ثبت نام
دوره برنامه نویسی رایگان

بهترین دوره برنامه نویسی رایگان

سرفصل‌های مقاله

اگر یک زمینه از فعالیت دوره برنامه نویسی رایگان وجود داشته باشد که در آن افراد تغییر شغل نیز شانس خوبی برای پیشرفت داشته دوره برنامه نویسی رایگان باشند، آن شغل وب است. هر کسی می تواند کدهای کامپیوتر و زبان های برنامه نویسی را یاد دوره برنامه نویسی رایگان بگیرد. آموزش توسعه وب و برنامه نویسی را می توان 100% آنلاین انجام داد.

از مبتدی تا متخصص برنامه نویسی، وب منبع بی پایانی از منابع آموزشی را ارائه می دهد.با افزایش تقاضا برای برنامه نویسان و توسعه دوره برنامه نویسی رایگان دهندگان اپلیکیشن و رابط کاربری، برنامه نویسی وب در حال تبدیل شدن به یک مهارت ضروری برای یادگیری است!

دوره برنامه نویسی رایگان

ما بهترین وب سایت ها را برای یادگیری آنلاین برنامه نویسی کامپیوتر به صورت رایگان به شما معرفی می کنیم.آموزش برنامه نویسی رایگان؟بهترین دوره های برنامه نویسی آنلاین رایگان شما هزاران آموزش برنامه نویسی را در یوتیوب خواهید یافت و برای یافتن دوره برنامه نویسی رایگان برنامه ای برای یادگیری رایگان برنامه نویسی نیازی به جستجوی دور ندارید.

همچنین، در اینجا وب سایت های پیشرو برای بهبود مهارت های برنامه نویسی شما آمده است:در Codefuchs شما اصول برنامه نویسی را یاد خواهید گرفت. این وب سایت دوره برنامه نویسی رایگان شما را در اولین قدم های شما برای برنامه نویس شدن همراهی می کند.

در اینجا دوره های برنامه نویسی برای مبتدیان دوره برنامه نویسی رایگان و همچنین مقالات جدید معمولی در مورد انواع موضوعات مرتبط با برنامه نویسی را خواهید یافت. شما می توانید اولین برنامه های خود را در codefuchs به صورت رایگان، به راحتی و بازیگوش بنویسید و به موضوع بپردازید.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله دوره های برنامه نویسی بپردازید.

برای این کار نیازی به دانش قبلی ندارید. شما از صفر شروع می کنید، همان جایی که همه برنامه نویسان زمانی شروع کردند!Open Classrooms یکی از محبوب ترین دوره برنامه نویسی رایگان وب سایت های آموزشی آنلاین است. مدرسه وب بیش از 300 دوره صدور گواهینامه برای یادگیری کد و تکنیک های برنامه نویسی در تمام سطوح ارائه می دهد.

مبتدیان می توانند اصول اولیه برنامه نویسی از جمله HTML و CSS را بیاموزند. کاربران پیشرفته همچنین دوره هایی را در چارچوب هایی مانند Angular یا React.js پیدا دوره برنامه نویسی رایگان خواهند کرد. با این حال، اینها حداقل به دانش اولیه یک زبان کامپیوتر مانند جاوا اسکریپت، جاوا یا مهارت های برنامه نویسی نیاز دارند.

تمامی زبان های مختلف کامپیوتر در این دوره های آنلاین در دسترس هستند: HTML، CSS، جاوا اسکریپت، جاوا، پی اچ پی، پایتون، روبی، زبان C، C++ و غیره. آموزش کد به دوره برنامه نویسی رایگان شما امکان می دهد برای یک زبان خاص برنامه های کاربردی وب و موبایل ایجاد کنید. رابط، کدنویسی و ادغام وب سایت ها، توسعه برنامه های اساسی و غیره.

اما مراقب باشید: هیچ کس فقط در چند دوره برنامه نویس نمی شود. این شغل به دانش پیشرفته نیاز دارد در زمینه فناوری اطلاعات و وب فقط تجربه و کنجکاوی و تجدید مداوم دوره برنامه نویسی رایگان دانش خود شما را قادر می سازد در سطح حرفه ای برنامه ریزی کنید. دوره‌های کلاس‌های آزاد رایگان هستند.

اما می‌توانید گواهینامه آموزشی را با قیمت ثابت ۲۰ یورو خریداری کنید.Codecademy یکی از بهترین سایت ها برای یادگیری کد نویسی است! این وب سایت دوره های تعاملی دوره برنامه نویسی رایگان و سرگرم کننده ای را برای یادگیری اصول علوم کامپیوتر و یک زبان برنامه نویسی ارائه می دهد.

در اینجا برنامه نویسی در HTML، CSS، جاوا اسکریپت، PHP و به زبان پایتون یا حتی SQL، Ruby، C++، R، C#، Swift و غیره را یاد خواهید گرفت. برای درک زبان انتخابی، دوره برنامه نویسی رایگان دوره ها بین تئوری و عملی متناوب می شوند. دوره های پایه رایگان هستند، اما دسترسی نامحدود برای دریافت گواهینامه ها 17.99 یورو در ماه هزینه دارد.

آیا می خواهید اصول برنامه نویسی کامپیوتر را یاد بگیرید یا مهارت های برنامه نویسی خود را بهبود ببخشید؟ پس شما اینجا هستید!Khan Academy همچنین یکی از معروف دوره برنامه نویسی رایگان ترین پلتفرم های آموزش آنلاین کامپیوتر در اینترنت است. اگر می خواهید شروع به بهبود دانش وب و تجربه برنامه نویسی خود کنید.

انواع دوره برنامه نویسی رایگان

آکادمی خان یک وب سایت بسیار آموزشی است. دوره ها و آموزش ها اصول برنامه نویسی و توسعه وب (توسعه اپلیکیشن، زبان های برنامه نویسی سطح بالا، دوره برنامه نویسی رایگان یادگیری کدنویسی و غیره) را پوشش می دهند. شما می توانید زبان های مختلفی را یاد بگیرید.

از جمله رایج ترین زبان: جاوا اسکریپت. دوره های پایه قبل از تمرکز بر برنامه نویسی، تمام مبانی دوره برنامه نویسی رایگان علوم کامپیوتر را پوشش می دهد.چرا دوره های آنلاین اینقدر راحت هستند؟دوره های آنلاین باعث صرفه جویی در زمان زیادی در زندگی روزمره می شود.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله دوره برنامه نویسی آنلاین بپردازید.

شما تضمین می کنید که یک معلم توانا در Superprof پیدا کنید. پلتفرم اتصال دانش آموزان و معلمان خصوصی اکنون در 28 کشور در سراسر جهان وجود دارد.تقریباً برای همه دوره برنامه نویسی رایگان رشته ها، از جمله علوم کامپیوتر، معلمان خصوصی پیدا خواهید کرد. در مورد برنامه نویسی، تقریباً 5000 معلم در این پلتفرم وجود دارند.

برای آموزش از راه دور از طریق ویدئو کنفرانس یا درس های خصوصی در خانه، هیچ روش یادگیری بهتری از یک معلم خصوصی شخصی وجود ندارد که بتوانید سوالات دوره برنامه نویسی رایگان خود را در زمان واقعی بپرسید و با سطح و سرعت شما تنظیم شود.

این پلت فرم همچنین طیف وسیعی از منابع آموزشی را با برگه های دوره و مقالات آموزنده در مورد طیف گسترده ای از موضوعات (زبان، موسیقی، ورزش، هنر و اوقات فراغت، دوره برنامه نویسی رایگان توسعه شخصی و فناوری اطلاعات) ارائه می دهد. شما به سادگی سطح خود را انتخاب کنید (کالج، دبیرستان، همه سطوح).

تا از آموزش ها، درس ها و تمرین های تعاملی برای پیشرفت در سریع ترین زمان ممکن بهره مند شوید.هیچ کس نمی تواند انگشتان خود را بشکند و به زبان های کامپیوتری دوره برنامه نویسی رایگان مسلط شود، اما هر کسی می تواند یاد بگیرد. و اینجاست که دوره های آموزشی Superprof و پورتال منبع Superprof می توانند کمک کنند.

دوره های آموزشی برای همه سطوح، به عنوان مثال، دوره برنامه نویسی رایگان مقالاتی برای یادگیری نحوه توسعه در HTML یا زبان اصلی Casio (از برنامه نویسی) ارائه می دهند.Code.org یک رویکرد آموزشی ویژه ارائه می دهد. Code.org برای ادغام یادگیری ابزارهای برنامه نویسی پایه در آموزش عمومی طراحی شده است.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله دوره های آموزشی برنامه نویسی بپردازید.

این سایت در درجه اول به کودکان اجازه می دهد تا از سنین پایین بیاموزند و آموزش های زیادی را ارائه می دهد که از دوره ابتدایی (4 تا 8 سالگی) در دسترس هستند. همانطور دوره برنامه نویسی رایگان که بچه های کوچک قبل از پرداختن به تئوری موسیقی و وقف یک ساز، آموزش های اولیه موسیقی را تکمیل می کنند.

دانش آموزان مدرسه نیز باید به شیوه ای بازیگوش با علوم کامپیوتر آشنا شوند. کودک می‌تواند بین یک آموزش یک ساعته انتخاب کند یا درس‌هایش را از فهرست کتاب‌های درسی دوره برنامه نویسی رایگان با ساختار سنی، از مهدکودک گرفته تا فارغ‌التحصیلان دبیرستان و دانشگاه می‌گیرد.

Udemy به راحتی رتبه اول دوره های آنلاین را برای یادگیری کد برنامه نویسی می کند. این درگاه آموزشی به شما امکان می دهد دوره های آنلاین را دنبال کنید، دوره هایی دوره برنامه نویسی رایگان که اغلب پولی هستند، اما به صورت رایگان و محدود نیز در دسترس هستند.

این تیم اغلب پیشنهادات تخفیف ارائه می دهد. بنابراین، Udemy به شما امکان می دهد اصول توسعه را یاد بگیرید، یک بازی ویدیویی را کدنویسی کنید، سایت دوره برنامه نویسی رایگان های تجارت الکترونیک ایجاد کنید یا حتی برنامه های تلفن همراه را توسعه دهید.

مزیت Coursera این است که دوره های دانشگاهی در اینجا به صورت رایگان در دسترس هستند. بنابراین یک رسانه خوب برای یادگیری زبان های جاوا، سی پلاس پلاس یا پایتون بدون دوره برنامه نویسی رایگان صرف یک پنی است. یادگیری این یا آن مدل برنامه نویسی رایگان است.

با این حال، اگر گواهی می خواهید، هزینه ای دریافت می شود.چشم انداز شغلی من به عنوان یک برنامه نویس چیست؟
برنامه نویسان شانس خوبی برای یافتن یک شغل دوره برنامه نویسی رایگان جالب و با درآمد خوب دارند.مجمع عمومی داش دوره های آنلاین رایگان را برای یادگیری اصول توسعه وب ارائه می دهد: برنامه نویسی C، برنامه نویسی پایتون، درک

شما یک سری پروژه کوچک ایجاد می کنید که منجر به ایجاد وب سایت شخصی شما می شود. این سایت یک نمای کلی از توسعه وب ارائه می دهد و آن را به یکی از بهترین دوره برنامه نویسی رایگان سایت ها برای یادگیری برنامه نویسی در سطح مبتدی تبدیل می کند.

Udacity یک پلتفرم MOOC واقعا عالی است. ما آنها را به دلیل سهولت استفاده، موضوعات دوره ای که ارائه می دهند و منابع حرفه ای که ارائه دوره برنامه نویسی رایگان می دهند، توصیه می کنیم. انتخاب رشته Udacity به اندازه edX یا Coursera متنوع نیست، اما آنها حدود 200 دوره را ارائه می دهند که کاملاً رایگان هستند (اگرچه گواهی ارائه نمی دهند).

مقدمه Udacity به برنامه نویسی اولین قدم شما به سمت حرفه ای در توسعه وب و برنامه، یادگیری ماشین، علم داده، هوش مصنوعی و موارد دیگر است!در اینجا می توانید دوره برنامه نویسی رایگان اصول اولیه زبان برنامه نویسی پایتون و همچنین روش های برنامه نویسی اثبات شده را بیاموزید.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله دوره برنامه نویسی فنی حرفه ای بپردازید.

صحبت در مورد وب سایت ها برای یادگیری کد نویسی بدون ذکر Code Conquest مانند صحبت در مورد پلتفرم های خصوصی تدریس بدون ذکر Superprof است!این صفحه قطعا یکی دوره برنامه نویسی رایگان از مهم ترین هاست. در اینجا آموزش های برنامه نویسی در HTML، CSS، جاوا اسکریپت، PHP، Ruby، MySQL، Python و Swift را خواهید دید.

اغراق نیست اگر بگوییم پیشنهاد آموزشی نمی تواند کاملتر باشد!به زودی می توانید زبان جدیدی را از ابتدا یاد بگیرید و دانش برنامه نویسی خود را در موارد واقعی به دوره برنامه نویسی رایگان کار ببرید.با این منابع دانش، اکنون می توانید به خودتان یاد دهید که چگونه برنامه ریزی کنید.

در مقاله ما با موضوع “آموزش برنامه نویسی در دوره آنلاین” می توانید دریابید که کدام دوره ها واقعاً ارزشمند هستند.شاید شما فقط در حال یادگیری برنامه نویسی برای خودتان دوره برنامه نویسی رایگان هستید، اما اگر به دنبال شغل هستید، مهارت های برنامه نویسی یک مزیت بزرگ است.

هزاران جای خالی در برنامه نویسی و زمینه های مرتبط وجود دارد. افرادی که می خواهند وارد دنیای برنامه نویسی کامپیوتر شوند می توانند در هر تعداد از زبان های برنامه نویسی محبوب تخصص دوره برنامه نویسی رایگان داشته باشند و نقاط ورودی زیادی پیدا کنند. به عنوان یک برنامه نویس جوان به زبان انتخابی خود شروع کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 15 =