منو
صفحه اصلی
ثبت نام
نرم افزار اسکرچ چیست

نرم افزار اسکرچ چیست؟

سرفصل‌های مقاله

در سال‌های اخیر، با ظهور تدریجی فعالیت‌های نرم افزار اسکرچ چیست جدیدی که به‌طور فزاینده‌ای دیجیتالی می‌شوند و به ضرر فعالیت‌های سنتی هستند، شاهد تحولی در دنیای کار بوده‌ایم. تغییری که مستلزم تکامل برنامه نویسی آموزشی درست از دبستان است. از این رو، گنجاندن آموزش کدنویسی و زبان برنامه نویسی در آموزش برای کودکان نرم افزار اسکرچ چیست ضروری شده است و نرم افزار اسکرچ ابزاری عالی در حمایت از معلمان و دانش آموزان در برنامه اسکرچ چیست یادگیری موضوعات کلیدی و توسعه تفکر محاسباتی است.

Scratch یک زبان برنامه نویسی است که توسط موسسه فناوری ماساچوست (MIT) توسعه یافته و به صورت نرم افزار اسکرچ چیست رایگان در دسترس است. این برنامه برای کمک به کودکان و جوانان برای نزدیک شدن به برنامه نویسی به لطف روش بلوک ساده و شهودی آن ایجاد شده است. هدف از این برنامه آموزش اصول کدنویسی به کودکان با شکوفایی خلاقیت و تخیل آنها در ساخت بازی های کوچک است.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله برنامه اسکرچ چیست بپردازید.

نرم افزار اسکرچ چیست

بنابراین، یکی از جنبه های اصلی برنامه، سهولت استفاده از توابع مختلف است. عناصری که برنامه از آنها نرم افزار اسکرچ چیست تشکیل شده است با یک نمایش گرافیکی بسیار بصری مشخص می شود و درک عملکردهای مختلف را تسهیل می کند. علاوه بر این، سیستم بلوک امکان تحقق یک سری دستورات را به سادگی با چیدمان بلوک ها در یک ترتیب خاص فراهم می کند. هر بلوک مربوط به یک فرمان است و به ترتیبی که قرار گرفته اند، از بالا به پایین اجرا می شوند.

این ویژگی ها بدون شک Scratch را به یکی از محبوب ترین زبان های برنامه نویسی برای کودکان نرم افزار اسکرچ چیست تبدیل می کند.خراش و آموزش: چرا اینقدر مهم است تا سال 2022، کدنویسی به احتمال زیاد یک موضوع اجباری در تمام مدارس ابتدایی خواهد بود. اما چرا آموزش نوآورانه با اسکرچ اینقدر مهم است؟ در دنیایی که روز به روز دیجیتالی می شود، برنامه نویسی کامپیوتری برای توسعه صحیح مهارت های عرضی و همچنین فرآیندهای خلاقانه و منطقی ضروری است.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله کلاس اسکرچ چیست بپردازید.

در یک محل کار دائماً در حال تحول، دانشجویان جدید حرفه‌هایی را انجام می‌دهند که هنوز وجود نرم افزار اسکرچ چیست ندارند، اما به احتمال زیاد، جنبه‌های فناوری اطلاعات و دیجیتال را در بر خواهند گرفت. بنابراین برای همه معلمان اجباری می شود که فعالیت های آموزشی را در برنامه بگنجانند که به توسعه تفکر محاسباتی و مهارت های کدنویسی کمک می کند. یک رویکرد بازیگوش به کودکان دبستانی ثابت می کند که یک انتخاب عالی است زیرا به شما امکان می دهد حتی دانش آموزانی که کمتر درگیر هستند را درگیر کنید و توجه آنها را جلب کنید.

با بازی آنها یاد می گیرند که سوالات و مسائل با دشواری های مختلف در پروژه های آموزشی را با نرم افزار اسکرچ چیست ابتدا حل کنند.بنابراین گنجاندن آموزش کدنویسی و برنامه نویسی در آموزش کودکان از جمله از طریق استفاده از  باتیک آموزشی حائز اهمیت است زیرا:خلاقیت را تحریک کنید. سهولت استفاده زیاد به هر کسی اجازه می‌دهد پروژه‌ها، انیمیشن‌ها، آزمون‌ها و داستان‌ها را ایجاد کند و خلاقیت بزرگ کودکان را تحریک کند.تفکر محاسباتی را تحریک می کند.

استفاده از نرم افزار برای ایجاد برنامه در کلاس درس، تفکر محاسباتی را تحریک می کند و به نرم افزار اسکرچ چیست شما امکان می دهد مهارت های تحلیلی و منطقی خود را رشد دهید و همچنین ابزاری کارآمد برای توسعه خلاقیت است.به شما امکان می دهد در حین یادگیری سرگرم شوید. این فقط یک ابزار سرگرم کننده نیست، برعکس از جنبه بازی برای آموزش اصول زبان برنامه نویسی به کودکان استفاده می کند و علاقه کودکانی را که تمایل کمتری به مطالعه دارند تحریک می کند. جهت دانلود اسکرچ اقدام بفرمایید.

آسان و شهودی است. یکی از نقاط قوت نرم افزار سهولت استفاده به لطف گرافیک فوق العاده بصری است. این امر نرم افزار اسکرچ چیست به نفع کودکان دبستانی است که می خواهند اصول اولیه زبان برنامه نویسی را در حین تفریح ​​یاد بگیرند.به نفع کار تیمی است. Scratch به شما امکان می دهد پروژه هایی با دشواری فزاینده را انجام دهید و کار تیمی را برای تحقق مشاغلی که نیاز به تعهد بیشتری دارند تحریک می کند.از این رو، ثابت می کند که کدنویسی آموزشی برای کودکان در یادگیری اصول اولیه زبان برنامه نویسی از اهمیت بالایی برخوردار است.

دختر کوچکی که یک زبان برنامه نویسی می نویسدNeed Next Hackathon 2021، اولین مسابقه نرم افزار اسکرچ چیست دیجیتالی که به نوآوری در بخش ساختمان های هوشمند اختصاص دارد. برنامه را اینجا ببینید و همین الان ثبت نام کنید!ریشه این نام از فعل انگلیسی to scratch که به معنی «خراشیدن» است و از تمرین انجام شده توسط دی جی ها برای جابجایی دیسک ها برای میکس موسیقی گرفته شده است. در واقع، ایده پشت برنامه این است که از محتوای چند رسانه ای مختلف مانند تصاویر، صداها، انیمیشن ها و متون را برای ایجاد برنامه های کامپیوتری جمع آوری و ترکیب کنید.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله آموزش اسکرچ بپردازید.

با Scratch چه کاری می توان انجام داد.اسکرچ اغلب توسط معلمان به عنوان پشتیبان در آموزش و نرم افزار اسکرچ چیست تدریس دروسی مانند: ریاضیات، هنر، علوم کامپیوتر و انگلیسی استفاده می شود.ابزارهای موجود برای Scratch به شما این امکان را می‌دهند که به راحتی داستان‌ها، انیمیشن‌ها، آزمون‌ها و بازی‌هایی ایجاد کنید که می‌توانند با آزاد کردن تخیل شما، یادگیری را تحریک کنند. به همین دلایل، Scratch را یکی از بهترین نرم افزارها برای پشتیبانی از یادگیری زبان برنامه نویسی کودکان و توسعه تفکر محاسباتی می دانند.

خراش چگونه کار می کند.برای استفاده از آن نیازی به نصب نرم افزاری ندارید بلکه فقط از وب اپلیکیشن نرم افزار اسکرچ چیست استفاده کنید. اگر هنوز تصمیم دارید که می خواهید Scratch را دانلود کنید، کافی است وارد صفحه وب رسمی شوید و در چند مرحله Scratch را روی رایانه شخصی خود نصب کنید.عناصری که برنامه از آنها تشکیل شده است با یک نمایش گرافیکی بسیار بصری مشخص می شود و درک عملکردهای مختلف را تسهیل می کند. علاوه بر این، استفاده از برنامه نویسی بلوک Scratch امکان ایجاد یک سری دستورات را به سادگی با چیدمان بلوک ها در یک ترتیب خاص می دهد.

هر بلوک مربوط به یک فرمان است و به ترتیبی که از بالا به پایین قرار گرفته اند نرم افزار اسکرچ چیست اجرا می شوند.در قسمت دانلود وب سایت رسمی می توانید آخرین نسخه نرم افزار Scratch 3.0 را دانلود کنید، دانلود کاملا رایگان است زیرا توسط MIT به صورت متن باز در دسترس قرار گرفته است. در داخل سایت می‌توانید نسخه‌های قبلی (Scratch 1.4 و Scratch 2.0) را دانلود و نصب کنید و با سیستم‌های Windows، macOS، Chrome OS و Android سازگار است.

آموزش استفاده از اسکرچ.از طریق یک آموزش گام به گام کوتاه، عناصر اصلی Scratch و نحوه استفاده از نرم افزار اسکرچ چیست آنها را برای کمک به ایجاد اولین پروژه های خود به شما نشان خواهیم داد.قبل از شروع به وجود کتابچه راهنمای زبان ایتالیایی در قالب PDF در وب سایت رسمی اشاره می کنیم که می توانید از طریق لینک زیر به آن دسترسی داشته باشید:Scratch را باز کنید، خود را در صفحه اصلی، که به آن استیج نیز می گویند، با نماد نرم افزار در مرکز، یک بچه گربه و در بالا سمت راست دو علامت خواهیم دید.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله هدف از طراحی نرم افزار اسکرچ چیست بپردازید.

یکی به شکل پرچم سبز و دیگری به شکل شش ضلعی قرمز که برای شروع و توقف انیمیشن ایجاد شده مفید نرم افزار اسکرچ چیست است.همچنین در سمت راست ما امکان انتخاب “Sprites” را خواهیم داشت، اشیایی که روی صفحه قرار می گیرند انیمیشن را تشکیل می دهند. استفاده از sprites بسیار ساده است، کافیست روی دکمه سمت راست کلیک کنید تا آنها را حذف یا کپی کنید. با این حال، در سمت چپ، می‌توانیم عناصر مختلف مربوط به کد بلوک، صداهایی که قرار است درج شوند و «لباس‌های» موجود برای جن‌ها انتخاب کنیم.

برای تکمیل طراحی الگوریتم، به سادگی بلوک ها را به ناحیه مرکزی اسکریپت ها منتقل کنید و گزارش نرم افزار اسکرچ چیست را با توجه به ترتیب قرارگیری بلوک ها بنویسید.کودکان زبان برنامه نویسی را یاد می گیرند زبان های برنامه نویسی برای کودکان.Scratch تنها ابزاری نیست که به شما امکان می دهد از همان ویژگی ها استفاده کنید. در شبکه نرم افزارهای مختلفی وجود دارد، برخی با هزینه، برخی دیگر رایگان، که به مبتدیان اجازه می دهد اصول برنامه نویسی را به روشی آسان و شهودی بیاموزند. در اینجا به برخی از آنها اشاره می کنیم.

تینکر.Tynker یکی از بزرگترین زبان های برنامه نویسی برای کودکان از نظر انتشار است که به کودکان نرم افزار اسکرچ چیست امکان می دهد برای برنامه ها و بازی ها کد بنویسند. با طراحی بسیار شبیه به Scratch، از بلوک هایی نیز استفاده می کند که به جای نوشتن کد، جابجا شده و در برنامه های پیچیده تر جاسازی می شوند. با این حال، برخلاف اسکرچ، Tynker یک محصول پولی است.زمین های بازی سوئیفت.این برنامه را می توان از فروشگاه اپل دانلود کرد و امکان برنامه نویسی را به طور مستقیم از iPad فراهم می کند.

پس از یک سری درس های تعاملی در این پلتفرم، به شما امکان می دهد با استفاده از زبان برنامه نویسی Swift بنویسید نرم افزار اسکرچ چیست و به کودکان برنامه ریزی برنامه های تلفن همراه برای iOS را آموزش می دهد.کارخانه سیم کشی.Twinery برنامه ای است که به کودکان اجازه می دهد از زبان برنامه نویسی برای ایجاد بازی های تعاملی استفاده کنند که برای درک رابطه بین انتخاب و نتیجه عالی است. برای استفاده حداکثری از برنامه، حداقل دانش مورد نیاز است و بنابراین برای کسانی که برنامه‌نویسی را شروع می‌کنند اختصاص داده نمی‌شود.

اما برای کسانی که حداقل یک سال است که برنامه‌نویسی می‌کنند، می‌تواند چالش نرم افزار اسکرچ چیست انگیزشی باشد.بلوکی Blockly برای کودکان 8 سال به بالا و برای کسانی که نیاز به یادگیری کد با استفاده از مرورگر و بدون نیاز به نصب برنامه دارند، ایجاد شده است.این یک زبان برنامه نویسی مشابه و Scratch است و هر دو از بلوک ها برای آسان کردن برنامه نویسی برای بچه ها استفاده می کنند. وجود دارد به عنوان مثال من تفاوت خاصی ایجاد خواهم کرد.

Brockly به تبدیل کد ایجاد شده در بلوک های کد منبع به جاوا اسکریپت کمک می کند. نقطه قوت نرم افزار اسکرچ چیست دیگر درک آسان رابط گرافیکی و نزدیک بودن به زبان های مورد استفاده در زمینه حرفه ای است.Lego Mindstorms Education EV3 یکی از پرکاربردترین ابزارها در رباتیک آموزشی است. این یک کیت اولیه متشکل از بیش از 600 قطعه قابل تعویض است که به شما امکان می دهد تا 17 مدل مختلف ربات آموزشی را مونتاژ کنید. یکی از آخرین نوآوری‌ها مربوط به آجرهای هوشمند EV3 است که به شما امکان می‌دهد همان آجرها را کنترل کنید و اقداماتی را اضافه کنید.

کودکانی که از نرم افزار برنامه نویسی اسکرچ استفاده می کنند.در خاتمه، همانطور که دیدیم، ابزارهای نرم افزار اسکرچ چیست متعددی وجود دارد که به کودکان و کودکان کم تجربه در یادگیری زبان برنامه نویسی کمک می کند. ابزارهای ساده برای استفاده این است که مانند Scratch باید به ابزاری برای آموزش زبان برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان تبدیل شوند که نه تنها برای گسترش مهارت های فناوری اطلاعات و دیجیتال آنها که در دنیای کار اهمیت فزاینده ای دارند، بلکه برای توسعه نیز مفید است.

تفکر محاسباتی از سنین پایین Scratch 3.0 نرم افزاری است که به برنامه نویسی اختصاص دارد، نرم افزار اسکرچ چیست یک محیط رایگان که از یک زبان برنامه نویسی گرافیکی و مبتنی بر بلوک استفاده می کند. 3.0 نسخه سوم و فعلی اسکرچ است. این نسخه که در ژانویه 2019 منتشر شد، طراحی مجدد نسخه قبلی است.ظاهر و طراحی جدیدی دارد و همچنین برخی از مشکلات موجود را حل کرده است. با دستگاه های مختلف سازگار است و برای گنجاندن در پروژه های کدنویسی در مدرسه بسیار مناسب است.

طراحی شده توسط گروه Lifelong Kindergarten آزمایشگاه MIT Media Labs در بوستون برای کودکان 8 تا 16 ساله، اما نرم افزار اسکرچ چیست به طور مساوی توسط افراد در هر سنی استفاده می شود، 3.0 نسخه جدید نرم افزار است که می تواند به صورت آنلاین نیز مورد استفاده قرار گیرد.در سطح مدرسه بسیار جالب است، در آموزش روزانه، با Scratch امکان برنامه ریزی داستان های تعاملی، بازی ها و انیمیشن ها با اشتراک گذاری محصولات ساخته شده با اعضای انجمن Scratch وجود دارد.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله بازی اسکرچ بپردازید.

اسکرچ که بسیار برای توسعه تفکر محاسباتی نشان داده شده است به کودکان می آموزد که خلاقانه فکر کنند، به نرم افزار اسکرچ چیست طور سیستماتیک استدلال کنند و به طور مشترک کار کنند. میلیون ها نفر در سراسر جهان در حال ایجاد پروژه های Scratch در خانه، مدرسه، موزه ها، کتابخانه ها و مراکز تفریحی هستند. بیش از 150 کشور از آن به 40 زبان مختلف استفاده می کنند. زبان را می توان به راحتی در منوی سایت Scratch با نمادی که کره زمین را نشان می دهد انتخاب کرد.

نرم افزار اسکرچ چیست و روش کار با آن

دانش آموزان تمام سطوح مدرسه (از ابتدایی تا دانشگاه) و همه رشته ها (ریاضی، ایتالیایی، علوم کامپیوتر، هنر، موسیقی، زبان ها…) می توانند نرم افزار اسکرچ چیست کدنویسی با اسکرچ را یاد بگیرند. معلمان، معلمان و دانش‌آموزان می‌توانند داستان‌های خود را به اشتراک بگذارند، منابع را مبادله کنند، سؤال بپرسند و افراد دیگری را با علایق خود بیابند. Scratch 3 نسخه قبلی را که قبلاً به طور گسترده مورد استفاده قرار گرفته بود، با بسیاری از ویژگی های جدید ادغام می کند و استفاده از آن را جذاب تر و آسان تر می کند.

می توانید از آن به صورت آنلاین، در سایت اختصاصی استفاده کنید یا آن را در رایانه خود دانلود نرم افزار اسکرچ چیست کنید.برای نسخه آنلاین، سایت مرجع https://scratch.mit.edu/ است که می توانید بلافاصله بدون ثبت نام از آن ایجاد کنید. ثبت، حفظ محصولات شما و به اشتراک گذاری با جامعه اسکرچ را تضمین می کند، همیشه پر از پیشنهادات و فرصت ها برای همه. هر ساخته را می توان با بارگیری و تغییر آن در زمان بعدی در رایانه شخصی شما نیز ذخیره کرد.

Sprites (شخصیت‌ها)، پس‌زمینه‌ها، انیمیشن‌ها و برنامه‌نویسی بلوک، این ابزار را به روشی واقعی نرم افزار اسکرچ چیست برای انجام کدنویسی در همه سطوح و در هر سنی تبدیل می‌کند. در مدت زمان کوتاهی می‌توان محصولاتی مناسب برای هر رشته‌ای ایجاد کرد و به راحتی در پروژه‌ها از هر نوع، حتی برای پشتیبانی از رباتیک آموزشی و داستان‌گویی، قرار گرفت. همچنین می توان پروژه ها را بر روی تبلت ها ایجاد کرد و در تبلت ها و گوشی ها بازی کرد.

بسیاری از بلوک های برنامه نویسی در نسخه جدید نسبت به قبلی تغییر رنگ داده اند و برخی نرم افزار اسکرچ چیست از ورودی ها تغییر کرده اند. بلوک‌های موسیقی، تشخیص ویدیو و قلم‌ها به برنامه‌های افزودنی منتقل شده‌اند، اما همچنان به راحتی قابل دسترسی هستند. برنامه های افزودنی جدید بسته را کامل می کنند و Scratch را حتی بیشتر به رباتیک متصل می کنند: ترکیب گفتار، به عنوان مثال، ترجمه، Makey Makey، Micro و Lego Mindstorms.

در طول سال 2019، به روز رسانی های لازم برای بهینه سازی عملکرد Scratch منتشر شده است.همیشه نرم افزار اسکرچ چیست یک محصول عالی برای کدنویسی و توسعه تفکر محاسباتی در تمام سنین باقی می ماند.اسکرچ چیست؟Scratch یک محیط برنامه نویسی بسیار بصری است که مبتنی بر یک رویکرد کاملاً گرافیکی است: برای “برنامه نویسی در Scratch”، بنابراین، نیازی به دانستن هیچ زبان برنامه نویسی و نوشتن کد نیست، بلکه فقط برای اعمال قوانین محاسباتی لازم است. تفکر، با استفاده از ابزارهای رنگارنگ سبک “کارتون” معمولی رابط کاربری آن.

خراش: کدنویسی به بازی کودکانه تبدیل می شود.ویژگی های آن Scratch را به محیط مرجع نرم افزار اسکرچ چیست برای آموزش تبدیل می کند: Scratch دقیقاً برای ارائه یک رویکرد بازیگوش به برنامه نویسی طراحی شده است و امروزه در مدارس سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد تا به کودکان و نوجوانان اجازه دهد تا به کدنویسی به گونه ای سرگرم کننده و خلاقانه برخورد کنند.ایده توسعه Scratch در سال 2003 در یک گروه کاری به سرپرستی Mitchel Resnick، مدرس تحقیقات یادگیری در MIT و یکی از کارشناسان برجسته در زمینه فناوری های آموزشی متولد شد.

Today Scratch پروژه‌ای است که توسط آزمایشگاه رسانه‌ای MIT، یک آزمایشگاه تحقیقاتی نرم افزار اسکرچ چیست راه‌اندازی شده در موسسه فناوری ماساچوست، یکی از معتبرترین دانشگاه‌های جهان در زمینه تحقیقات فناوری، اداره می‌شود.چرا Scratch برای آموزش مدرسه عالی است؟Scratch به لطف رابط بصری رنگارنگ در سبک “کارتون” که یادگیری را به یک تجربه بازی تبدیل می کند، محیط ایده آلی برای معرفی کودکان به دنیای برنامه نویسی است.

با Scratch می‌توانید بدون دانستن زبان‌های پیچیده و مهم‌تر از همه بدون نوشتن یک خط کد، نرم افزار اسکرچ چیست داستان‌های تعاملی، بازی‌ها و انیمیشن‌ها، خلاقیت‌های موسیقی و هنری بسازید، بنابراین به مکانیزم‌های زیربنایی برنامه‌نویسی به روشی کاملاً طبیعی و سرگرم‌کننده نزدیک شوید.اسکرچ به طور خاص برای گروه سنی 8 تا 16 سال طراحی شده است، اما توسط افراد در هر سنی استفاده می شود. میلیون ها نفر در بیش از 150 کشور از آن در خانه، مدرسه، و همچنین در موزه ها، کتابخانه ها و مراکز تفریحی، به بیش از 40 زبان مختلف استفاده می کنند!

اسکرچ چگونه کار می کند؟Scratch از یک اصل بسیار ساده شروع می‌شود: بخش‌های کد حاوی نرم افزار اسکرچ چیست دستورالعمل‌ها (اسکریپت) توسط کاربر نوشته نشده‌اند، اما قبلاً در بلوک‌های رنگی قرار دارند که می‌توانند روی صفحه اصلی کشیده شوند و به ترتیب منطقی درج شوند. آجر لگو.دستورالعمل‌هایی که به این ترتیب جمع‌آوری می‌شوند، برای هدایت شخصیت‌ها و اشیاء در صحنه (اسپرایت)، برای ایجاد حرکت، عمل و تعامل در یک زمینه (Stage)، به کار می‌روند، بنابراین امکان ایجاد داستان‌های تعاملی، بازی‌های ویدیویی، آثار هنری یا موسیقی را فراهم می‌کنند. 

ویژگی رابط گرافیکی Scratch این است که به هر کسی اجازه می دهد بدون نیاز به مواجهه با جلسات نرم افزار اسکرچ چیست نظری اولیه خسته کننده، فوراً عملیاتی شود: در واقع، فقط کافی است چند بلوک را روی صفحه بکشید و آنها را با هم قرار دهید تا یک پروژه ساده ایجاد کنید که در حال حاضر کار می کند. می توان با افزودن بلوک های بیشتری از دستورالعمل ها به عنوان قوانین استفاده از آنها را بهبود بخشید.اسکرچ را از کجا دانلود کنیم؟Scratch یک برنامه رایگان بین پلتفرمی است که برای Windows، MacOS، ChromeOS و Android در دسترس است.

برای دانلود اسکرچ کافیست به این صفحه متصل شوید، سیستم عامل خود را انتخاب کنید، اپلیکیشن مربوطه نرم افزار اسکرچ چیست را دانلود و نصب آن را ادامه دهید.اگر امکان نصب برنامه Scratch را ندارید، یک نسخه آنلاین راحت نیز وجود دارد که همان ویژگی ها را ارائه می دهد. برای استفاده از نسخه آنلاین Scratch کافی است به وب سایت scratch.mit.edu متصل شده و بر روی دکمه “شروع ایجاد” کلیک کنید.این راهنما با استفاده از آخرین نسخه موجود در حال حاضر، یعنی Scratch 3 نوشته شده است و با استفاده از نسخه موجود آنلاین نوشته شده است.

اما اطلاعات موجود در آن می تواند برای کسانی که تصمیم به دانلود و نصب محلی برنامه دارند نیز نرم افزار اسکرچ چیست معتبر تلقی شود.شروع به کار با Scratch کنید از طریق ویرایشگر آنلاین می توانید بدون نیاز به نصب چیزی بر روی رایانه خود، اولین قدم های خود را در Scratch بردارید. اولین کاری که باید انجام دهید این است که به وب سایت scratch.mit.edu بروید و با کلیک بر روی دکمه “پیوستن به انجمن Scratch” ثبت نام کنید.در صفحه ای که باز می شود از شما خواسته می شود نام کاربری، رمز عبور و آدرس ایمیل و یک سری اطلاعات دیگر را وارد کنید.

نتیجه گیری.ثبت نام با فشردن دکمه مربوطه در عرض چند لحظه باید یک ایمیل به آدرس ایمیلی که نرم افزار اسکرچ چیست مشخص کرده اید دریافت کنید. برای تایید عضویت خود در انجمن اسکرچ روی پیوند داخل کلیک کنید.پس از تایید ثبت نام، روی دکمه “Enter” واقع در بالا سمت راست کلیک کنید. سپس اطلاعات دسترسی خود را در قسمت Username و Password وارد کرده و سپس بر روی دکمه Enter در زیر کلیک کنید.اکنون که وارد Scratch شده اید، می توانید تصمیم بگیرید که چه کاری انجام دهید.

می توانید شروع به کاوش در سایت کنید و به اطراف نگاه کنید، روی دکمه IDEAS در بالا سمت چپ کلیک کنید و نرم افزار اسکرچ چیست شاید آموزشی را امتحان کنید که به شما نشان می دهد چگونه شروع کنید. یا اگر آماده رفتن به مرحله عملیاتی هستید، می توانید با کلیک بر روی “ایجاد” اولین پروژه خود را ایجاد کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − نه =