ثبت نام
دانلود نرم افزار برنامه نویسی برای اندروید

نحوه دانلود نرم افزار برنامه نویسی برای اندروید

سرفصل‌های مقاله

اندروید پر استفاده ترین سیستم دانلود نرم افزار برنامه نویسی برای اندروید عامل موبایل در جهان است. این سیستم با بیش از 70 درصد سهم بازار، برای توسعه دهندگان سیستمی است که می تواند دانلود نرم افزار برنامه نویسی برای اندروید بیشترین دید را برای برنامه ها و بازی های آنها فراهم کند و در نتیجه بهترین نتایج اقتصادی دانلود نرم افزار برنامه نویسی برای اندروید را ارائه دهد.

سهولت انتشار اپلیکیشن ها در فروشگاه گوگل، بسیاری از کاربران را تشویق دانلود نرم افزار برنامه نویسی برای اندروید می کند تا اپلیکیشن های خود را برای حضور در این فروشگاه آپلود کنند.خدمات مفیدی را ارائه دهند و همزمان مقداری درآمد کسب کنند. اما برای اینکه بتوانیم این اپلیکیشن ها را بسازیم، باید یک برنامه خوب، یعنی یک IDE داشته باشیم که در این کار به ما کمک کند.

دانلود نرم افزار برنامه نویسی برای اندروید

اگرچه بسیاری از برنامه نویسی می ترسند، اما امروزه برنامه نویسی، صرف نظر از اینکه سیستم چه باشد، فقط مختص باتجربه ترین کاربران نیست. طیف گسترده‌ای از برنامه‌ها و محیط‌های توسعه (که معمولاً به عنوان “IDE” شناخته می‌شوند) وجود دارد دانلود نرم افزار برنامه نویسی برای اندروید که به ما امکان می‌دهد به راحتی انواع برنامه‌ها را حتی بدون دانستن هیچ زبانی ایجاد کنیم.

توسعه اندروید – بهترین نرم افزار توسعه برنامه در مرحله بعد، خواهیم دید که بهترین برنامه‌هایی که می‌توانیم با آن‌ها شروع به ایجاد برنامه‌های اندرویدی خود کنیم، چه برای توسعه‌دهندگان پیشرفته و چه برای آماتورها بدون تجربه زیاد، چیست.برنامه های دانلود نرم افزار برنامه نویسی برای اندروید کامل و حرفه ای توسعه اپلیکیشن اندروید IDE های برنامه نویسی حرفه ای برای کاربرانی در نظر گرفته شده است که قبلاً دانش و تجربه گسترده ای در توسعه نرم افزار دارند.

به طور کلی، این نوع محیط‌های توسعه به ما امکان می‌دهند برنامه‌های خود را از ابتدا در جاوا، سی یا کاتلین (زبان‌های برنامه‌نویسی اندروید) بنویسیم و به ما کمک می‌کنند آن کد را تجزیه و تحلیل و اشکال‌زدایی کنیم.سال ها پیش، گوگل استفاده از دانلود نرم افزار برنامه نویسی برای اندروید نسخه اصلاح شده Eclipse را برای توسعه اندروید توصیه کرد. با این حال، این شرکت در نهایت IDE توسعه خود را با نام Android Studio منتشر کرد.

این IDE مبتنی بر Eclipse است و دارای تمام اسناد رسمی است تا بتوان برای این سیستم عامل توسعه داد. این کامل‌ترین محیطی است که می‌توانیم پیدا کنیم و به ما کمک می‌کند دستورالعمل‌های طراحی Google را بهتر دنبال کنیم و به همه کتابخانه‌ها دانلود نرم افزار برنامه نویسی برای اندروید دسترسی داشته باشیم.این برنامه به ما امکان می دهد به لطف SDK رسمی و سایرین، C ++ بومی (برای جلوگیری از عبور از ماشین مجازی) به لطف NDK، هم در جاوا برنامه ریزی کنیم.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله ساده ترین نرم افزار برنامه نویسی اندروید بپردازید.

به لطف بخش طراحی رابط، می‌توانیم با کشیدن و رها کردن هر یک از عناصری که می‌خواهیم روی صفحه قابل مشاهده باشند، برنامه‌های خود را شکل دهیم. علاوه بر این، یک شبیه‌ساز نیز دارد که به ما امکان می‌دهد یک ماشین مجازی رسمی اندروید دانلود نرم افزار برنامه نویسی برای اندروید راه‌اندازی کنیم تا بتوانیم برنامه‌ها را قبل از آپلود در فروشگاه آزمایش و اشکال‌زدایی کنیم.ما می توانیم اندروید استودیو را از وب سایت آن دانلود کنیم.

Xamarin، ضروری برای ایجاد برنامه های اندرویدی چند پلتفرمی آیا می خواهیم اپلیکیشن ما به لطف ویندوز همزمان روی اندروید، iOS منتشر شود؟ در مرحله بعد، باید به دنبال یک IDE توسعه تخصصی مانند Xamarin باشیم. این محیط توسعه توسط  دانلود نرم افزار برنامه نویسی برای اندروید مایکروسافت ایجاد شده و بخشی از مجموعه ویژوال استودیو است.برخلاف سایر IDE های توسعه، این یکی به طور انحصاری در C# توسعه داده می شود.

اگر قبلاً با این زبان برنامه نویسی تجربه داشته باشیم، توسعه یک برنامه اندروید سریعتر و آسانتر از انجام آن با جاوا یا NDK خواهد بود. با این حال، به طور کامل با روش انجام کارها در سایر IDE ها مانند Android Studio شکسته می شود. بنابراین، دانلود نرم افزار برنامه نویسی برای اندروید اگر به محیط توسعه Google عادت کرده باشیم و قبلاً با Xamarin کار نکرده باشیم، ممکن است با مشکلات جدی روبرو شویم.

Xamarin را می توانیم از این لینک دانلود کنیم.Eclipse، سلف اندروید استودیو این IDE شباهت زیادی به اندروید استودیو دارد. علاوه بر این، از آنجایی که همه توسعه‌دهندگان قبل از راه‌اندازی در آن برنامه‌نویسی می‌کردند، عده‌ای هستند که هنوز از آن دانلود نرم افزار برنامه نویسی برای اندروید برای ساخت برنامه‌های خود استفاده می‌کنند. مزیت اصلی این IDE این است که بر خلاف گوگل، به گونه ای طراحی شده است.

که برای چندین سیستم عامل به طور همزمان برنامه ریزی می شود و ترجمه برنامه ها به چندین زبان را بسیار آسان می کند. با این حال، از آنجایی که به طور رسمی توسط گوگل پشتیبانی نمی شود، می تواند توسعه برنامه یا برخی از بخش های آن دانلود نرم افزار برنامه نویسی برای اندروید (مانند رابط) را کاهش دهد. همچنین، نادیده گرفتن اشکالات در این IDE بدون داشتن یک دیباگر تخصصی مانند Android Studio آسانتر است.

آموزش دانلود نرم افزار برنامه نویسی برای اندروید

Eclipse برای ویندوز را می توانید از اینجا دانلود کنید.یونیتی، مناسب برای بازی اگر می خواهید به جای اپلیکیشن، بازی بهتری بسازید، باید به سراغ موتور تخصصی مانند یونیتی برویم. در حالی که امکان ساخت بازی با اندروید استودیو وجود دارد، انجام دانلود نرم افزار برنامه نویسی برای اندروید آن بی نهایت پیچیده تر از انجام آن با چنین موتوری است و همچنین بسیار محدودتر است که به کیفیت پایین تری تبدیل می شود.

به لطف Unity (یا موتور Unreal، اگر آن را بهتر دوست داشته باشیم) قادر خواهیم بود انواع بازی ها را ایجاد کنیم، چه دو بعدی و چه سه بعدی. این IDE برنامه نویسی به ما امکان می دهد بازی های خود را با جاوا اسکریپت یا C ++ (هر کدام که ترجیح می دهیم) برنامه ریزی دانلود نرم افزار برنامه نویسی برای اندروید کنیم و تعداد زیادی ابزار و منابع برای شکل دادن به عنوان خود دارد.

علاوه بر این، ما قادر خواهیم بود انواع خریدهای درون برنامه ای را به راحتی اضافه کنیم تا بتوانیم با بازی درآمد بسیار بهتری داشته باشیم.یونیتی یکی از بهترین ابزارها برای معرفی کنترل لمسی است، اگرچه در صورتی که بخواهیم آن را به پلتفرم‌های دیگر دانلود نرم افزار برنامه نویسی برای اندروید منتقل کنیم، می‌توانیم کنترل‌های معمولی دوربین و کنترل‌های شی نیز ایجاد کنیم. هنگام کامپایل بازی، می توانیم آن را برای انواع سیستم عامل ها به طور همزمان انجام دهیم.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله دانلود نرم افزار برنامه نویسی اندروید برای کامپیوتر بپردازید.

و اگر به میزان مشخصی درآمد نرسیدیم، مجبور نیستیم مجوزی به شرکت پرداخت کنیم.ما می توانیم Unity را به صورت رایگان از لینک زیر دانلود کنیم.کد ویژوال استودیو، ویرایشگر مایکروسافت برای همه چیز اگر نیازهای خاصی نداریم دانلود نرم افزار برنامه نویسی برای اندروید و می‌خواهیم یک IDE توسعه‌دهنده تا حد امکان ساده و ساده داشته باشیم، می‌توانیم Visual Studio Code را امتحان کنیم.

این یک ویرایشگر متن آزاد و متن باز از مایکروسافت برای برنامه نویسی به انواع زبان های برنامه نویسی است. ویژگی اصلی آن این است که یک IDE است که می توانیم با کمک افزونه ها آن را سفارشی کرده و با نیازهای خود تطبیق دهیم. بنابراین، دانلود نرم افزار برنامه نویسی برای اندروید به لطف افزونه های اندرویدی که می توانیم دانلود و نصب کنیم، می توانیم به راحتی از آن برای ایجاد برنامه های کاربردی برای سیستم عامل گوگل استفاده کنیم.

کد ویژوال استودیو برای اندروید ما می توانیم VSC را از وب سایت اصلی آن دانلود کنیم.B4A، برای توسعه دهندگان BASIC برنامه نویسی جاوا یا سی را دوست ندارید؟ بنابراین B4A بهترین IDE است که می توانید پیدا کنید. این محیط توسعه طوری طراحی دانلود نرم افزار برنامه نویسی برای اندروید شده است که به کاربران امکان می دهد برنامه های Android را در BASIC توسعه دهند که پس از کامپایل، مستقیماً با SDK آن سیستم عامل تطبیق داده می شوند.

بیسیک برای اندروید، B4A یک محیط بسیار آسان برای استفاده به ما ارائه می دهد که به ما اجازه می دهد رابط هایی را برای پیاده سازی کد مورد نظر طراحی کنیم. علاوه بر این، از آنجایی که به همان API ها و کتابخانه های Android Studio دسترسی دانلود نرم افزار برنامه نویسی برای اندروید دارد، هیچ عملکردی را قربانی این سیستم نمی کند. برنامه هایی که با این برنامه ایجاد می کنیم به راحتی به B4i منتقل می شوند تا بتوانیم آنها را در iOS کامپایل کنیم.

ما می توانیم B4A را به صورت رایگان از اینجا دانلود کنیم.برنامه هایی برای توسعه آسان برنامه های اندروید اما برای ایجاد برنامه های کاربردی خود، همیشه نیازی به دانستن نحوه برنامه نویسی ندارید. برنامه‌ها یا بهتر بگوییم پلتفرم‌هایی وجود دارند که دانلود نرم افزار برنامه نویسی برای اندروید به ما کمک می‌کنند تا برنامه‌های خود را بدون نوشتن یک خط کد ایجاد کنیم.ScoreApps، راه حل انتها به انتها.

این یکی از پلتفرم های توسعه خودکار برنامه است، بدون نیاز به برنامه نویسی، معروف ترین و کامل ترین پلت فرمی است که می توانیم پیدا کنیم. این پلتفرم به ما این امکان را می‌دهد تا با ایجاد برنامه‌های حرفه‌ای و با ویژگی‌های غنی، تجارت خود را بیشتر تقویت دانلود نرم افزار برنامه نویسی برای اندروید کنیم. برای نشان دادن انواع اطلاعات به مشتریان و همچنین یکپارچه سازی شبکه های اجتماعی طراحی شده است.

علاوه بر این، ما می‌توانیم تعداد زیادی از وظایف را با افزودن تعاملات با Zapier خودکار کنیم.InfiniteMonkeys، برنامه ها را فقط با کشیدن و رها کردن ایجاد کنیداین یکی از ساده ترین پلتفرم هایی است که می توانیم برای ساخت انواع اپلیکیشن های موبایل دانلود نرم افزار برنامه نویسی برای اندروید پیدا کنیم. IM به ما اجازه می دهد تا برنامه های Android، iOS و HTML5 ایجاد کنیم، بنابراین می توانیم آن ها را هر طور که می خواهیم آپلود و توزیع کنیم.

دارای طیف گسترده ای از قالب ها است و به ما امکان می دهد برنامه هایی ایجاد کنیم که هم به صورت آنلاین و هم آفلاین کار می کنند.MobinCube، برنامه های کاربردی را به صورت رایگان و بدون برنامه نویسی ایجاد کنیدMobinCube یکی دیگر از معروف ترین دانلود نرم افزار برنامه نویسی برای اندروید پلتفرم هایی است که به ما اجازه می دهد تا به صورت رایگان و بدون برنامه نویسی اپلیکیشن ایجاد کنیم.

این پلتفرم در 4 مرحله آسان به ما اجازه می دهد تا اپلیکیشن اندروید خود را بسازیم و آن را در اپ استور گوگل منتشر کنیم. علاوه بر این، پلتفرم تبلیغاتی مخصوص به خود را دارد که به توسعه دهندگان این امکان را می دهد تا با ایجاد اپلیکیشن از طریق این دانلود نرم افزار برنامه نویسی برای اندروید سرویس درآمد کسب کنند. ما می‌توانیم به صورت رایگان از آن استفاده کنیم یا برای کنترل بیشتر روی برنامه‌ها هزینه بپردازیم (به عنوان مثال، مقدمه را حذف کنیم یا تعداد کاربران فعال در ماه را افزایش دهیم).

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + 2 =