ثبت نام
ساخت بازی با app inventor

روش ساخت بازی با app inventor

سرفصل‌های مقاله

ساخت بازی با app inventor بازی‌های موبایلی پربارترین دسته از اپلیکیشن‌های ساخت بازی با app inventor موجود در فروشگاه‌ها هستند. به طور کلی، آنها بیشترین بازگشت سرمایه را ارائه می دهند. علاوه بر این، یک بازی ویدیویی تبلیغاتی می تواند یک ابزار بازاریابی عالی برای ارتقای تصویر یک برند باشد.

ساخت بازی با اپ اینونتور و برنامه های ساخته شده با app inventor پس جای تعجب نیست که بسیاری از شرکت‌ها به فکر شروع هستند، اما لزوما نمی‌دانند از ساخت بازی با app inventor کجا شروع کنند یا چگونه یک بازی موبایل ساخت بازی با app inventor بسازند.

ساخت بازی با app inventor

از آنجایی که هیچ فرمول جادویی برای یک ساخت بازی با app inventor بازی موفق وجود ندارد، این نیز پیچیده ترین و ظریف ترین مرحله است. تا زمانی که ایده خود را محقق نکنید و با بازار مواجه نشوید، هیچ تضمینی نخواهید داشت که ایده شما عملی شود.

قبل از شروع توسعه، لازم است بدانید که کسب درآمد و سود ساخت بازی با app inventor با یک بازی موبایل بسیار دشوار است، اما … همانطور که نمونه های زیادی از بازی های موبایل موفق نشان می دهد غیرممکن نیست.برای موفقیت، آیا باید یک بازی موبایل اصلی بسازید؟

مسلماً کرکره‌ها به ایده‌های بدیع، منحصربه‌فرد و نوآورانه پاداش می‌دهند، ساخت بازی با اپ اینونتور اما مملو از بازی‌های موبایلی هستند. در نتیجه، متمایز شدن از میلیون ها رقیب می تواند دشوار باشد. پس چه باید کرد؟

برای شروع دوره اپ اینونتور روی عکس زیر کلیک کنید.
ساخت بازی با اپ اینونتور

پیکان اشاره بالا

می‌توانید از یک بازی موجود الهام بگیرید، پیشرفت‌ها، ساخت بازی با اپ اینونتور گزینه‌های جدید یا هر چیزی که به ذهنتان می‌رسد انجام دهید. اگر ساخت بازی با app inventor می خواهید از یک بازی الهام بگیرید،

باید محصول بهتری برای ساخت بازی با app inventor متمایز شدن خود ارائه دهید. برنامه های ساخته شده با app inventor بسیاری از بازی‌های موبایل ساخت بازی با اپ اینونتور از ایده‌های موجود استفاده کرده و موفق شده‌اند.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله ساخت برنامه با اپ اینونتور بپردازید.

فقط باید به عنوان مثال به بازی های حباب یا پازل اشاره کنیم، کهنه سربازان واقعی در تاریخ بازی ها، موجود در تمامی نسخه های کنسول ها و موبایل ها.Candy Crush مفهوم بازی Bejeweled را به کار می گیرد و الماس ها را با آب نبات جایگزین می کند.

کینگ، شرکت پشت سر موفقیت این بازی توانسته این ایده را به روز کند، رقابت را حذف کند و بازیکنان را حفظ “ساخت بازی با app inventor” کند.Ebook 3 بازی Descargaگیم پلی بازی بی شک سادگی یکی از رازهای موفقیت محبوب ترین بازی هاست.

Flappy Bird که گیم پلی آن به یک برنامه های ساخته شده با app inventor اکشن ساخت بازی با اپ اینونتور “ضربه زدن روی صفحه” محدود می شود، در سراسر جهان به موفقیت دست یافته است. ما همچنین می توانیم در مورد Fruit Ninja صحبت کنیم.

برنامه های ساخته شده با app inventor

بازی سازی با اپ اینونتور

گرچه گرافیک بازی چندان ساده نیست، اما اصل بازی است که بسیار ساده و آسان است. با این حال، این بدان معنا ساخت بازی با app inventor نیست که یک بازی موبایلی باید خیلی آسان ساخته شود، بلکه کاربر برای شروع نیازی به یادگیری ندارد.اگر بازی موبایلی که می‌خواهید بسازید پیچیده‌تر است.

می‌توانید هنگام راه‌اندازی بازی برای اولین بار ساخت بازی با app inventor یک آموزش به کاربران ارائه دهید، علاوه بر اینکه می‌توانید تمام امکانات برنامه و ترکیب‌ها را کشف کنید، بازیکن این شانس را خواهد داشت.

برای استفاده از حالت تمرین بازی موبایل اندروید روی ساخت بازی با app inventor صفحه گوشی هوشمندتصویر توسط Expect Best در Pexelsطراحی برای بازی های موبایل وسوسه می شود

که بگوید طراحی برای ساخت یک بازی مهمتر از هر نوع دیگر برنامه موبایل است. برنامه های ساخته شده با app inventor یک بازی یک محصول کاربردی نیست، اما برای سرگرمی استفاده خواهد شد.

طراحی به سناریوی بازی و همچنین گیم پلی آن بستگی دارد، بنابراین قبل از نزدیک شدن به طراحان حتما این عناصر را تعریف کنید. در نهایت، اگر یک سبک گرافیکی تخت، واقع گرایانه یا حتی کارتونی را انتخاب می کنید،

ساخت بازی با اپ اینونتور

اموزش ساخت بازی با اپ اینونتور

توجه داشته باشید که تفاوت های مهمی بین اندروید و iOS از نظر طراحی وجود دارد که باید در هنگام ساخت بازی خود به آنها توجه کنید. فراموش نکنیم که گوشی های هوشمند ساخت بازی با app inventor تنها دستگاه هایی نیستند که تحت تاثیر قرار می گیرند.

توسعه بازی‌های موبایل می‌تواند به اندازه توسعه برای هر پلتفرم دیگری گران باشد. ساخت بازی با اپ اینونتور و از آنجایی که این یک سرمایه گذاری قابل توجه است، برای سودآوری به یک طرح تجاری قوی نیاز دارید.

بگذارید به صراحت بگوییم: استراتژی کسب ساخت بازی با app inventor درآمد یکی از مهم ترین بخش های پروژه بازی موبایل شما است. بنابراین چه گزینه هایی در دسترس شما هستند؟

خریدهای درون برنامه ای خرید درون برنامه ای برنامه های ساخته شده با app inventor محبوب ترین روش است.بیشتر برای کسب درآمد از بازی استفاده می شود.

اگرچه تنها 2 درصد از کاربران اندروید خریدهای درون برنامه ای و درصد کمی بیشتر از کاربران iOS انجام ساخت بازی با app inventor می دهند، اما همچنان یکی از موثرترین راه ها برای درآمدزایی است.

تبلیغات درون برنامه ای بسیاری از اپلیکیشن ها این تکنیک را با خریدهای درون برنامه ای ترکیب می کنند. با این حال، باید مراقب باشید که تبلیغات در بازی تداخل نداشته باشد، زیرا ممکن است به تجربه کاربر آسیب برساند، بازیکنان را بترساند و … مانع موفقیت برنامه شما شود.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله اموزش ساخت اپلیکیشن با app inventor بپردازید.

نسخه پریمیوم. ساخت بازی با app inventor شما می توانید یک نسخه آزمایشی را به کاربر ارائه دهید که با این حال، برای ادامه بازی باید هزینه پرداخت کند. این مدل کسب و کار اغلب برای بازی های با کیفیت بالا استفاده می شود.دانلود پولی.

این استراتژی معمولا برای بازی هایی اجرا می شود که نیاز به سرمایه گذاری اولیه بسیار بالایی دارند. اینها عمدتاً مقادیر کمی هستند، به استثنای چند بازی که از کنسول های ساخت بازی با app inventor بازی به دستگاه های تلفن همراه اقتباس شده اند.

به همین دلیل است که معمولاً برنامه‌ای را می‌بینید که در iOS پولی است، ساخت بازی با اپ اینونتور اما در اندروید رایگان است. برنامه های ساخته شده با app inventor بنابراین، تجزیه و تحلیل جوامع مختلف کاربران قبل از انتخاب کسب درآمد برای اطمینان از عملکرد خوب ضروری است.

مرحله 3. کدام ساخت بازی با app inventor فناوری برای ایجاد یک بازی موبایل؟فناوری های زیادی برای ساخت بازی های موبایلی وجود دارد، اما همه آنها برای هر نوع پروژه ای مناسب نیستند.

انتخاب تکنولوژی شما تاثیر مستقیمی بر عملکرد ساخت بازی با اپ اینونتور و تجربه کاربری بازی شما خواهد داشت، ساخت بازی با app inventor پس برای فکر کردن به آن وقت بگذارید.

برای کمک به شما در انتخاب خود، برنامه های ساخته شده با app inventor در اینجا لیستی از پرکاربردترین فناوری ها آورده شده است:HTML5. قبلاً در مورد مزایای HTML برای توسعه برنامه صحبت کرده ایم. این برای ایجاد بازی های موبایل نیز معتبر است.

زبان HTML با چندین پلتفرم سازگار است، بنابراین یک توسعه برای ایجاد یک بازی کافی است که ساخت بازی با app inventor می تواند بر روی چندین سیستم عامل راه اندازی شود.

مرحله ساخت و آزمایش ساخت بازی با app inventor زمان کمتری می برد و بنابراین اساسا هزینه کمتری برای شما دارد.زبان مادری. توسعه به زبان مادری، یعنی مختص هر سیستم عامل، امکان استفاده حداکثری از قابلیت های گوشی یا تبلت را فراهم می کند.

این تضمین می کند که عملکرد و تجربه کاربری بازی شما بهترین ممکن است. این نوع توسعه بازی های موبایل همیشه گران تر است. در واقع، نوشتن ساخت بازی با app inventor کد متفاوتی برای هر سیستم عامل مورد نظر ضروری است.

Unity 3D. بازی معروف iOS Assasin’s Creed Infinity با Unity 3D ساخته شده است. این یک موتور عالی برای افرادی است که می خواهند بازی ویدیویی خود را برای چندین پلتفرم بسازند.

اندروید یکی از ذینفعان اصلی یونیتی ساخت بازی با app inventor است.Xamarin، Marmalade یا حتی Cocos2d. ابزارهای زیادی برای ایجاد بازی های بومی، ترکیبی و چند پلتفرمی وجود دارد.

انفرادی پوکمون برو در خیابان بازی می کندتصویر در Pxhereمرحله ساخت بازی با اپ اینونتور 4. برنامه های ساخته شده با app inventor توسعه دهندگان متخصص در ایجاد بازی های ویدئویی را پیدا کنید.

برای ایجاد یک بازی موبایل خوب، به … متخصصان خوب نیاز دارید. اگر هیچ کدام را نمی‌شناسید، پلتفرم‌هایی مانند Yeeply می‌توانند به شما کمک کنند تیمی را برای اجرای برنامه موبایل یا پروژه بازی خود پیدا کنید.

ما به دنبال یافتن توسعه دهندگان و طراحان اپلیکیشن موبایل در راستای پروژه شما هستیم.اجازه دهید ما به شما ساخت بازی با app inventor توصیه کنیم و تا چند ماه دیگر، بازی شما دیگر یک پروژه نخواهد بود، بلکه یک محصول واقعی و آماده برای تسخیر بازار خواهد بود.

تفاوت بین ایجاد برنامه های موبایل و بازی های موبایل چیست؟بازی‌های موبایلی ساخت بازی با app inventor تنها یک نوع اپلیکیشن هستند، اما روند خلاقانه یکسانی را دنبال نمی‌کنند.

کاربر موبایلی که یک بازی را دانلود می کند بیش از همه به دنبال سرگرمی است. ساخت بازی با اپ اینونتور با توجه به این نیاز، توسعه بازی ها دارای سه تفاوت اصلی در مقایسه با یک برنامه از نوع دیگر است.

بسته به پروژه خود باید از ابزار مناسبی برای ساخت بازی های دو بعدی مانند Marmalade و Cocos2d یا بازی های سه بعدی مانند Unity استفاده کنید.طرح. طراحی یک بازی بسیار پیچیده تر از یک برنامه ساده است.

اگر بازی به صورت ساخت بازی با app inventor سه بعدی باشد، به احتمال زیاد لازم است یک سناریو و شخصیت های واقع گرایانه بسازید که همیشه به راحتی قابل انیمیشن نیستند.

علاوه بر این، یک معضل از tro ناشی می شودتعادل مناسبی بین کیفیت برنامه های ساخته شده با app inventor انیمیشن ها و وزن آنها پیدا کنید، زیرا آنها باید وزن کمی داشته باشند تا بازی ویدیویی شما به درستی کار کند.

عملکرد. عملکرد پایین می تواند به گیم پلی بازی شما آسیب برساند. برای مثال، فیس بوک را می توان برای بارگذاری یک صفحه سه ثانیه بخشید، اما اگر همین اتفاق در بازی شما بیفتد، بازیکن ممکن است شکست بخورد، ناراحت شود و برنامه شما را رها کند.

اکنون، آیا آماده ساخت بازی موبایل خود هستید؟ پس خودکار ساخت بازی با app inventor و مداد خود را بردارید و ایده های خود را روی کاغذ بیاورید! به یاد داشته باشید که در هر زمان می توانید در پلت فرم ما ثبت نام کنید تا از متخصصان کمک بگیرید.

AppsGeyser به کاربران گوش می دهد و روی ایجاد قالب های بازی کار می کند. همه نمی خواهند یک برنامه غنی از محتوا بسازند، بسیاری می خواهند یک برنامه بازی برای سرگرمی، برای لذت شخصی بسازند،

تا سرگرمی را به کسب و کار خود بیاورند، و ساخت بازی با app inventor یک کسب و کار برنامه اندروید متمرکز بر بازی راه اندازی کنند.آیا مدتی است که برای بازی خود برنامه ریزی کرده اید؟

در AppsGeyser، چندین الگوی برنامه بازی وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید. می توانید طرح بندی بازی خود را بر اساس الگوها سفارشی کنید.

Games App Maker – AppsGeyser.com یک پلتفرم وب رایگان است که به شما امکان می دهد برنامه بازی اندروید خود را ایجاد کنید. شما حتی نیازی به دانش برنامه نویسی ندارید!

چگونه برنامه بازی اندروید خود را برای وب سایت خود ایجاد کنیم؟ خوب، این آسان است! تنها کاری که باید انجام دهید این است که یکی از قالب های برنامه بازی های رایگان موجود در پلتفرم ساخت بازی با app inventor ما را انتخاب کنید.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که به خواندن ساخت بازی با اپ اینونتور ادامه دهید.چرا باید یک برنامه بازی در Android ایجاد کنم؟چندین دلیل وجود دارد که چرا باید یک برنامه بازی ایجاد کنید:

سرگرمی – بازی‌ها راه آسانی برای راه‌اندازی یک برنامه اندرویدی هستند برنامه های ساخته شده با app inventor زیرا حس سرگرمی را به ارمغان می‌آورند و همه دوست ساخت بازی با app inventor دارند سرگرم شوند.

v4 460px Create a Gaming App Step 15

رشد استفاده – نه تنها مخاطبان شما افزایش می یابد، بلکه تعداد دفعاتی که کاربران از برنامه شما بازدید می کنند افزایش می یابد، که وضعیت شما را در فروشگاه برنامه بهبود می بخشد و به شما امکان می دهد.

از بازی خود با AppsGeyser درآمد کسب ساخت بازی با app inventor کنید.درآمد – هر چه کاربران زمان بیشتری را برای برنامه شما صرف کنند، درآمد بیشتری کسب خواهید کرد.

علاوه بر این 4 امتیاز، از این اپلیکیشن ساز بازی برای ایجاد اپلیکیشن بازی خود استفاده کنید، ساخت بازی با اپ اینونتور می توانید با کلیک روی چند دکمه، هر اپلیکیشن بازی را از ابتدا بسازید!

برنامه بازی های خود را همانطور که می خواهید سفارشی کنید، رنگ های مورد علاقه خود را انتخاب کنید و بازی خود را منحصر به فرد کنید! علاوه بر این، هیچ تجربه کدنویسی لازم نیست.

برای ایجاد یک برنامه بازی عالی به هیچ تجربه برنامه نویسی نیاز ندارید. ساخت بازی با app inventor برای ساخت اپلیکیشن خود از اپلیکیشن سازنده بازی AppsGeysers.com استفاده کنید. فقط مراحل را دنبال کنید و به آسانی 1، 2، 3 است!

این به افراد دیگر اجازه می دهد تا بازی شما را انجام دهند و از آن لذت ببرند.چگونه با APPSGEYSER یک برنامه بازی رایگان در اندروید ایجاد کنیم؟آیا می خواهید یک اپلیکیشن بازی برای خود و دوستانتان بسازید یا آن را بفروشید،

اما هیچ دانشی ساخت بازی با app inventor از برنامه نویسی ندارید؟ خب، AppsGeyser.com پلت فرم عالی است. با AppsGeyser.com می توانید یک بازی اندرویدی بسازید که مردم آن را دوست داشته باشند.

این می تواند فقط برای سرگرمی باشد، یا می توانید از بازی خود با پلتفرم ما درآمد کسب کنید برنامه های ساخته شده با app inventor و هر ماه درآمد کسب کنید!

برای کسب درآمد با برنامه بازی های اندرویدی خود ساخت بازی با اپ اینونتور می توانید به برنامه کسب درآمد بپیوندید. هرچه کاربران بیشتری از بازی شما استفاده کنند، درآمد بیشتری کسب می کنید.

پس برای چی منتظری؟مرحله 1: مدل برنامه بازی خود را انتخاب کنیدقالب برنامه بازی را که می خواهید با آن کار کنید در نرم افزار بازی ما انتخاب کنید. قالب های ساخت بازی با app inventor زیادی وجود دارد که می توانید

پس از انتخاب قالب بازی خود، می توانید تنظیمات بازی خود را شروع کنید، می توانید تنظیمات برنامه خود را از تنظیمات مختلف موجود در قالب انتخاب کنید.مرحله 3: رنگ های تم خود را انتخاب کنید.

مرحله 5: قبل از ایجاد یک فایل APK، پیش نمایش بازی خود را مشاهده کنید تا ببینید چگونه کار می کند.قبل از دانلود فایل APK برنامه، مطمئن شوید که از ظاهر و عملکرد بازی خود راضی هستید.

آموزش ساخت بازی با app inventor

چگونه یک برنامه بازی برای اندروید ایجاد کنیم؟ برنامه های ساخته شده با app inventor برای ایجاد یک برنامه بازی برای اندروید، الگوی برنامه بازی خود را انتخاب کنید. دستورالعمل ها را دنبال کنید و شروع به بازی کنید!

چگونه بدون دانش برنامه نویسی یک برنامه بازی ایجاد ساخت بازی با app inventor کنیم؟برای ساختن اپلیکیشن بازی خود از ابتدا به هیچ دانش برنامه نویسی نیاز ندارید.

قالب برنامه بازی شامل یک سازنده کشیدن و رها کردن است که ساختن یک برنامه بازی برای اندروید را برای هر کسی آسان می کند.

آیا ایجاد یک برنامه بازی رایگان است؟ ساخت بازی با app inventor بله، امکان ایجاد یک بازی مسابقه در AppsGeyser وجود دارد. قالب رایگان برنامه Quiz را باز کنید و از برنامه اندروید خود به صورت رایگان لذت ببرید.

آیا می توانم پس از ایجاد برنامه، بازی خود را تغییر دهم؟بله، می‌توانید برنامه بازی‌های خود را در منوی «ویرایش» داشبورد خود ویرایش کنید. علاوه بر ساخت بازی با app inventor این، می توانید نام برنامه خود را تغییر دهید،

می توانید بازی های نامحدود یا سایر برنامه های اندروید را در AppsGeyser ایجاد کنید. هیچ هزینه ای برای ایجاد تعداد نامحدودی از برنامه های بازی وجود ندارد.چقدر طول می کشد تا یک بازی برای اندروید ایجاد شود؟

ساخت یک برنامه بازی از ابتدا 10 دقیقه یا کمتر طول می کشد.آیا برای ایجاد یک برنامه بازی به نرم افزار ایجاد برنامه نیاز دارم؟نه، شما این کار را نمی کنید. ساختن ساخت بازی با app inventor برنامه بازی خود با AppsGeyser کاملاً آنلاین است. 

فقط مطمئن شوید که یک اتصال اینترنتی پایدار دارید و شروع به ساخت برنامه بازی رویایی خود کنید!آیا می توانم از یک برنامه بازی کسب درآمد کنم؟آره. به برنامه «کسب درآمد» در داشبورد AppsGeyser بپیوندید.

شما قادر خواهید بود تبلیغات ساخت بازی با app inventor بنری را در اپلیکیشن نمایش ساخت بازی با اپ اینونتور دهید و ماهیانه تا 1000 دلار درآمد کسب کنید.چه برنامه های اندروید دیگری می توانم ایجاد کنم؟می توانید بیش از 35 الگوی برنامه برای ایجاد برنامه در AppsGeyser پیدا کنید.

می‌توانید برنامه‌های اندرویدی مانند کتاب‌خوان‌های الکترونیکی، وب‌سایت‌ها، برنامه های ساخته شده با app inventor کانال‌های یوتیوب، صفحات فیس‌بوک، کتاب‌های درسی، جستجوی کلمات، پازل‌ها و موارد دیگر ایجاد کنید.

برای مشاهده لیست کامل قالب های برنامه به appsgeyser.com مراجعه کنید.روزانه صدها برنامه موبایل در حال ظهور هستند. و با این ساخت بازی با app inventor حال، ایجاد این برنامه های کوچک پیک نیک نیست. بررسی کوتاهی از مشکلات موجود در جاده سازندگان برنامه.

شما ایده ای برای برنامه ای دارید که به شدت به آن اعتقاد دارید. شما آماده رفتن هستید. تصور نکنید که بازی از قبل برنده شده است! دوران پر برکت سال‌های 2008-2009 – دوران راه‌اندازی اپ استور،

فروشگاه آنلاین اپل – که در آن ساخت بازی با app inventor کسب درآمد نسبتاً آسان با اختراع یک برنامه کوچک، به پایان رسیده است.نحوه ایجاد یک اپلیکیشن موبایل:

ژان فرانسوا گرانگ، رئیس 2 App à Z، یک شرکت مشاوره متخصص در برنامه های تلفن همراه، هشدار می دهد که کار نخواهد کرد. مطمئناً میلیون ها کاربر در سراسر جهان هر روز یک اپلیکیشن را روی گوشی هوشمند خود باز می کنند.

اما، طبق آمار Statista، با 2 میلیون برنامه در اپ استور و 2.2 میلیون برنامه در Play Store، فروشگاه برنامه اندروید، یافتن مکانی در زیر ساخت بازی با app inventor نور خورشید کار آسانی نیست.

با وجود کمبود استعداد، یک توسعه دهنده فناوری اطلاعات پیدا کنید.داشتن یک ایده خوب خوب است. اما قرار دادن آن در موسیقی موضوع دیگری است. اگر یک گیک نیستید، برای انتقال از پروژه به نمونه اولیه، استخدام خدمات توسعه دهنده ضروری است.

و این آسان نیست. زیرا از گروه‌های بزرگ گرفته ساخت بازی با app inventor تا استارت‌آپ‌ها، همه در حال جذب این ستاره‌های کامپیوتری هستند. الکساندر زانا، یکی از بنیانگذاران Coding Days، که اسکرول را در ده ها آموزش می بیند.

توضیح می دهد که سازندگان اپلیکیشن ها، مجبور به رویارویی با این رقابت، ساخت بازی با app inventor همیشه در موقعیت قدرتمندی نیستند: «آنها لزوماً ابزار لازم برای پرداخت آن ها را ندارند».

از کدنویسان مشتاق این مرواریدهای برنامه های ساخته شده با app inventor کمیاب که از همه طرف مورد توجه ساخت بازی با app inventor قرار گرفته اند، به خود اجازه می دهند کارفرمای خود را انتخاب کنند.

فنچون مایودون خاطرنشان می کند: «رابطه معکوس شده است. به مدت سه ماه، این معلم سابق – ساخت بازی با اپ اینونتور در حال حاضر بیهوده – به دنبال “اپراتور فنی ارشد” است که امکان فنی برای راه اندازی برنامه خود را برای او فراهم می کند.

“حرفه برنامه من ساده سازی اداری است. ساخت بازی با app inventor برای یک توسعه دهنده، این سکسی نیست،” او اذعان می کند. او باید بر یک مانع دیگر غلبه کند: او به زبان آنها صحبت نمی کند. او اذعان می کند.

ژان فرانسوا گرانگ به سردی می گوید: ساخت بازی با اپ اینونتور برنامه های ساخته شده با app inventor «اگر مجوز انتشار برنامه خود را در اپل یا گوگل ندارید، این کار را بیهوده انجام داده اید. بنابراین ما باید اعتبار خود را به این دو غول نشان دهیم.

مشاهده اول: شما یک شبه سوار قطار App Store نمی شوید. مثلا ساخت بازی با app inventor قویدم یک ماه خوب صبر کرد. اپل مطمئناً اولین بازگشت پس از یک یا دو روز است.

اما، شرکتی برنامه های ساخته شده با app inventor در اپل که راهنمای اقدامات خوب را منتشر کرده است، ساخت بازی با app inventor هوشیار، خواستار، می‌تواند نیاز به تغییراتی داشته باشد که منجر به جلو و عقب شود.

چه برنامه هایی را می توانید با App Inventor بسازید؟

می‌توانید تقریباً هر برنامه‌ای را که می‌توانید تصور کنید با App Inventor بسازید: بازی‌ها، برنامه‌های اطلاعاتی با داده‌های تولید شده توسط کاربر، برنامه‌های راحتی شخصی، برنامه‌هایی برای کمک به افراد در برقراری ارتباط، برنامه‌هایی که از حسگرهای تلفن استفاده می‌کنند،

آیا می توانید از یک برنامه مبتنی بر App Inventor درآمد کسب کنید؟

برنامه اندروید مناسب می تواند پول زیادی تولید کند. ادی کیم که «Car Locator» را ساخته است، اپلیکیشنی که به مردم کمک می‌کند ماشین‌های پارک شده‌شان را پیدا کنند، از فروش این اپلیکیشن 4 دلاری، ماهانه 13000 دلار درآمد دارد.

با App Inventor چه کاری می توانید انجام دهید؟

App Inventor به شما امکان می دهد با استفاده از یک مرورگر وب و یک تلفن متصل یا شبیه ساز، برنامه هایی را برای تلفن های اندرویدی توسعه دهید. سرورهای App Inventor کار شما را ذخیره می کنند و به شما کمک می کنند پروژه های خود را پیگیری کنید.

ساخت بازی با app inventor
بازی با app inventor

کارگردان: نوجوانان

تاریخ ایجاد شد: 2022-06-13 17:34

امتیازدهی ویرایشگر:
4.9

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − یازده =