منو
صفحه اصلی
ثبت نام
دانلود نرم افزار اپ اینونتور

دانلود نرم افزار اپ اینونتور

سرفصل‌های مقاله

دانلود نرم افزار اپ اینونتور بیشتر یک ابزار ابری است، اما به شما نیاز دارد که نرم افزاری را در رایانه خود بارگیری کنید. به صفحه Setup در App Inventor بروید و رایانه خود دانلود نرم افزار اپ اینونتور را راه اندازی کنید. در اینجا چند یادداشت در مورد این فرآیند دانلود نرم افزار اپ اینونتور  وجود دارد:

پیشنهاد می کنیم مقاله اپ اینونتور را مشاهده کنید.

اکثر رایانه ها قبلاً جاوا را روی خود دارند، بنابراین در حال حاضر این مرحله را نادیده بگیرید. در عوض، مستقیماً به دستورالعمل‌های Install the App Inventor Setup Software بروید و پیوند دانلود نرم افزار اپ اینونتور مربوط به نوع رایانه‌ای را که دارید دنبال کنید.

اگر مک دارید، فایل .dmg را دانلود کنید و روی آن دوبار کلیک کنید. دانلود نرم افزار اپ اینونتور ممکن است فرآیند نصب را به طور خودکار شروع کند. اگر نه، به دسکتاپ خود نگاه کنید، یک دیسک نصب شده را خواهید دید. روی آن کلیک کنید، سپس روی فایل pkg. درون آن دوبار کلیک کنید. با این کار فرآیند نصب شروع می شود. پس از اتمام نصب، شما آماده حرکت هستید.

دانلود نرم افزار اپ اینونتور چگونه است؟

بازگشت به App Inventor دکمه New را در سمت چپ برای ایجاد یک پروژه جدید انتخاب کنید. یک نام برای پروژه وارد کنید. با این کار Component Designer باز می شود. دانلود نرم افزار اپ اینونتور اینجاست که نشان می‌دهید برنامه چگونه به نظر می‌رسد.

در Component Designer بر روی Open Blocks Editor کلیک کنید. یک گفتگو ظاهر می شود که از شما می پرسد آیا می خواهید فایلی به نام appinventorForAndroidCodeblocks.jnlp را باز کنید یا ذخیره کنید. اگر یکی از گزینه ها باز کردن آن با Java Web Start است، عالی است، این کار را انجام دهید. این روند تا یک دقیقه طول می کشد، بنابراین بی تاب نباشید.

اگر بعد از یک دقیقه هیچ اتفاقی نیفتاد، به پوشه دانلودها نگاه کنید دانلود نرم افزار اپ اینونتور تا ببینید آیا فایل در آنجا هست یا نه و روی آن دوبار کلیک کنید. اگر سیستم از شما نمی خواهد که با Java Web Start باز کنید، احتمالاً باید سیستم خود را با جاوا پیکربندی کنید (به صفحه Learn | Setup برگردید).

ویرایشگر بلوک ها جایی است که شما رفتار برنامه خود را برنامه ریزی می کنید، به عنوان مثال. وقتی کاربر روی یک دکمه کلیک می کند چه اتفاقی می افتد. یک شبیه ساز باز کنید
هنگامی که ویرایشگر بلوک ها را با موفقیت باز کردید، روی New Emulator کلیک کنید. در گفتگوی ظاهر شده روی OK کلیک کنید. پس از حدود یک دقیقه، دانلود نرم افزار اپ اینونتور یک شبیه ساز (یک تلفن روی صفحه) ظاهر می شود.

اکنون آماده ساختن یک اپلیکیشن هستید دانلود نرم افزار اپ اینونتور اکثر مردم با Hello Purr شروع می کنند، برنامه ای که در آن لمس کردن تلفن (یا کلیک کردن روی شبیه ساز) باعث می شود گربه میو کند. استفاده از این فیلم آموزشی را شروع کنید.

Inventor چیست؟

نرم افزار Inventor® CAD طراحی مکانیکی سه بعدی حرفه ای، مستندسازی و ابزارهای شبیه سازی محصول را فراهم می کند. با ترکیبی قدرتمند دانلود نرم افزار اپ اینونتور از قابلیت‌های طراحی پارامتریک، مستقیم، آزاد و مبتنی بر قوانین، کارآمد باشید.

بازخورد را با ابزارهای همکاری داخلی به اشتراک بگذارید.

برآورده کردن خواسته ها برای محصولات سفارشی و خودکار کردن فرآیندها.

فرصت های فروش خود را در حین شرکت در پروژه های BIM افزایش دهید.

نصب نرم افزار ویندوز برای App Inventor Setup دارای دو بخش است:

نصب بسته نرم افزاری App Inventor Setup. این مرحله دانلود نرم افزار اپ اینونتور برای همه دستگاه های اندرویدی و برای ویندوز XP، ویستا، ویندوز 7، 8.1 و 10 یکسان است. اگر انتخاب می کنید که از کابل USB برای اتصال به دستگاهی استفاده کنید، باید درایورهای ویندوز را برای گوشی اندروید خود نصب کنید.

باید نصب را از حسابی انجام دهید که دارای امتیازات سرپرست است. نصب از طریق یک حساب غیر سرپرست در حال حاضر پشتیبانی نمی شود. دانلود نرم افزار اپ اینونتور اگر نسخه قبلی ابزارهای راه‌اندازی App Inventor 2 را نصب کرده‌اید، باید قبل از نصب آخرین نسخه آن‌ها را حذف نصب کنید. دستورالعمل‌های نحوه به‌روزرسانی نرم‌افزار راه‌اندازی App Inventor را دنبال کنید.

نرم افزار App Inventor را دانلود کنید

نصب کننده را دانلود کنید.
فایل MIT_Appinventor_Tools_2.3.0 (~80 مگابایت) را در فایل دانلودها یا دسکتاپ خود پیدا کنید. مکان بارگیری در رایانه شما به نحوه پیکربندی مرورگر شما بستگی دارد. فایل را باز کنید.

از طریق مراحل نصب کننده کلیک کنید. مکان نصب را تغییر ندهید بلکه دایرکتوری نصب را ضبط کنید، زیرا ممکن است بعداً برای بررسی درایورها به آن نیاز داشته باشید. دایرکتوری بسته به نسخه ویندوز شما و اینکه آیا به عنوان مدیر وارد شده اید یا خیر متفاوت خواهد بود.

ممکن است از شما پرسیده شود که آیا می خواهید به برنامه ای از یک ناشر ناشناس اجازه دهید تا تغییراتی در این رایانه ایجاد کند. بله را کلیک کنید. مکان یابی نرم افزار Setup در بیشتر موارد، App Inventor باید بتواند نرم افزار Setup را به تنهایی مکان یابی کند.

اما اگر مکان نرم افزار را بخواهد، مسیر ورود بهدانلود نرم افزار اپ اینونتور است. اگر از یک ماشین 64 بیتی استفاده می کنید ((چگونه بفهمیم روی ویندوز 64 بیتی هستید)، باید برنامه Files (x86) را به جای Program Files تایپ کنید.

همچنین اگر نرم افزار را به عنوان مدیر نصب نکرده اید ، به جای C:\Program Files در فهرست محلی شما نصب شده است. دانلود نرم افزار اپ اینونتور برای یافتن نام مسیر صحیح باید آن را جستجو کنید. چیزی درست کار نمی کند؟ از صفحه عیب‌یابی دیدن کنید، یا انجمن کاربر App Inventor را برای کمک بررسی کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + نوزده =