستید، پایتون گزینه مناسبی برای شروع به عنوان زبان اول شما برای تست امنیت برنامه نویسی خواهد بود.

فقط یک چیز را در پایان به یاد داشته باشید که دانلود آموزش برنامه نویسی اندروید کلاه خاکستری پایتون فقط یک زبان نیست، بلکه راهی برای انجام کارها به روشی مناسب و سریع است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + نوزده =