ثبت نام
درآمد نوجوانان

کار فنی چی یاد بگیرم که درامد داشته باشه

سرفصل‌های مقاله

سوالی که ذهن نوجوانان رو به خود مشغول می کند! چی یاد بگیرم که درامد داشته باشه ؟ با ما همراه باشید، نوجوانان با دغدغه ها و مشکلات مختلفی، به خاطر بازه سنی خاصی که دارند رو به رو می شوند. ایرانیان سایبر بر حسب وظیفه، کمکی برای حل این دغدغه ها و مشکلات ارایه می نماید. ایرانیان سایبر به آموزش برنامه نویسی برای کودکان  ۱۲ تا ۱۸ سال می پردازد. ایرانیان سایبر به کار خود مطمئن است و در همین راستا به گارانتی ۱۰۰% یک ماهه بدون قید و شرط دورها می پردازد. فواید و مزایای برنامه نویسی، برای کودکان و نوجوانان بسیار است.

چی یاد بگیرم که درامد داشته باشه

چی یاد بگیرم که درامد داشته باشه

بچه‌ها را به کسب و کارهای کوچک و مهارت‌های مختلفی که می‌توانند درآمدزا باشند، آموزش دهید. این مهارت‌ها می‌توانند به آنها کمک کنند تا از جوانب مختلفی در زندگی خود بهره مند شوند و با اعتماد به نفس بیشتری به جامعه معرفی شوند. در ادامه چند ایده برای کسب و کارهایی که بچه‌ها و نوجوانان می‌توانند درآمد کسب کنند آورده شده است:

1. فروش محصولات دست ساز: بچه‌ها می‌توانند محصولات دست سازی مثل تابلوهای نقاشی شده، جواهرات دست‌ساز، کیف‌های بافته شده و … را بسازند و آن‌ها را آنلاین یا در بازارها و نمایشگاه‌های محلی بفروشند.

2. خدمات خانه داری: مانند گرفتن مراقبت از حیوانات خانگی، آبیاری گیاهان، پاکسازی حیاط و…

3. آموزش مهارت‌های موسیقی یا هنری: اگر بچه‌ها مهارت در زمینه‌های موسیقی، نقاشی، بافتنی و… دارند، می‌توانند آن را به بچه‌های دیگر آموزش دهند.

4. نوشتن مقالات و محتوا: برای وبسایت‌ها و وبلاگ‌ها، اگر بچه‌ها مهارت در نوشتن دارند، می‌توانند به صورت فریلنسر مقالات بنویسند.

5. آموزش درس‌ها: بچه‌هایی که در یک موضوع خاص مهارت دارند می‌توانند به دیگران درس بدهند. مثلاً تدریس ریاضیات، علوم، زبان‌های خارجی و…

6. فروش محصولات مصرفی: مثل زمینهای بازی، اسباب بازی، کتاب‌ها، لوازم التحریر و…

7. خدمات IT: اگر بچه‌ها توانایی در کدنویسی، طراحی وبسایت، مدیریت شبکه‌های اجتماعی و… دارند، می‌توانند خدماتی مانند طراحی وبسایت یا تعمیر کامپیوتر ارائه دهند.

8. فروش عکس یا ویدئو: اگر بچه‌ها علاقه‌مند به عکاسی یا فیلم‌برداری هستند، می‌توانند عکس‌ها و ویدئوهای خود را به سایت‌های مربوطه فروش دهند.

9. خدمات مراقبت از کودکان: بچه‌ها می‌توانند به عنوان بچه نگهبانی برای بچه‌های کوچک‌تر درآمد کسب کنند.

10. فروش محصولات غذایی: اگر بچه‌ها علاقه‌مند به آشپزی هستند، می‌توانند محصولاتی مانند کیک، کلوچه و… را پخته و بفروشند.

همچنین، بسیاری از مدارس و ارگان‌های محلی دوره‌های آموزشی برای کسب و کارهای کوچک برای بچه‌ها و نوجوانان برگزار می‌کنند. این دوره‌ها می‌توانند به بچه‌ها کمک کنند تا مفاهیم مهم کسب و کار را یاد بگیرند و به طرز سازمان یافته‌تری به کسب درآمد بپردازند.

سوال

چه چیزی باید یاد بگیرم که در واقع به صورت آنلاین و قانونی درآمد کسب کنم؟ من چیز زیادی نمی خواهم اما بیش از ۱۰۰ تومان در روز برای من کافی است.

پاسخ ها

↵ لاله سهرابی

100 هزار تومان یک هدف واقع بینانه است – شما می توانید بهتر از آن را به راحتی انجام دهید!

من به شما پیشنهاد می کنم در همین سایت ایرانیان سایبر ثبت نام کنید و در دورهای برنامه نویسی شرکت کنید.

بهترین توصیه ای که می توانم به شما بکنم این است که اقدام کنید و ادامه دهید. شما می توانید به محض دانستن روند کار ، سریعاً آنچه را که به دنبال آن هستید بدست آورید.

↵ مهرداد حسینی

در اینترنت گزینه های زیادی برای کسب درآمد وجود دارد مانند پر کردن وب سایت های بررسی ، ایجاد وب سایت و وبلاگ نویسی و غیره … شما می توانید مهارت های خاصی را بیاموزید و در اینترنت شغل پیدا کنید .. در اینترنت می توان مبالغ خیلی بیشتر از 100 هزار تومان را دراورد.

مهری بابایی

بهترین راه از نظر من کسب درآمد از طریق برخی مهارت های فنی مانند یادگیری برنامه نویسی و انجام بازی ها و برنامه های توسعه برای آیفون و اندروید و راه اندازی برنامه های تجاری یا توسعه وب سایت است بنابراین

شما می توانید موارد زیر را طبق انتخاب خود انجام دهید

1: برنامه نویسی را بیاموزید، سپس می توانید هر زمینه ای مانند iPhone / android app dev، web dev را انتخاب کنید.

2: طراحی گرافیک 2d / 3D را یاد بگیرید

3: در برخی از وب سایت های فریلنسر حساب ایجاد کنید.

4: می توانید دستیار مجازی و غیره شوید

یاسر مهدی خانی

سلام ، چرا خودتان را به 100 هزار تومان در روز محدود کنید. اهداف بزرگ داشته باشید. آموزش فوتوشاپ ببینید و به صورت فریلنسر به کار بپردازید.

پیشنهاد مطالعه مقاله wellkeptwallet، این مقاله به زبان انگلیسی می باشد.

نشر پاسخ ها توسط ایرانیان سایبر، به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان است.

پیشنهاد مطالعه مقاله

راه های کسب درآمد برای نوجوانان ایرانی

فواید آموزش برنامه نویسی به نوجوانان

آموزش برنامه نویسی به نوجوانان

۱۴ روش کسب درآمد در دبیرستان در سال ۱۴۰۰

کلاس برنامه نویسی در تابستان ۱۴۰۰

نوجوان 15 ساله چگونه برنامه نویسی را یاد بگیرد؟