ثبت نام
هدف از طراحی نرم افزار اسکرچ چیست

هدف از طراحی نرم افزار اسکرچ چیست؟

سرفصل‌های مقاله

برنامه نویسی با اسکرچ: آموزش اسکرچ.زبان های برنامه نویسی برای برنامه های هدف از طراحی نرم افزار اسکرچ چیست کاربردی وب و دسکتاپ بسیار محبوب هستند، اما نیاز به آموزش پیشرفته دارند. اگر به این نوع برنامه نویسی علاقه مند هدف از طراحی نرم افزار اسکرچ چیست هستید، مطمئناً متوجه خواهید شد که زبان های برنامه نویسی سنتی مانند سی پلاس پلاس، سی شارپ یا جاوا عموماً برای کسانی که برای تسلط بر آن ها وقت هدف از طراحی نرم افزار اسکرچ چیست گذاشته اند.

به قیمت مطالعات طولانی و تجربیات فراوان در نظر گرفته شده است. . با این حال، خراش نشان می دهد هدف از طراحی نرم افزار اسکرچ چیست که می توان آن را ساده تر کرد! اگر می خواهید برنامه نویسی را به شکلی ساده تر و مقرون به صرفه تر یاد بگیرید، به نفع شماست که به این پلتفرم برنامه نویسی متن باز مراجعه کنید. در این آموزش برنامه اسکرچ ، توضیح می دهیم که این پروژه برنامه نویسی که در درجه اول برای کودکان در نظر گرفته شده است، درباره چیست و برنامه نویسی با اسکرچ چگونه کار می کند.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله برنامه اسکرچ چیست بپردازید.

هدف از طراحی نرم افزار اسکرچ چیست

پروژه اسکرچ در واقع چیست؟ویژگی برنامه نویسی با Scratch چیست؟آموزش اسکرچ: برنامه نویسی با اسکرچ را هدف از طراحی نرم افزار اسکرچ چیست یاد بگیریدپروژه اسکرچ در واقع چیست؟Scratch یک پروژه متن باز است که به زبان برنامه نویسی به همین نام اختصاص یافته است. این توسط آزمایشگاه رسانه MIT در کمبریج توسعه و نگهداری می شود. این پروژه تا حد زیادی توسط بنیاد ملی علوم (NSF) و چند حامی دیگر تامین می شود. اولین نسخه از این زبان برنامه نویسی بصری شی گرا در سال 2007 با محیط برنامه نویسی خاص خود (بر اساس Squeak) ظاهر شد.

نسخه فعلی زبان برنامه نویسی مبتنی بر HTML5 و جاوا اسکریپت، از کنترل های لمسی در هدف از طراحی بازی اسکرچ چیست مرورگرهای سافاری تلفن همراه و کروم پشتیبانی می کند.به منظور محافظت از حریم خصوصی شما، ویدیو فقط پس از کلیک بارگیری می شود.هدف Scratch این است که به مبتدیان و به ویژه جوانان و کودکان اجازه دهد تا اصول اولیه برنامه نویسی را بهتر درک کنند. برای انجام این کار، Scratch تمام عناصری را که رویکردی بصری به برنامه نویسی را ترویج نمی کردند، حذف کرد.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله کلاس اسکرچ چیست بپردازید.

از سوی دیگر، تمامی عناصر برانگیخته میل و انگیزه به شدت مورد توجه قرار گرفتند. پس از تکمیل، پروژه ها هدف از طراحی نرم افزار اسکرچ چیست در سایت Scratch پست می شوند تا با سایر اعضای انجمن به اشتراک گذاشته شوند. یادگیری بازی، که همیشه در اولویت برنامه‌نویسی کودکان بوده است، به وضوح پایه‌ای است که Scratch بر روی آن ساخته شده است.توجه داشته باشید Scratch در بیش از 150 کشور استفاده می شود. این پروژه، رابط کاربری آن و آموزش های متعدد به بیش از 40 زبان موجود است.

چه یادگیری Scratch در مدرسه یا در خانه انجام شود، کاملا رایگان هدف از طراحی نرم افزار اسکرچ چیست است.ویژگی برنامه نویسی با Scratch چیست؟برنامه نویسی Scratch مبتنی بر یک رابط گرافیکی است که سینتکس و کدنویسی پیچیده را غیر ضروری می کند. با این حال، همانطور که قبلاً گفتیم، هدف اصلی کمک به مبتدیانی است که می خواهند برنامه نویسی را یاد بگیرند. به همین دلیل است که Scratch بیشتر به قابلیت عملکرد متکی است تا تعداد زیادی ویژگی.

با وجود این محدودیت‌ها، Scratch از ویژگی‌های اصلی پارادایم‌های برنامه‌نویسی بهره می‌برد که در زیر به شما ارائه هدف از طراحی نرم افزار اسکرچ چیست می‌کنیم. ویژگی های این زبان برنامه نویسی عبارتند از:بصری: هر شی Scratch با یک عنصر گرافیکی نشان داده می شود. دستورات برنامه نویسی به عنوان مثال توسط بلوک ها نمایش داده می شوند که می توانند به راحتی با کشیدن و رها کردن به یکدیگر مونتاژ شوند.شی گرا: برنامه نویسی Scratch از کلاس ها یا روابط ارثی استفاده نمی کند.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله دانلود اسکرچ بپردازید.

Scratch با کپسوله‌سازی داده‌ها (دسترسی کنترل‌شده به داده‌ها از طریق رابط‌های تعریف‌شده) و چندشکلی هدف از طراحی نرم افزار اسکرچ چیست آن (اشیاء می‌توانند به تایپ‌های مختلف پاسخ دهند)، ویژگی‌های یک زبان برنامه‌نویسی شی‌گرا را نیز دارد.Imperative: تعدادی از اسکریپت های موجود با Scratch پارادایم برنامه نویسی ضروری را برآورده می کند. توالی دستورات ترتیبی را که اقدامات باید انجام شود را تعیین می کند.نتیجه گرا: هر اسکریپتی که در یک پروژه Scratch استفاده می کنید به محض اینکه رویداد در بلوک هدر خود راه اندازی می شود شروع می شود.

با استفاده از بلوک نوع «منتظر تا»، راه‌اندازی یک پروژه را منوط به تحقق یک شرط یا رویداد خاص هدف از طراحی نرم افزار اسکرچ چیست می‌کنید.برنامه نویسی اقدامات به صورت موازی: Scratch از ابتدا اسکریپت هایی را که به صورت موازی اجرا می شوند مدیریت می کند، به این معنی که می توان چندین قسمت از برنامه را به طور مستقل برنامه ریزی کرد و آنها را به صورت موازی اجرا کرد.آموزش اسکرچ: برنامه نویسی با اسکرچ را یاد بگیرید مانند هر جای دیگر، برای برنامه نویسی Scratch، با جعل است که آدم آهنگر می شود!

و حتی اگر پروژه برنامه نویسی شامل نقاط ورودی بسیار کمتری نسبت به زبان های برنامه نویسی سنتی باشد، روی هدف از طراحی نرم افزار اسکرچ چیست مقداری زمان آشنایی حساب کنید.برای آشنایی با رابط برنامه نویسی و یادگیری نحوه استفاده از بلوک های مختلف. در آموزش اسکرچ زیر، نحوه ثبت نام در سایت را به شما نشان می دهیم، سپس شما را با عناصر اصلی رابط کاربری آشنا می کنیم. در نهایت برنامه نویسی Scratch را با استفاده از یک پروژه مثال عینی برای شما توضیح خواهیم داد.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله آموزش اسکرچ بپردازید.

توجه داشته باشید.اگر هدف شما آشنایی کودکان با برنامه نویسی اسکرچ است، توصیه می شود ابتدا با این هدف از طراحی نرم افزار اسکرچ چیست پلتفرم متن باز آشنا شوید. هرچه این زبان و رابط گرافیکی آن را بهتر درک کنید، بیشتر می توانید از زبان آموزان جوان در رویکرد آنها حمایت کنید.خراشنده شوید! نحوه ثبت نام در سایت برنامه نویسی برای ایجاد یک پروژه Scratch، ایجاد یک حساب کاربری ضروری نیست. همچنین می‌توانید مستقیماً با مرورگر مورد نظر خود به سایت Scratch دسترسی پیدا کنید و روی دکمه «شروع ایجاد» کلیک کنید.

با این حال، اگر می خواهید به انجمن بزرگ Scratch بپیوندید و فیلم ها، بازی ها و غیره را به اشتراک بگذارید. هدف از طراحی نرم افزار اسکرچ چیست با بقیه، پس از تکمیل آنها باید یک حساب کاربری ایجاد کنید. در این صورت باید ثبت نام کنید.برای ایجاد حساب کاربری بر روی دکمه Join کلیک کنید و در پنجره بعدی یک نام کاربری و یک رمز عبور امن وارد کنید:”Join Scratch”: پنجره گفتگو برای ایجاد یک حساب Scratch مگر اینکه غیر از این مشخص شده باشد، نام کاربری و رمز عبور خود را برای حساب Scratch انتخاب کنید.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله نرم افزار اسکرچ چیست بپردازید.

پس از کلیک بر روی دکمه “بعدی”، باید برخی از اطلاعات شخصی، از جمله کشور مبدا و تاریخ تولد خود هدف از طراحی نرم افزار اسکرچ چیست را ثبت کنید. برای بستن ثبت نام، یک آدرس ایمیل معتبر ثبت کنید و در نهایت بر روی “Create your  ccount” کلیک کنید.سپس به صورت خودکار ثبت نام می کنید. یک لینک فعال سازی در ایمیل خود پیدا خواهید کرد که از طریق آن می توانید عملکردهایی مانند انتشار پروژه ها یا نوشتن نظر در پروژه های Scratch را فعال کنید.

مشاوره.برای استفاده از Scratch برای اهداف آموزشی، می توانید یک حساب معلم Scratch درخواست کنید. هدف از طراحی نرم افزار اسکرچ چیست این نوع حساب برای ایجاد کلاس ها، ثبت حساب های دانشجویی و مدیریت آنها استفاده می شود. تیم Scratch به صورت دستی تمام درخواست‌های ایجاد حساب معلم را تأیید می‌کند، که توضیح می‌دهد که چرا این رویه معمولاً حدود 24 ساعت طول می‌کشد.Learn Scratch: رابط کاربری را کشف کنید به محض اینکه یک حساب کاربری ایجاد کردید و نمایه خود را ذخیره کردید، گزینه های مختلفی را در نوار منو، در قسمت بالای صفحه نمایش خود مشاهده خواهید کرد.

به عنوان مثال، اگر روی نمایه (تصویر کوچک و نام حساب کاربری) کلیک کنید، می توانید نمایه خود را هدف از طراحی نرم افزار اسکرچ چیست مدیریت کنید، بدهی مستقیم خود را ثبت کنید، آدرس ایمیل و رمز عبور خود را تغییر دهید و به نمای کلی پروژه های فعال (“پروژه های من”) دسترسی داشته باشید. همچنین در این منو است که می توانید اتصال را قطع کنید:Learn Scratch: منوی سریع برای نمایه، حساب کاربری و پروژه ها در کنار دکمه Profile دو دکمه دیگر وجود دارد که با آنها می توانید پروژه های خود (نماد پوشه) و پیام های دریافتی (نماد پاکت) خود را باز کنید.

در پشت منوهای زیر عملکردهای زیر وجود دارد:ایجاد: بخش مرکزی یک پروژه Web Scratch صفحه ایجاد و هدف از طراحی نرم افزار اسکرچ چیست ویرایش است که با کلیک بر روی برگه “ایجاد” به آن دسترسی پیدا می کنید. با استفاده از این ویرایشگر اینترنتی، می توانید تمام برنامه های Scratch خود را مستقیماً در مرورگر خود برنامه ریزی کنید.Explorer: این تابع به شما امکان دسترسی به پروژه های دیگر کاربران را می دهد. شما نه تنها می توانید این پروژه ها را کشف و تجسم کنید، بلکه می توانید از تمام برنامه نویسی آنها نیز مشورت کنید. یک “استودیو” تمام پروژه های یک نوع را گرد هم می آورد.

ایده‌ها: صفحه «ایده‌ها» به شما امکان دسترسی به آموزش‌ها و راهنمای فعالیت‌های مختلف را می‌دهد که برای هدف از طراحی نرم افزار اسکرچ چیست انجام پروژه‌هایتان و به طور خاص برای یافتن ایده‌ها برای شما بسیار مفید خواهد بود. همچنین در این صفحه پیوندی برای دانلود برنامه Scratch (ویندوز 10، macOS، ChromeOS، Android) خواهید داشت. این برنامه به شما امکان می دهد پروژه های Scratch را توسعه دهید حتی اگر اتصال اینترنت ندارید.درباره: اگر روی “درباره” کلیک کنید، به صفحه ای هدایت می شوید که حاوی اطلاعات کلی در مورد پروژه Scratch است.

از جمله، پیوندهایی به اطلاعات والدین و معلمان و همچنین سوالات متداول را خواهید هدف از طراحی نرم افزار اسکرچ چیست یافت.درک ویرایشگر اسکرچ: برنامه نویسی اسکرچ چگونه کار می کند محیط توسعه Scratch یادآور نرم افزار ایجاد سایت است که با رویکرد بلوک ارائه شده توسط اسکریپت ها نیز کاملاً سازگار است. علاوه بر این اسکریپت ها که بخش عمده ای از بلوک های قابل استفاده را تشکیل می دهند، می توانید لباس ها و صداها را به پروژه های خود اضافه کنید. همچنین می توانید آنها را در سطح اضافه و مدیریت کنید

هر اسکریپت اگر روی «افزودن افزونه» کلیک کنید، اسکریپت‌های بیشتری مانند مداد رنگی یا تشخیص ویدیو یا کد هدف از طراحی نرم افزار اسکرچ چیست سنتز گفتار خواهید داشت.مشاوره Scratch تعداد زیادی لباس، صداها و اسکریپت ها را در اختیار شما قرار می دهد که می توانید مستقیماً در پروژه های خود قرار دهید. همچنین می توانید تصاویر و صداهای خود را وارد کنید یا حتی اگر عناصر موجود برای شما کافی نیست، آنها را ذخیره کنید. همچنین این امکان وجود دارد که اسکریپت های خود را تولید کنید.

لباس: متحرک سازی جن ها و اشیا.پروژه برنامه نویسی شما با اسکرچ هرچه که باشد، چه یک بازی، یک ویدیو، هدف از طراحی نرم افزار اسکرچ چیست چند انیمیشن یا یک کارتون کوچک باشد، اسپرایت ها و سایر اشیاء اجزای اصلی داستان شما هستند. در زیر تب “Costumes” می توانید تعدادی گرافیک را انتخاب کرده و در پروژه خود قرار دهید. می توانید از بین گرافیک های موجود انتخاب کنید، به صورت دستی بکشید یا گرافیک هایی را که به صورت محلی ذخیره کرده اید وارد کنید. اگر کامپیوتر شما دوربین دارد، می توانید عکس بگیرید.

Scratch: منوی انتخاب لباس.اشیایی مانند اسپرایت ها در انواع حالت ها به شما امکان می دهند بعداً حرکاتی هدف از طراحی نرم افزار اسکرچ چیست ایجاد کنید.اگر لباس‌هایی را انتخاب کرده‌اید، می‌توانید بعد از آن کاملاً آنها را تنظیم کنید. برای انجام این کار، شی مورد نظر خود را در منوی کناری سمت چپ انتخاب کنید (بدانید که هر زمان که بخواهید می توانید آن را با یک کلیک ساده به سطل زباله بکشید) و سپس از ابزارهای ویرایشگر برای تغییر رنگ استفاده کنید. به عنوان مثال، برای حذف عناصر با پاک کن، اضافه کردن متن یا حتی تغییر شکل شی.

همچنین امکان تبدیل گرافیک به فرمت حالت برداری نیز وجود دارد. در قسمت “Costume” نام لباسی را وارد هدف از طراحی نرم افزار اسکرچ چیست کنید که هر فیلمنامه بعداً به عنوان خط پایه به آن نیاز دارد.Scratch: ویرایشگر لباس در مورد مثال آموزشی Scratch، ظاهر اسپرایت را با رنگ پر شده تغییر دادیم.در سمت راست پایین صفحه، دکمه «انتخاب پس‌زمینه» وجود دارد. این گزینه به شما امکان می دهد تصویر پس زمینه پروژه خود را تنظیم کنید. دوباره، می‌توانید پس‌زمینه‌ای را از کتابخانه Scratch انتخاب کنید یا تصاویر خود را اضافه کنید.

حتی می توان روی قلم مو کلیک کرد و پس زمینه خود را ترسیم کرد.آموزش خراش: کاراکتر با تصویر پس هدف از طراحی نرم افزار اسکرچ چیست زمینه همانند اشیاء و اسپرایت ها، امکان متحرک سازی و تغییر تصویر پس زمینه با استفاده از اسکریپت وجود دارد.کتابخانه صدا: جلوه های صوتی و موسیقی پس زمینه یافتن صدای مناسب در یک پروژه به اندازه داشتن اسپریت ها و اشیاء مناسب مهم است. وقتی با Scratch برنامه‌ریزی می‌کنید، می‌توانید صداها و نویزها را از طریق منوی «صداها» مدیریت کنید.

پیشنهاد می کنیم به مشاهده مقاله بازی اسکرچ چیست بپردازید.

در مورد عناصر گرافیکی، شما یک کتابخانه بزرگ از صداهای خراش دارید که با عملکرد “انتخاب صدا” قابل دسترسی هدف از طراحی نرم افزار اسکرچ چیست است. همچنین این امکان وجود دارد که فایل صوتی خود را وارد کنید، یا اگر میکروفون دارید، خودتان را ضبط کنید.منوی ضبط صداها با Scratch ضبط صدای Scratch جدید به محض فشار دادن دکمه ضبط شروع می شود. صداهایی را که وارد می‌کنید می‌توانید در منوی کناری سمت چپ پیدا کنید، و می‌توانید با کلیک ماوس آنها را انتخاب کنید تا به روش‌های مختلفی آن‌ها را تغییر داده و ویرایش کنید.

هدف از طراحی نرم افزار اسکرچ چیست و چه کاربردی دارد

از جمله موارد دیگر، می‌توانید دنباله‌های صدا را برش دهید، صدا را تنظیم کنید، سرعت پخش را افزایش یا هدف از طراحی نرم افزار اسکرچ چیست کاهش دهید. از آنجایی که امکان درج صداها در پروژه Scratch با استفاده از اسکریپت ها نیز وجود دارد، مهم است که صداهایی را که در قسمت “صدا” وارد می کنید به درستی نام گذاری کنید.آموزش Scratch: پنجره محاوره ای برای ویرایش فایل صوتی اگر می‌خواهید سکانس‌های خاصی را قطع کنید یا حتی نواحی خاصی از صدا را روتوش کنید، با انتخاب ناحیه شروع کنید.

برای انجام این کار، روی دکمه سمت چپ ماوس در نقطه شروع کلیک کنید و در حالی که دکمه را فشار داده اید، هدف از طراحی نرم افزار اسکرچ چیست ماوس را به نقطه پایان بکشید.اسکریپت ها: ماهیت برنامه نویسی Scratch برای موثر بودن در برنامه نویسی Scratch، مهم است که در مدیریت اسکریپت ها به خوبی تمرین کنید. کد واقعی پشت این اسکریپت ها به طور خودکار تولید می شود، به محض اینکه یکی از بلوک های موجود را به پروژه خود بکشید، خواه کنترل، سنسور، اپراتور یا متغیر باشد.

به عنوان یک کاربر، می‌توانید روی اختصاص مقادیر به اسکریپت‌های مختلف، و اختصاص عناصر گرافیکی هدف از طراحی نرم افزار اسکرچ چیست و صوتی به آنها تمرکز کنید.تمام اسکریپت های موجود دارای توضیحات دقیق هستند که به شما امکان می دهد به طور کامل نحوه کار آنها را درک کنید. برای درج یک اسکریپت در پروژه خود، به سادگی بر روی بلوک مربوطه کلیک کنید (نام داده شده به scripts Scratch)، و آن را به پنجره ویرایش، در مرکز صفحه خود بکشید. مقادیر یا گزینه هایی که باید تعریف شوند را می توان مستقیماً در بلوک مشاهده کرد.

اینجاست که می توانید آنها را وارد یا انتخاب کنید. اگر می‌خواهید یک اسکریپت را مستقیماً به یک اسکریپت موجود هدف از طراحی نرم افزار اسکرچ چیست پیوست کنید، فقط آن را مانند یک قطعه پازل وصل کنید.یادگیری اسکرچ: ارائه احتمالات، ترکیب اسکریپت ها در پنجره پیش نمایش، می توانید نسخه فعلی پروژه Scratch خود را در هر زمان مشاهده کنید و تا حدی فرآیندها را به عنوان آزمایش اجرا کنید. توجه داشته باشید هنگامی که برنامه نویسی Scratch را یاد می گیرید.

سختی به خاطر سپردن قوانین، نحو یا هر قالبی نیست، بلکه درک نحوه عملکرد اسکریپت های مختلف است هدف از طراحی نرم افزار اسکرچ چیست تا بتوانید از آنها به درستی استفاده کنید و آنها را به خوبی با یکدیگر مرتبط کنید.برنامه نویسی با اسکرچ: مثالی از یک پروژه بسیار ساده اکنون که عناصر اصلی سایت برنامه نویسی را در قسمت اول آموزش اسکرچ ارائه کردیم، با استفاده از یک مثال عینی به شما نشان خواهیم داد که با اسکرچ چه چیزی امکان پذیر است. بیایید با پیدا کردن یک تصویر پس زمینه برای پروژه خود شروع کنیم.

برای انجام این کار، روی نماد تصویر پس‌زمینه، در پایین صفحه و روی «انتخاب پس‌زمینه» کلیک می‌کنیم. هدف از طراحی نرم افزار اسکرچ چیست ما انتخاب کرده‌ایم که از الگوی آسمان آبی استفاده کنیم که همان‌طور که هست آن را گرفته‌ایم.تصویر پس زمینه آسمان آبی برای مثال، تصویر پس‌زمینه «آسمان آبی» را انتخاب می‌کنیم. در مرحله بعد، یک sprite به پروژه نمونه خود اضافه می کنیم. از آنجایی که برگه “تصاویر پس زمینه” با برگه “Costumes” همپوشانی دارد، روی دکمه “Select Sprite” (پایین سمت راست) کلیک می کنیم.

در کتابخانه Scratch، شما اسپرایت های مختلف و لباس های مختلفی دارید که می توانید با آن حرکات هدف از طراحی نرم افزار اسکرچ چیست را شبیه سازی کنید. برای مثال، جن “Cat” با تغییرات “cat-a” و “cat-b” موجود است، که با اجرای یکی پس از دیگری، این تصور را به شما می دهند که گربه در حال حرکت است.توجه داشته باشید هر چه انواع لباس برای اسپرایت بیشتر باشد، برنامه ریزی حرکت با اسکرچ آسان تر خواهد بود! آموزش خراش: شکل “گربه”.با بازی بر روی لباس ها و ژست های یک جن است که موفق خواهید شد آن را در برنامه نویسی Scratch متحرک سازید.

در آخرین مرحله از این مثال کوچک، به نقطه مرکزی برنامه نویسی با Scratch و کنترل sprite می رسیم. به عنوان هدف از طراحی نرم افزار اسکرچ چیست مثال، اگر می خواهید گربه از چپ به راست حرکت کند، تا زمانی که فلش سمت راست فشار داده شده است، اسکریپت زیر را اضافه کنید:رویداد: کلید [ ] را فشار دهید کنترل: [ ] ثانیه صبر کنید ظاهر: تغییر به لباس بعدی حرکت: گام به جلو [ ]برای اسکریپت رویداد، “کلید مورد نظر” را مشخص کنید. در مثال ما، “پیکان سمت راست” است.

با استفاده از اسکریپت “کنترل” زیر، می توانید تاخیر بین دو تغییر لباس را تنظیم کنید. مقدار “0.2” را تایپ کنید. در این هدف از طراحی نرم افزار اسکرچ چیست حالت 0.2 ثانیه طول می کشد تا اسپرایت ظاهر خود را تغییر دهد که حرکت آن را واقعی تر می کند. تا زمانی که کلید پیکان فشار داده شود، اسکریپت “Appearance” بین “cat-a” و “cat-b” تغییر می کند. به لطف فیلمنامه چهارم “حرکت”، می توانید علاوه بر تغییر لباس، جن را به سمت راست حرکت دهید. در اینجا، ما مراحل منظم 10 تایی را انتخاب کرده ایم.

برنامه نویسی با Scratch: نمونه ای از یک اسکریپت در یک پروژه مقادیر اعمال شده در این آموزش Scratch به عنوان هدف از طراحی نرم افزار اسکرچ چیست مثال آورده شده است. می‌توانید تغییرات آهسته‌تر یا سریع‌تر لباس را انتخاب کنید، مراحل اسپرایت‌ها را کم یا زیاد کنید.مشاوره می توانید نتیجه این کد کوچک را مستقیماً در صفحه پروژه Scratch ببینید و آن را آزمایش کنید! پروژه Scratch خود را به اشتراک بگذارید اگر به انجمن اسکرچر پیوسته اید و حساب کاربری خود را ایجاد کرده اید، می توانید پروژه های برنامه نویسی خود را در سایت اسکرچ منتشر کنید.

برای انجام این کار، روی دکمه “اشتراک گذاری” در نوار منو در بالای صفحه خود کلیک کنید.پس از کلیک بر روی این دکمه، به هدف از طراحی نرم افزار اسکرچ چیست پنجره ای دسترسی پیدا می کنید که در آن می توانید عنوان پروژه را تغییر دهید، جزئیات خاصی را ارائه دهید، نظرات را وارد کنید یا حتی تشکر کنید. اگر نوار لغزنده “Commenting on” خود را به سمت چپ بکشید، عملکرد نظر دادن را برای پروژه خود غیرفعال می کنید.Scratch: انتشار نمونه پروژه در منوی پروژه خود بر روی “Copy the link” کلیک کنید تا بتوانید پروژه خود را با دوستان و اقوام خود به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − نه =