نصب اسکرچ برای موبایل

نصب اسکرچ برای موبایل

میچل رسنیک، پروفسور نصب اسکرچ برای موبایل میچل رسنیک، رئیس گروه تحقیقاتی مادام العمر مهدکودک نصب اسکرچ برای موبایل را توسعه می دهد، گفت: «این فراتر از انتظارات ما بود. ما واقعاً در مورد روشی که Scratch به بچه‌ها در سراسر جهان امکان آزمایش، کاوش و بیان خود با ابزارهای نصب اسکرچ برای موبایل محاسباتی را می‌دهد هیجان‌زده هستیم.

پیشنهاد می کنیم مقاله بازی اسکرچ چیست را مشاهده کنید

همانطور که کودکان پروژه‌های Scratch را ایجاد می‌کنند و به اشتراک می‌گذارند، یاد می‌گیرند که خلاقانه فکر کنند، به طور سیستماتیک استدلال کنند و به طور مشترک کار کنند – مهارت‌های ضروری برای همه در جامعه امروزی.

Scratch یک ابزار برنامه نویسی رایگان برای کودکان 8 تا 16 ساله برای ایجاد انیمیشن، بازی، موسیقی و نصب اسکرچ برای موبایل داستان های تعاملی است. همچنین یک جامعه آنلاین است که در آن کودکان می توانند پروژه های خود را به اشتراک بگذارند و با نصب اسکرچ برای موبایل  یکدیگر همکاری کنند.

نصب اسکرچ برای موبایل چگونه است؟

در طول دهه گذشته، بیش از 18 میلیون نفر از همه کشورهای جهان به جز قاره قطب جنوب به جامعه آنلاین اسکرچ پیوسته اند. Scratchers بیش از 22 میلیون پروژه را با 30000 پروژه جدید هر روز به اشتراک گذاشته است.

هر سال در ماه مه، کودکان، والدین و مربیان در رویدادهای روز اسکرچ گرد هم می‌آیند تا شخصاً با هم ملاقات کنند و Scratch و ScratchJr را جشن بگیرند، نصب اسکرچ برای موبایل  نسخه ساده‌شده برای کودکان 5 تا 7 ساله، که در سال 2014 منتشر شد. این ماه، در دهمین سالگرد Scratch ، بیش از 1100 رویداد روز اسکرچ در تقریبا 70 کشور وجود دارد.

پیشنهاد می کنیم مقاله چگونه در اسکرچ بازی را ذخیره کنیم را مشاهده کنید

اسکرچ چیست و چرا مهم است؟ ده سال پس از اولین نصب اسکرچ برای موبایل  انتشار اسکرچ، از کاربران در تمام سنین و همچنین میچل رسنیک، ناتالی راسک و سایر اعضای تیم اسکرچ در آزمایشگاه رسانه MIT بشنوید.

رویداد 6 می در آزمایشگاه رسانه 300 کودک، والدین و معلمان را از سراسر منطقه بوستون و فراتر از آن به خود جلب کرد. زمانی که بلیط ها در ماه گذشته به صورت آنلاین در دسترس قرار گرفتند، تنها در سه ساعت فروخته شدند.

اولین کسی که وارد شهر شد جوسلین 16 ساله از ریچموند ویرجینیا بود که نام کاربری اسکرچش CrazyNimbus است. او گفت: «اسکرچ روی رایانه‌های ما در مدرسه بود، و من آن را درست نصب اسکرچ برای موبایل  زمانی کشف کردم که به دنبال راه‌هایی برای یادگیری نحوه کدنویسی بودم.

جوسلین در 11 سالگی شروع به استفاده از این زبان به صورت آفلاین کرد و سال بعد به جامعه آنلاین پیوست. من در ابتدا ثبت نام کردم زیرا می خواستم یک بازی بسازم، اما بعد متوجه شدم که جامعه چقدر هیجان انگیز و حمایت کننده است.

من انواع چیزها را خلق می کنم – انیمیشن، داستان، بازی های تعاملی، نصب اسکرچ برای موبایل  هر آنچه که به ذهنم می رسد. و بازخورد سازنده‌ای که از سایر Scratchers دریافت می‌کنم به من انگیزه می‌دهد تا کارهای بیشتری به پروژه‌هایم اضافه کنم.”

پدرش، دان مارنچیک، گفت: «جوسلین اساساً یک بچه «هنرمند» است. اما اسکرچ به او کمک کرد تا از جنبه تحلیلی خود برای یادگیری علوم کامپیوتر به عنوان راهی برای بیان جنبه خلاقانه خود استفاده کند. Marencik گفت، مزیت دیگر این است که جنسیت،

نژاد و سایر «برچسب‌ها» جایی در اسکرچ ندارند: «همه برابر هستند». جوسلین همچنین اردوهای اسکرچ را اداره می کند و سال گذشته Got Tec Richmond را نصب اسکرچ برای موبایل  راه اندازی کرد تا تجهیزات فناوری را برای دانش آموزان و معلمان محروم در منطقه ریچموند فراهم کند.

ناتالی راسک، یکی از خالقان اسکرچ و دانشمند تحقیقاتی آزمایشگاه رسانه ای، در حالی که روی کیسه های لوبیا نشسته بودند، به کودکان گفت: “همه شما بخشی از تغییر اسکرچ در 10 سال گذشته بوده اید.” نیز در آن زمان تکامل یافته است. راسک توضیح داد:

«Scratch واقعاً بر اساس زبان برنامه نویسی Logo است که از کار سیمور پیپرت، که یکی از اعضای هیئت علمی مؤسس آزمایشگاه رسانه بود، ساخته شده است. “تحقیق نشان داده است که بهترین راه برای یادگیری کودکان، ساختن چیزی است که برای آنها معنادار باشد.

با ساختن چیزی است که شما نصب اسکرچ برای موبایل  واقعاً شروع به فکر کردن درباره ایده های خود می کنید و روی آنها فکر می کنید. بچه ها سعی می کنند چیزی بسازند و ببینند “آیا این کار می کند یا نه؟” سپس آن را اصلاح می کنند و از دیگران بازخورد می گیرند. این با ایجاد چیزی است که آنها به آن اهمیت می دهند و آنها را برای حل مشکل و یادگیری انگیزه می دهد.

آموزش نصب اسکرچ برای موبایل

این فلسفه یادگیری از طریق ساخت در روز اسکرچ مشهود بود که در آن کودکان (و بزرگسالان) می‌توانستند هر تعداد از 15 فعالیت عملی مختلف را امتحان کنند. از جمله: طراحی و چاپ کوکی های محاسباتی خوراکی، کاوش الگوهای نور با Scratch، بازی با نسخه PBS KIDS ScratchJr، و ایجاد هیولاهای موسیقی. در سراسر این رویداد،

یک صفحه نمایش بزرگ کارت های ویدئویی را نشان می داد که Scratchers در محل برای جشن تولد 10 سالگی Scratch ساخته بودند.

والتر، یک کودک 9 ساله از سیاتل، به طور خاص به فعالیت Share and Tell علاقه مند بود، جایی که بچه ها پروژه های خود را ارائه می کردند و نصب اسکرچ برای موبایل از مخاطبان بازخورد می گرفتند. والتر زمانی که سپتامبر گذشته در Scratch شروع به کار کرد، نام کاربری wers90 را انتخاب کرد. “این واقعاً سرگرم کننده است.

من چند انیمیشن کار می کنم اما بیشتر اوقات عاشق ساختن بازی هستم. اگر وقتی بزرگتر شدم کارهای دیگری را با کدنویسی انجام دهم، احتمالاً Scratch هنوز هم زمان سرگرمی من خواهد بود.” او ماه گذشته شروع به آموزش آن به خواهر 4 ساله‌اش آندریا کرد و او قبلاً یک انیمیشن با موسیقی ضبط کرده ساخته است. مادرشان

جن لین که در زمینه برنامه نویسی کار می کند نیز وارد این کار شده است و هر سه با هم یک انیمیشن موزیکال ساختند که آن را پروژه گروه اسکرچ می نامند.

گابریل هشت ساله، اهل بلمونت، ماساچوست، با نام نصب اسکرچ برای موبایل  کاربری کره چشم استفاده می‌کند. همانطور که او فعالیت نور بازی را در Scratch Day آزمایش می کرد، توضیح داد که چگونه سایه ایجاد می کند و نورها را برای تغییر رنگ برنامه ریزی می کند زیرا «من رئیس آن هستم. با اسکرچ می توانید کارهای زیادی انجام دهید.»

دوست 7 ساله او، کامرون، با نام مستعار kingcamster on Scratch، گفت که چیز مورد علاقه او این است که “وقتی ایده های خودم را برای ساختن بازی های خودم مطرح می کنم.” کامرون و گابریل گفتند که از بودن در جامعه آنلاین اسکرچ لذت می برند.

سایر کودکان گفتند که تسلط بر اسکرچ به آنها در تمام مطالعات مدرسه کمک کرده است، زیرا به آنها اعتماد به نفس بیشتری می دهد تا در موضوعات و ایده های جدید غوطه ور شوند و با انجام کار و همکاری یاد بگیرند.

بعدی برای Scratch چیست؟

20 نفر با Resnick و Rusk در تیم Scratch که در Media Lab مستقر هستند، کار می کنند. کار آنها توسط طیف وسیعی از شرکت ها، بنیادها و اهداکنندگان فردی حمایت می شود. بنیاد اسکرچ که در سال 2014 تأسیس شد، از جمع آوری کمک مالی و انتشار اسکرچ حمایت می کند.

در سال 2013، تیم Scratch نسخه به روز شده ای به نام Scratch 2.0 را منتشر کرد که به کاربران اجازه می داد مستقیماً در مرورگرهای وب نصب اسکرچ برای موبایل خود پروژه ایجاد کنند. این گروه اکنون روی نسل بعدی Scratch کار می کند. رسنیک به جمعیت Scratch Day در آزمایشگاه رسانه گفت:

“ما در حال برنامه ریزی برای انجام کارهای بیشتری در 10 سال آینده هستیم.” “و بسیاری از آن ها از ایده ها و پیشنهادات شما ناشی می شود.”

Scratch 3.0 برای عرضه در سال آینده نصب اسکرچ برای موبایل برنامه ریزی شده است. ایجاد پروژه در دستگاه های تلفن همراه مانند تبلت ها و تلفن های همراه را برای Scratchers آسان تر می کند. Kasia Chmielinski، سرپرست محصول Scratch، گفت که تیم در حال بازسازی Scratch از پایه است.

ما می خواهیم در هر پلت فرمی باشیم. ما می‌خواهیم در تمام نقاط جهان قابل دسترسی باشیم، حتی در جاهایی که نصب اسکرچ برای موبایل اینترنت غیرقابل اعتماد دارند. و ما همچنین می‌خواهیم اسکرچ با بچه‌ها از نظر علایقشان مانند موسیقی، رقص، فضا و هر چیزی که دوست دارند ارتباط برقرار کند. باید مسیرهایی برای اتصال همه کودکان به کدنویسی و ساخت وجود داشته باشد.»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.