ثبت نام
کلاس آموزش html

برگزاری کلاس آموزش html

سرفصل‌های مقاله

این مقاله اصول اولیه HTML را پوشش می‌دهد تا کلاس آموزش html شروع خوبی داشته باشید – ما عناصر، ویژگی‌ها و هر اصطلاح مهم دیگری را که ممکن کلاس آموزش html است شنیده باشید و مکان مناسب آنها در زبان تعریف می‌کنیم. ما نشان می دهیم که چگونه کلاس آموزش html یک عنصر HTML ساختار یافته است.

و سایر ویژگی های اساسی مهم زبان را توضیح می دهیم. در این دوره، ما با مقداری HTML بازی می کنیم تا علاقه شما را برانگیزد.پیش نیازها: نکاتی در مورد عملکرد کامپیوتر، کلاس آموزش html نصب نرم افزار اولیه و آگاهی از نحوه مدیریت فایل ها.هدف: با HTML آشنا شوید و در نوشتن برخی از عناصر HTML تمرین کنید.

پیشنهاد می کنیم مقاله دوره آموزشی html را مطالعه کنید.

کلاس آموزش html

HTML چیست؟HTML (زبان نشانه گذاری HyperText) یک زبان برنامه نویسی نیست: این یک زبان نشانه گذاری است که برای آموزش ساختار صفحات وب بازدید شده به مرورگر استفاده می شود. کلاس آموزش html می تواند به همان اندازه پیچیده یا ساده باشد که توسعه دهنده وب می خواهد. HTML از مجموعه‌ای از عناصر تشکیل شده است.

که می‌توانید با آن‌ها قسمت‌های مختلف محتوا را کادربندی، بسته‌بندی یا برچسب‌گذاری کنید تا آن‌ها به شکلی خاص ظاهر شوند یا عمل کنند. تگ‌های اطراف می‌توانند بخش کوچکی کلاس آموزش html از محتوا را به پیوندی به صفحه دیگری در وب تبدیل کنند، کلمات را ایتالیک کنند و غیره. برای مثال جمله زیر را در نظر بگیرید:

گربه من خیلی بداخلاق است اگر بخواهیم این خط همانطور که هست باقی بماند، می توانیم بگوییم که یک پاراگراف است و آن را با یک عنصر پاراگراف (<p>) کلاس آموزش html بپیچانیم:<p> گربه من بسیار بداخلاق است </p>کپی به کلیپ بوردنکته: عناصر در HTML به حروف بزرگ و کوچک حساس نیستند.

کلاس آموزش htmlچیست؟

برای مثال، عنصر <title> را می توان <title>، <TITLE>، <Title>، <TiTlE> و غیره نوشت. و کاملاً کار خواهد کرد. با این حال، بهترین کار این است که همه کلاس آموزش html چیز را با حروف کوچک بنویسید تا سازگاری، خوانایی و مواردی از این دست باشد.آناتومی یک عنصر HTMLبیایید نگاهی دقیق‌تر به عنصر پاراگراف خود بیندازیم:

پیشنهاد می کنیم مقاله  آموزش رایگان html را مطالعه کنید.

بخش های اصلی عنصر ما عبارتند از:تگ باز: این نام عنصری است (در این مورد p) که توسط یک شورون باز (<) و یک شورون بسته کننده (>) احاطه شده است. این نشان می دهد که کلاس آموزش html عنصر از کجا شروع می شود یا شروع به اثر می کند – در این مورد جایی که پاراگراف شروع می شود.
محتوا: این محتوای عنصر است. در مورد ما، این فقط یک متن است.تگ بسته شدن: این همان تگ آغازین است، با این تفاوت که قبل از نام عنصر دارای یک اسلش (/) است. این نشان کلاس آموزش html دهنده پایان عنصر – در این مورد، پایان پاراگراف است. درج نکردن تگ بسته شدن اشتباه رایجی است که تازه واردان مرتکب می شوند.
تگ آغازین، به دنبال آن محتوا و سپس تگ بسته، با هم عنصر را تشکیل می دهند.یادگیری فعال: اولین عنصر HTML خود را ایجاد کنیدخط زیر را در کادر ورودی با قرار کلاس آموزش html دادن آن بین تگ‌های <em> و </em> تغییر دهید (برای باز کردن عنصر، <em> را قبل از باز کردن عنصر و </em> بعد از آن را برای بستن عنصر قرار دهید).

این عملیات باید خط را برجسته کند. با نوشتن آن به صورت مورب شما باید به‌روزرسانی تغییر را درست در ناحیه Render ببینید.اگر اشتباه کردید، کلاس آموزش html همیشه می‌توانید با دکمه Reset ریست کنید. اگر واقعا گیر کرده اید، برای پاسخ، دکمه See Solution را بزنید.عناصر تو در توشما می توانید عناصر را درون عناصر دیگر قرار دهید.

پیشنهاد می کنیم مقاله آموزش آنلاین html را مطالعه کنید.

اگر می خواهید ادعا کنید که گربه شما بسیار بداخلاق است، می توانید کلمه “بسیار” را در عنصر <strong> قرار دهید تا به شدت بر آن تاکید شود:<p> گربه من <strong> بسیار </strong> بداخلاق است. </p>کپی به کلیپ بوردبا کلاس آموزش html این حال، باید مطمئن شوید که عناصر شما به درستی تو در تو قرار گرفته اند.

در مثال بالا ابتدا عنصر p و سپس عنصر قوی را باز کردیم، بنابراین ابتدا باید عنصر قوی و سپس عنصر l p را ببندیم. موارد زیر نادرست است:<p> گربه من <strong> بسیار بداخلاق است. </p> </strong>کپی به کلیپ کلاس آموزش html بورداقلام باید به درستی باز و بسته شوند تا به وضوح در داخل یا خارج یکدیگر قرار گیرند.

اگر تگ ها مانند مثال بالا کلاس آموزش html همپوشانی داشته باشند، مرورگر وب شما سعی می کند منظور شما را حدس بزند و ممکن است نتایج غیرمنتظره ای دریافت کنید. همچنین کلاس آموزش html ممکن است اجتناب شودبلاک در مقابل عناصر آنلایندو دسته مهم از عناصر در HTML وجود دارد که باید از آنها آگاه باشید.

عناصر سطح بلوک یک بلوک قابل مشاهده را در یک صفحه تشکیل می دهند – آنها بدون توجه به محتوای قبلی در یک خط جدید ظاهر می شوند و هر محتوایی که آنها را دنبال می کند در یک خط جدید  نیز ظاهر می شود. عناصر سطح بلوک اغلب عناصر ساختاری صفحه هستند و به عنوان مثال، پاراگراف ها، لیست ها،

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − 5 =