ثبت نام
کسب درآمد در دبیرستان

14 روش کسب درآمد در مدرسه | بهترین ایده کسب و کار در مدرسه

سرفصل‌های مقاله

آیا می خواهید بدانید که کسب درآمد در دبیرستان چگونه است؟ آیا کسب درآمد در دبیرستان امکان پذیر است؟ بهترین ایده کسب و کار در مدرسه چیست؟ چگونه در مدرسه پول در بیاوریم ؟ خب راستش را بخواهید! راه های زیادی برای کسب درآمد وجود دارد اما مشکل این است که اکثر نوجوانان یا خیلی تنبل هستند و یا آنها فقط نمی توانند اولین قدم را بردارند!

با ایرانیان سایبر همراه باشید ما به صورت تخصصی به آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان می پردازیم. اگر واقعاً می خواهید درآمد کسب کنید ، باید ریسک کنید و با چالش ها روبرو شوید ، از منطقه راحتی خود خارج شوید و شروع به کار کنید! بهانه لنگ کمبود وقت را نگذارید! شما وقت دارید! شما فقط آن را به روش صحیح مدیریت نمی کنید!

همه راه های ذکر شده در این مقاله قانونی هستند ، اما شما باید بفهمید که کدام راه برای شما قانع کننده است!

همه اینها روشهای اصلی کسب درآمد است و برای میلیون ها نفر در سراسر جهان کار کرده است. با توجه به متفاوت بودن این روش ها در مورد مقدار پولی که می توانید از طریق این روشها بدست آورید چیزی نمی توان گفت.

چگونه می توان به کسب درآمد در دبیرستان برسیم؟

در اینجا 14 روش برای کسب درآمد در دبیرستان آورده شده است.

1. ایجاد یک وبلاگ (توصیه برتر من)

اگر از من می خواهید بهترین راهنمایی را در مورد راه اندازی مشاغل آنلاین با حداقل سرمایه گذاری ممکن به شما بدهم و کسب درآمد در دبیرستان پیشنهاد کنم، من به سادگی می گویم ، یک وبلاگ را شروع کنید!

نمی دانید وبلاگ چیست؟

وبلاگ وب سایتی است که مرتباً به روز می شود و اطلاعات را به صورت مقاله ، فیلم یا عکس با لحن گفتگو به مردم ارائه می دهد.

همین الان شما دارید مطلب یک وبلاگ را می خوانید!

وبلاگ نویسی به معنای واقعی کلمه بهترین راه برای شروع یک کسب و کار آنلاین سودآور است. زیرا به شما امکان می دهد بنیادی محکم در وب با تأثیر جاودانه ایجاد کنید!

با این اوصاف، زمان آن فرا رسیده که شما اقدامی انجام دهید و به وبلاگ نویسی بپردازید. وبلاگ نویسی فقط یکی از راه های کسب درآمد در دبیرستان است.

می خواهید گزارش درآمد یک وبلاگ معتبر را ببینید؟

گزارش درآمد وبلاگ  Makingsenseofcents.com  (یک وبلاگ معروف مالی شخصی که توسط میشل شرودر اداره می شود) را در سال 2018 بررسی کنید.

گزارش وبلاگ

2. به Swagbucks بپیوندید و بازپرداخت کنید.

توجه: Swagbucks راهی برای کسب درآمد نیست بلکه یک سایت برای کسب وجه نقد است!

یک سکه پس انداز ، یک سکه به دست آمده است!

اگر از آمازون ، والمارت ، BestBuy یا eBay آنلاین خرید می کنید ، باید همین حالا به Swagbucks بپیوندید!

امازون،ebay, ...

چرا؟ از آنجا که Swagbucks تقریباً در همه خرده فروشان عمده از جمله موارد ذکر شده در بالا، به بازپرداخت می پردازد.

سایت های بازپرداخت

هر زمان که مجبور شدید از هر خرده فروش آنلاین چیزهایی بخرید یا می خواهید یک سرویس یا اشتراک نرم افزار بخرید ، فقط پیشنهادات وجه نقد Swagbucks را بررسی کنید و اگر خرده فروش موردنظر پیشنهاد بازپرداخت در دسترس است از آنجا خرید کنید.

سایت های بازپرداخت مناسب کسب درآمد برای نوجوانان دبیرستانی است.

3. همکاری در فروش با سایت ها رو شروع کن.

یکی از راه های کسب درآمد در دبیرستان بازاریابی شرکت های بزرگ سخت است اما در واقع یکی از بهترین راه ها برای کسب درآمد در دبیرستان است.

تا به حال نام affiliate marketing را شنیده اید؟

affiliate marketing یا همکاری در فروش شامل تبلیغ محصولات یا خدمات شخص دیگری و دریافت پورسانت در هر فروش است.

این یکی از جالبترین ، سریعترین و سودآورترین روش برای کسب درآمد آنلاین است.

برای شروع بازاریابی شرکتی ، باید به برخی از برنامه های وابسته بپیوندید که به شما امکان می دهد محصولات آن را تبلیغ کنید و هر زمان کسی از طریق لینک ارجاع شما کالایی را خریداری می کند ، درآمد کسب کنید.

برخی از شرکت ها برنامه های وابسته خود را مانند آمازون و ای بی به طور مستقل اجرا می کنند ، در حالی که اکثر شرکت ها برنامه های وابسته خود را از طریق وب سایت های شخص ثالث مانند Shareasale ، Commission Junction و Rakuten Affiliate network انجام می دهند.

بهترین راه برای شروع همکاری در فروش چیست؟
بهترین راه برای شروع همکاری در فروش ، ایجاد یک وبلاگ و شروع به بررسی و تبلیغ محصولات شرکت هدف است.

گیج شدید؟ اجازه بده توضیح بیشتری بدهم.

بگذارید بگوییم من می خواهم با تبلیغ لپ تاپ های بازی از آمازون درآمد کسب کنم ، اولین کاری که می توانم بکنم این است که یک وبلاگ درباره بازی ایجاد کنم و شروع به نوشتن نظر درباره لپ تاپ های بازی در وبلاگ خود کنم.

هنگامی که افراد برای بررسی بررسی درباره یک لپ تاپ خاص به سایت من مراجعه می کنند ، آنها آن را از طریق لینک وابسته موجود در وب سایت من خریداری می کنند. هنگامی که آنها روی لینک کلیک کردند ، آنها به صفحه محصول آمازون هدایت می شوند و در آنجا محصول را خریداری می کنند و من کمیسیون دریافت می کنم.

شما همین الان می توانید به همکاری در فروش دوره های ایرانیان سایبر بپردازید. این همکاری به دو صورت انجام می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

شما در دبیرستان دوستان نوجوان زیادی دارید و ایرانیان سایبر مکان مناسبی برای کسب درآمد شما است. این موقعیت را از دست ندهید و به کسب درآمد بپردازید.

4- نوشتن به صورت فریلنسر را شروع کنید

کسب درآمد برای نوجوانان

اگر یک مهارت وجود داشته باشد برای کسب درآمد در دبیرستان که بیشترین تقاضای فعلی در دنیای آنلاین را داشته باشد ، نوشتن است!

نگران نباشید نیازی به داشتن برخی از واژگان و مهارت های خلاقانه اضافی برای آن ندارید ،

اگر می توانید مقاله ای را به زبان فارسی ساده و بدون هیچ گونه خطای دستوری بنویسید ، می توانید یک نویسنده فریلنسر مستقل و موفق باشید.

شرکت ها همیشه به نویسندگان محتوا نیاز دارند و حاضرند برای این کار هزینه مناسبی پرداخت کنند.

وب سایت های فریلنسری زیادی وجود دارد که می توانید در آن ثبت نام کرده و خدمات خود را شروع کنید ، مانند ponisha.ir و jobinja.ir

جلب 10 مشتری اول کار دشواری است زیرا مردم اعتماد چندانی به فروشندگان جدید وجود ندارند اما هنگامی که موفق به دریافت اولین فروش می شوید ، کارها آسان تر می شوند.

نرخ این وب سایت های فریلنسر چندان زیاد نیست ، بنابراین توصیه می کنم اگر تجربه ای از این وب سایت ها به دست آوردید ، وب سایت نویسنده خود را برای نمونه کارهای خود بسازید و به شرکت های بزرگ ، استارتاپ ها و وب سایت ها مراجعه کنید تا خدمات نوشتن را با نرخ بسیار بالاتری ارائه دهند.

نوشتن به صورت فریلنسر یکی از راه های کسب درآمد در دبیرستان است.

5. یک کانال آپارات راه اندازی کنید.

کسب درآمد در دبیرستان کسب و کار خودت به صورت آنلاین در آپارات راه اندازی کن. شما می توانید با تولید محتوای ویدیویی به کسب درآمد در آپارات بپردازید. ویدیو هایی را که تولید کردید در آپارات قرار می دهید. در سود حاصل از نمایش موفق تبلیغات با آپارات شریک می شوید.

نحوه محاسبه درآمد تولید‌کننده‌ها در آپارات

 برحسب نمایش موفق تبلیغات در کانالتان، درآمد شما به عنوان تولید کننده محاسبه می‌شود. به عبارتی لازم است مخاطبانتان حداقل 4 ثانیه از هر تبلیغی را در کانالتان مشاهده کنند تا آن تبلیغ به عنوان یک نمایش موفق شمارش شود. در این حالت سود حاصل بصورت نصف،نصف! و یا بیشتر به نفع شمای تولیدکننده تقسیم می‌شود.

شرایط لازم برای عضویت به عنوان تولید کننده در آپارات به شرح زیر است.

برای عضویت در سیستم درآمد‌زایی به عنوان تولیدکننده باید شرایط زیر را داشته‌ باشید:

1 – حداقل 200 دنبال کننده

2 – حداقل 3 هزار ساعت نمایش در 3 ماه اخیر

6. برنامه نویسی

کسب درآمد نوجوانان

کسب درآمد در دبیرستان نوجوانان دبیرستانی با برنامه نویسی می توانند خود را برای آینده آماده کنند. روز به روز نیاز به برنامه نویسان در حال افزایش است. به دلیل کامپیوتری شدن زندگی انسان ها، موقعیت های شغلی بیشتری برای برنامه نویسان ایجاد شده است.

نوجوانی زمان مناسبی برای شروع برنامه نویسی است. شما اگر در نوجوانی شروع به برنامه نویسی کنید، تجربه خوبی برای خود می توانید فراهم کنید. تجربه در میزان حقوق برنامه نویسان موثر است.

ایرانیان سایبر به صورت تخصصی روی نوجوانان ۱۲ تا ۱۸ سال سرمایه گذاری می کند و با آموزش برنامه نویسی به نوجوانان، آنها را آماده کسب درآمد به صورت حرفه ای می کند. ایرانیان سایبر اقدام به برگزاری دوره های آموزشی با هدف استخدام نوجوانان در شرکت های برنامه نویسی نموده است.

پیشنهاد می کنم صفحه آموزش برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان را مطالعه کنید.

7. فروش در دیجی کالا

کسب درآمد در دبیرستان فروش کالا یکی از سودآورترین و پردرآمدترین روش های کسب درآمد در اینترنت است. درست مانند وبلاگ نویسی ، درآمد بالایی دارد به شرطی که همه کارها را درست انجام دهید.

فروشگاه‌های فیزیکی محدودیت‌های فراوانی را بر فروشنده‌ها و خریداران تحمیل کرده و به همین دلیل فروشگاه‌های آنلاین هر روز محبوبیت بیشتری بین کاربران پیدا می‌کنند.

تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که محصولات خود را در دیجی کالا به فروش برسانید. دیجی کالا را یک مرکز فروش با کلی مغازه در نظر بگیرید. دیجی کالا به شما یک مغازه میده و شما می توانید محصولات خود را در این مغازه به فروش برسانید.

شما می توانید در دیجی کالا ثبت نام کنید و محصولات خود را به صورت واقعی به فروش برسانید. هر زمان که شخصی کالا را از فروشگاه شما خریداری می کند. شما موظف می شوید کالا را برای او بفرستید.

پیشنهاد میکنم مقاله برنامه نویسی در مدارس مطالعه کنید.

8. فتوشاپ با هدف کسب درآمد در دبیرستان

کسب درآمد در دبیرستان امروزه نیاز به فوتوشاپ بسیار بیشتر از گذشته شده است. شرکت ها برای پست های اینستاگرامی خود نیاز به یک فتوشاپ کار دارن تا کارهای گرافیکی شان را انجام دهد.

شما می توانید به صورت فریلنسری به کسب درآمد از طریق فتوشاپ بپردازید. آموزش های رایگان فوتوشاپ به صورت گسترده در وبسایت ها موجود می باشد.

9. تایپ با هدف کسب درآمد در دبیرستان

شما می توایند به خدمات فتوکپی در نزدیکی محل زندگیتان مراجعه کنید به آنها اعلام کنید، آمادگی برای تایپ کردن را دارید. بهتر است در این مسیر به آموزش تایپ ده انگشتی بپردازید.

تایپ ده انگشتی سرعت نوشتن شما را افزایش می دهد. در ابتدای کار احتمالا با این روش سرعت تایپتان کند شود ولی پس از مدتی سرعت تایپان افزایش می یابد.

تایپ ده انگشتی نوعی بازی با مغز نیز می باشد. تایپ یکی از روش های کسب درآمد در دبیرستان است که تقریبا همه ما توانایی انجامش را داریم به شرطی که تنبلی نکنیم.

10. فروش کتاب با هدف کسب درآمد در دبیرستان

تقریباً همه ما کتابهایی در خانه داریم که دیگر نمی خواهیم از آنها استفاده کنیم.

با فروش کتاب های خود می توانید کمی فضای اتاق خواب خود را آزاد کرده و کمی پول نقد نیز کسب کنید!

ممکن است داستانی باشد یا غیر داستانی. می توانید یک غرفه باز کنید یا به صورت آنلاین بفروشید.

اگر اهل مطالعه هستید و از آن لذت می برید. باید سعی کنید کتاب های مورد نظرتان را با قیمت ارزانی خریداری کنید و پس از مطالعه با کمی سود آنها را آنلاین به فروش برسانید.

مطمئناً هرچه تجارت شما رشد کند ، می توانید هزینه بیشتری نیز دریافت کند. بنابراین می بینید ، اشتیاق شما به مطالعه کتاب می تواند به یک تجارت واقعی سودآور تبدیل شود!

پیشنهاد میکنم حتما مقاله برای برنامه نویس شدن چه رشته ای باید خواند؟ بخوانید.

11. دستیار مجازی شوید.

کسب درآمد در دبیرستان دستیار مجازی یک راه عالی برای گذران زندگی تمام وقت در خانه است.

این شامل کار از راه دور برای برخی از شرکت ها / وب سایت ها است که طیف گسترده ای از خدمات از جمله مدیریت وبلاگ ، مدیریت ایمیل ، مدیریت پایگاه داده ، تحقیق در مورد یک موضوع و غیره را ارائه می دهد.

به عنوان یک دستیار مجازی ، شما باید مهارت های مدیریتی قوی و توانایی کار در محدودیت زمانی محدود را داشته باشید.

یک دستیار مجازی می تواند به صورت همزمان برای چند کارفرما به کار بپردازید.

راهنمایی می خواهید؟

شما می توانید برای درک بهتر دستیار مجازی، نگاهی به کارلنسر بیاندازید.

12. فروش عکس بصورت آنلاین

عکاسی با هدف کسب درآمد برای نوجوانان

آیا شما در گرفتن عکسهای جالب مهارت دارید؟

آیا عاشق ثبت لحظه های زیبا هستید؟

خوب حالا شما می توانید عکس های خود را به صورت آنلاین بفروشید و هر ماه پول اضافی کسب کنید!

وب سایت هایی مانند میهن طرح به شما امکان می دهند عکس های دیجیتال خود را به میلیون ها نفر در آنجا بفروشید.

میهن طرح یک مکان عظیم از عکس ها و فیلم های دیجیتالی است که هم خریداران و هم فروشندگان برای معامله با یکدیگر بهم می پیوندند.

با فروش عکس درآمد کسب کنید.

بهترین چیز در مورد عکس های دیجیتال این است که می توانید آنها را به دفعات نامحدود و بدون ترس از تخلیه سهام خود بفروشید.

به ازای هر بار بارگیری عکس ، مبلغی به شما پرداخت می شود (من می دانم که این مبلغ، مقداری بسیار کم است اما وجود تعداد زیادی عکس در نمایه شما می تواند مجموع مناسبی را به همراه داشته باشد)

پیشنهاد میکنم حتما مقاله کاربرد ریاضی در برنامه نویسی بخوانید.

13. نگهداری از کودکان

کسب درآمد در دبیرستان نگهداری از کودکان یکی از محبوب ترین کارهای نیمه وقت نوجوانان است که می توانند پول بیشتری را در کنار زندگی خود کسب کنند.

این یکی از سودآورترین روش ها برای کسب درآمد است، نه تنها به شما در کسب درآمد کمک می کند بلکه به شما کمک می کند تا فردی مسئولیت پذیر و قابل اعتماد باشید.

اگر می خواهید کودک نشین شوید ، بهترین راه این است که از اقوام و همسایگان خود شروع کنید.

افراد در اعتماد به نوجوانان بدون تجربه تردید دارند ، بنابراین ابتدا با همسایگان و اقوام خود کار کنید و پس از کسب تجربه ، با دیگران تماس بگیرید.

14. شروع تدریس خصوصی به نوجوانان

آره!

کسب درآمد در دبیرستان می توانید با تدریس به سایر نوجوانان در مقطع در دبیرستان درآمد کسب کنید ، البته اگر در هر موضوعی مانند ریاضیات تسلط کافی داشته باشید.

به طور معمول بسیاری از نوجوانان در ریاضیات نیاز به کمک دارند، اگر فکر می کنید موضوع را به خوبی می دانید و می توانید طرف مقابل را درک کنید ، باید به طور مستقیم از او بپرسید که آیا می خواهد تدریس خصوصی کند یا نه.

بسته به تخصص و تجربه خود می توانید نرخ های مناسبی را سفارش دهید.

روش درآمدزایی

کسب درآمد در دبیرستان درست مانند لباسشویی، این یک *اقتصاد تنبل* کلاسیک است. به عنوان یک دانش آموز به غذا نیاز دارید. سوپرمارکت ها می توانند برای تحویل 3 روزه 5 پوند دریافت کنند. برای مدیریت وزن و پیچیدگی، می توانید برای هر نفر 2 پوند به ازای هر غذای 20 پوندی دریافت کنید و هر روز بروید.

آمازون در زمان تحویل 2 ساعته در لندن قتل عام می کند. شما می توانید تجارت ما را به تحویل عمومی گسترش دهید، مانند تحویل از هر فروشگاه بزرگی که در غیر این صورت یک هفته طول می کشد. با این حال، مراقب باشید که تمام وقت خود را صرف سود کمی نکنید. برای اینکه تلاش ارزشش را داشته باشد، باید مقیاس کنید.

15. آشپزی لذیذ
کسب درآمد در دبیرستان در ترم اول من در ساوتهمپتون، شخصی در ساختمان من با گذاشتن یک پیتزا در فر و فراموش کردن آن، تقریباً بلوک را سوزاند. به طرز شگفت انگیزی، شخص دیگری در همان ساختمان بعداً سعی کرد ماکارونی را بدون آب بپزد و بلافاصله به خواب رفت… با کمک ماشین های آتش نشانی.

کسب درآمد در دبیرستان دانش آموزان درآمد کافی برای استخدام یک آشپز تمام وقت ندارند. با این حال، برای شام های هفتگی (ما هر چهارشنبه یک ناهار صاف می خوریم) یا مناسبت های خاص (عید پاک، کریسمس، قرار ملاقات ها، سالگردها) احتمالاً بازاری وجود دارد اگر راه خود را در آشپزخانه بلد باشید.

16. تخفیف
زمانی که در دانشگاه بودم، یک شرکت تخفیفی به نام دانشجو قهرمان راه اندازی کردم. ما به هر باشگاه در ساوتهمپتون مراجعه کردیم و درخواست تخفیف انحصاری کردیم. این نباید بهترین باشد، اما باید منحصراً برای ما باشد.

ما همین کار را با مکان‌های محبوب دیگر مانند Pizza Hut و Krispy Kreme انجام دادیم. کسب درآمد در دبیرستان پس از چند روز قدم زدن در شهر محلی خود، می توانید چیزی با ارزش واقعی برای هزاران نفر جمع آوری کنید. معاملات خود را به عنوان یک برنامه یا کارت تخفیف بسته بندی کنید و آن را به دانش آموزان دیگر بفروشید.

همچنین می توانید تبلیغات روی اپلیکیشن یا کارت را در قالب لوگو بفروشید. ما از شش مکان 200 پوند برای هر لوگو هزینه گرفتیم که تمام هزینه های طراحی، چاپ و ساخت ما را بلافاصله پوشش می داد.

17. تفریحات شبانه
سرگرمی های شبانه می تواند طیف وسیعی از چیزها را پوشش دهد، اما در اینجا من در مورد تامین مکان ها و تبلیغ کنندگان با آنچه برای اجرای رویدادها نیاز دارند، بدون دردسر صحبت می کنم.

شاید شما یک دی جی یا یک گروه باشید. شاید شما صاحب تجهیزات صدا هستید، شاید شما صاحب یک دستگاه فوم هستید. برای رویدادهای اصلی سال به تامین کننده اصلی هر مکان تبدیل شوید و تجارتی به راحتی مقیاس پذیر خواهید داشت.

18. یک مبارز باشید
تا آنجا که من می دانم، این هنوز به یک تجارت واقعی تبدیل نشده است. کسب درآمد در دبیرستان هر سال در ساوتهمپتون، کل مکان به طرز دیوانه‌واری برای نامزدهای تعطیلات فعال می‌شود، جایی که مردم برای کسب مقام‌هایی مانند رئیس دانشجویی برای سال آینده مبارزه می‌کنند.

برای تلاش‌هایی که برای این کمپین‌ها انجام می‌شود، فکر می‌کنید نامزدها با سخنرانی‌ها، تبلیغات سخنرانی و ویدئوهای ویروسی برای کاخ سفید نامزد می‌شوند. اگر آنها مانند انتخابات دولتی تمام عیار در حال اجرا هستند، چرا آن را مانند انتخابات کالایی نمی کنند؟ مرجع و تامین کننده همه چیزهای مرتبط با کمپین شوید.

19. فهرست ها و نظرات را ایجاد کنید
کسب درآمد در دبیرستان اولین حمله من به استارت آپ ها از طریق یک سایت لیست انجام شد. یک کاتالوگ از هر مغازه، کلوپ شبانه، رویداد و فعالیتی که ممکن است برای یک دانشجو در دانشگاه شما جالب باشد، تهیه کنید. یک وب سایت مانند Yelp ایجاد کنید، یک بررسی شخصی اضافه کنید کسب درآمد در دبیرستان و پلتفرم را برای نظرات دانش آموزان باز کنید. آن را برای دانشجویان سال اول بازاریابی کنید.

چگونه در مدرسه پول در بیاوریم

چگونه در مدرسه پول در بیاوریم

30 راه معرفی شده توسط هوش مصنوعی برای این که چگونه در مدرسه پول در بیاوریم.

1. کار کردن در یک کافه یا رستوران
2. فروش محصولات خودمانی
3. تدریس خصوصی
4. فعالیت در روزنامه دیوار و سایت‌های آگهی
5. ساختن و فروش محصولات هنری
6. کمک به معلمان در کلاس‌های تقویتی
7. فعالیت در فروشگاه‌ها و مغازه‌ها
8. کار در کتابخانه
9. فعالیت در مراکز تفریحی
10. پذیرش کارهای پژوهشی برای معلمان یا دانش‌آموزان
11. فعالیت در کودکان معلول
12. پرورش گیاهان و فروش آنها
13. مشارکت در مسابقات و مسابقات ورزشی
14. خدمات تمیز کردن خانه‌ها و دفاتر
15. طراحی و ساختن جواهرات
16. فروش عکس‌ها و هنرهای تجسمی
17. خدمات مراقبت از کودکان
18. مشارکت در کمپین‌های جمع‌آوری پول
19. برگزاری کلاس‌های آموزشی آنلاین
20. فروش محصولات دست ساز
21. شرکت در برنامه‌های موسیقی و هنری
22. ارائه خدمات طراحی وبسایت
23. مراقبت از باغچه‌ها و فضای سبز
24. شرکت در برنامه‌های تلویزیونی و تئاتر
25. ارائه خدمات مشاوره تحصیلی
26. خدمات نوشتاری و تایپ
27. پذیرش کارهای آنلاین در زمینه‌های مختلف
28. فروش محصولات کشاورزی
29. فعالیت در صنایع دستی محلی
30. ارائه خدمات نظافت خودرو

ایده کسب و کار در مدرسه

15 ایده کسب و کار در مدرسه

اینجا ۱۵ ایده کسب و کار در مدرسه برای شما آورده شده است:

1. خدمات نگهداری دانش‌آموزان: ارائه خدمات نگهداری بعد از ساعات تحصیلی برای دانش‌آموزان که والدینشان دیر به خانه برمی‌گردند.

2. مراقبت از گیاهان: درختکاری و مراقبت از گل و گیاهان مدرسه.

3. فروش جوراب و لوازم مدرسه* می‌توانید جوراب‌ها و لوازم دیگری مانند خودکار، مداد و… را برای فروش به دانش‌آموزان ارائه دهید.

4. مشاوره تحصیلی: ارائه خدمات مشاوره تحصیلی به همکلاسی‌ها برای کمک به آن‌ها در درس‌خوانی و موفقیت تحصیلی.

5. **آموزش موسیقی**: ارائه کلاس‌های موسیقی برای علاقه‌مندان.

6. فروش مواد غذایی و نوشیدنی: فروش مواد غذایی سالم و نوشیدنی‌هایی مثل آب میوه، چای و کافی‌شاپ در مدرسه.

7. خدمات چاپ و کپی: ارائه خدمات چاپ و کپی برای دانش‌آموزان و معلمان.

8. کلاس‌های ریاضیات و علوم: ارائه کلاس‌های تقویتی ریاضیات و علوم برای دانش‌آموزانی که به کمک اضافی نیاز دارند.

9. کارگاه‌های هنری: برگزاری کارگاه‌های هنری مانند نقاشی، خیاطی و ساخت زیورآلات.

10. خدمات ترجمه: ارائه خدمات ترجمه برای دانش‌آموزانی که به کمک در ترجمه متون نیاز دارند.

11. آموزش زبان انگلیسی: ارائه کلاس‌های زبان انگلیسی برای دانش‌آموزانی که مایل به یادگیری زبان هستند.

12. فروش لوازم التحریر و کتاب: فروش لوازم التحریر و کتاب‌های مرتبط با دروس در مدرسه.

13. تعمیرات الکترونیکی: ارائه خدمات تعمیرات الکترونیکی برای دانش‌آموزان و معلمان.

14. خدمات مدیریت زمان: ارائه مشاوره و آموزش در مورد مدیریت زمان و برنامه‌ریزی به دانش‌آموزان.

15. آموزش ورزشی: برگزاری کلاس‌های ورزشی مانند فوتبال، بسکتبال یا ژیمناستیک برای دانش‌آموزان.

این ایده‌ها می‌توانند با توجه به شرایط محلی و نیازهای دانش‌آموزان در مدرسه‌های مختلف، تغییر کنند.

حرف آخر

این راه ها فقط برای دادن ایده در کسب درآمد در دبیرستان به شماست ، تبدیل آنها به پول نقد کار شماست!

برخی از این روش های کسب درآمد در دبیرستان می توانند به شما کمک کنند تا زندگی روزمره خود را مانند وبلاگ نویسی ، همکاری در فروش و نوشتن به صورت فریلنسر انجام دهید در حالی که روش های دیگر به شما کمک می کند هر ماه پول اضافی کسب کنید.

حال این بستگی به این دارد که شما اقدامی انجام دهید یا خیر زیرا فقط خواندن مقالاتی درباره نحوه کسب درآمد در دبیرستان و عدم اجرای هر کاری فقط باعث اتلاف وقت شما خواهد شد.

من به شما توصیه می کنم بیش از اتلاف وقت خود در شبکه های اجتماعی ، امروز یک وبلاگ راه اندازی کنید و کسب درآمد در دبیرستان را شروع کنید و کار روی آن را شروع کنید.

پیشنهاد مطالعه مقاله چگونه می توان در دبیرستان درآمد کسب کرد این مقاله به زبان انگلیسی می باشد.

بهترین راه برای شروع همکاری در فروش چیست؟

بهترین راه برای شروع همکاری در فروش ، ایجاد یک وبلاگ و شروع به بررسی و تبلیغ محصولات شرکت هدف است. همین الان می توانید به همکاری در فروش با ایرانیان سایبر بپردازید

چگونه از آپارات درآمد کسب کنم؟

کسب و کار خودت به صورت آنلاین در آپارات راه اندازی کن. شما می توانید با تولید محتوای ویدیویی به کسب درآمد در آپارات بپردازید. ویدیو هایی را که تولید کردید در آپارات قرار می دهید. در سود حاصل از نمایش موفق تبلیغات با آپارات شریک می شوید.

ویژگی های دستیار مجازی چیست؟

دستیار مجازی یک راه عالی برای گذران زندگی تمام وقت در خانه است. این شامل کار از راه دور برای برخی از شرکت ها / وب سایت ها است که طیف گسترده ای از خدمات از جمله مدیریت وبلاگ ، مدیریت ایمیل ، مدیریت پایگاه داده ، تحقیق در مورد یک موضوع و غیره را ارائه ...

کسب درآمد در دبیرستان
How to make money in high school

کارگردان: نوجوانان

تاریخ ایجاد شد: 2022-04-02 11:03

امتیازدهی ویرایشگر:
4.98